Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

TI διδάσκονται τα παιδάκια στην Αλβανία:“Ποιες είναι οι Αλβανικές(;) περιοχές της Ελλάδας” !!

megali-alvania
Τα σχολικά κείμενα της Γεωγραφίας και της Ιστορίας της Αλβανίας που διδάσκονται φέτος επίσημα στους μαθητές των δημόσιων ελληνικών σχολείων της περιφέρειας Αυλώνας και Αργυροκάστρου… αφιερώνουν ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιδέα της Μεγάλης Αλβανίας καταγγέλλει με ανακοίνωσή του το Kόμμα των Ομογενών MEGA ΕΕΜΜ. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης:...
Τα σχολικά κείμενα της Γεωγραφίας και της Ιστορίας της Αλβανίας που διδάσκονται φέτος επίσημα στους μαθητές των δημόσιων ελληνικών σχολείων της περιφέρειας Αυλώνας και Αργυροκάστρου αφιερώνουν ένα σημαντικό χώρο και χρόνο στη νεφελοβάμονα ιδέα της «Μεγάλης Αλβανίας» και στη μεγάλη αδικία, που προκάλεσαν, οι μεγάλες δυνάμεις και οι γείτονες, στη «χώρα των αετών».
Τα ελληνόπουλα είναι υποχρεωμένα να μάθουν πως οι ομογενείς τους συμπεριφέρθηκαν στην πορεία της ιστορίας απρεπώς και άπιστα στους Αλβανούς, πως ολόκληρη η Ήπειρος ήταν αλβανική γη, πως τα μαύρα σχέδια διαμελισμού μεθοδεύονταν από την Ελλάδα, τη Σερβία, το Μαυροβούνιο και άλλες εχθρικές δυνάμεις.
Και υποτίθεται ότι την επιλογή των συγκεκριμένων εγχειριδίων, σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Αθλητισμού της χώρας, θα την έκαναν οι αρμόδιοι εκπαιδευτικοί που στην πλειοψηφία τους είναι ελληνικής καταγωγής. Και υποτίθεται, σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα, η Ιστορία και η Γεωγραφία διεξάγονται στην Ελληνική γλώσσα και όχι στην αλβανική όπως παράνομα πράττουν οι διευθύνσεις παιδείας στους νομούς όπου υπάρχουν τα ελληνικά σχολεία.
Η καλλιέργεια στα αλβανόπαιδα μέσα από τα σχολικά κείμενα της μεγάλης ιδέας αλλά και της απέχθειας προς τους αλλοεθνείς γείτονες, έχει ξεκινήσει προ πολλού επιτρέποντας στο όνομα της ελευθερίας και της δημοκρατίας τη διείσδυση στα σχολικά προγράμματα και στα σχολεία κειμένων που διακατέχονται από το εθνικιστικό πνεύμα και από την επιστημονική ασυνέπεια προς τα ιστορικά και πραγματικά γεγονότα των εποχών.
Και τώρα, η υποχρεωτική χρήση τέτοιων σχολικών εγχειριδίων από τους μαθητές ελληνικής καταγωγής με περιεχόμενο που προσβάλλει την εθνική τους αξιοπρέπεια, ξεπερνάει τα όρια της απλής λογικής και ερμηνεύεται ως σκέτη παραβίαση των παιδαγωγικών, ανθρώπινων και συνταγματικών δικαιωμάτων της ιδιαίτερης αυτής μαθητικής κοινότητας.
Αν προσέξει κανείς το κείμενο της Ιστορίας της 9ης τάξης με συγγραφείς τους Μεντούχ Ντεργκούτι, Σονίλια Μπότσι και Λέντια Ντούσκου που εκδόθηκε από τον εκδοτικό οίκο ALBAS, σχεδόν σε όλα τα κεφάλαια που αναφέρονται στα εδάφη, στους πολέμους, στην παιδεία, στη γλώσσα και στη θρησκεία προβάλλει χάρτες που καλύπτουν σχεδόν όλα τα Βαλκάνια από τον Αμβρακικό Κόπλο, μέχρι το Βαρδάρη (σελ.19,23,27,29,37,44,55), διαπιστώνεις ότι ο Πύρρος ανήκει στους Ιλλυριούς (σελ. 15), ότι Ελλάδα και Σερβία με τα σχέδια «Νατσαρτάνια» και «Μεγάλη Ιδέα» στόχευαν στον τεμαχισμό της υπόλοιπης Αλβανίας (σελ.49), ότι η Ελλάδα εκδίωξε τα έτη 1924-1926 25.000 αλβανούς από τη Φλώρινα και Καστοριά και 20.000 από την Ήπειρο (σελ 98-99), ότι σχεδόν όλος ο μουσουλμανικός πληθυσμός στην Τσαμουριά εκδιώχτηκε οριστικά από το Ναπολέοντα Ζέρβα (σελ.116) κλ.,κλπ.
Επίσης, σχεδόν όλη η Γεωγραφία της 9ης αλλά και οι χάρτες που την συνοδεύουν έχουν ως αντικείμενο μελέτης όχι την Αλβανία του σήμερα, με τα επίσημα σύνορα, αλλά όλα τα εδάφη που θεωρούνται από τους συγγραφείς γνήσια αλβανικά στα βόρεια της Ελλάδας, στα δυτικά της Σερβίας και στα νότια του Μαυροβουνίου.
Επειγόντως και χωρίς δισταγμό οι πολιτικοί και οι αρμόδιοι της παιδείας στην Εθνική Ελληνική Μειονότητα πρέπει να αντιδράσουν και να ζητήσουν από την αλβανική κυβέρνηση την προσαρμογή των σχολικών προγραμμάτων και κειμένων στο πνεύμα της ειρηνικής συνύπαρξης και της αποφυγής των εθνικιστικών εκδηλώσεων, που κάθε άλλο παρά συμβίωση και πρόοδο φέρνουν για τους λαούς.
Από το 2012 το ΘΕΜΑ είχε αποκαλύψει την ξεπερασμένη, αλυτρωτική και ανιστόρητη προπαγάνδα της Αλβανίας, στα σχολικά βιβλία που τότε είχε εκδώσει το αλβανικό υπουργείο Παιδείας. Από τότε τίποτα δεν έχει αλλάξει. Η νέα γενιά στην Αλβανία, διδάσκεται πως οι ελληνικές περιοχές από την Φλώρινα έως την Πρέβεζα, είναι «αλβανικά εθνικά εδάφη» που «αποκόπηκαν» από τον εθνικό κορμό και στα οποία οι «αιμοσταγείς» Έλληνες πραγματοποίησαν «εθνοκάθαρση» στους Τσάμηδες που πλειοψηφούσαν στα χώματα αυτά.
Συγκεκριμένα στο βιβλίο «Γεωγραφία της Αλβανίας», στο κεφάλαιο «Οι αλβανικές περιοχές στην Ελλάδα», αναφέρονται προκλητικά : «Είναι αλβανικές περιοχές που αδίκως προσαρτήθηκαν στο ελληνικό κράτος το 1913 από το Συμβούλιο των Πρεσβευτών. Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη επίσημων στοιχείων, δυσκολεύουν των προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών στην Ελλάδα και κυρίως τον προσδιορισμό των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων αυτών των περιοχών. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη βορειοδυτική Ελλάδα, νότια της «Μακεδονίας» και νοτιοανατολικά της Αλβανίας μέχρι τον κόλπο της Άρτας και αποτελείται από τις περιοχές, Τσαμουριά, Φλώρινα, Καστοριά, Γρεβενά, Κόνιτσα κλπ».
Μάλιστα, ο προκλητικός χάρτης με την Αλβανία και τις όμορες «αλβανικές περιοχές» κοσμεί το εξώφυλλο τόσο του βιβλίου, αλλά και του τετραδίου ασκήσεων των μαθητών, που καλούνται πχ να ζωγραφίσουν τις περιοχές της Ελλάδας που ζουν… Αλβανοί ή να απαντήσουν στα ερωτήματα: «Ποιες είναι οι αλβανικές περιοχές της Ελλάδας;» ή «Αναφέρετε τις εκδιώξεις που υπέστησαν οι Αλβανοί από τις ελληνικές αρχές».
http://skeftomasteellhnika.blogspot.gr/2014/12/ti.html

Λοβέρδος: Να διδάσκονται αλβανικά στα ελληνικά σχολεία σκέφτεται το υπουργείο Παιδείας

alvanika
Ειδικότερα, στο πλαίσιο επίσημης επίσκεψης του Έλληνα υπουργού Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδου στην Αλβανία, στη συνέντευξη που έδωσε με την Αλβανίδα ομόλογό του Λιντίτα Νικόλα, ο κ. Λοβέρδος ανέφερε ότι η εισαγωγή των αλβανικών ως δεύτερη γλώσσα «είναι θέμα της μεικτής επιτροπής διαλόγου, η οποία και θα το συζητήσει». Από την πλευρά της, η κ. Νικόλα ανέφερε «συνεργαζόμαστε και με τους εκπαιδευτικούς που αναπτύσσουν τη δραστηριότητά τους στην Ελλάδα, σε συντονισμό και με το ελληνικό υπουργείο Παιδείας, όχι μόνο για την εκπαίδευσή τους, αλλά και για τον εφοδιασμό τους από το αλβανικό ΥΠΕΞ με σχολικά βιβλία της αλβανικής γλώσσας....
Ασφαλώς, έχουμε ακόμα πολλά να κάνουμε, γι’ αυτό και βρισκόμαστε σήμερα εδώ σε αυτή την κοινή συνάντηση, για να καθορίσουμε και να αναζωογονήσουμε το έργο της κοινής επιτροπής. Μιας επιτροπής που αποτελείται από ειδικούς, οι οποίοι θα γνωμοδοτήσουν μετά εξέταση των κειμένων της ιστορίας, της γεωγραφίας, του πολιτισμού και της οικονομίας, κατά πόσον τα σχολικά βιβλία των χωρών μας είναι σύμφωνα με το πνεύμα της UNESCO και του Συμβουλίου της Ευρώπης».«Ο,τι θέτει η μία πλευρά, η επιτροπή είναι εδώ για να το συζητήσει. Αλλά η επιτροπή αποφασίζει όταν και τα δύο μέρη ταυτίζονται και συμφωνούν. Κανένας δεν θα επιβληθεί στον άλλο. Για να υπάρχει απόφαση απαιτείται συναίνεση», είπε ο κ. Λοβέρδος
http://skeftomasteellhnika.blogspot.gr/2014/12/blog-post_640.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters