Γεώργιος Κοσμόπουλος
Οι τρεις Ιεράρχες εορτάζονται από την Εκκλησία στις 30 Ιανουαρίου και τιμώνται και από την πολιτεία με αργία δημοσίου επειδή…… «διέσωσαν» τα ελληνικά γράμματα.
Δεν μας λένε όμως από ποιους διέσωσαν τα Ελληνικά γράμματα; αφού η Ελληνική γλώσσα ήταν, η διεθνής γλώσσα του τότε γνωστού κόσμου! Ως γνωστόν τα έργα των Ελλήνων φιλοσόφων και οι επιστήμες στο θεοκρατικό Βυζάντιο ήταν υπό διωγμό, και τα αρχαία ελληνικά συγγράμματα καίγονταν κατ’ εξακολούθηση από τους εβραιοχριστιανούς στις πλατείες και τον Ιππόδρομο.
H δήθεν.. ελληνικότητα των τριών Ιεραρχών είναι ένας μύθος ελληνοχριστιανικής φαντασίας, κανείς από αυτούς δεν υπήρξε Έλληνας η έστω και φιλέλληνας.
Οι τρεις ιεράρχες είναι εχθροί των Ελλήνων αφού δεν επέτρεπαν να βαφτίζονταν τα Ελληνόπουλα με ελληνικά ονόματα αλλά μόνο με Εβραιοχριστιανικά.
Έτσι από τα πέντε περίπου χιλιάδες ελληνικά ονόματα ελάχιστα σήμερα διασώθηκαν και αυτό οφειλόταν στον πατριωτισμό και στην ελληνική συνείδηση κάποιων απλών παπάδων, που έγραφαν στα… παλιά τους τα παπούτσια τις εντολές των δεσποτάδων.
Ο Μέγας Βασίλειος και ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός ο «Θεολόγος» ήταν Καππαδόκες, ο δε Ιωάννης ο Χρυσόστομο ήταν Σύριος, μάλιστα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αντιόχεια της Συρίας, και εντελώς αυθαίρετα παρουσιάζεται ως Έλληνας. Ας δούμε όμως πως «υπερασπίστηκαν» τον ελληνισμό πολιτισμό οι τρεις αυτοί ανθέλληνες.
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΝΑΖΙ-ΑΝΖΗΝΟΣ (Μέγας ανθέλληνας) Έγραψε: «Η μητέρα μου πρόσεχε να μη φιλήσουν τα χείλη μου ελληνικά χείλη, να μην αγγίξουν τα χέρια μου ελληνικά χέρια και ούτε ελληνικά τραγούδια να μολύνουν τα αφτιά και την γλώσσα μου». («Επιτάφιος εις τον πατέρα, παρόντος Βασιλείου», παρ. ι')
Η σοφία των Ελλήνων είναι τύφος... Οι Έλληνες είναι αλαζόνες...δεισιδαίμονες...αυθάδεις...». («Εις Ήρωνα τον φιλόσοφο»)
Η σοφία των Ελλήνων είναι τύφος... Οι Έλληνες είναι αλαζόνες...δεισιδαίμονες...αυθάδεις...». («Εις Ήρωνα τον φιλόσοφο»)
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: (Κατά Ελλήνων)
«Προσταγή, (!!!) μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθανολογημάτων... τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν».
Βασίλειος ο Μέγας, Χ. (εις τον προφήτη Ησαΐα προοιμ. 7.196.3. Βασίλης)
«Προσταγή, (!!!) μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθανολογημάτων... τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν».
Βασίλειος ο Μέγας, Χ. (εις τον προφήτη Ησαΐα προοιμ. 7.196.3. Βασίλης)
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (Κατά Ελλήνων)
«Αν στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις, θα δεις, τέφρα και σκόνη και υγιές ουδέν, αλλά τάφος ανεωγμένος ο λάρυγξ αυτών, (των Ελλήνων φιλοσόφων!) τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίες και ιχώρ, (έμπυο!) και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν σκωλήκων... Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, από των φιλοσόφων λαβόντες... Ημείς δε ου παραιτούμεθα της κατ' αυτών μάχης».
Ι. Χρυ¬σόστομος ( εις άγον Ιωάννη τον ευαγγελιστή (ομιλία ξς΄ 59.369.12 -370.11).
Ι. Χρυ¬σόστομος ( εις άγον Ιωάννη τον ευαγγελιστή (ομιλία ξς΄ 59.369.12 -370.11).
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: Κατά της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης.
Με εμπρηστικές δηλώσεις υπονόμευε την ύπαρξη της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης του Σεραπείου. Δαίμονες ήταν λοιπόν κατά τον "σοφό" ιεράρχη τα βιβλία της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης και ψυχοθυσιαστήρια οι βιβλιοθήκες των Ελλήνων!!!
Με εμπρηστικές δηλώσεις υπονόμευε την ύπαρξη της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης του Σεραπείου. Δαίμονες ήταν λοιπόν κατά τον "σοφό" ιεράρχη τα βιβλία της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης και ψυχοθυσιαστήρια οι βιβλιοθήκες των Ελλήνων!!!
Ενδυμίων Γεώργιος Κοσμόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου