Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ, Κ.Ι.Σ.Ε. & ΤΑΧΥΤΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ


ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ, Κ.Ι.Σ.Ε. & ΤΑΧΥΤΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣΑρτέμης Σώρρας: Αγαπητοί μου συν-Έλληνες τιμή μου που είμαι εδώ σήμερα και είστε όλοι παρευρισκόμενοι. Και μεγάλη τιμή στα παιδιά και στους εφέδρους που τελείωσαν τον υπέρ-μαραθώνιο και που τόσο καλά οργανώθηκε.Θα σας πω δύο λόγια αν και είμαι από πολύωρο ταξίδι και έχω να κοιμηθώ τουλάχιστον δύο μέρες συνεχόμενες και τις υπόλοιπες κοιμόμουνα μία ώρα την ημέρα.

ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΦΕΔΡΩΝ

Οι έφεδροι που είδατε εδώ, αλλά και όλοι μας, υπηρετήσαμε την στρατιωτική μας θητεία. Όλοι οι Έλληνες και αυτοί που αγάπησαν την πατρίδα πήγαμε στρατιώτες!! Εκτός από κείνους που δεν αγαπούσαν την πατρίδα και που δεν ήταν Έλληνες και δυστυχώς είναι πολλοί πολιτικοί, μην το ξεχνάμε αυτό! Τι υπηρετήσαμε στην πατρίδα; τι; Σε τι ορκιστήκαμε; Ήμασταν νέα παιδιά 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24. Τι ορκιστήκαμε αγαπητοί μου; Ποιοί το ξέχασαν αυτό; Οι μανάδες μας δεν ήταν στους όρκους; Οι αδερφάδες μας δεν ήταν; μετά τα παιδιά των αδερφών μας δεν ήταν; Γιατί μωρέ τα ξεχάσαμε αυτά; Σε τι ορκιστήκαμε; Τι θέλαμε όλοι; Το μέλλον, τα σύνορά μας, την πατρίδα μας, την ιστορία μας, σε αυτά δεν ορκιστήκαμε; Τώρα γιατί κάποιοι λοιπόν δεν ξέρουν τι ακριβώς ορκίστηκαν; Εγώ θέλω να πω και χαιρετίζω την κίνηση των εφέδρων όπου θυμούνται και ξέρουν καλά τι ορκίστηκαν και ήταν μία κίνηση έξω από λέσχες, έξω από συνδικάτα, από σωματεία. Μου είπαν τα παιδιά ότι πολεμήθηκαν, γιατί να πολεμηθούν; Εγώ θα σας καταθέσω μία προσωπική μου άποψη. Στην Αμερική, στην Αυστραλία, παντού σε όλο τον κόσμο, στην Γερμανία, σε όλα τα σωματεία, οι προέδροι τους εντελώς τυχαία είναι ή υποτακτικοί σε κάποια κόμματα ή δογματισμένοι με κάποια κόμματα. Γιατί; δεν είδα κανένα σωματείο ούτε στην Αμερική, δεν είδα ούτε στην Αυστραλία, ούτε στην Γερμανία, ούτε πουθενά, ενώ είναι παντού Έλληνες. Η Αμερική έχει 3 εκατομμύρια. Όλα τα σωματεία είναι δογματισμένα, στοχευμένα και πολεμούν κάθε κίνηση. Χαιρετίζουμε την ελεύθερη κίνηση των ελευθέρων πολιτών των εφέδρων και κάθε κίνηση ελεύθερων πολιτών σε όλη την Ελλάδα!! Είπα και πάλι ότι δεν έχω οπαδούς έχω αδερφούς, ναι έχω αδερφούς!! Είστε όλοι αδέρφια μου και πρέπει να το καταλάβετε όλοι!!

ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ

Είπε κάποιος αξιότιμος έφεδρος: “έβγαλαν αντιρατσιστικό νόμο!” Αν διαβάσετε τον αντιρατσιστικό νόμο δίπλα έχει την φωτογραφία μου! Τόσα χρόνια δεν είχε βγει, τώρα βγήκε ο αντιρατσιστικός; Έχει εννέα άρθρα, τι τα χρειάζονται; Όμως αγαπητοί συν-Έλληνες εκβίασαν τον Σαμαρά οι λέσχες της Αμερικής, να βγάλει οπωσδήποτε αντιρατσιστικό. Δεν φαντάζεστε πόσο μ’ αρέσει ο αντιρατσιστικός. Όμως μια και είμαι εδώ θα σας αναγγείλω μερικά πράγματα.

ΤΟ Κ.Ι.Σ.Ε. ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

Αυτοί κάνουν ρατσισμό και θα σας δώσουμε στοιχεία στις επόμενες μέρες. Δημιούργησαν το 1890 το Κ.Ι.Σ. δηλαδή το Κεντρικό Ισραηλινό Συμβούλιο. Δηλαδή συγνώμη, γιατί το είπατε Κεντρικό Ισραηλινό Συμβούλιο;; αφού το Ισραήλ έγινε το 1947 !!! Που το ξέρατε ότι θα φτιαχτεί Ισραήλ; Φτιάχνετε πρώτα το Κεντρικό Ισραηλινό Συμβούλιο στην Ελλάδα όπου είναι κράτος εν κράτει; Αυτό είναι ρατσισμός! Κατά τον νόμο τον Ελληνικό. Και τις επόμενες μέρες θεωρώ και θα ζητήσω από το λαό μας και μέσα από το διαδίκτυο να έρθουν δικηγόροι να καταθέσουν μήνυση στο Κεντρικό Ισραηλινό Συμβούλιο που είναι αφορολόγητο μέσα στην Ελλάδα μου, δεν έχει πληρώσει ποτέ εφορία και κάνει ρατσισμό στους Έλληνες. Αυτός είναι ρατσισμός!Δεν είμαι εγώ ρατσιστής, εγώ είμαι Έλληνας!!!

Ρατσισμό κάνουν όλοι αυτοί στην κυβέρνηση, οι οποίοι για κάποιο λόγο βάλανε και ότι μαζί με την μήνυση που θα φας, την φυλακή, θα σου στερήσουν και τα πολιτικά δικαιώματα. Γιατί; τώρα έχω;; Πούντα;

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Αγαπητοί συν-Έλληνες ρατσισμός είναι όταν ο Έλληνας πεθαίνει και δεν έχει σύνταξη. Ρατσισμός είναι όταν δεν έχει δουλειά, αλλά τελικά 4 εκατομμύρια ή 3 εκατομμύρια συντάξεις δίνονται σε αλλοδαπούς, που δεν θα κρίνω αν καλώς ή κακώς δίδονται, παίρνουν συντάξεις και επιδόματα. Αυτό είναι ρατσισμός κύριοι. Είναι ρατσισμός όταν μου δίνουν φάρμακα και μου δηλητηριάζουν τα παιδιά μου με εμβόλια, είναι ρατσισμός στην χώρα μου, αυτό είναι ρατσισμός!! Ο Έλληνας διώκεται με το μεγαλύτερο ρατσισμό των αιώνων και θέλουνε να μου βγάλουνε αντιρατσιστικό στην Ελλάδα; Δηλαδή είναι ρατσισμός που μαζευόμαστε και ενωνόμαστε; Είναι ρατσισμός η ένωση των Ελλήνων; Η αποψινή μας σύναξη είναι ο ρατσισμός; Ο Έλληνας δεν ήταν ποτέ ρατσιστής! Αυτοί είναι ρατσιστές και τις επόμενες μέρες θα το αποδείξουμε και θα υπάρξουν μηνύσεις. Μας δώσανε αφορμή με αυτό το νόμο, να αρχίσουμε να ανοίγουμε το κεφάλαιο... ποιοι είναι, τι κάνουν εδώ, και για ποιο λόγο μας σκοτώνουν!

Να θυμάστε αγαπητοί μου συν-Έλληνες ότι είμαστε μόνοι μας. Οι ιδέες φουντώνουν, ο Έλληνας όπως είπε και ο Λαμπράκης, καλή του ώρα, είμαστε δημιουργοί. Ούτε τρελλοί, ούτε βλαμμένοι. Έχουμε λογική και κάθε λογικός άνθρωπος έχει Θεό στο κεφάλι του! Όποιος δεν έχει λογική, δεν έχει Θεό! Εμείς έχουμε πολύ και μέσα στους αιώνες το έχουμε αποδείξει!! Σήμερα λοιπόν η λογική επικρατεί!!

Είδαμε τι έγινε, σας το αποδείξαμε! Τα οικονομικά εργαλεία, δεν ήρθαν μόνο για τα χρήματα, για τα οικονομικά! Ήρθαν για να δείτε για ποιο λόγο το έκαναν, πως το έκαναν, πως έγινε όλη αυτή η διαδικασία όλα αυτά τα χρόνια, πως σας έκλεβαν!! Πως ήρθανε να μου πούνε ότι η Ελλάδα μου κάνει 500 δις, 400 δις, αλλά τελικά δεν χρωστάω τίποτα!! Πως σε σκοτώνει σιγά σιγά, πως σου αλλάζει την ιστορία, πως σου αλλάζει την γλώσσα! Για ποιο λόγο; Δεν είναι ρατσισμός να μου πειράζεις τα λαογραφικά μου στοιχεία; Δεν είναι ρατσισμός να μου αλλάζεις την ιστορία; Δεν είναι ρατσισμός να μου κόβεις την αλφάβητά μου; Δεν είναι ρατσισμός να έρχεσαι να μου μαθαίνεις πώς να φτιάξω; Δεν είναι ρατσισμός όλα αυτά; Τι είναι ρε συν-Έλληνες όλα αυτά;; Ε λοιπόν δεν το ανέχομαι άλλο!!!

ΕΝΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ & ΤΑΧΥΤΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

Η συνένωση των Ελλήνων είναι γεγονός, ακόμα και με την σημερινή κίνηση που λέγεται υπέρ-μαραθώνιος. Ήτανε μια ενωτική κίνηση, που έδειξαν την δύναμή τους και οι έφεδροι. Και οι μόνιμοι θα δείξουν και όλος ο λαός!! Και θα καταλάβουν ότι η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες!! Το μέλλον είναι δικό μου!! Κανένας προφήτης δεν θα μου πει πώς να ζήσω!! Εμείς θα το χαράξουμε! με τα δικά μας χέρια, την δική μας λογική! Και όποιος είναι απέναντί μας είναι απέναντι στην Ελλάδα!!

Η Ελλάδα, ναι κύριοι, πρέπει να κυβερνηθεί από Έλληνες. Κοιτάξτε τι έγινε!! δεν είναι τυχαίο και δεν το λέω τυχαία...!! Δεν προκαλούμε μίσος για κανέναν, δεν κυνηγάμε φαντάσματα. Κυνηγάμε όλα αυτά τα κακά παιδιά, που έκαναν τα άσχημα πράγματα, τα οποία εμφανίζονται κάθε μέρα μπροστά μας, με όλες τις αποδείξεις . Οι αποδείξεις είναι κάθε μέρα σε ιστοσελίδες, σε εφημερίδες! Όχι στα μεγάλα κανάλια, γιατί δεν είναι δικά μας! Όλα αυτά λοιπόν τι έχουνε γίνει θα πρέπει να το κατανοήσετε. Και έχουμε και τα οικονομικά εργαλεία τα οποία σας τα έχουμε δώσει. Εκτός τούτου είναι και τα παγκόσμια ταμεία που είναι δικά σας τα χρήματα, είναι αποδεδειγμένα με χιλιάδες σελίδες, χιλιάδες να διαβάζετε για να καταλάβετε ποιοι είστε και τι κάνετε. Πρέπει λοιπόν η ένωση την Ελλήνων να είναι τις επόμενες μέρες γεγονός. Ετοιμάζονται μεγάλα πράγματα, ταξιδεύουμε σε όλο τον πλανήτη. Σιγά σιγά οι εξελίξεις θα πρέπει να μην σας προλάβουν! Να προλάβετε εσείς τις εξελίξεις. Η ένωσή σας θα πρέπει να δυναμώσει πάρα πολύ.Επικροτούμε τέτοιες κινήσεις και τιμή μου που είναι τέτοιοι άνθρωποι που οργανώνουν υπερμαραθώνιους και κάθε ενωτική κίνηση στην Ελλάδα. Η Ελλάδα θα ενωθεί, η Ελλάδα θα απελευθερωθεί και θα μείνει στους Έλληνες!!! Μπορούμε να το κάνουμε όλοι μαζί!!!Αγωνιστικούς χαιρετισμούς

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΜΑΡΑΘΩΝΙΟ
ΕΛΕΥΣΙΝΑ 7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014
https://www.facebook.com/video.php?v=620655164718541

ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΒΙΚΥ ΔΡΟΣΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ & ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΔΡΙΑΝΟΣ ΜΠΕΖΟΥΓΛΩΦ
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΙΟΤΙΜΑ ΣΠΑΝΟΥ
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ EI-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ
http://alfeiospotamos.blogspot.gr/2014/09/blog-post_40.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters