Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΦΩΤΙΑ, ΣΕ ΕΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΦΩΤΙΑ!


Σχόλιο attikanea:  ΑΥΤΟΣ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ!!!!


Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Όσα δεν έδειξε ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΣΟΝΤΟΚΑΝΑΛΟ! (ΒΙΝΤΕΟ)":


Ποῦ παραπέμπουν τά “καναδέζικα” $, γατόνια μου;
Στήν “καναδέζικη” Eldorado.

Ποῦ ἀλλοῦ παραπέμπει ἡ “καναδέζικη” Eldorado, γατόνια μου;
Στά “Χρυσωρυχεῖα Θράκης”.

Ποιός είναι ὁ μυστικοσύμβουλος καί εἰδικός σέ πολύτιμα ὀρυκτά – μέταλλα/commodities τῆς Eldorado,...

γατόνια μου;
Ὁ νέος Διοικητής τῆς Τράπεζας τῆς Ἀγγλίας.

Ποιός τρέχει τό project ΕΟΖ-Θράκη γατόνια μου;
Ὁ Ἄκερμαν.

Ποιός είναι ὁ κολλητός τοῦ Ἄκερμαν καί στενός συνεργάτης του στό WEF γατόνια μου;
Ὁ νέος Διοικητής τῆς Τράπεζας τῆς Ἀγγλίας.

Ποιοῖ ἐμπλέκονται ἀπό ἑλληνικῆς πλευρᾶς ἐκεῖ πάνω γατόνια μου;
Ρόντος, Καρρᾶς (ὁ γόνος), Κερίμ Οὐράς (βλ. παρακάτω καί “Ρόδος”), Μπακογιάννη, Τ$ίπρας, Χρυσοχοϊδης, Περιφερειάρχες καί Ἀντιπεριφερειάρχες, Χιονῆς (καθηγ. Δημοκρίτειου), Καραγιάννη (σύζυγος Διοικητή DB Λουξεμβούργου), Στυλιανίδης, Λυγερός and friends.
 

Καί τί δουλειά ἔχει ἐκεῖ μέσα, ΠΛΕΟΝ, ὁ ναρκωμένος τοῦ Ἕβρου τῶν ΕΞ. ΕΛΛ.;
Ἤ ὁ…σύμβουλος Καμμένου, ὁ Λυγερός;


Ποιός τρέχει τό θέμα ΕΟΖ-Ἀν/Κεντρ. Μακεδονία γατόνια μου;
Σόρος.

Μέ ποιό βασικό ἐργαλεῖο γατόνια μου;
Νavarino Networks/Θεσσσαλονίκη.

Ποιοῖ ἄλλοι ἐμπλέκονται στήν Navarino Networks γατόνια μου;
Ρόντος, Καρρᾶς…ΠΑΛΙ.

ΤΙ καί ΓΙΑΤΙ ἑνώνει ὅλους τούς παραπάνω ἕλληνες/πράκτορες περιούσιων γατόνια μου;
Ἡ Τράπεζα Ἀττικῆς.

Τίνος θυγατρική είναι ἡ “Ἀττικῆς” γατόνια μου;
Τῆς “Ὁλλανδικῆς” Rabo Bank.

Ποιά είναι ἡ ἀπόλυτη “ἐξειδίκευση” τῆς Rabo Bank γατόνια μου;
Commodities (χρυσός, διαμάντια, πολύτιμα μέταλλα).

Καί γιά τήν ἱστορία, μπάς καί ξεστραβωθεῖτε…γατόνια μου…
Πόση ἤτανε ἡ “ἔκθεση κινδύνου” τῆς Rabo Bank σέ κρατικά ὁμόλογα τῶν PIGS γατόνια μου τόν Αὔγουστο τοῦ ’11;
Μόλις 680 ἑκατομ. εὐρώ.
Σήμερα;
…0.
Ἀπίστευτο γατόνια μου;


Ποιό project “ἔτρεχε” ὡς ΥΠΕΚΑ ὁ Παπακωνσταντίνου καί “τρέχει” ἀκόμη καί σήμερα;
Τό project “Ρόδος – Ἀδελφοσύνη – Τουρκική Ἕνωση Ρόδου – Καστελλόριζο” μαζί μέ Μαχαιρίδη καί Ουράς.
Καί τί δουλειά ἔχει ἐκεῖ πέρα ἡ Μίκα – μιμίκα τῶν…”πατριωτικῶν” ΕΞ.ΕΛΛ.;


Ξυπνήσατε γατόνια μου;
Ἄντε τώρα νά ρουφήξετε τό γαλατάκι σας.

υ.γ….γατόνια μου.
Γιατί μέ βάση τά παραπάνω ὁ Καμμένος “ἀπευθύνθηκε” στήν “Ἀττικῆς” γιά χρηματοδότηση;

υ.γ.2 θυμίζω γιά Ντόρα ὅτι ἔχει ὑπάρξει καί συνδαιτημόνας Πρόντι, Ἄκερμαν καί ἄλλων νεοταξίτικων φυντανιῶν…”γιά τόν κοινωνικό χαρακτῆρα, τήν πολιτισμική ταυτότητα καί τό οἰκονομικό σχέδιο τῆς νέας Εὐρώπης.” (βλ. ΕΟΖ, ἀπό “τότε”).

Αὐτά τά λίγα…γατόνια μου.
Ἐδῶ μέσα δουλεύουμε, ψάχνουμε, βγαίνουμε στήν πιάτσα, τό “κουράζουμε” τό γ@μημένο γιά τήν Πατρίδα, δέν ΠΠΠαπαρολογοῦμε…γατόνια μου.

Ἄντε νά βγεῖ πάλι κἄνας ἀχάμπαρος…”ἀντιστασιακός” τοῦ…μπιντέ καί τῆς πατσαβούρας μέ “ἄποψη” καί μοῦ πεῖ ὅτι μιλάω μέ γρίφους. 



http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/03/blog-post_4235.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters