Ανακοίνωση 273 / 2.7.«2013»
Η
πιο κραυγαλέα μορφή παραβίασης των δικαιωμάτων των Ελλήνων Εθνικών από
το υπόδουλο στην ορθόδοξη θεοκρατία «Ελληνικό» Κράτος είναι η απόλυτη πια απαγόρευση της προσβάσεώς μας για λατρευτικούς σκοπούς στους «φυλασσόμενους» ιερούς τόπους των προγόνων μας.
Μία απαγόρευση μάλιστα που, δεδομένου ότι παλαιότερα (2004 – 2006)
δίδονταν στο Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών όλες οι σχετικές
άδειες, ήλθε αρκετά ύπουλα με πρόφαση τις «περίεργες» εξαλλοσύνες μίας
μικρο-ομάδας που είχε ξεφυτρώσει από το πουθενά, είχε προβληθεί στο
έπακρο από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ και επεδίωκε, ευτυχώς δίχως αποτέλεσμα, να
υποκαταστήσει την νόμιμη ηγεσία της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας.
Την απαγόρευση αυτή μεθόδευσε και υπέγραψε βεβαίως το ιδιότυπο εκείνο «επιστημονικό» ιερατείο που ακούει στο όνομα Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (Κ.Α.Σ.),
προφασιζόμενο πως ενδιαφέρεται για τις αρχαιότητες, που μάλλον, κατά
την κρίση των μελών του, θα... βλάπτονταν σοβαρά εάν μύριζε γύρω τους ο
στύρακας και ακούγονταν οι ύμνοι στους πραγματικούς Θεούς.
Η
«επιστημονική» κρίση του Κ.Α.Σ. σταμάτησε βεβαίως στην λατρευτική
πρόσβαση από πλευράς των Εθνικών, γιατί φαίνεται πως μόνο το δικό τους
θυμίαμα και οι δικοί τους ύμνοι θα προκαλούσαν σοβαρές καταστροφές στις
αρχαιότητες που καταπατητικά διαχειρίζονται οι Ρωμιοί του κατ' όνομα
«Ελληνικού» Κράτους. Αντιθέτως ένα θυμίαμα χριστιανικό και οι
ιδιόρρυθμοι ένρινοι ήχοι των Ορθοδόξων είναι αποδεδειγμένα επωφελείς,
διαφορετικά το «επιστημονικό» Κ.Α.Σ. θα είχε φροντίσει να εκδώσει
απαγόρευση και για τα πολλά ανά την χώρα ανοσιουργήματα των ορθόδοξων
θεοκρατών σε σχέση με τις ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ αρχαιότητες, ή έστω να τις
προστατεύσει από την προκλητικά ανοικτή καταστροφή τους, όπως λ.χ. στο
όρος Ύπατον της Βοιωτίας, όπου η εκεί «μονή» αφάνισε τα τελευταία 10
χρόνια τα γύρω της διάσπαρτα έσχατα απομεινάρια του βωμού του Θεού Διός.
Αναρωτιόμαστε
λοιπόν ποια είναι η «επιστημονική» θέση του «επιστημονικού» Κ.Α.Σ. για
την ανά έτος κανονική βεβήλωση του αθηναϊκού Αρείου Πάγου από τον
«εσπερινό» των ορθοδόξων θεοκρατών προς τιμήν του Σαούλ – Σαύλου –
Παύλου, που, κατά την χριστιανική μυθοπλασία, δήθεν «κήρυξε» εκεί και
είχε και τις πρώτες του προσηλυτιστικές επιτυχίες.
Ποια
είναι η «επιστημονική» θέση του «επιστημονικού» Κ.Α.Σ. για αυτή την
κατά κυριολεξία πλημμυρίδα ράσου που σκεπάζει το ιερό σημείο στο οποίο
έχει καρφωθεί επιδεικτικά ένας υπερμεγέθης σταυρός;
Ποια
είναι η «επιστημονική» θέση του «επιστημονικού» Κ.Α.Σ. εν γένει για
αυτό το τσίρκο που πρωτοκαθιέρωσε το 1925 ο τότε «λόγιος» (πολλά
θαυμαστικά) αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος Παπαδόπουλος και ποια είναι η
«επιστημονική» θέση του για την απαίσια εντοιχισμένη χάλκινη πλάκα που
ανιστόρητα και προκλητικά διαφημίζει το υποτιθέμενο «κήρυγμα» του Σαούλ –
Σαύλου – Παύλου;
Υποβάλλουμε
αυτά τα ερωτήματα, παρά το ότι γνωρίζουμε καλά ότι δεν θα λάβουμε
απάντηση. Όπως γνωρίζουμε καλά και το ότι η «οδηγία» (διαταγή) των
αφεντάδων θεοκρατών προς ΚΑΘΕ κρατική συνιστώσα είναι ότι πρέπει να μας
αγνοούν συστηματικά, να παριστάνουν όλοι ότι δεν υπάρχουμε. Η αγωνία
αυτών που έκτισαν την απάτη της «αποκλειστικώς ορθοδόξου χώρας» είναι
πρωτίστως να αποδεικνύουν συνεχώς ότι η απάτη τους είναι πραγματικότητα.
Η καταδίκη του Σισύφου!
Ποια
είναι λοιπόν η «επιστημονική» θέση του «επιστημονικού» Κ.Α.Σ. για την
ανά έτος βεβήλωση του Αρείου Πάγου από τους ορθόδοξους θεοκράτες;
ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου