Όλη η ανθρωπότητα είναι στραμμένη στη μεγάλη τραγωδία που έπληξε την Ιαπωνία, όπου ένας ισχυρός σεισμός και ένα τσουνάμι που ακολούθησε, έγινε η αιτία να καταστραφούν περιουσίες και χιλιάδες άτομα να χάσουν τη ζωή τους ή και να αγνοούνται.
Το ερώτημα-απορία, που έχουμε για την μοναδική περίπτωση –γιατί δεν ξανάγινε- αυτή της Ιαπωνίας είναι: αν ο σεισμός έγινε από φυσικά αίτια ή από τεχνητά αίτια.
Θα υπενθυμίσω την περίπτωση της Ινδονησίας, όπου σημειώθηκαν δύο παρόμοιες καταστροφές. Η πρώτη στις 26 Δεκεμβρίου 2004 και η δεύτερη στις 25 Οκτωβρίου του 2010.
Θυμάμαι, ότι στην δεύτερη περίπτωση, Ελλαδίτης σεισμολόγος καθηγητής σε δηλώσεις του άφησε να εννοηθεί ότι ο σεισμός και το τσουνάμι στην Ινδονησία δεν ήταν φυσικά φαινόμενα, αλλά προήλθαν από τεχνητά, επιστημονικά αίτια.
Είναι γνωστό, ότι κάποιοι επιστήμονες προβαίνουν σε τεχνητούς σεισμούς με μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας, που έχουν σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία τσουνάμι, το οποίο καταστρέφει τα πάντα στο πέρασμά του.
Στην Ιαπωνία, είναι επίσης γνωστό, ότι είναι μία χώρα σεισμογενής, με αρκετούς σεισμούς στο ιστορικό της. Μάλιστα, έγινε γνωστό ότι κάθε τριάντα χρόνια γίνεται στην Ιαπωνία ένας μεγάλος σεισμός (αυτό βεβαίως, το γνωρίζει η επιστημονική κοινότητα). Το ξεχωριστό, στη σημερινή τραγωδία της Ιαπωνίας είναι ότι ο μεγάλος σεισμός συνοδεύτηκε από τσουνάμι. Προηγουμένως, οι σεισμοί στην Ιαπωνία δεν συνοδεύτηκαν από τσουνάμι. Και τέτοια καταστροφή σαν τη σημερινή, δεν ξανάγινε στην Ιαπωνία.
Το περίεργο είναι, ότι τεχνητό τσουνάμι –θυμάμαι- προκάλεσαν σε μικρογραφία μαθητές Λυκείου σε σχολείο της Λευκωσίας, σε κάποια σχολική έκθεση που έγινε!
Δεν είμαι ειδικός επιστήμονας γι΄ αυτά τα θέματα, αλλά είμαι της γνώμης –αφού έχουμε και την παραδοχή Ελλαδίτη καθηγητή ότι συμβαίνουν τέτοια πειράματα-, ότι οι σεισμοί που συνοδεύονται από θαλάσσιο τσουνάμι δεν είναι φυσικά φαινόμενα, αλλά αποτέλεσμα επιστημονικών πειραμάτων.
Το ερώτημα-απορία, που έχουμε για την μοναδική περίπτωση –γιατί δεν ξανάγινε- αυτή της Ιαπωνίας είναι: αν ο σεισμός έγινε από φυσικά αίτια ή από τεχνητά αίτια.
Θα υπενθυμίσω την περίπτωση της Ινδονησίας, όπου σημειώθηκαν δύο παρόμοιες καταστροφές. Η πρώτη στις 26 Δεκεμβρίου 2004 και η δεύτερη στις 25 Οκτωβρίου του 2010.
Θυμάμαι, ότι στην δεύτερη περίπτωση, Ελλαδίτης σεισμολόγος καθηγητής σε δηλώσεις του άφησε να εννοηθεί ότι ο σεισμός και το τσουνάμι στην Ινδονησία δεν ήταν φυσικά φαινόμενα, αλλά προήλθαν από τεχνητά, επιστημονικά αίτια.
Είναι γνωστό, ότι κάποιοι επιστήμονες προβαίνουν σε τεχνητούς σεισμούς με μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας, που έχουν σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία τσουνάμι, το οποίο καταστρέφει τα πάντα στο πέρασμά του.
Στην Ιαπωνία, είναι επίσης γνωστό, ότι είναι μία χώρα σεισμογενής, με αρκετούς σεισμούς στο ιστορικό της. Μάλιστα, έγινε γνωστό ότι κάθε τριάντα χρόνια γίνεται στην Ιαπωνία ένας μεγάλος σεισμός (αυτό βεβαίως, το γνωρίζει η επιστημονική κοινότητα). Το ξεχωριστό, στη σημερινή τραγωδία της Ιαπωνίας είναι ότι ο μεγάλος σεισμός συνοδεύτηκε από τσουνάμι. Προηγουμένως, οι σεισμοί στην Ιαπωνία δεν συνοδεύτηκαν από τσουνάμι. Και τέτοια καταστροφή σαν τη σημερινή, δεν ξανάγινε στην Ιαπωνία.
Το περίεργο είναι, ότι τεχνητό τσουνάμι –θυμάμαι- προκάλεσαν σε μικρογραφία μαθητές Λυκείου σε σχολείο της Λευκωσίας, σε κάποια σχολική έκθεση που έγινε!
Δεν είμαι ειδικός επιστήμονας γι΄ αυτά τα θέματα, αλλά είμαι της γνώμης –αφού έχουμε και την παραδοχή Ελλαδίτη καθηγητή ότι συμβαίνουν τέτοια πειράματα-, ότι οι σεισμοί που συνοδεύονται από θαλάσσιο τσουνάμι δεν είναι φυσικά φαινόμενα, αλλά αποτέλεσμα επιστημονικών πειραμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου