Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

Αγαπητέ κύριε Ντάισελμπλουμ


ntaiselbloom.jpg

Επιστολή προς τον Γερούν Ντάισελμπλουμ | EUROKINISSI

Μας χωρίζουν μόλις 50 χιλιόμετρα. Εγώ στην Ουτρέχτη, εσείς στο Βάχενινγκεν. Σαν να λέμε Αθήνα - Πόρτο Ράφτη. Με χαροποίησαν ιδιαίτερα οι καινούργιες νομοθετικές ρυθμίσεις που ψηφίστηκαν από την κυβέρνησή σας πριν από δέκα μέρες, στη χώρα που και εγώ και εσείς ζούμε, εργαζόμαστε και απολαμβάνουμε τα προνόμια ενός άρτια οργανωμένου ευρωπαϊκού κράτους.
Είδαμε τους εργαζόμενους να ισχυροποιούν τη θέση τους απέναντι στους εργοδότες. Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να προσφέρει στον υπάλληλο μόνιμο συμβόλαιο έπειτα από δύο χρόνια αντί τριών όπως ίσχυε μέχρι σήμερα. Και αν ακόμα επιλέξει να μην τον κρατήσει, είναι υποχρεωμένη να του πληρώσει αποζημίωση έως και δώδεκα μηνών, ενώ εκείνος με τη σειρά του θα παίρνει το επίδομα ανεργίας.
Είδαμε ακόμα, κύριε Ντάισελμπουμ, τον κατώτατο μισθό να αυξάνεται στα 1.507,80 ευρώ. Καλοδεχούμενη, φυσικά, και αυτή η αλλαγή. Αλλά, την ίδια στιγμή, βλέπουμε εσάς τον ίδιο, που με δυο χέρια ψηφίσατε αυτά τα μέτρα, να απαιτείτε την περαιτέρω μείωση του μισθού στη δική μου χώρα.

Χίλια πεντακόσια ευρώ (και κάτι ψιλά). Ούτε στα πιο τρελά όνειρα της αδελφής μου, των φίλων μου, των συγγενών μου και κάθε Ελληνα ή Νοτιοευρωπαίου πολίτη. Ενώ στη μισή Ευρώπη υπάρχει ανάπτυξη, ανταγωνισμός και ευημερία, δυστυχώς στις νότιες χώρες υπάρχει στέρηση, στασιμότητα, λιτότητα και άγχος για το μέλλον.
Σύμφωνοι. Πρέπει να υπάρξουν περιορισμοί και στερήσεις, με στόχο μια ανάπτυξη που ακούμε και δεν βλέπουμε. Αλλά τι να απαντήσω στην αδερφή μου όταν μου λέει πως στις ουρές των ΑΤΜ ξεγράφει τα όνειρα που έκανε για το μέλλον της; Ποιο μέλλον; Ποια οικογένεια; Κι αν σήμερα έχει δουλειά, αύριο τι; «Εδώ θα ξυπνάω για μια ζωή, στο παιδικό μας υπνοδωμάτιο».
Στο παιδικό μας υπνοδωμάτιο. Φωλιά για ένα παιδί, φυλακή για έναν ενήλικα που δεν μπορεί να ανοίξει φτερά. Το ξέρετε καλύτερα, κύριε Ντάισελμπλουμ. O γιος σας είναι 17 ετών και όπως κάθε Ολλανδός νέος θα έχει ήδη ξεκινήσει να ψάχνει για συγκατοίκους ώστε να φύγει από το σπίτι σε ένα χρόνο.
Αν τα μέτρα που τέθηκαν σε ισχύ στην Ολλανδία μού χαρίζουν ελπίδα για τη ζωή μου, με εκείνα για την Ελλάδα στερείται από τους δικούς μου αλλά κι από μένα το όνειρο της επιστροφής μου.
Groeten.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters