Το εσωτερικό θα κάνει χρήση επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ θα είναι μονίμως συνδεδεμένο μέσω 5G, προσφέροντας επικοινωνία μεταξύ αυτοκινήτων (V2V, vehicle to vehicle communication) και μεταξύ αυτοκινήτων και υποδομών (V2I, vehicle to infrastructure communication). Τα δύο καθίσματα είναι ενσωματωμένα στη δομή του αμαξώματος, και είναι κατασκευασμένα από Zylon.
Δεν διαθέτει πίνακα οργάνων, αλλά ένα διαδραστικό περιβάλλον, με τον οδηγό να βλέπει όλες τις ενδείξεις στο παρμπρίζ και να επιλέγει ότι θέλει μέσω gestures (κινήσεις των χεριών), αφού δεν θα υπάρχουν κουμπιά. Επίσης ο οδηγός θα μπορεί να οδηγεί φορώντας γυαλιά εικονικής πραγματικότητας.
To Chaos έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2021, και όπως γνωρίζεις τα περισσότερα μέρη του Chaos (από εξωτικά μέταλλα, carbon και κεραμικά) είναι κατασκευασμένα από 3D εκτυπωτές, οι οποίοι τυπώνουν τα μέρη στα οποία αφαιρείται κάθε τι περιττό στη δομή τους, έτσι ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται πιο χαμηλά.
Έχει πλάτος 2,08 μέτρα, κέντρο βάρους 1,04 μέτρα και το βάρος του hypercar θα κυμαίνεται μεταξύ 1.000 και 1.150 κιλών, έχοντας αναλογία 2,3 ίππων ανά 1 κιλό βάρους. Στο αυτοκίνητο γίνεται εκτενή χρήση carbon, με τα φτερά, τον ουρανό και το καπό να είναι κατασκευασμένα από carbon prepreg, με τα υποπλαίσια να είναι κατασκευασμένα από αλουμινίου υπερυψηλής αντοχής.
Ο V10 twin-turbo κινητήρας 4,0-λίτρων (3.988 κ.εκ) διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ, 2 carbon turbo 68 mm, 20 μπεκ ψεκασμού (10 άμεσου και 10 έμμεσου), κυλινδροκεφαλές, στρόφαλο και εκκεντροφόρους από τιτάνιο, με τις μπιέλες και τα πιστόνια να είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο. Ο κινητήρας έχει σχέση συμπίεσης 12,3:1 και 40 βαλβίδες τιτανίου.
Το Chaos θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, μια με 2.000 και μια με 3.000 άλογα. Στην πρώτη ο κινητήρας θα κάνει χρήση βενζίνης πρατηρίου και θα έχει όριο περιστροφής τις 11.000 σ.α.λ και απόδοση 2.000 ίππων, ενώ στην έκδοση των 3.000 ίππων απαιτείται καύσιμο E85, με το όριο περιστροφής να ανεβαίνει στις 12.000 σ.α.λ, ενώ τα πιστόνια θα είναι κατασκευασμένα από κεραμικό υλικό, οι μπιέλες από carbon, με τα carbon turbo να είναι μεγαλύτερα, 78 mm. Το αυτοκίνητο θα μπορεί να παράγει ρυθμούς επιτάχυνσης έως και 3G σε συγκεκριμένες αποστάσεις και συνθήκες.
Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και ενός Torsen διαφορικού, σε ποσοστό 65% πίσω και 35% μπροστά. Τα φρένα του αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους διαμέτρου 428 mm μπροστά και 416 mm πίσω, με τις δαγκάνες να είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο, μέσω 3D εκτυπωτή. Φέρει ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδα και οι ζάντες, τυπωμένες και αυτές από τιτάνιο ή carbon, είναι 21″ ή 22″, με την εταιρία να έχει έρθει σε επαφή με γνωστή εταιρία ελαστικών προκειμένου να δημιουργήσει ένα ειδικό ελαστικό για το Chaos.
Το Chaos θα είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 1,8 δευτερόλεπτα, τα 100-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2,6 δευτερόλεπτα, τα 160-241 χλμ/ώρα (100-150 μίλια/ώρα) σε λιγότερο από 2,2 δευτερόλεπτα, με το μοντέλο να έχει τέτοια αεροδυναμική, ικανή για τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 500 χλμ/ώρα, ενώ θα μπορεί να παράγει έως 1.740 κιλά κάθετης αεροδυναμικής παραγόμενης πίεσης.
Η παραγωγή του ultra-car, όπως χαρακτηρίζει ο Πανόπουλος το Chaos, θα είναι περιορισμένη, με το κάθε μοντέλο να είναι κατασκευασμένο από τα καλύτερα και πιο εξελιγμένα υλικά, που σήμερα συναντάμε στην Formula 1, στις αεροναυπηγικές και στις διαστημικές τεχνολογίες.
Περισσότερες πληροφορίες για το Chaos, αλλά για ένα ακόμη αυτοκίνητο που ετοιμάζει η Spyros Panopoulos Automotive, μπορείς να διαβάσεις στο άρθρο που ακολουθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου