Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΙΤΕ ΧΑΪΒΑΝΙΑ ΜΟΥ...


Ο ιός τής γρίπης Η1Ν1
απευθύνεται
προς το ποίμνιον των φαρμακοβιομηχανιών


Γεια σας προβατάκια μου!

Ο φίλος σας, ο ιός είμαι πάλι, ο γνωστός σας, ο ιός τής γρίπης.

Δεν έχει σημασία ποιο είναι το όνομά μου. Παληά λεγόμουν Η2Ν2, Η3Ν2, μεταλλάχθηκα σε Η5Ν1 μετά σε Η7Ν7 και τελικά σε Η1Ν1.

Αυτή η μορφή μου έγινε πιο γνωστή και πιο τρομακτική απ’ όλες τις άλλες, αφού τα media με διαφήμισαν τόσο πολύ, βρε αδελφέ.
 

Αν και τελικά, αποκαλύφθηκε το φιάσκο μου και η στημένη και αποτυχημένη επιχείρηση εξάπλωσής μου, εγώ επιμένω. Φέτος βρίσκομαι κρυμμένος μέσα στις φιάλες των εμβολίων για την εποχική γρίπη με τη μορφή Η3Ν2 και Η1Ν1.

Ελπίζω σε μια μετάβασή μου μέσα στο σώμα σας, για να καταφέρω να εξαπλωθώ, όπως μού αρέσει.

Πώς θα γίνει αυτό; Έλα βρε κοροϊδάκια μου, μέσω των εμβολίων, που σάς πείθουν οι γιατροί και τα media να κάνετε. Αρκεί να σας απειλήσω, ότι κινδυνεύετε μέσω των παπαγάλων μου των γιατρών και τσουκ θα μπω με τη βελόνα στο χεράκι σας.


Τα παπαγαλάκια μου σάς πουλάνε πάντα παραμύθια κι εσείς τα χάβετε, χαϊβάνια μου...

Η βλακεία σας και ο φόβος σας με τρέφουν.

Η επιχείρησή μας εκεί βασίζεται, στο φόβο.

Κάπου πρέπει κι εγώ να ξεχειμωνιάσω, βρε παιδάκι μου. Εκεί, μέσα σας θέλω να κυκλοφορήσω, ξανά μέσα στο αίμα σας. Όσοι πιστοί προσέλθετε.
Η προπαγάνδα μου δουλεύει, όπως η θρησκεία. Με ψεύτικο φόβο και με αόριστες απειλές.


Θα πάθεις αυτό, θα πάθεις εκείνο, κινδυνεύεις άμεσα αν δεν εμβολιαστείς, θα πέσει θανατικό επάνω σου, θα γεμίσεις σπυριά, καντήλες, καλογήρους, φλύκταινες, θα βράζεις από πυρετό, θα ξερνάς ό,τι τρως, θα πάθεις καρκίνο κι άλλες τέτοιες βλακείες.

Αλλά εσείς, εκεί, δώσε κουτόχορτο στις μάζες, να μασάνε συνέχεια, χαϊβανίτιδα...
Γονυπετείς θα τρέξετε στα νοσοκομεία μου.

Το νου σας λοιπόν, με θρησκευτική ευλάβεια περιμένω το λάθος σας, για να μπω στο αίμα σας το ζεστό, να κυκλοφορήσω και να σάς μολύνω.

Άιντε, τί κάθεστε λοιπόν, με σταυρωμένα χέρια, δεν ακούσατε τί σάς είπαν οι πωλητές μου γιατροί;
..............O πλανητάρχης εκτελεί.....τα... φαρμακευτικά του καθήκοντα. Εμβολιαστείτε χαϊβάνια μου...

Και μην ξεχάσετε να καταπιείτε και πολλά Tamiflu και πολλά αναλγητικά (ασπιρίνες, depon κ.ά), για να μήν κινδυνέψει ο τζίρος των κερδών μας.




Ο νέος φανταστικός ιός
τής νυχτερίδας, Η4Ν4,
(την επινόηση τού τίτλου τής γρίπης Η4Ν4
επιμελήθηκε η «Ελεύθερη Έρευνα»),
αποτελεί τη νέα μεγάλη απειλή
για το ποίμνιον των φαρμακοβιομηχανιών.


Σύντομα θα στήσουμε ένα καινούργιο φιάσκο, που ήδη δουλεύουμε αυτό τον καιρό, τη γρίπη των νυχτερίδων!

Ναι καλά ακούσατε προβατάκια μου...

Kι αν κι αυτό δεν πιάσει, θα εφεύρουμε κι άλλες γρίπες: των πελαργών, των γατιών, των κατσαρίδων, ακόμα και των κουνουπιών...


Γιατί όχι δηλαδή, με τέτοια μαλ... που σάς δέρνει είστε ικανοί να τα χάψετε όλα όσα παραμύθια κι αν σάς πούμε...

 http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=2971
 
http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/03/blog-post_4546.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters