Όλη η ανθρωπότητα θα πρέπει να προσμένει τους επικέιμενους ηλεκτρομαγνητικούς παλμούς του ηλίου τις επικείμενες ηλιακές εκλάμψεις του με απεριόριστη χαρά αγαλλίαση και ευτυχία και να ανεβάσει συνειδητά τις δονήσεις της και την διάθεση της όταν θα συμβει αυτό το σημάντικότερο Γεγονός του Σύμπαντος το οποίο θέλει να βιώσει το Πνεύμα της Άπειρης Δημιουργού το οποίο θα ενεργοποιήσει τον μετασχηματίσμό των τρισδιάστατων οργανικών μας σωμάτων σε κρυστάλλινα ενεργειακά σώματα πυριτίου χωρίς να βιώσουν καθόλου και να υποστούν φυσικό βιολογικό θάνατο.
Τα επικειμενα λευκού χρώματος ηλεκτρομαγνητικά ενεργειακά κύματα εκρήξεων του ηλίου τα οποία θα χτυπήσουν το μαγνητικό πεδίο της Γης θα περιτυλίξουν την Γη και θα εισέλθούν μέσω των πόλων της εντός του πυρήνα της από τον οποίο θα αρχίσουν να εκπέμπονται εξωτερικά προς την επιφάνεια της.
Η αντίδραση των ανθρώπων σε αυτό το Ηλίακό Γεγονός θα σηματόδοτήσει και θα κρίνει και την πορεία της τωρινής τους ενσάρκωσης δηλαδή το εάν θα ανελιχθούν ή όχι στην ανώτερη διάσταση στην τωρινή τους ενσάρκωση.
Όσων ανθρώπων οι ψυχές κατά τη διάρκεια της ηλιακής έκλαμψης και μετά νιώσουν απεριόριστη χαρά αγαλλίαση και ευτυχία για αυτό το Ηλιακό Γεγονός το οποίο καθημερινά πρόσμεναν θα ανελιχθούν στην ανώτερη διάσταση καθώς εκείνη τη στιγμή θα βιώσουν, θα συνειδητοποιήσουν και θα αισθανθούν πως βρίσκονται στην βέλτιστη χρονική πραγματικότητα της τωρινής τους ενσάρκωσης.
Όσων ανθρώπων οι ψυχές κατά τη διάρκεια της ηλιακής έκλαμψης και μετά νιώσουν ότι ταρακουνιέται ο κόσμος γύρω τους και νιώσουν φόβο ή νιώσουν ότι χανουν αυτό με το οποίο έχουν ταυτιστεί και έχουν ανεβάσει τον εγωισμό τους ή νιώσουν ότι καταρρέει η ψεύτικη πραγματικότητα που έχουν χτίσει μέσα τους δεν θα ανελιχθούν στην ανώτερη διάσταση καθώς εκείνη τη στιγμή θα βιώσουν, θα συνειδητοποιήσουν και θα αισθανθούν πως βρίσκονται στη μη βέλτιστη χρονική πραγματικότητα της τωρινής τους ενσάρκωσης.
Ο Corey Goode ως γήινος αντιπρόσωπος του Γαλαξιακού Συμβουλίου και της “Συμμαχίας των Όντων των Σφαιρών” (Sphere Being Alliance) (η οποία αποτελείται από πέντε διαφορετικές μη-γήινες και εξαιρετικά προηγμένες ομάδες ψυχών, συμπεριλαμβανομένων των Μπλε Πτηνών, των Χρυσών Τριγωνοκέφαλων Όντων και των Μπλε Σφαιρών - 6ης διάστασης ζωντανών όντων που μοιάζουν με στροβιλισμένες σφαίρες μπλε φωτός και μπορούν να διαστέλλονται και να συστέλλονται σε μέγεθος.
Ο Corey Goode είναι μέλος της ψυχικής ομάδας των Μπλε Πτηνών ο οποίος ενσαρκώθηκε στη Γη για να βοηθήσει με την πλανητική ανάληψη της ανθρωπότητας στην ανώτερη διάσταση και γι αυτό το λόγο επιλέχθηκε απο τα Μπλε Πτηνά για τις τηλεπαθητικές ικανότητες του και για τις επικοινωνίες τους με την Διαστημική Συμμαχία) μας περιγράφει αναλυτικά όλη την διαδικασία του επερχόμενου ηλεκτρομαγνητικού παλμού από τον ήλιο όπως ακριβώς του την περιέγραψε το Μπλε Πτηνό του Γαλαξιακού Συμβουλίου ονόματι Τίαρ Έιρ.
Για την αντιμετώπιση του επικείμενου ηλεκτρομαγνητικού παλμού από τον ήλιο έχει ήδη υπογραφεί εκτελεστικό διάταγμα από την κυβέρνηση Τραμπ μετά από την εντολή που έλαβε από την Διαστημική Συμμαχιά πριν 13 μήνες ακριβώς αυτό εδώ
Για την αντιμετώπιση του επικείμενου ηλεκτρομαγνητικού παλμού από τον ήλιο έχει ήδη υπογραφεί εκτελεστικό διάταγμα από την κυβέρνηση Τραμπ μετά από την εντολή που έλαβε από την Διαστημική Συμμαχιά πριν 13 μήνες ακριβώς αυτό εδώ
:
Εκτελεστική εντολή για το συντονισμό της εθνικής ανθεκτικότητας στους ηλεκτρομαγνητικούς παλμούς
Από την αρχή που μου έχει ανατεθεί ως Πρόεδρος από το Σύνταγμα και τους νόμους των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, διατάσσεται ως εξής:
Ενότητα 1. Σκοπός. Ένας ηλεκτρομαγνητικός παλμός (EMP) έχει τη δυνατότητα να διακόψει, να υποβαθμίσει και να καταστρέψει την τεχνολογία και τα κρίσιμα συστήματα υποδομής. Ανθρώπινα ή φυσικά απαντώμενα ΗΜΠ μπορούν να επηρεάσουν μεγάλες γεωγραφικές περιοχές, διαταράσσοντας στοιχεία κρίσιμα για την ασφάλεια και την οικονομική ευημερία του Έθνους, και θα μπορούσαν να επηρεάσουν αρνητικά το παγκόσμιο εμπόριο και τη σταθερότητα. Η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση πρέπει να προωθήσει βιώσιμες, αποδοτικές και οικονομικά αποδοτικές προσεγγίσεις για τη βελτίωση της ανθεκτικότητας του Έθνους στις επιπτώσεις των ΗΜΠ.
Δευτ. 2. Ορισμοί. Όπως χρησιμοποιείται σε αυτήν τη σειρά:
(α) «Κρίσιμη υποδομή» σημαίνει συστήματα και περιουσιακά στοιχεία, φυσικά ή εικονικά, τόσο ζωτικής σημασίας για τις Ηνωμένες Πολιτείες, ώστε η ανικανότητα ή καταστροφή τέτοιων συστημάτων και περιουσιακών στοιχείων να έχει εξουθενωτικό αντίκτυπο στην ασφάλεια, την εθνική οικονομική ασφάλεια, την εθνική δημόσια υγεία ή την ασφάλεια ή οποιοσδήποτε συνδυασμός αυτών των θεμάτων.
(β) Ο «ηλεκτρομαγνητικός παλμός» είναι μια έκρηξη ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας. Τα EMP έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν αρνητικά τα τεχνολογικά συστήματα στη Γη και στο διάστημα. Το EMP μεγάλου υψομέτρου (HEMP) είναι ένας τύπος EMP που παράγεται από τον άνθρωπο και εμφανίζεται όταν μια πυρηνική συσκευή εκτοξεύεται περίπου 40 χιλιόμετρα ή περισσότερο πάνω από την επιφάνεια της Γης. Η γεωμαγνητική διαταραχή (GMD) είναι ένας τύπος φυσικού EMP που οδηγείται από μια προσωρινή διαταραχή του μαγνητικού πεδίου της Γης που προκύπτει από αλληλεπιδράσεις με ηλιακές εκρήξεις. Τόσο τα HEMP όσο και τα GMD μπορούν να επηρεάσουν μεγάλες γεωγραφικές περιοχές.
(γ) «Εθνικές κρίσιμες λειτουργίες»: οι λειτουργίες της κυβέρνησης και του ιδιωτικού τομέα τόσο ζωτικής σημασίας για τις Ηνωμένες Πολιτείες, ώστε η αναστάτωση, η διαφθορά ή η δυσλειτουργία τους να έχουν εξουθενωτική επίδραση στην ασφάλεια, την εθνική οικονομική ασφάλεια, την εθνική δημόσια υγεία ή την ασφάλεια, ή οποιοσδήποτε συνδυασμός τους.
(δ) «Εθνικές βασικές λειτουργίες» σημαίνει τις γενικές αρμοδιότητες της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης να καθοδηγεί και να διατηρεί το Έθνος πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια καταστροφική κατάσταση έκτακτης ανάγκης, όπως ένα EMP που επηρεάζει αρνητικά την απόδοση της Κυβέρνησης.
(ε) «Προετοιμασία» και «ετοιμότητα»: οι ενέργειες που λαμβάνονται για τον σχεδιασμό, την οργάνωση, τον εξοπλισμό, την εκπαίδευση και την άσκηση για την οικοδόμηση και διατήρηση των απαραίτητων δυνατοτήτων για την πρόληψη, την προστασία από, τον μετριασμό των επιπτώσεων, την ανταπόκριση και την ανάκαμψη από αυτές απειλές που αποτελούν τον μεγαλύτερο κίνδυνο για την ασφάλεια του Έθνους. Αυτοί οι όροι περιλαμβάνουν την πρόβλεψη και την κοινοποίηση των επικείμενων EMP.
(στ) «Τομεακός-ειδικός οργανισμός» (SSA) είναι το ομοσπονδιακό τμήμα ή οργανισμός που είναι υπεύθυνος για την παροχή θεσμικών γνώσεων και εξειδικευμένης εμπειρογνωμοσύνης, καθώς και για την καθοδήγηση, διευκόλυνση ή υποστήριξη των προγραμμάτων ασφάλειας και ανθεκτικότητας και συναφών δραστηριοτήτων του καθορισμένου κρίσιμου στον τομέα των υποδομών στο περιβάλλον παντός κινδύνου. Οι SSA είναι αυτές που προσδιορίζονται στην οδηγία για την προεδρική πολιτική 21 της 12ης Φεβρουαρίου 2013 (Ασφάλεια και ανθεκτικότητα κρίσιμης υποδομής).
Δευτ. 3. Πολιτική. (α) Αποτελεί πολιτική των Ηνωμένων Πολιτειών να προετοιμαστούν για τις επιπτώσεις των ΗΜΠ μέσω στοχοθετημένων προσεγγίσεων που συντονίζουν τις δραστηριότητες ολόκληρης της κυβέρνησης και ενθαρρύνουν τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση πρέπει να παρέχει προειδοποίηση για ένα επικείμενο EMP. προστασία έναντι, ανταπόκριση και ανάκαμψη από τις επιπτώσεις ενός EMP μέσω δημόσιας και ιδιωτικής δέσμευσης, προγραμματισμού και επενδύσεων · και να αποτρέψει εχθρικά γεγονότα μέσω αποτροπής, άμυνας και πυρηνικών προσπαθειών μη διάδοσης. Για την επίτευξη αυτών των στόχων, η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση θα αναλάβει προγραμματισμό με γνώμονα τον κίνδυνο, θα δώσει προτεραιότητα στην έρευνα και ανάπτυξη (Ε & Α) για την αντιμετώπιση των αναγκών των ενδιαφερομένων φορέων υποδομής ζωτικής σημασίας και, για τις απειλές των αντιπάλων, συμβουλευτείτε τις εκτιμήσεις της Κοινότητας Πληροφοριών.
(β) Για την υλοποίηση των δράσεων που κατευθύνονται με αυτήν τη σειρά, η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση προωθεί τη συνεργασία και διευκολύνει την ανταλλαγή πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένης της ανταλλαγής εκτιμήσεων απειλής και ευπάθειας, μεταξύ εκτελεστικών τμημάτων και υπηρεσιών (οργανισμών), των ιδιοκτητών και των χειριστών κρίσιμης υποδομής και άλλα σχετικά ενδιαφερόμενα μέρη, ανάλογα με την περίπτωση. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση παρέχει επίσης κίνητρα, ανάλογα με την περίπτωση, στους εταίρους του ιδιωτικού τομέα για την ενθάρρυνση της καινοτομίας που ενισχύει την κρίσιμη υποδομή ενάντια στις επιπτώσεις των EMP μέσω της ανάπτυξης και της εφαρμογής βέλτιστων πρακτικών, κανονισμών και κατάλληλης καθοδήγησης.
Δευτ. 4. Συντονισμός. (α) Ο Βοηθός του Προέδρου για θέματα Εθνικής Ασφάλειας (APNSA), μέσω του προσωπικού του Εθνικού Συμβουλίου Ασφαλείας και σε συνεννόηση με τον Διευθυντή του Γραφείου Πολιτικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (OSTP), συντονίζει την ανάπτυξη και την εφαρμογή των εκτελεστικών δράσεων του κλάδου αξιολογεί, δίνει προτεραιότητα και διαχειρίζεται τους κινδύνους των EMP. Η APNSA υποβάλλει, σε ετήσια βάση, έκθεση στον Πρόεδρο στην οποία συνοψίζει την πρόοδο σχετικά με την εφαρμογή αυτής της εντολής, εντοπίζοντας τα κενά στην ικανότητα και προτείνει τον τρόπο αντιμετώπισης αυτών των κενών.
(β) Για την προώθηση της Ομοσπονδιακής Ε & Α που είναι απαραίτητη για την προετοιμασία του Έθνους για τις επιπτώσεις των EMP, ο Διευθυντής του OSTP συντονίζει τις προσπάθειες των οργανισμών μέσω του Εθνικού Συμβουλίου Επιστήμης και Τεχνολογίας (NSTC). Ο διευθυντής του OSTP, μέσω του NSTC, επανεξετάζει και αξιολογεί ετησίως τις ανάγκες Ε & Α των οργανισμών που διεξάγουν δραστηριότητες ετοιμότητας για EMP, σύμφωνα με αυτήν την παραγγελία.
Δευτ. 5. Ρόλοι και ευθύνες. (α) Ο Υπουργός Εξωτερικών:
(i) να ηγηθεί του συντονισμού των διπλωματικών προσπαθειών με τους συμμάχους των Ηνωμένων Πολιτειών και τους διεθνείς εταίρους σχετικά με την ενίσχυση της ανθεκτικότητας στις επιπτώσεις των EMP, και
(ii) σε συντονισμό με τον Υπουργό Άμυνας και τους επικεφαλής άλλων σχετικών οργανισμών, ενίσχυση των πυρηνικών προσπαθειών μη διάδοσης και αποτροπής, γεγονός που θα μείωνε την πιθανότητα επίθεσης EMP στις Ηνωμένες Πολιτείες ή στους συμμάχους και τους εταίρους του περιορίζοντας τη διαθεσιμότητα πυρηνικών συσκευών .
(β) Ο Γραμματέας Άμυνας:
(i) σε συνεργασία με τους επικεφαλής των σχετικών οργανισμών και με συμμάχους των Ηνωμένων Πολιτειών, διεθνείς εταίρους και οντότητες του ιδιωτικού τομέα, ανάλογα με την περίπτωση, να βελτιώσει και να αναπτύξει την ικανότητα να χαρακτηρίζει, να αποδίδει και να προειδοποιεί ταχέως EMP, συμπεριλαμβανομένων των επιπτώσεων στα διαστημικά συστήματα ενδιαφέροντος για τις Ηνωμένες Πολιτείες ·
(ii) να παρέχει έγκαιρες επιχειρησιακές παρατηρήσεις, αναλύσεις, προβλέψεις και άλλα προϊόντα για φυσικά απαντώμενα EMPs για την υποστήριξη της αποστολής του Υπουργείου Άμυνας μαζί με συμμάχους των Ηνωμένων Πολιτειών και διεθνείς εταίρους, συμπεριλαμβανομένης της παροχής προειδοποιήσεων και προειδοποιήσεων για φυσικά EMP που ενδέχεται να επηρεάσουν οπλικά συστήματα, στρατιωτικές επιχειρήσεις ή την άμυνα των Ηνωμένων Πολιτειών ·
(iii) διεξάγουν Ε & Α και δοκιμές για να κατανοήσουν τις επιπτώσεις των EMP στα συστήματα και τις υποδομές του Υπουργείου Άμυνας, να βελτιώσουν τις δυνατότητες μοντελοποίησης και προσομοίωσης των περιβαλλόντων και των επιπτώσεων των EMP και να αναπτύξουν τεχνολογίες για την προστασία συστημάτων και υποδομών του Υπουργείου Άμυνας από τις επιπτώσεις των EMPs να διασφαλίσει την επιτυχή εκτέλεση των αποστολών του Υπουργείου Άμυνας ·
(iv) επανεξέταση και ενημέρωση υφιστάμενων προτύπων EMP για συστήματα και υποδομές του Υπουργείου Άμυνας, ανάλογα με την περίπτωση ·
v) κοινοποιούν τεχνική εμπειρογνωμοσύνη και δεδομένα σχετικά με τα EMP και τις πιθανές επιπτώσεις τους με άλλους οργανισμούς και με τον ιδιωτικό τομέα, ανάλογα με την περίπτωση ·
(vi) ενσωματώνουν επιθέσεις που περιλαμβάνουν EMPs ως παράγοντα σεναρίων αμυντικού σχεδιασμού · και
(vii) να υπερασπιστεί το Έθνος από εχθρικά EMPs που προέρχονται εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών μέσω άμυνας και αποτροπής, σύμφωνα με την αποστολή και την εθνική πολιτική ασφάλειας του Υπουργείου Άμυνας.
(γ) Ο Γραμματέας Εσωτερικών υποστηρίζει την έρευνα, ανάπτυξη, ανάπτυξη και λειτουργία δυνατοτήτων που βελτιώνουν την κατανόηση των παραλλαγών του μαγνητικού πεδίου της Γης που σχετίζεται με EMPs.
(δ) Ο Υπουργός Εμπορίου:
(i) παρέχει έγκαιρες και ακριβείς επιχειρησιακές παρατηρήσεις, αναλύσεις, προβλέψεις και άλλα προϊόντα για φυσικά EMP, αποκλειστικά από τις αρμοδιότητες του Υπουργού Άμυνας που ορίζονται στο εδάφιο (β) (ii) του παρόντος τμήματος · και
(ii) χρήση των δυνατοτήτων του Υπουργείου Εμπορίου, του ιδιωτικού τομέα, του πανεπιστημίου και των μη κυβερνητικών οργανισμών για τη συνεχή βελτίωση των επιχειρησιακών υπηρεσιών πρόβλεψης και την ανάπτυξη προτύπων για την εμπορική τεχνολογία EMP.
(ε) Ο Γραμματέας Ενέργειας διεξάγει Ε & Α σε πρώιμο στάδιο, αναπτύσσει πιλοτικά προγράμματα και συνεργάζεται με άλλους οργανισμούς και τον ιδιωτικό τομέα, ανάλογα με την περίπτωση, για τον χαρακτηρισμό πηγών ΗΜΠ και των συνδέσεών τους με το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας και τα υποσυστήματα του, κατανοώντας ότι συνδέονται δυνητικοί τρόποι αποτυχίας για τον ενεργειακό τομέα και συντονίζουν τα μέτρα ετοιμότητας και μετριασμού με τους εταίρους του ενεργειακού τομέα.
(στ) Ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας:
(i) παρέχει έγκαιρη διανομή πληροφοριών για EMP και αξιόπιστες σχετικές απειλές σε ομοσπονδιακές, πολιτειακές και τοπικές κυβερνήσεις, ιδιοκτήτες και φορείς εκμετάλλευσης κρίσιμης υποδομής και άλλους ενδιαφερόμενους ·
(ii) σε συντονισμό με τους επικεφαλής οποιωνδήποτε σχετικών SSA, χρησιμοποιήστε τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων κινδύνου για να κατανοήσετε καλύτερα και να βελτιώσετε την ανθεκτικότητα στις επιπτώσεις των EMP σε όλους τους κρίσιμους τομείς υποδομής, συμπεριλαμβανομένου του συντονισμού του προσδιορισμού των εθνικών κρίσιμων λειτουργιών και της ιεράρχησης των σχετικών κρίσιμων υποδομή με μεγαλύτερο κίνδυνο για τις επιπτώσεις των EMP ·
(iii) συντονίζει την ανταπόκριση και την ανάκαμψη από τις επιπτώσεις των EMP σε κρίσιμες υποδομές, σε συντονισμό με τους επικεφαλής των κατάλληλων SSA ·
(iv) να ενσωματώσει εκδηλώσεις που περιλαμβάνουν EMPs ως παράγοντα σεναρίων ετοιμότητας και ασκήσεων ·
(v) σε συντονισμό με τους επικεφαλής των σχετικών SSA, διεξαγωγή Ε & Α για καλύτερη κατανόηση και αποτελεσματικότερη μοντελοποίηση των επιπτώσεων των EMP σε εθνικές κρίσιμες λειτουργίες και συναφείς κρίσιμες υποδομές - εξαιρουμένων συστημάτων και υποδομών του Υπουργείου Άμυνας - και ανάπτυξη τεχνολογιών και κατευθυντήριων γραμμών για την ενίσχυση αυτών λειτουργεί και προστατεύει καλύτερα αυτήν την υποδομή ·
(vi) διατήρηση βιώσιμων μέσων για την παροχή απαραίτητων πληροφοριών έκτακτης ανάγκης στο κοινό κατά τη διάρκεια και μετά τα EMP · και
(vii) σε συντονισμό με τους Γραμματείς Άμυνας και Ενέργειας, και ενημερωμένοι από εκτιμήσεις απειλών βάσει πληροφοριών, αναπτύσσουν τετραετείς αξιολογήσεις κινδύνου σε EMP, με την πρώτη εκτίμηση επικινδυνότητας να πραγματοποιείται εντός 1 έτους από την ημερομηνία αυτής της παραγγελίας.
(ζ) Ο Διευθυντής Εθνικών Πληροφοριών:
(i) συντονίζει τη συλλογή, την ανάλυση και τη δημοσίευση, κατά περίπτωση, αξιολογήσεων βάσει πληροφοριών σχετικά με τις ικανότητες των αντιπάλων να διεξάγουν μια επίθεση χρησιμοποιώντας ένα EMP και την πιθανότητα μιας τέτοιας επίθεσης · και
(ii) να παρέχει αξιολογήσεις απειλών βάσει πληροφοριών για να υποστηρίζει τους επικεφαλής των σχετικών SSA στην ανάπτυξη των τετραετών αξιολογήσεων κινδύνου σε EMPs.
(η) Οι επικεφαλής όλων των SSA, σε συντονισμό με τον Γραμματέα Εσωτερικής Ασφάλειας, θα ενισχύσουν και θα διευκολύνουν την ανταλλαγή πληροφοριών με ομολόγους του ιδιωτικού τομέα, ανάλογα με την περίπτωση, για να ενισχύσουν την ετοιμότητα για τις επιπτώσεις των EMP, να εντοπίσουν και να μοιραστούν τις ευπάθειες, και συνεργαστείτε για τη μείωση των τρωτών σημείων.
(i) Οι επικεφαλής όλων των οργανισμών που υποστηρίζουν τις Εθνικές Βασικές Λειτουργίες διασφαλίζουν ότι ο σχεδιασμός ετοιμότητας για όλους τους κινδύνους αντιμετωπίζει επαρκώς τα EMP, συμπεριλαμβανομένου του μετριασμού, της απόκρισης και της ανάκαμψης, όπως καθορίζεται από την εθνική πολιτική ετοιμότητας.
Δευτ. 6. Εφαρμογή. (α) Προσδιορισμός εθνικών κρίσιμων λειτουργιών και συναφών προτεραιοτήτων κρίσιμης υποδομής με μεγαλύτερο κίνδυνο.
(i) Εντός 90 ημερών από την ημερομηνία της παρούσας παραγγελίας, ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας, σε συντονισμό με τους επικεφαλής των SSA και άλλων οργανισμών, κατά περίπτωση, προσδιορίζει και απαριθμεί τις εθνικές κρίσιμες λειτουργίες και τα συναφή συστήματα υποδομής κρίσιμης προτεραιότητας, δίκτυα και περιουσιακά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων διαστημικών περιουσιακών στοιχείων τα οποία, εάν διαταραχθούν, θα μπορούσαν εύλογα να οδηγήσουν σε καταστροφικές εθνικές ή περιφερειακές επιπτώσεις στη δημόσια υγεία ή ασφάλεια, στην οικονομική ασφάλεια ή στην εθνική ασφάλεια. Ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας ενημερώνει τον κατάλογο αυτό, όπως απαιτείται.
(ii) Εντός ενός έτους από την ταυτοποίηση που περιγράφεται στο εδάφιο (α) (i) του παρόντος τμήματος, ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας, σε συντονισμό με τους προϊσταμένους άλλων οργανισμών, κατά περίπτωση, χρησιμοποιεί τα κατάλληλα κυβερνητικά και ιδιωτικά πρότυπα για EMPs, αξιολογεί ποια αναγνωρισμένα κρίσιμα συστήματα υποδομής, δίκτυα και περιουσιακά στοιχεία είναι πιο ευάλωτα στις επιπτώσεις των EMP. Ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας παρέχει αυτόν τον κατάλογο στον Πρόεδρο, μέσω του APNSA. Ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας ενημερώνει αυτόν τον κατάλογο χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματα που παράγονται σύμφωνα με το εδάφιο (β) αυτής της ενότητας και, εφόσον απαιτείται, στη συνέχεια.
(β) Βελτίωση της κατανόησης των επιπτώσεων των EMP.
(i) Εντός 180 ημερών από την ταυτοποίηση που περιγράφεται στο εδάφιο (α) (ii) του παρόντος τμήματος, ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας, σε συντονισμό με τους επικεφαλής των SSA και σε συνεννόηση με τον Διευθυντή του OSTP και τους επικεφαλής άλλων κατάλληλων οργανισμών , θα επανεξετάσει τα δεδομένα δοκιμών - εντοπίζοντας τυχόν κενά σε αυτά τα δεδομένα - σχετικά με τις επιπτώσεις των ΗΜΠ σε κρίσιμα συστήματα υποδομής, δίκτυα και περιουσιακά στοιχεία αντιπροσωπευτικά αυτών σε ολόκληρο το Έθνος.
(ii) Εντός 180 ημερών από τον εντοπισμό των κενών στα υπάρχοντα δεδομένα δοκιμών, σύμφωνα με τις οδηγίες του εδαφίου (β) (i) αυτής της ενότητας, ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας, σε συντονισμό με τους επικεφαλής των SSA και σε συνεννόηση με τον Διευθυντή του OSTP και οι επικεφαλής άλλων κατάλληλων οργανισμών, χρησιμοποιούν τη δομή εταιρικής σχέσης που προσδιορίζεται στο Εθνικό Σχέδιο Προστασίας των Υποδομών για να αναπτύξουν ένα ολοκληρωμένο διατομεακό σχέδιο για την αντιμετώπιση των κενών που εντοπίστηκαν. Οι επικεφαλής οργανισμών που προσδιορίζονται στο σχέδιο εφαρμόζουν το σχέδιο σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα, ανάλογα με την περίπτωση.
(iii) Εντός ενός έτους από την ημερομηνία της παρούσας παραγγελίας και, κατά περίπτωση, ο Γραμματέας Ενέργειας, σε συνεννόηση με τους προϊστάμενους άλλων οργανισμών και του ιδιωτικού τομέα, κατά περίπτωση, θα επανεξετάσει τα υφιστάμενα πρότυπα για τα EMP και θα αναπτύξει ή θα ενημερώσει, όπως απαιτείται, ποσοτικά σημεία αναφοράς που περιγράφουν επαρκώς τα φυσικά χαρακτηριστικά των EMP, συμπεριλαμβανομένης της κυματομορφής και της έντασης, σε μια μορφή που είναι χρήσιμη και μπορεί να κοινοποιηθεί σε ιδιοκτήτες και χειριστές κρίσιμης υποδομής.
(iv) Εντός τεσσάρων ετών από την ημερομηνία αυτής της παραγγελίας, ο Γραμματέας Εσωτερικών θα ολοκληρώσει μια μαγνητοτουλλουρική έρευνα των παρακείμενων Ηνωμένων Πολιτειών για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες και τους χειριστές υποδομής ζωτικής σημασίας να πραγματοποιήσουν αξιολογήσεις ευπάθειας EMP.
(γ) Αξιολόγηση προσεγγίσεων για τον μετριασμό των επιπτώσεων των EMP.
(i) Εντός ενός έτους από την ημερομηνία της παρούσας παραγγελίας, και στη συνέχεια κάθε 2 χρόνια μετά, ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας, σε συντονισμό με τους Γραμματείς Άμυνας και Ενέργειας, και σε συνεννόηση με τον Διευθυντή του OSTP, τους επικεφαλής άλλων κατάλληλων οργανισμών , και οι εταίροι του ιδιωτικού τομέα, κατά περίπτωση, υποβάλλουν στον Πρόεδρο, μέσω του APNSA, έκθεση που αναλύει τις διαθέσιμες τεχνολογικές επιλογές για τη βελτίωση της ανθεκτικότητας των κρίσιμων υποδομών στις επιπτώσεις των EMP. Οι Γραμματείς Άμυνας, Ενέργειας και Εσωτερικής Ασφάλειας εντοπίζουν επίσης κενά στις διαθέσιμες τεχνολογίες και ευκαιρίες για μελλοντικές τεχνολογικές εξελίξεις για την ενημέρωση των δραστηριοτήτων Ε & Α.
(ii) Εντός 180 ημερών από την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων που καθορίζονται από τα εδάφια (β) (iii) και (γ) (i) του παρόντος τμήματος, ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας, σε συντονισμό με τους επικεφαλής άλλων οργανισμών και σε διαβούλευση με ο ιδιωτικός τομέας, κατά περίπτωση, θα αναπτύξει και θα εφαρμόσει πιλοτική δοκιμή για να αξιολογήσει τις διαθέσιμες τεχνικές προσεγγίσεις για τον μετριασμό των επιπτώσεων των EMP στα πιο ευάλωτα κρίσιμα συστήματα υποδομής, δίκτυα και περιουσιακά στοιχεία, όπως προσδιορίζονται στο εδάφιο (α) (ii) αυτής της ενότητας .
(iii) Εντός ενός έτους από την ημερομηνία της παρούσας παραγγελίας, ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας, σε συντονισμό με τους επικεφαλής των σχετικών SSA, και σε συνεννόηση με τις κατάλληλες ρυθμιστικές επιτροπές και επιτροπές κοινής ωφέλειας και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς, προσδιορίζει ρυθμιστικούς και μη ρυθμιστικούς μηχανισμούς, συμπεριλαμβανομένων μέτρα ανάκτησης κόστους, που μπορούν να ενισχύσουν τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων των EMP.
(δ) Ενίσχυση των κρίσιμων υποδομών για την αντοχή των επιπτώσεων των EMP
(i) Εντός 90 ημερών από την ολοκλήρωση των ενεργειών που αναφέρονται στο εδάφιο (γ) (ii) του παρόντος τμήματος, ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας, σε συντονισμό με τους Γραμματείς Άμυνας και Ενέργειας και σε διαβούλευση με τους επικεφαλής άλλων κατάλληλων οργανισμών και με ο ιδιωτικός τομέας, κατά περίπτωση, θα αναπτύξει ένα σχέδιο για τον μετριασμό των επιπτώσεων των EMP στα ευάλωτα κρίσιμα συστήματα υποδομής προτεραιότητας, δίκτυα και περιουσιακά στοιχεία που προσδιορίζονται στο εδάφιο (α) (ii) του παρόντος τμήματος. Το σχέδιο ευθυγραμμίζεται και βασίζεται σε ενέργειες που προσδιορίζονται σε αναφορές που απαιτούνται από την εκτελεστική εντολή 13800 της 11ης Μαΐου 2017 (Ενίσχυση της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο των ομοσπονδιακών δικτύων και των κρίσιμων υποδομών). Ο γραμματέας εσωτερικής ασφάλειας εφαρμόζει εκείνα τα στοιχεία του σχεδίου που είναι σύμφωνα με τις αρχές και τους πόρους του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας, και να αναφέρετε στην APNSA σχετικά με τυχόν πρόσθετες αρχές και πόρους που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εφαρμογής του. Ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας, σε συντονισμό με τους Γραμματείς Άμυνας και Ενέργειας, ενημερώνει το σχέδιο, όπως απαιτείται, με βάση τα αποτελέσματα των δράσεων που αναφέρονται στα εδάφια (β) και (γ) αυτής της ενότητας.
(ii) Εντός 180 ημερών από την ολοκλήρωση των ενεργειών που προσδιορίζονται στο εδάφιο (γ) (i) του παρόντος τμήματος, ο Γραμματέας Άμυνας, σε συνεννόηση με τους Γραμματείς Εσωτερικής Ασφάλειας και Ενέργειας, θα πραγματοποιήσει πιλοτική δοκιμή για την αξιολόγηση μηχανικών προσεγγίσεων χρησιμοποιείται για να σκληρύνει μια στρατηγική στρατιωτική εγκατάσταση, συμπεριλαμβανομένης της υποδομής που είναι ζωτικής σημασίας για την υποστήριξη αυτής της εγκατάστασης, έναντι των επιπτώσεων των EMP.
(iii) Εντός 180 ημερών από την ολοκλήρωση της πιλοτικής δοκιμής που περιγράφεται στο εδάφιο (δ) (ii) αυτής της ενότητας, ο Γραμματέας Άμυνας υποβάλλει έκθεση στον Πρόεδρο, μέσω της APNSA, σχετικά με το κόστος και την αποτελεσματικότητα των αξιολογούμενων προσεγγίσεων.
(ε) Βελτίωση της απόκρισης στα EMP.
(i) Εντός 180 ημερών από την ημερομηνία της παρούσας παραγγελίας, ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας, μέσω του Διαχειριστή της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Διαχείρισης Έκτακτης Ανάγκης, σε συντονισμό με τους επικεφαλής των κατάλληλων SSA, θα επανεξετάσει και θα ενημερώσει τα ομοσπονδιακά σχέδια, προγράμματα και διαδικασίες ανταπόκρισης για να ληφθούν υπόψη οι επιπτώσεις των EMP.
(ii) Εντός 180 ημερών από την ολοκλήρωση των ενεργειών που κατευθύνονται από το εδάφιο (ε) (i) αυτής της ενότητας, οι οργανισμοί που υποστηρίζουν τις Εθνικές Βασικές Λειτουργίες ενημερώνουν τα επιχειρησιακά σχέδια που τεκμηριώνουν τις διαδικασίες και τις ευθύνες τους για να προετοιμάσουν, να προστατεύσουν και να μετριάσουν τις επιπτώσεις. EMPs.
(iii) Εντός 180 ημερών από τον εντοπισμό ευπαθών συστημάτων υποδομής κρίσιμης προτεραιότητας, δικτύων και περιουσιακών στοιχείων σύμφωνα με το εδάφιο (α) (ii) αυτής της ενότητας, ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας, σε συνεννόηση με τους Γραμματείς Άμυνας και Εμπορίου, και Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών, παρέχει στον Αναπληρωτή Βοηθό του Προέδρου Εσωτερικής Ασφάλειας και Αντιτρομοκρατίας και στον Διευθυντή του OSTP μια εκτίμηση των επιπτώσεων των ΗΜΠ σε κρίσιμες υποδομές επικοινωνιών, και προτείνει αλλαγές σε επιχειρησιακά σχέδια για την ενίσχυση της εθνικής ανταπόκρισης και ανάκαμψης προσπάθειες μετά από ένα EMP.
Δευτ. 7. Γενικές διατάξεις. (α) Τίποτα σε αυτήν την παραγγελία δεν θεωρείται ότι επηρεάζει ή επηρεάζει με άλλο τρόπο:
(i) την εξουσία που παρέχεται από το νόμο σε εκτελεστική υπηρεσία ή οργανισμό ή στον επικεφαλής αυτής · ή
(ii) τα καθήκοντα του Διευθυντή του Γραφείου Διαχείρισης και Προϋπολογισμού που σχετίζονται με δημοσιονομικές, διοικητικές ή νομοθετικές προτάσεις.
(β) Η εντολή αυτή εκτελείται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και υπόκειται στη διαθεσιμότητα πιστώσεων.
(γ) Αυτή η εντολή δεν προορίζεται και δεν δημιουργεί κανένα δικαίωμα ή όφελος, ουσιαστικό ή διαδικαστικό, εκτελεστό κατά νόμο ή με δίκαιο τρόπο από οποιοδήποτε μέρος εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών, των υπηρεσιών, των υπηρεσιών ή των οντοτήτων του, των αξιωματούχων, των υπαλλήλων του , ή πράκτορες, ή οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
DONALD J. TRUMP
ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΣΠΙΤΙ,
26 Μαρτίου 2019.
26 Μαρτίου 2019.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΕ GOOGLE TRANSLATE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου