Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ (???) ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!

Φωτογραφία του χρήστη Είμαι Έλληνας,Ετσι Γουστάρω. 

ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΠΙΟ ΑΡΩΣΤΗΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΟΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΟΥ, ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΑΣ!!!!
ΕΧΕΤΕ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΑΠΛΕΣ ΚΑΙ ΑΘΩΕΣ ΨΥΧΕΣ ΚΑΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,,,ΣΕ ΚΤΗΝΩΔΗ ΕΚΔΙΚΗΤΕΣ!!!!
ΕΧΕΤΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΑΣ,,,ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΕ ΔΥΣΤΥΧΙΑ, ΠΑΙΔΙΑ ΑΡΡΩΣΤΑ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΑ,,,,ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥΣ,,,,ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ,,,,ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΦΥΣΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΑΒΟΥΖΑ ΟΠΟΥ ΟΣΟ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ....
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΨΑΤΕ.....ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ....ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΣΥΧΑΙΝΟΜΑΙ!!!!....ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΥ ,,, ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ......
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΣΤΕΡΙΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΛΕΩΝ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΠΟΥΘΕΝΑ,,,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΠΛΕΩΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΤΟΠΟ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΟΥ,,,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΧΩΡΑ,,,,ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΟΛΗ!!!!......
ΖΩ ΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.....ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΙΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ,,,ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΩ....!!!
ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ ΕΑΥΤΟΥ, ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ (!!!) ΜΟΥ,,,,ΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ,,,ΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ....ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΗΘΩ,,, ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΣΤΩ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ,,,ΟΥΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ....

ΠΟΣΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΟΥ " Τ Ω Ρ Α " !!!
ΓΙΑΤΙ....ΣΥΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ....ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ!!!..............


https://www.facebook.com/groups/335284286614132/371314619677765/?notif_t=like

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters