Κυριακή 5 Μαΐου 2013

IASOS: Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ Η NASA.

O ελληνικής καταγωγής Iasos (προφέρεται Γιάσος), ζει στην επαρχία βόρεια του Σαν Φραντσίσκο και θεωρείται ένας από τους δύο ιδρυτές της new age μουσικής. Μαζί με τον φίλο του Steve Halpern, κυκλοφόρησαν τα ντεμπούτο άλμπουμ τους το 1975 και δημιούργησαν τους πρώτους παράξενους ήχους πριν διαδοθούν τα synthesizers!
Δεν βαφτίστηκε Iasos. Αυτό το όνομα προέρχεται από την Αρχαϊκή εποχή και το υιοθέτησε ένα απόγευμα όταν ξαφνικά είχε μια αιφνίδια πολύ δυνατή και έντονη ανάμνηση σε μία βόλτα του. Μια ανάμνηση του πατέρα του σε μια άλλη ζωή να του φωνάζει «Iasos φέρε μου τα ξύλα για το τζάκι και έλα για να φάμε!».
Ο Iasos γεννήθηκε το 1947 σε ένα στρατώνα στην Αλεξανδρούπολη, και 4 χρονών μετανάστευσε στην Αμερική με την οικογένεια του. Πήγε σε Ελληνικό σχολείο και μετά το λύκειο φοίτησε στο Πανεπιστήμιο του Cornell. Μετά τις σπουδές συνειδητοποίησε ότι όλη του η δημιουργικότητα ήταν στη μουσική και έτσι αποφάσισε να αφιερωθεί εκεί για το υπόλοιπο της ζωής του.
Όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, υπεύθυνη για τους ήχους που φαντάζεται είναι μια φωνή στο κεφάλι του, που του λέει πως να τους δημιουργεί! Κάτι που πιστεύει με τέτοια πίστη και επιμονή που καταφέρνει σχεδόν να πείσει τους πάντες... ότι όντως συνομιλεί τηλεπαθητικά με μία εξωγήινη οντότητα.
Όταν πριν από μερικούς μήνες πρωτοπαρουσιάστηκε στο μικρόκοσμο της ελληνικής μπλογκόσφαιρας μέσα από κιτς εικόνες και περίεργους ambient ήχους, δεν μπορούσε κανείς να πιστέψει ότι όντως είναι πρωτοπόρος μουσικός που η μουσική του έχει χρησιμοποιηθεί από τη NASA, την εγκυκλοπαίδεια Britannica, την Hewlett Packard, καθώς και από πολλά νοσοκομεία, κλινικές υγείας, θεραπευτές, κλινικές ψυχικής υγείας, και χειρουργούς σε όλο τον κόσμο. Η Μουσική του αυτή τη στιγμή διατίθεται σε δισκοπωλεία της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης, της Βραζιλίας, της Αυστραλίας και της Ιαπωνίας, ενώ έχει πραγματοποιήσει διεθνή συναυλίες-περιοδείες από το Κάιρο προς τη Χονολουλού, και από το Λος Άντζελες στο Τορόντο.
Στη διεθνή του αναγνώριση συνέβαλε το άλμπουμ του με τίτλο Realms of Light (μεταφρ:Βασίλεια του Φωτός) που είχε τρομερή ανταπόκριση. Όμως το πιο εντυπωσιακό απ΄ όλα είναι ότι, ξαφνικά, θεωρείται σημείο αναφοράς για ένα σωρό ξένους μουσικούς, και μάλιστα από διαφορετικούς χώρους: από τον hip hop James Pants μέχρι τον “hypnagogic pop” Dolphins Into The Future που πρόσφατα μάλιστα έκανε μια μίνι περιοδεία μαζί του στην Ευρώπη.
Το αγαπημένο του μέρος στη Ελλάδα είναι οι Δελφοί. Σκοπεύει κάποια στιγμή να κάνει εκεί μια συναυλία, γιατί πιστεύει ότι στο ιερό των Δελφών υπάρχει μία διαγαλαξιακή πύλη που πρέπει να ανοίξει, όπως στο Machu Pichu στο Περού, στο Κάιρο στην Αίγυπτο και στο Φουτζιγιάμα της Ιαπωνίας.
http://www.katohika.gr/2013/05/Iasos-o-ellhnas-pou-milaei-me-exogiinous-kai-hrisimopoiei-ti-mousiki-tou-i-nasa.html

Αρτέμης Σώρρας ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΤΡΕΪΝΤΖΕΡ..

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ

Πρόσκληση Σώρρα (ακόμη τον περιμένουμε)-Πολλοι περιμενουν τον Μακη!!

ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ 

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΗΜΟΥΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ. ΑΥΤΟΙ Μ,Ε ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝΕ Ν'ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΙ Σ'ΑΥΤΟΥΣ. ΓΙΑ Ν'ΑΠΑΝΤΗΣΩ

ΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΕΙΝΤΖΕΡ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ 
ΑΠ'ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΝΑ ΔΩΣΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ Ν'ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΣΤΟΜΑ.

ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ Ο ΣΤΡΕΙΝΤΖΕΡ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, ΧΑΡΙΣΕ ΦΟΒΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΝΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ(Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ) ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,Ο ΦΟΒΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ

ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.

ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΜΑΣ. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ...ΓΚΟΝΟΣ,ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ;;

ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΣΟΝΟΣ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΒΡΑΙΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ,Η ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΡΟΘΤΣΑΙΛΝΤ ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΡΕΥΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΛΕΣΧΗ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΑΙΡΕΣΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΔΕΡΦΟΤΗΤΑ Η ΝΑ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΘΤΣΑΙΛΝΤ Η ΟΤΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΜΟΥ.

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΝΟΟΥ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΟΠΩΣ π.χ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΜΙΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΡΕΣΙΝΤΕΝΤ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΣΑΜΕ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΕΝΤ ΟΤΙ Η ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΜΑΣ ΚΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΔΟΛΛΑΡΙΟ 
ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ,ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΛΕΓΑΝ :ΡΩΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΒΓΑΖΑΝΕ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΓΑΝΕ ΔΗΜΟΣΙΑ,ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Η ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ,ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ 600 ΔΙΣ.

ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ;

ΤΩΡΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΚΟΝΟΣ ΣΤΡΕΙΝΤΖΕΡ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΩΝ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΤΗ ΦΡΑΣΗ ΟΤΙ ΠΟΥΛΗΣΑ ΕΞΩΓΗΙΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. 
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΦΡΑΣΗ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΑ. 
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ,ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ,ΚΑΤΑΚΤΑΤΑΙ.

ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΑΥΤΟ:Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΜΗ ΓΗΙΝΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ. 
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ.

ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΚΙ ΕΧΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ Ν'ΑΠΑΝΤΩ Σ'ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ Ν'ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΜΟΥ.

ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΣΤΡΕΙΝΤΖΕΡ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΝΕΩΝ Ν'ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ,ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ,ΤΟΥΣ ΚΡΥΦΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ ΣΤΟ ΦΩΣ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΝ,ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ:ΤΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΚΟΝΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΛΕΙΣΕΙ.ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΤΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΕΙΝΑ.!

https://www.facebook.com/sorrasartemis?fref=ts

http://alfeiospotamos.blogspot.gr/2013/05/blog-post_2930.html

Ποιο φυτό Σκοτώνει τον καρκίνο σε 40 ημέρες; «Η βροντή του θεού της αμπέλου» ή lei gong teng!


Ποιο φυτό Σκοτώνει τον καρκίνο σε 40 ημέρες; «Η βροντή του θεού της αμπέλου» ή lei gong teng!Κινέζικο φυτό σκοτώνει τον καρκίνο σε 40 ημέρες..!! 
Ενα ελάχιστα γνωστό φυτό με ένα πραγματικά περίεργο όνομα κάνει τώρα πρωτοσέλιδα ως… δολοφόνος του καρκίνου, με την ένωση του φυτού εξαφανίστηκαν οι όγκοι σε ποντίκια με καρκίνο του …παγκρέατος. Γνωστό ως η «βροντή του θεού της αμπέλου» ή lei gong teng, το κινεζικό φυτό έχει ενσωματωθεί στην κινεζική ιατρική και έχει χρησιμοποιηθεί για αιώνες για την αποκατάσταση, υπό ορισμένες προϋποθέσεις όπως η ρευματοειδήςαρθρίτιδα

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα από το Πανεπιστημίου του Τεκτονικού Κέντρου για τον Καρκίνο στην Μινεσότα www.cancer.umn.edu, η ένωση των φυτών δεν οδήγησε σε κανένα σημάδι όγκου μετά από μια περίοδο 40 ημερών – ακόμη και μετά τη διακοπή της θεραπείας. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Science Translational Medicine και χρηματοδοτήθηκε από τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας, ακόμη και οι επιστήμονες που εργάζονται για το έργο είχαν μείνει άφωνοι από τις αντικαρκινικές ιδιότητες της ένωσης. Περιέχει κάτι που είναι γνωστό ως τριπτολίδη, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως μαχητής του καρκίνου σε προηγούμενη έρευνα, που πιστεύεται ότι είναι το βασικό συστατικό που μπορεί να είναι υπεύθυνο για τις αντικαρκινικές ικανότητες. 

Ο αντιπρόεδρος της έρευνας στο Κέντρο Καρκίνου εξήγησε στο Bloomberg:
Αυτό το φάρμακο είναι απίστευτα ισχυρό για να σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα, είπε. Οπως και με πολλές άλλες ισχυρές ουσίες, όπως η κουρκούμη και το τζίντζερ, η επικρατούσα τάση στην επιστήμη είναι ακόμη αργά για να επιβεβαιώσει αυτό που πολλοί στην παραδοσιακή ιατρική έχουν γνωστό για ολόκληρη τη ζωή τους.
Αυτό φυσικά, οφείλεται στο γεγονός ότι απλά δεν υπάρχει χρήμα για μεγάλες εταιρείες να ερευνήσουν τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων και φυσικών ενώσεων, όπως η ένωση που βρίσκεται στο lei gong teng.
Το Turmeric (κουρκουμάς) και το τζίντζερ, για παράδειγμα, έχει βρεθεί ότι έχει καταπληκτικές αντικαρκινικές ουσίες που είναι σχεδόν δωρεάν σε σύγκριση με τα ακριβά και επικίνδυνα φάρμακα κατά του ουσίες και βασικό, χωρίς παρενέργειες! Παρ ‘όλα αυτά, οι μεγαλοφαρμακευτικές έχουν καταφέρει να αγνοήσουν αυτά τα μπαχαρικά όσο το δυνατόν περισσότερο. Στην πραγματικότητα, έχουν ακόμη επινοήσει χιλιάδες μελέτες που να καταδεικνύουν με δόλο την υποτιθέμενη αξία των φαρμακευτικών προϊόντων που προωθούνται από τις μεγάλες φαρμακευτικές.

Δείτε ακόμη: ΓΚΡΑΒΙΌΛΑ - G R A V I O L A - Ο εξολοθρευτής του καρκίνου!

 Int J Cardiol 1995 Απρίλιο? 49 (2) :173-7.
Immunopharmacology 1998 Μάιος? 39 (2): 117-26.
Tao, Xuelian, et αϊ. Μια μελέτη φάσης Ι του εκχύλισμα οξικού αιθυλεστέρα της κινεζικής αντιρευματικά βότανο Tripterygium F wilfordii γάντζο στη ρευματοειδή αρθρίτιδα. Εφημερίδα της Ρευματολογίας 2001 Οκτώβριος? vol. 28: σελ. 2160-67.
Τάο, Xuelian και Λίπσκι, Peter E. Η κινεζική αντι-ανοσοκατασταλτικά βοτανική θεραπεία Tripterygium wilfordii γάντζο F. Συμπληρωματικές και Εναλλακτικές Θεραπείες για Ρευματικά Νοσήματα ΙΙ , Vol. 26, αρ. 1, Φεβρουάριος 2000, σελ. 29-50.
Chang WY, et αϊ. Τα αποτελέσματα των παραδοσιακών αντιρευματικά φάρμακα φυτικής προέλευσης σε κύτταρα του ανοσοποιητικού απάντηση. Η Εφημερίδα της Ρευματολογίας 1997? 24:3.
Tao Χ, J νεότεροι, Fan FZ, Wang Β, Lipsky PE. Επωφεληθείτε από ένα απόσπασμα του F Tripterygium wilfordii γάντζο σε ασθενείς με ρευματοειδή αρθρίτιδα: μια διπλή-τυφλή, ελεγχόμενη με εικονικό φάρμακο μελέτη. Αρθρίτιδα Rheum 2002 Ιούλιος? 46 (7) :1735-43.
Zhong Yao Li Xue Du ( Τοξικολογία των κινεζικών βότανα ) 1989? 154-155.
Wu Han Yi Xue Xue Yuan Bao ( Εφημερίδα της Wuhan University School of Medicine ) 1981? 4-67.
Zhong Yao Li Xue Du ( Τοξικολογία των κινεζικών βότανα ) 1989? 156-157.
Xian Dai Zhong Yao Yao Li Xue ( Σύγχρονη Φαρμακολογίας των κινεζικών βότανα ) 1997? 413.
Int J Cardiol 1995 Απρίλιο? 49 (2) :173-7. 

Το είδα: aromaikarias.blogspot.gr
Η ΣΕΛΊΔΑ ΈΧΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΌ ΧΑΡΑΚΤΉΡΑ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΎΕΣΤΕ ΠΆΝΤΑ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΌ ΣΑΣ.«Κάλλιον του θεραπεύειν, προλαμβάνειν!».

Βρέθηκε στην Κρήτη η αρχαιότερη ένδειξη ναυσιπλοΐας στον κόσμο. Χρονολογείτε από 130.000 εώς 700.000 χρόνια π.Χ


Την αρχαιότερη ένδειξη ναυσιπλοΐας στον κόσμο εντόπισαν στην Κρήτη αμερικανοί και έλληνες αρχαιολόγοι διεξάγοντας απλώς μία επιφανειακή έρευνα.

Στην περιοχή του Πλακιά στη νότια Κρήτη διεπιστημονική ομάδα υπό τη διεύθυνση του Τόμας Στάσερ της Αμερικανικής Σχολής Κλασικών Σπουδών και της Ελένης Παναγοπούλου της Εφορεία Παλαιοανθρωπολογίας-Σπηλαιολογίας εντόπισαν θέσεις της Παλαιολιθικής εποχής, οι κυριότερες των οποίων βρίσκονται στο φαράγγι του Πρέβελη και χρονολογούνται από το 130.000-700.000 πριν από σήμερα. Και δεδομένου ότι η Κρήτη ήταν και τότε νησί, αποτελούν την αρχαιότερη ένδειξη πρώιμης ναυσιπλοΐας, διεθνώς!

Τα εργαλεία που ήρθαν στο φως (χειροπελέκεις και τσεκούρια) παραπέμπουν κατά τους αρχαιολόγους στην Αχελαία πολιτισμική παράδοση, η οποία συνδέεται με τους Homo heidelbergensis και Homo erectus. Τα παλαιολιθικά αυτά εργαλεία μάλιστα βρέθηκαν σε συνάφεια με ανυψωμένες θαλάσσιες αναβαθμίδες, τις οποίες οι γεωλόγοι χρονολογούν τουλάχιστον στα 130.000 χρόνια.

Εκπληκτικά λοιπόν είναι τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας, αφού τεκμηριώνουν θαλάσσια ταξίδια στη Μεσόγειο δεκάδες χιλιάδες χρόνια νωρίτερα απ’ ότι γνωρίζαμε ως τώρα ενώ ταυτόχρονα μεταβάλλουν και την εκτίμηση των γνωσιακών ικανοτήτων των πρώιμων μορφών του ανθρώπου. Αξίζει να αναφερθεί μάλιστα ότι ως σήμερα και παρά τη μακρόχρονη διερεύνηση της Κρητικής προϊστορίας, αδιαμφισβήτητα τεκμήρια κατοίκησης του νησιού πριν από τη Νεολιθική περίοδο (7.000-3000 π.Χ.) δεν είχαν εντοπισθεί.

Η ανακάλυψη πάντως έγινε το 2008 και 2009 αλλά μόλις τώρα έγινε γνωστή. Κι' αυτό χάρις στην ένταξή της στις δέκα σημαντικότερες αρχαιολογικές ανακαλύψεις του 2010 από το αμερικανικό περιοδικό «Archaeology»,από όπου προφανώς ενημερώθηκε και το ελληνικό υπουργείο Πολιτισμού. Το γεγονός επομένως αφήνει για μία ακόμη φορά ερωτηματικά για την λειτουργία των ξένων αρχαιολογικών ιδρυμάτων στην Ελλάδα και για το έλλειμμα ενημέρωσης των αρμόδιων ελληνικών αρχών για τη δράση τους και τα αποτελέσματα των ερευνών τους.

Πηγή: Το Βήμα, Μ. Θερμού

http://www.eleysis-ellinwn.gr/el/articles/arxaia_ellada/arxaiologia/bre8ike_stin_kriti_i_arxaioteri_endeixi_nausiploaas_ston_kosmo_xronologeite_

lhttp://alfeiospotamos.blogspot.gr/2013/05/130000-700000.html

ΣΕΙΡΙΟΣ, επιστρέφει να φωτίσει ξανά την Ελλάδα

 

ΣΕΙΡΙΟΣ Ντοκιμαντέρ


 
ΣΕΙΡΙΟΣ, επιστρέφει να φωτίσει ξανά την Ελλάδα 
Ο Σείριος το μυστηριώδες άστρο που κυβέρνησε το πνεύμα των αρχαίων Μακεδόνων, ξαναστρέφει το πρόσωπο του στην Ελλάδα, τώρα που μπαίνουμε στον Υδροχόο. Αιγύπτιοι, Βαβυλώνιοι, Ασσυριοι, Σουμέριοι, Ετρούσκοι και Ρωμαίοι έχουν στο πάνθεον τους μία θέση για το αστέρι εκείνο που, περισσότερο από τ' άλλα, λάμπει στο βράδυνα ουρανό.


Μυστηριακές λατρείες και συμβολισμοί που κρύβουν χαμένα μυστικά μέσα στη νύχτα του χρόνου.
Μπορούμε άραγε να ανασυνθέσουμε τις ψηφίδες μιας μεγάλης γνώσης που χάθηκε ή που ίσως παραμένει ακόμη ανάμεσα μας σε μέρη που δεν φανταζόμαστε; Ένας κώδικας περιμένει να αποκρυπτογραφηθεί...
Το Ουράνιο Σώμα του Σείριου
Αστρονομικά ορίζουμε το Σείριο ως το λαμπρότερο απλανή αστέρα του Μεγάλου Κυνός. Ανήκει στον τύπο των λευκών αστεριών και α­πέχει μόλις...8,4 έτη φωτός από τη Γη. Είναι διπλός αστέρας και μα­ζί με το συνοδό του, το Σείριο Β', περιστρέφονται γύρω από ένα κοι­νό κέντρο βάρους. Η μέση αμοιβαία απόσταση τους είναι της τάξε­ως των 3 δισεκατομμυρίων χλμ. και η περίοδος της περιφοράς τους διαρκεί 50 χρόνια.
Ο Σείριος έχει μάζα 2,3 φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο, αλλά μικρότερη πυκνότητα. 0α έλεγε κανείς πως μοιάζει με νεφέλωμα. Η περιοδική μεταβολή της φωτεινότητας του κάθε 25 χρόνια συνοδεύ­εται από ισχυρότατα παλιρροιακά κύματα, λόγω της γειτονίας του με το συνοδό του. Σύμφωνα με τη γνώμη πολλών αστρονόμων, ο Σείριος βρίσκεται στο «κέντρο» σχεδόν του γαλαξία μας.
Ετυμολογικά, η λέξη «Σείριος, -α, -ον» σήμαινε ο καίων, ο κατά· καίων, ο καυστικός, ο θερμός και ήταν επίθετο των ουρανίων σωμάτων, τα οποία εκπέμπουν μεγάλη θερμότητα. «Σείριος» ο­νομαζόταν πολλές φορές και ο Ήλιος, γεγονός που δημιούρ­γησε στην πορεία μεγάλη σύγχυση γύρω από το διαχω­ρισμό των δύο άστρων. (Γι' αυτό και μέχρι σήμερα άλλοι μιλούν για το «Μακεδονικό Άστρο» και άλλοι ·για το «Μακεδονικό Ήλιο», αναφερόμενοι στο γνω­στό μακεδονικό σύμβολο).
Ομόρριζες λέξεις είναι ο «σειριόκαυτος», που σήμαινε ο καμένος από τον η­λιακό καύσωνα ή από το Σείριο και η «σειρήνα», μυθικό εκείνο πλάσμα που αναπαριστάνονταν άλλρτε ως γυναίκα-ψάρι και άλλοτε ως γυναίκα-πουλί και σήμαινε αρχικά «η φανερώνουσα τη δύναμίν της δια του καύσωνας του ηλίου κατά τη μεσημβρίαν».
Σύμφωνα με το μύθο, «Σειρήνα» ήταν και η αδερφή του Μεγάλου Αλεξάνδρου (σειρήνα και όπως την απεικονίζουν οι Ντόγκον γοργόνα είναι το ίδιο για τους μεταγενεστέρους). Τριγυρνούσε στις θάλασσες και κατέ­στρεφε τα πλοία όσων τολμούσαν να της πουν πως ο βασιλιάς πέ­θανε (Ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος;) Μοιάζει πραγματικά αστείο, αλλά και άξιο απορίας το πως μπορεί ένας μύθος - είτε ως παραβολή εί­τε ως δημιούργημα του συλλογικού ασυνείδητου - να μεταμορφώσει έντεχνα και να προστατεύσει μία βαρυσήμαντη αλήθεια...
Στην Αίγυπτο και στην Ελλάδα

Στην αρχαία Αίγυπτο, σύμφωνα με τις απόψεις των μελετητών, ο Σεί­ριος ταυτιζόταν με τη θεά Ίσιδα, που αναπαριστάνονταν ως αγελάδα ξαπλωμένη πάνω σ' ένα πλοίο, και στ' αγάλματα την απεικόνιζαν συχνά με κέρατα αγελάδας και με την κόμμωση της σαν ουρά ψαριού. Πολλές φορές έφερε ως στέμμα ένα οκτάκτινο αστέρι.
Αδερφός και σύζυγος της Ίσιδος ήταν ο Όσιρις, που η λατρεία του έμοιαζε πολύ με εκείνη του Διονύσου. Με αυτόν η Ίσιδα γέννησε τον Ώρο. Σύμφωνα με άλλες πηγές όμως αυτός που γονιμοποίησε την Ίσιδα ήταν ο Άμμων-Μιν ή Αμμων-Ρα, ο ίδιος θεός που αργότερα ονομάστηκε Άμμων-Δίας και που, σύμφωνα με την Ολυμπιάδα, ήταν ο Πατέρας του Αλέξανδρου.
Canis στα λατινικά). Μορφή τσακαλιού ή λύκου είχε και ο σουμεριακός θεός Άνου, που φαίνεται πως ήταν επίσης σχετικός με το αστέρι αυτό.
Για την ελληνική μυθολογία, ο Σείριος είναι το άστρο εκείνο, στον Αστερισμό του Μεγάλου Κυνός, στο οποίο είχε μεταμορφωθεί το σκυλί του Ωρίωνα. Αυτό βέβαια δεν είναι τυχαίο, καθώς οι αστερισμοί του Κυνός, του Ωρίωνα και της Αργούς βρίσκονται ο ένας δί πλα στον άλλον.
Ο Ωρίων ήταν γιος του Ποσειδώνα και της Ευρυάλης, κόρης του Μί­νωα και φημισμένος κυνηγός. Φορούσε συνήθως μία λεοντή και κρα­τούσε στα χέρια του ρόπαλο (σύμβολα αυτά και του Ηρακλή). Υπάρ­χουν πολλές ιστορίες γύρω από το πρόσωπο του και τον πιστό του σκύλο Σείριο.
Ο Ωρίωνας συνδέεται με το βασιλιά Οινοπίων (ή Οινέα στη Βοιωτία), που είχε σύζυγο του (ή κόρη του) τη Μερόπη, την οποία βίασε ο Ο­ρίων υπό την επήρεια της μέθης. Ο Ωινοπίων, εξοργισμένος, τον τύ­φλωσε, με τη σύμπραξη του πατέρα του Διονύσου. Όμως ο Ωρίωνας, με τη βοήθεια ενός χρησμού κατάφε­ρε να ξαναβρεί το φως του. Συγκεκριμένα, ο χρησμός έλεγε ότι θα για­τρευτεί, αν βαδίσει προς την Ανατολή και εκθέσει τις άδειες κοιλότητες των ματιών του στις πρωινές ηλιαχτίδες.
Έτσι βοηθούμενος από τους θορύβους που έκαναν οι σιδηρουργοί του Ηφαί­στου, έφτασε στη Λήμνο, όπου ο Κηδαλίων (ο δάσκαλος του Ηφαίστου), τον κουβάλησε στους ώμους του και τον έφερε μπροστά στον Ήλιο.
-Ορισμένοι πιστεύουν ότι αυτός ο μύθος έχει κάποια σχέση με τη σύ­νοδο Ήλιου-Σείριου, που γίνεται μια φορά το χρόνο, αλλά και με τα μυστήρια των Καβείρων. Γνωρίζουμε πως ο γάμος του Φιλίππου και της Ολυμπιάδας ήταν αποτέλεσμα της συνάντησης τους στη Σαμοθράκη, όπου εκτελούνταν τα «Καβείρια μυστήρια» ή, αλλιώς, τα «μυ­στήρια των μεγάλων θεών». Ο Φίλιππος είχε μυηθεί από νωρίς στα μυστήρια αυτά (μάλλον στη Θήβα), ενώ η μητέρα του Αλέξανδρου ή­ταν ιέρεια.
Οι Κάβειροι άλλωστε θεωρούνται θεότητες του πυρός - η λέ­ξη «Κάβειρος» έχει ετυμολογική σχέση με το ρήμα «καίω; - όμως τα σύμβολα τους, όπως π.χ. το αγκίστρι, έ­χουν να κάνουν με το νερό και τα συναντούμε αρ­γότερα σε όλες σχεδόν τις θρησκείες. Κατά μία άποψη (Ηρόδοτος, Στράβων, Πίνδαρος) είναι α­πόγονοι του Ηφαίστου από το γάμο του με την Καβειρώ, γι' αυτό και τους βρίσκουμε πάντοτε κοντά σε ηφαιστειογενείς περιοχές, ενώ συχνά αντιπροσωπεύουν χθόνιες ή υποχθόνιες θεότητες. Η καρδιά της καβειρικής λατρείας βρισκόταν στην αρ­χαία Μακεδονία, στο βουνό Άθως.
Όπως κι αν ονομάζονται οι Κάβειροι στις διάφορες περιοχές, θεωρούνταν πρόγονοι του αν­θρώπινου γένους. Μάλιστα, αναφέρεται ότι ένα από τα πρόσωπα των μυστηρίων της Σαμοθράκης λεγόταν «Αδάμας» και θεωρείται ο άνθρωπος-αρχέτυπο, ο πρώτος αρσενικός στην τάξη της γέννεσης. Σύμφωνα με την παράδοση, τον Ωρίωνα σκότωσε η Άρτε­μη από ζήλεια για την κυνηγετική του τέχνη και ο Δίας τον έκανε αστερισμό δίπλα στις Πλειάδες, ενώ κα­τά μια άλλη εκδοχή πέθανε από το θανατηφόρο τσίμπημα ενός σκορπιού, άποψη στηριγμένη προ­φανώς στ' αστρολογικά δεδομένα, καθώς είχε παρατηρηθεί πως ο αστερισμός του Ωρίωνα και του Μεγάλου Κυνός εξαφανίζονται από τον ορί­ζοντα όταν ανατέλλει ο Σκορπιός.
Ο Ώριων όμως και ο Σείριος κυνηγούσαν άγρια ζώα και στο βασίλειο του Άδη (όπως περιγράφεται και στην Οδύσσεια), αν και αυτή πρέπει να είναι μία παράδοση ξενόφερτη, ίσως αιγυπτιακής επιρροή που σχετιζόταν με τα μυστήρια και τη λατρεία των νεκρών.
Οι Ντογκον, η Κιβωτός και οι Πενήντα «Νομμός»»

Στην Αφρική και συγκεκριμένα στο Μαλί, υπάρχει ένας λαός, που εχει κυριολεκτικά καταπλήξει τους σύγχρονους αστρονόμους με τη γνώση του πάνω στο θέμα του Σείριου. Μοιάζουν να ξέρουν τα πάντα γύρω από τη φύση και τις ιδιότητες του άστρου, ο και των συνοδών του, που πιστεύουν ότι είναι δύο και όχι μόνο ένας, κάτι που η αστρονομία μόλις τώρα ερευνά και ανακαλύπτει. Πρόκειται για τους Ντόγκον, οί οποίοι ισχυρίζονται ότι σχετίζονται με το άστρο αυτό που κυριολεκτικά λατρεύουν.
Ο μεγαλύτερος Θεός τους είναι ο Άμμα, ένα είδος κατάλοιπου του Άμμωνος- Δία που πέρασε σε αυτούς από το μαντείο της Σίβας και, σύμφωνα με την παράδοση τους, δημιούργησε το Σύμπαν και τους ζώντες οργανισμούς, αλλά και τους ίδιους τους ανθρώπους, που τους έφτιάξε αρχικά ως αμφίβια όντα, με το όνομα «Νόμμος».(Η πίστη αυτή μοιάζει με την αντί­στοιχη των Σουμερίων και των Βαβυλωνίων).
ater KUBILE», δηλαδή την Κυβέλη των Κρητών. Η Ίσιδα φαίνεται πως έχει άμεση σχέση με την Κρητική θεά με τα φίδια, αλλά ταυτίζεται κατά καιρούς και με πολλές άλλες ελληνικές θεότητες όπως η Άρτεμις, η Δήμητρα, η Αφροδίτη, η Εκάτη κ.λπ. Στη Σαμοθράκη θεωρείται πως οι Κάβειροι ήταν οι μόνοι που σώθηκαν από τον τρομερό κατακλυσμό αού έπληξε το νησί όταν, σύμ­φωνα με την παράδοση, ο Εύξεινος Πόντος ξεχείλισε και έσπασε το φράγμα που σχημάτιζαν οι Συμπληγάδες Πέτρες και οι βράχοι του Ελ­λησπόντου.
Οι πιο γνωστές και οικείες παραδόσεις που έφτασαν μέχρι τις μέρες μας γύρω από το θέμα της κιβωτού είναι αυτές του Νώε, αλλά και της Πυρράς και του Δευκαλίωνα. Η τελευταία μάλιστα σταμάτησε στη Δωδώνη, όπου υπήρχε και το περιώνυμο μαντείο, που συμβουλευό­ταν πολύ συχνά η Ολυμπιάδα και το οποίο μάλιστα της προφήτεψε τον ερχομό του Αλεξάνδρου. Ο Ιάσωνας πήρε ξύλο από εκεί και έφτιαξε το πηδάλιο της Αργούς για να ξεκινήσει α­πό τη Βοιωτία την Αργοναυτική Εκστρατεία μαζί με τους 50 συγγενείς του (όσοι και οι πρώτοι «Νόμμος» των Ντόγκον) με κατεύθυνση την Αία της Κολχίδος.
Στο πιο αρχαίο έπος της ανατολής, στην ασσυριακή μυθολογία, συναντούμε τον ή­ρωα Γιλγαμές, ο οποίος ξεκινά ένα ενα­έριο ταξίδι με μία βάρκα παίρνοντας μα­ζί του 50 συντρόφους. Υπάρχουν όμως κι άλλες ομοιότητες ανάμεσα στον Ιάσωνα και το Γιλγαμές. Μία από αυτές είναι το φύτεμα από τον Ιάσωνα των δοντιών του δράκοντα στο χώμα, απ' όπου και βγήκαν 50 πολεμιστές. Κάτι αντίστοιχο κάνει και ο Γιλγαμες για να κερδίσει τη δύναμη. Οι συμπτώσεις όμως δεν σταματούν εδώ.
Ο Δαναός, ο βασιλιάς του Αργούς ο γενάρχης των Ελλήνων είχε 50 κόρες, που νυμφεύθηκαν τους 50 υιούς του αδερφού του πατέρα τους, Αιγύπτου. Με όλες τις Δαναίδες είχε ερωτοτροπήσει και ο Ηρακλής, ο μυθικός γενάρχης των Δωριέων και ιδρυτής, κατά το μύθο, της Μακεδόνικης δυναστείας. Πολλές παραδόσεις μάλιστα φέρουν τον Ηρακλή ως αρχηγό της αργοναυτικής εκστρατείας καν όχι τον Ιάσωνα... (Ο Ηρακλής, έτσι κι αλλιώς πέρασε από την Κρήτη στη Λιβύη).
Ο αστερισμός της Αργούς είναι δίπλα στον Ωρίωνα και το Μεγάλο Σκύλο. Αν ο Σείριος συμβολίζει τη Μεγάλη Μητέρα και τη μήτρα ή την Κιβωτό, όπου φυλάσσονται οι γόνοι, τότε σίγουρα ο Ωρίωνας είναι η στιγμή της ανάδειξης και του ανδρώματος του ήρωα και η Αργώ «το ταξίδι», δηλαδή η αποστολή, που ο ήρωας πρέπει να πραγματοποιή­σει για την εξάπλωση της φυλής του και των χαρακτηριστικών της.
Αν κοιτάξουμε τον «ημίθεο» Αλέξανδρο κάτω από αυτό το πρίσμα, τότε θα καταλάβουμε ότι γνώριζε πολύ καλά το ρόλο που όφειλε να ενσαρκώσει, στο όνομα των αξιών εκείνων που ήταν ο μόνος φορέ­ας και εγγυητής, λόγω της άμεσης σύνδεσης του με το θείο. Σημειώστε ότι ο αστερισμός της Αργούς είναι δίπλα στον Ωρίωνα και το Μεγάλο Σκύλο.
Η ιερή σημασία του αριθμού 50 έχει αποδοθεί α­πό πολλούς μελετητές στον αιγυπτιακό μυστικισμό και αν θυμηθεί κανείς πως η περίοδος της περιφοράς του Σείριου διαρκεί 50 έτη, τότε ίσως η έμφαση που δίνεται σε αυτόν τον αριθμό να μην είναι κα­θόλου τυχαία.
Οι Μακεδόνες, Γιοι Θεών
Ο Ηρόδοτος (Κλειώ, κεφ. 56) κάνει λόγο για το «έθνος Μακεδνόν», υποστηρίζοντας ότι είναι Δωριείς και ονομάστηκαν έτσι από τη στιγμή που κατοίκησαν στον ελληνικό χώρο, στην Πίνδο. Ως γνωστόν, οι Δωριείς θεωρούσαν γενάρχη τους τον Ηρακλή, κάτι που πίστευε και ο ίδιος ο Αλέξανδρος, ο οποίος συχνά απεικονίζεται ως ένας από τους Διόσκουρους μαζί με κά­ποιον άλλο ήρωα, που φέρει τα χαρακτη­ριστικά του Ηρακλή ή του Αχιλλέα (προ­γονό του από την πλευρά της μητέρας του).
Σύμφωνα με το μύθο το όνομα «Μα­κεδονία» οφείλεται στο Μακεδόνα, νιο του Δία και της Θυίας, κόρης του Δευκα­λίωνα. Ο Διόδωρος ο Σικελιώτης, όμως, γράφει πως ο Μακεδόνας ήταν γιος του Όσιρι και αδερφός του 'Αννουβι, αφήνοντας έτσι κάποιες υπόνοιες για τη θεϊκή καταγωγή του έθνους αυτού.
Στην περιοχή Ορεστίδα, κατά το 700 π.Χ. ξεκινά επίση­μα, η ιστορία των Μακεδόνων. Μάλιστα στην περιοχή αυτή λέγεται ότι ξεκίνησε και η ιστορία της μακεδόνικης δυναστείας, που ονομά­ζεται ως τότε «Αργαιάδες» ή «Τημενίδες». Το πρώτο όνομα μας φέρ­νει στο νου τον «Αργαίο τον Α'» (652 - 621 π.Χ.), το δεύτερο κατά σειρά βασιλιά της μακεδόνικης δυναστείας (πρώτος ήταν ο Περδίκκας, απόγονος και αυτός του Ηρακλή). Το δεύτερο ανήκει σε κάποι­ον Ηρακλείδη «Τήμενο», που κατέλαβε το Αργός. Αυτή η όχι και τό­σο τυχαία σύμπτωση των ονομάτων μαρτυρεί ίσως τη σχέση των Μα­κεδόνων με το πελοποννησιακό Αργός.
Αν λοιπόν συσχετίσουμε τα παραπάνω με τους μύθους της Ιούς και του Δαναού και με την εκδοχή του Διόδωρου για το Μακεδόνα κι αν λάβουμε υπόψη μας την ιστορία του Αλεξάνδρου, μας είναι εύκολο να υποθέσουμε πως υπάρχει κάποια μυστηριώδης επαφή της Μα­κεδονίας με τα δρώμενα της Αιγύπτου. (Σημειώστε ότι στη Θεσσαλονίκη και αλλού έχουν βρεθεί πολλά στοιχεία Αιγυπτιακής λατρεί­ας, όπως Σεραπεία κ.ά. Διάφορες επιγραφές που βρέθηκαν στη Δή­λο μαρτυρούν πως η αιγυπτιακή θρησκεία επικράτησε κυρίως στη Βό­ρεια Ελλάδα. Κατά την ίδια εποχή υπάρχουν αιγυπτιακά ιερά στην Τιθορέα δίπλα στους Δελφούς.
Στη Δήλο, σε ιερά της Ίσιδας, βρέθη­καν αφιερώματα προς τους αιγυπτίους θεούς, τα οποία είχαν προ­σφέρει Μακεδόνες. Στους Φιλίππους η θεά Ίσιδα είχε πρωταγωνι­στικό ρόλο. Μάλιστα έχουν βρεθεί καταγεγραμμένα και τα ονόματα των ιερέων της).
Σύμφωνα με κάποια άλλη εκδοχή όμως, οι Μακεδόνες δεν έχουν καμία σχέση με το Αργός της Πελοποννήσου, αλλά με το Αργός Ορεστικό της Δυτικής Μακεδονίας. Η παρουσία πρωτόγονων πληθυσμών στη Μακεδονία επιβεβαιώνεται και από τις τελευταίες ανασκαφές. Στην πραγματικότητα, η ιστορία των Μακεδόνων μας είναι άγνωστη. Πολλοί μελετητές υποστηρίζουν πως είναι φύλα αυτόχθονα, ίσως και Πελασγικά. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει και η ιστορία της Θεσσαλονίκης.
Μέχρι τον Κάσσανδρο (315 π.Χ.), ο χώρος όπου σή­μερα υπάρχει η πόλη αυτή ονομαζόταν «θέρμες», εξού και η ονομασία «Θερμαϊκός κόλπος». Στη Θεσσαλονίκη, λοιπόν, είχε γίνει δεκτή με μεγάλο ενθουσιασμό η λατρεία ενός δαίμονα με το όνομα «Θερμαίος». Το παράδοξο είναι πως στην περιοχή ουδέποτε υπήρξαν θερ­μές πηγές. Πάντως ο δαίμονας αυτός ταυτίστηκε αργότερα με το θρακικό Διόνυσο...
Η Μυστική Ιστορία της Γέννησης του Αλέξανδρου

Πολλές παραδόσεις, καθώς και μια σειρά χρησμών περιπλέκονται τόσο με τη γέννηση, όσο και τη ζωή του Αλέξανδρου. Η μητέρα του Ολυμπιάδα λέγεται ότι ήταν γόησσα φιδιών. Τη νύχτα πριν από το γά­μο της με το Φίλιππο, η Ολυμπιάδα ονειρεύτηκε ότι μπήκε στο σώμα της ένας κεραυνός που την γέμισε φωτιά. Ο Φίλιππος, από την άλλη, μετά το γάμο τους είδε κι αυτός σε όνειρο πως σφράγισε το σώμα της γυναίκας του με μια σφραγίδα που είχε την εικόνα ενός λιονταριού.
Ο Πλούταρχος αναφέρει ότι η Ολυμπιάδα συνήθιζε να παίρνει στο κρεβάτι της φίδια και, μάλιστα, πως ο Φίλιππος την είχε δει ένα βρά­δυ να πλαγιάζει με ένα φίδι, που ίσως να ήταν κάποιος θεός μετα­μορφωμένος.
KaerstBerveHamiltonBelochHammond, κ.ά.) αναφέρει ως ημερομηνία γέννησης του Αλέξανδρου την 6η η­μέρα του μήνα Αώου, που αντιστοιχεί με τις αρχές του Ιουλίου, δη­λαδή την περίοδο εκείνη που άρχιζαν οι πλημμύρες του Νείλου και οι αρχαίοι ονόμαζαν «ημέρες του Σκύλου». Η σχέση του Αλέξανδρου με τον Άμμωνα-Δία επιβεβαιώθηκε και α­πό τους ιερείς του ομώνυμου μαντείου, όταν αυτός έφτασε στην ό­αση Σίβα. Εκεί τον ανακήρυξαν «παιδί του Δία» και άφησαν έμμεσα να εννοηθεί πως δεν είναι γιος του Φιλίππου.
Το μαντείο αυτό είχε συμβουλευτεί και ο Ηρακλής, που θεωρείται πρόγονος των Μακεδόνων. Η Ολυμπιάδα άλλωστε πίστευε πως ο γιος της ήταν προορι­σμένος να σώσει την Αίγυπτο από το βάρβαρο Πέρση κατακτητή. Ο Αλέξανδρος υιοθέτησε ως βασικά σύμβολα του τα κέρατα και τον κεραυνό του Άμμωνα-Δία και το στέμμα της Ίσιδος με τα τρία οκτάκτινα αστέρια, και μάλιστα προς τιμή της έχτισε ναό στην Αλεξάνδρεια, στην πόλη που έφερε τ' όνομα του.
Το Αστέρι της Βεργίνας

Το 1977 ο Μανόλης Ανδρόνικος έφερε στο φως τους βασιλικούς τάφους της Βεργί­νας. Ανάμεσα στους άλλους θησαυρούς βρέθηκε και μια χρυσή λάρνακα με τα οστά του Φιλίππου και η οποία έφερε ως διάκοσμο το 16κτινο αστέρι και τρία ελάσματα με 8κτινα αστέρια. Έγινε λοι­πόν φανερό, πως τα αστέρια αυτά απο­τελούσαν το έμβλημα της Μακεδόνικης δυναστείας. Έτσι άρχισε και η όλη φιλο­λογία γύρω από τη σημασία και το νόη­μα του συμβόλου.
Καταρχήν, πρέπει να πούμε πως υπάρχουν πολλά είδη αστεριών με διάφορους αριθμούς ακτινών, αλλά πιο συχνά συναντούμε αστέρια με 8,16 και 32 ακτίνες. Το έμβλημα αυτό πρω­τοεμφανίστηκε το 2500 π.Χ., στη Βαβυλωνία και λίγο αργότερα στη Χαλκηδώνα. Το 18" αι. στην Ασσυρία και τη Συρία κατά το 1700 -1300 π.Χ. στο Φοι­νικικό, Χιττικό και Μινωικό πολιτισμό.
Περί τα μέσα του 6ου π.Χ. αι. είναι πλέον γνωστό στον ελληνικό χώρο, ε­νώ λίγο πριν τον 5° αι. αρχίζει να κυκλοφορεί και σε νο­μίσματα. Έναν αιώνα μετά διαδίδεται στην Ιταλία, ο Μέγας Αλέξανδρος φτάνοντας αργότερα με τους Ρωμαίους στην Ιβηρική χερσόνησο.
Ανάλογα με τη σκοπιά του κάθε ερευνητή, το άστρο συμβόλιζε πότε τον Ήλιο και πότε το Σείριο. Γεγονός πάντως είναι ότι όλες οι μορ­φές που κατά καιρούς το συνόδευαν ήταν θεότητες άμεσα ή έμμε­σα συσχετισμένες με τη λατρεία του Σείριου, όπως: η Ίσις, η Ιστάρ, ο Διόνυσος, ο Πάνας, ο Ωκεανός, οι Κάβειροι, η Κυβέλη, οι Διόσκου­ροι (που για μερικούς ταυτίζονται με τους Κάβειρους), η Άρτεμις, η τριπλή Εκάτη, ο Ήφαιστος, η Ήρα, ο Ηρακλής και ο Σείριος, ο Εω­σφόρος και ο Έσπερος (θεότητες που σχετίζονται με τη λατρεία των Καβείρων, της Ίσιδας και του Μίθρα), ο Δίας με διπλή όψη (ουράνιος ή διονυσιακός), ο δικέφαλος Άμμων-Δίας, ο Μινώταυρος κ.λπ.
Στο νομίσματα των νήσων του Αιγαίου συναντούμε το άστρο δίπλα στο Δία και σ' έναν σκύλο που βγάζει ακτίνες. Στη Βαβυλωνία υπάρχουν πάρα πολλές σφραγίδες και πολύτιμοι λί­θοι που έχουν σκαλισμένο επάνω τους ένα 8ακτινο αστέρι. Στις απει­κονίσεις αυτές, το αστέρι βρίσκεται κοντά σ' έναν άνθρωπο-ψάρι. Πρόκειται για τον αμφίβιο θεό Οάννες. Στην Αίγυπτο πάλι βλέπουμε συχνά τρία 8ακτινα αστέρια στα μαλλιά της Ίσιδας. Μάλιστα, το στέμμα έχει, στην κορυφή του , ένα μεγαλύτερο και στα πλάγια δύο μικρότερα αστέρια, τα οποία ίσως συμβολίζουν τους συνοδούς του Σείριου.
Aθηναίοι, Λάκωνες, Μακεδόνες) προσπαθούσε να εξαπλώσει την εξουσία του και ταυτόχρονα να ενώσει τους Έλληνες κά­τω από μία αρχή. Αυτή η ανάδυση και η ομογενοποίηση όλων των στοιχείων της κάθε πόλης-κράτους ξεχωριστά ήταν, κάτι που συνέβαινε μόνο στην Ελλάδα και δεν έγινε ποτέ στην Αίγυπτο, αλλά ούτε και στο λατινικό κόσμο. Ο Σείριος και η λατρεία της «Μεγάλης Μητέρας» στον ελληνικό χώρο εμπλουτίστηκαν, παραλλάχτηκαν και μορφοποιήθηκαν με βάση την ελληνική φιλοσοφία και πραγματικότητα. Ένας ολόκληρος πολύπλοκος μυστικισμός υπάρχει γύρω από το Μακεδόνικο Άστρο, που έχει πάρα πολλές προεκτάσεις, πάντα δορυφορικά γύρω από το Σείριο, τον αστερισμό που εξακολουθεί να κρατά φυλαγμένα τα μυστικά του στο νυχτερινό ουρανό...
Η Γ. ΚΟΥΜΠΟΥΝΗ είναι συγγραφέας, πτυχιούχος του Τμήματος Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιταλία.
Ο Ε. ΣΥΜΕΟΝΑΚΗΣ είναι ερευνητής-μεταφραστής και η Χ. ΚΟΥΜΠΟΥΝΗ φιλόλογος.
ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗhttp://www.apocalypsejohn.com/2012/11/seirios-ellada-fos.html
http://alfeiospotamos.blogspot.gr/2013/05/blog-post_2817.html
Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters