Με κορωνοϊό δεχόμαστε τα πάντα!
Η Google, σε μία κίνηση που προκαλεί αμέτρητα ερωτηματικά, έδωσε σήμερα στην δημοσιότητα το νέο εργαλείο Covid-19 Community Mobility Reports.
Μέσω αυτού φαίνεται σε 131 χώρες -μεταξύ των οποίων στην Ελλάδα- η επίδραση που έχει στην κινητικότητα των πολιτών κάθε χώρας η λήψη των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης (social distancing), προκειμένου να μειωθεί η εξάπλωση του κορωνοϊού.
Για την Ελλάδα ειδικά, η Google αναφέρει ότι μεταξύ των αρχών Ιανουαρίου και του τέλους Μαρτίου έχει υπάρξει μείωση κατά 80% στις κινήσεις στο τομέα λιανικού εμπορίου και αναψυχής (καταστήματα, εστιατόρια, καφέ, πάρκα, μουσεία, βιβλιοθήκες, σινεμά, θέατρα κ.ά.), μείωση 76% στον τομέα μέσων μαζικής μεταφοράς (μετρό, λεωφορεία, τρένα κ.ά.), μείωση 55% στα πάρκα-παραλίες-πλατείες-μαρίνες, μείωση 53% προς τους χώρους εργασίας και μείωση 41% στα καταστήματα τροφίμων-λαϊκές αγορές-φαρμακεία. Αντίθετα έχει υπάρξει αύξηση της κινητικότητας κατά 20% στους χώρους κατοικίας. Μπορείτε να δείτε τα στοιχεία από όλες τις χώρες εδώ.
Ξέρουν δηλαδή που πάνε οι Έλληνες.
Τα στοιχεία προέρχονται από χρήστες που έχουν ενεργοποιημένο το ιστορικό εντοπισμού θέσης στο λογαριασμό τους Google.
Αναφέρουν πως όποιος θέλει μπορεί να το απενεργοποιήσει ανά πάσα στιγμή. Τότε δηλαδή το κινητό δεν μπορεί να εντοπιστεί;
Η εταιρεία ισχυρίζεται πως το νέο εργαλείο δημιουργήθηκε, χωρίς να παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, καθώς δεν αποκαλύπτεται καμία προσωπική πληροφορία για τις επαφές ή τις κινήσεις οποιουδήποτε ατόμου. Επισήμανε επίσης ότι στόχος της είναι να βοηθήσει τις αρχές δημόσιας υγείας και τους πολίτες να κατανοήσουν τις αντιδράσεις του κοινού στα μέτρα αποφυγής των κοινωνικών επαφών.
Να την πιστέψουμε; Για να δούμε αυτό το βίντεο:
Η Google, σε μία κίνηση που προκαλεί αμέτρητα ερωτηματικά, έδωσε σήμερα στην δημοσιότητα το νέο εργαλείο Covid-19 Community Mobility Reports.
Μέσω αυτού φαίνεται σε 131 χώρες -μεταξύ των οποίων στην Ελλάδα- η επίδραση που έχει στην κινητικότητα των πολιτών κάθε χώρας η λήψη των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης (social distancing), προκειμένου να μειωθεί η εξάπλωση του κορωνοϊού.
Για την Ελλάδα ειδικά, η Google αναφέρει ότι μεταξύ των αρχών Ιανουαρίου και του τέλους Μαρτίου έχει υπάρξει μείωση κατά 80% στις κινήσεις στο τομέα λιανικού εμπορίου και αναψυχής (καταστήματα, εστιατόρια, καφέ, πάρκα, μουσεία, βιβλιοθήκες, σινεμά, θέατρα κ.ά.), μείωση 76% στον τομέα μέσων μαζικής μεταφοράς (μετρό, λεωφορεία, τρένα κ.ά.), μείωση 55% στα πάρκα-παραλίες-πλατείες-μαρίνες, μείωση 53% προς τους χώρους εργασίας και μείωση 41% στα καταστήματα τροφίμων-λαϊκές αγορές-φαρμακεία. Αντίθετα έχει υπάρξει αύξηση της κινητικότητας κατά 20% στους χώρους κατοικίας. Μπορείτε να δείτε τα στοιχεία από όλες τις χώρες εδώ.
Ξέρουν δηλαδή που πάνε οι Έλληνες.
Τα στοιχεία προέρχονται από χρήστες που έχουν ενεργοποιημένο το ιστορικό εντοπισμού θέσης στο λογαριασμό τους Google.
Αναφέρουν πως όποιος θέλει μπορεί να το απενεργοποιήσει ανά πάσα στιγμή. Τότε δηλαδή το κινητό δεν μπορεί να εντοπιστεί;
Η εταιρεία ισχυρίζεται πως το νέο εργαλείο δημιουργήθηκε, χωρίς να παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, καθώς δεν αποκαλύπτεται καμία προσωπική πληροφορία για τις επαφές ή τις κινήσεις οποιουδήποτε ατόμου. Επισήμανε επίσης ότι στόχος της είναι να βοηθήσει τις αρχές δημόσιας υγείας και τους πολίτες να κατανοήσουν τις αντιδράσεις του κοινού στα μέτρα αποφυγής των κοινωνικών επαφών.
Να την πιστέψουμε; Για να δούμε αυτό το βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου