Στις 30 Ιανουαρίου 2009 τιμήθηκαν για πρώτη φορά εν Ελλάδι τα ελληνικά Γράμματα και η ελληνική Παιδεία με μια λαμπρή εκδήλωση προς τιμήν της Υπατίας της Αλεξανδρινής. Ρεπορτάζ και φωτογραφίες της μεγαλειώδους απ’ όλες τις απόψεις αυτής εκδήλωσης που τελέστηκε στην Θεσσαλονίκη θα βρείτε κάνοντας κλικ εδώ: ΥΠΑΤΙΑ Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗ: Φωτογραφικό υλικό της εκδήλωσης στο ΗΛΕΚΤΡΑ ΠΑΛΑΣ ). Την ερχόμενη χρονιά (2010), η μνήμη της Υπατείας της Αλεξανδρινής θα τιμηθεί στις 30 Ιανουαρίου με παρόμοια λαμπρό τρόπο σε πάρα πολλές πόλεις, σε όλη την Ελλάδα, αποδίδοντας επιτέλους πραγματικό περιεχόμενο στην ημέρα της ελληνικής Παιδείας και των ελληνικών Γραμμάτων.
"Εορτή της παιδείας" με... τους τρεις ιεράρχες!
Την ίδια εκείνη ημέρα που τιμήσαμε την μνήμη της Υπατείας της Αλεξανδρινής, στα σχολεία όλης της χώρας, δυστυχώς, γιορτάζονταν οι λεγόμενοι τρεις Ιεράρχες
ως… εκπρόσωποι της ελληνικής παιδείας(!) και των ελληνικών γραμμάτων(!)
Αποτελεί όνειδος για την ελληνική παιδεία και για τα ελληνικά γράμματα
αυτή η διαρκής πλάνη εις βάρος της ψυχής των ελληνοπαίδων, αυτό το
διαρκές έγκλημα με το οποίο καθυβρίζεται το ελληνικό πνεύμα.
Πήγαιναν πάντοτε πακέτο αυτοί τρεις;
Να διευκρινίσουμε για την ιστορία του πράγματος ότι οι τρεις αυτοί ανθέλληνες πατέρες της χριστ. εκκλησίας, δεν πήγαιναν πάντοτε πακέτο, δηλ. δεν γιορτάζονταν μαζί (και ούτε βέβαια διανοήθηκαν ποτέ
επί μια χιλιετία κυριαρχίας του Βυζαντίου να τους ταυτίσουν με τα…
ελληνικά Γράμματα και την ελληνική Παιδεία, αφού εξάλλου τα ελληνικά
Γράμματα και η ελληνική Παιδεία είχαν δαιμονοποιηθεί από την εκκλησία – βλ. στη συνέχεια άρθρο του Μάριου Πλωρίτη περί αυτού).
Πώς έγινε λοιπόν και οι τρεις αυτοί τύποι σερβιρίστηκαν σε συσκευασία του ενός; Πολύ απλά, οφείλεται – ως συνήθως – σε έριδες μεταξύ των χριστιανών!
Όπως πληροφορούμαστε από πολλές χριστιανικές ιστοσελίδες (π.χ. από τον Επίσημο Διαδικτυακό Οίκο της Εκκλησίας της Ελλάδος κ.α.), τον 12ο αιώνα επί Αλεξίου Κομνηνού, οι… «αγαπησιάρηδες» κατά τα άλλα χριστιανοί άρχισαν να τσακώνονται μεταξύ τους (παλιά μου τέχνη κόσκινο γι αυτούς) για το ποιος από τους τρεις ήταν… καλύτερος από τους άλλους δύο! Γρήγορα η φιλονικία έλαβε μεγάλες διαστάσεις και χωρίστηκαν σε τρεις παρατάξεις,
τους Βασιλείτες, τους Γρηγορίτες και τους Ιωαννίτες που άρχισαν να
πλακώνονται στους δρόμους και στις πόλεις, πράγμα που προκάλεσε τριγμούς
στην εκκλησία αλλά και στην έννομη τάξη. Πήρε ανάποδες ο Αλέξιος
Κομνηνός με τη βλακεία που έδερνε τους υπηκόους του και πρόσταξε τον
Ιωάννη Μαυρόποδα να βρει στα γρήγορα μια λύση πριν του κάνουν την
αυτοκρατορία γης μαδιάμ! Ο Ιωάννης βρήκε τη λύση: Τους μετέτρεψε και
τους τρεις σε συσκευασία του ενός, τους ενοποίησε δηλ. σε μια γιορτή,
έγραψε και μια ειδική ακολουθία να ψάλλεται από κοινού και για τους
τρεις κι έτσι κατάφερε να τους ηρεμήσει τους θρησκόληπτους χουλιγκάνους.
Να λοιπόν πώς μας προέκυψε η γιορτή των τριών Ιεραρχών: από κρετίνους
που πλακώνονταν σαν τις χανούμισες, τους γάβρους και τους βάζελους!
Άφεριμ! Άξια γιορτή για την ελληνική παιδεία!
Δείτε επίσης το
σχετικό βίντεο της ομιλίας του Μ. Καλόπουλου που δόθηκε στην εορτή προς
τιμήν της Υπατείας της Αλεξανδρινής κάνοντας κλικ εδώ: Υπατεία η Ελληνίδα και οι ανθέλληνες Τρεις Ιεράρχες: ΒΙΝΤΕΟ της ομιλίας του Μ. Καλόπουλου.
Άφεριμ! Άξια γιορτή για την ελληνική παιδεία!
Περί της πληροφόρησης γα την… ελληνικότητα των Τριών Ιεραρχών, παραθέτουμε παρακάτω την εργασία του Νεοκλή Φιλάδελφου Μ. Ρούσσου.
ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
Ως γνωστόν οι τρεις ιεράρχες θεωρούνται
Έλληνες από τους αδαείς και προπαγανδίζονται ως τέτοιοι από τους
γνώστες των πραγμάτων αλλά σκοπίμους ψεύτες Ελληνοχριστιανούς
Νεοορθοδόξους.
Δεν θα ασχοληθούμε πολύ με τα γραπτά
τους, τις ημέρες και τα έργα τους εδώ, αλλά μόνο ελάχιστα τινά θα
αναφέρομε δια την μη-ελληνικότητά τους. Για τα υπόλοιπα σας παραπέμπομε
σε μερικά βιβλία της βιβλιογραφίας μας! Οι αδαείς νομίζουν ότι ήταν
Έλληνες επειδή έτσι τους είπαν οι ιερείς και οι θεολόγοι και επειδή
αυτοί σπούδασαν, ομίλησαν και έγραψαν στην Ελληνική γλώσσα. Αυτό τους
κάνει εξ ορισμού Ελληνιστές, τίποτα άλλο. Τότε οι σπουδές στην Ελληνική
γλώσσα ήταν πολύ συνηθισμένο φαινόμενο σ’ όλον τον Ελληνιστικό κόσμο
μέχρι το Αφγανιστάν και δεν αποτελούσε καμία ιδιαιτερότητα. Ακόμα και
ο Εβραίος απόστολος Σαούλ – Παύλος θεωρείται Ελληνιστής από τους
χριστιανούς, αλλά ήταν Εβραίος. Ομιλούσε δηλαδή την Ελληνική γλώσσα
και είχε κάποια Ελληνική παιδεία όπως μας λένε. Ο δε Σύρος Λουκιανός ο
Σαμοσατεύς (120-192 Κ. Ε.) ήταν όχι μόνο Ελληνιστής αλλά και Έλλην
στην ψυχή.
Βεβαίως η ανθελληνικότητα τους εκφράζεται
πολλαπλώς, ισχυρώς και άνευ περιτροπών στα γραπτά τους, στις
παραινέσεις τους και σε πολλές από τις πράξεις τους. Δεν έχει κανείς
παρά να μελετήσει τα γραπτά τους, τις ημέρες και τα έργα τους. Μια
καλή περίληψη αυτών υπάρχει στο βιβλίο του Γεωργίου Σιέττου, Ο Ανθελληνισμός στα Πατερικά και Εκκλησιαστικά Κείμενα, Εκδόσεις Εύανδρος, Αθήνα 2004.
Το μικρό βιβλιαράκι του Μεγάλου Βασιλείου, Προς τους Νέους, Όπως αν εξ Ελληνικών Ωφελοίντο Λόγων, (Εισαγωγή Κείμενο Μετάφραση Σχόλια Βασιλείου Γ. Μπιλάλη, Δεύτερη Έκδοση, Εκδόσεις Γρηγόρη, Αθήνα 1966), έχει παραπλανητικό τίτλο.
Οι λέξεις του πρωτοτύπου καταλαμβάνουν μόνο 30 σελιδάκια και
αναλώνονται περισσότερο με σαχλαμάρες παρά με κάτι το ουσιαστικό.
Το κύριο σημείο αυτού του λογυδρίου προς
τους νέους είναι ότι το μόνο και ουσιαστικό μέλημα του χριστιανού
είναι το πως θα αποκτήσει την μετά θάνατον αιώνια ζωή του χριστιανικού
παραδείσου. Όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία. Από τα Ελληνικά λοιπόν
κρατάμε μόνο όσα ελάχιστα μας βοηθούν σ’ αυτό το μέλημα και όλα τα
άλλα (θέατρο, επιστήμες, μουσική, τέχνες. κλπ.) πρέπει να τα απορρίψομε (αν δεν με πιστεύετε δεν έχετε παρά να το διαβάσετε προσεκτικά. Σας το συστήνω).
Σχετικά με την εσχατοφοβία και την μετά
θάνατον ανταπόδοση αναφέρομεν ότι ο Βασίλειος φοβόταν μην τυχόν ο
αντίχριστος έλθει κατά την διάρκεια της ζωής του και τον υποβάλλει σε
τέτοια βασανιστήρια που δεν αντέξει και αλλαξοπιστήσει και έτσι χάσει
τον χριστιανικό παράδεισο. Γι’ αυτό παρακαλούσε τον θεό του, Γιαχβέχ,
να τον πάρει κοντά του προτού εμφανιστεί ο αντίχριστος. Ιδού λοιπόν τι
βασάνιζε τον Βασίλειο και ιδού η «ελληνική» κοσμοθέασή του! Αργότερα
μετάνιωσε για τις ελληνιστικές σπουδές που είχε κάνει στην Πλατωνική
Ακαδημία των Αθηνών και τις αποκήρυξε ως χαμένο χρόνο.
Ιδού ο «Ελληνιστής»! Αντ’ αυτών όμως προτίμησε τον μοναστικόν βίο με
τους κανόνες του, τους οποίους κατέγραψε, και τους εξορκισμούς
ασθενειών, δαιμόνων και σατανάδων…
Ο λιγότερος ανθελληνιστής από τους τρεις
ήταν ο Γρηγόριος ο θεολόγος. Θα ήταν πολύ ακριβέστερον αν αντί θεολόγο
τον είχαν ονομάσει αερολόγο. Οι αερολογίες του και οι ανοησίες, αν
όχι ψευτιές, λαμβάνουν «στέφανον αιωνιότητος». Π.χ., ορθά κοφτά λέγει:
«Τίποτα δεν μπορεί να επιβληθεί καλλίτερα στον κόσμο από τη
μωρολογία· όσο λιγότερο καταλαβαίνουν κάτι, τόσο περισσότερο το
θαυμάζουν»! Τί ειλικρινής, πονηρή και αξιοθαύμαστη αυτή η ρήση του Γρηγορίου! «Επειδή
τό μέν ραδίως ληπτόν, άπαν ευκαταφρόνητον· τό δέ υπέρ ημάς, όσω
δυσεφικτότερον, τοσούτω θαυμασιώτερον καί γυμνάζειν τόν πόθον άπαν
τό διαφύγον τήν έφεσιν» (Λόγος ΙΔ, Περί Φιλοπτωχίας, ΛΓ.
Μελετήσετε όλον αυτόν τον λόγο να δείτε τι θα πει προβατοποίηση,
φιλοπτωχία και απάτη, από τον Μέγα Θεολόγο Γρηγόριο)! Μια συνωμοτική,
πλήρως αντιεπιστημονική ρήση που ομοιάζει με τις απάτες και τις
σαχλαμάρες του Τερτυλλιανού! Που να πιάσομε και τις ιδέες του περί
έρωτα που τον συγχέει με… το άγιο πνεύμα! Δεν κατέχει τί γράφει ο
δυστυχής! Αεριοποιεί τα πάντα. Αυτές τις ιδέες καλό θα ήταν να τις
συγκρίνομε με το Συμπόσιον τού Πλάτωνος για να δούμε αν αντέχουν τη σύγκριση!
Παρ’ όλον ότι η Παλαιά Διαθήκη σε
κάθε παράγραφο είναι γεμάτη με τετριμμένες κοινοτοπίες, απίθανες
βλακείες, προφανείς αντιφάσεις, καταστροφικές εντολές και θηριωδίες, η
δε ιστορία των Εβραίων δεν έχει να δείξει σε κανένα τομέα τίποτα το
αξιόλογο, εντούτοις από τον Εβραϊσμό δεν απέρριψαν τίποτα απολύτως.
Αντιθέτως αυτόν βρήκαν να επαινέσουν και να υπερασπίσουν! Εκτός από τον
ασαφή αερολόγο Γρηγόριο, ο «Μέγας» Βασίλειος και ο Ιωάννης
Χρυσόστομος έβλεπαν τα πάντα ρόδινα και ωραία με τον Παλαιοδιαθηκικό
Εβραϊσμό και τα πάντα μαύρα και άραχνα με τον Ελληνισμό. Έγραψαν
εκατοντάδες σελίδες και λόγους υπέρ των αστείων κειμένων και αισχρών
επεισοδίων της Βίβλου και εκατοντάδες σελίδες εναντίον καθετί Ελληνικού. Ρίξτε σας παρακαλώ μια πληροφορική ματιά στα έργα των για να τις δείτε!
Άρα ψυχικά και οι τρεις ήταν αυτοκλήτως
εχθροί του Ελληνικού πολιτισμού, οι δε δύο εξ αυτών πλήρως, και
συνεπώς οι ίδιοι έθεσαν εαυτόν εκτός ελληνικότητας, ακόμα και αν προς
στιγμήν υποθέσομε ότι χρωματοσωματικά καταγόταν από Ελληνικό σπέρμα.
Εν τοιαύτη περιπτώσει θα ήταν αχρείοι εξωμότες και φανατικοί
γενίτσαροι!
Οι δύο Καππαδόκες Βασίλειος ο «Μέγας»
άγιος και ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός ο άγιος θεολόγος, είναι τοις πάσι
γνωστόν και πλήρως αποδεδειγμένο ότι ήταν Καππαδόκες και όχι Έλληνες.
Απλώς ήταν Ελληνιστές, ούτε καν Ελληνίζοντες! Οπότε δεν χρειάζεται να
ασχοληθούμε με την Ελληνικότητα αυτών περισσότερο. Τα υπάρχοντα γνωστά
στοιχεία είναι επαρκέστατα για να αποδείξουν ότι ήταν Καππαδόκες,
Ελληνιστές και Ανθέλληνες! Πάει και τελείωσε. Δεν θα αποδείξομε τα
ήδη αποδεδειγμένα!
Μεγάλη φασαρία γίνεται με τον Ιωάννη
Χρυσόστομο, περίπου 349 – 407 μ. Χ. Αυτό γίνεται λόγω ελλείψεως επαρκών
στοιχείων, και οι Νεο – Έλληνες Νεο – Χριστιανοί τον διαφημίζουν
σαν Έλληνα από την Συρία του ποταμού Ορόντη, χωρίς να παρέχουν καμίαν
απόδειξη για την Ελληνική του καταγωγή. Τέτοια απόδειξη βεβαίως,
γνωρίζομε ότι δεν υπάρχει. Είναι και αυτό μια χριστιανική αυθαιρεσία
μέσα στις τόσες άπειρες άλλες. Τα ελάχιστα στοιχεία που αφορούν το
πιστοποιητικό γεννήσεως του Χρυσοστόμου είναι μόνο τα εξής:
1. Όνομα: Ιωάννης.
2. Τόπος γεννήσεως: Αντιόχεια στην Συρία του ποταμού Ορόντη, εν έτη 349 μ. Χ. περίπου.
3. Παιδεία: Κάποια Ελληνική που έλαβε στη σχολή του μεγάλου Έλληνα ρητοροδιδασκάλου Λιβανίου (314-393 Κ. Ε.).
4. Όνομα Πατρός: Σεκούνδος, που ήταν ουσιαστικά Ρωμαϊκός τίτλος, (που σημαίνει: δεύτερος).
5. Όνομα αδελφής του πατέρα του: Σαββία.
6. Όνομα μητρός: Ανθούσα.
Για να δούμε τι μπορούμε να συμπεράνομε απ’ αυτά τα ελάχιστα στοιχεία.
1. Το όνομά του ήταν Εβραϊκό από γεννήσεώς του, πράγμα εντελώς ασύνηθες για Έλληνα την εποχή εκείνη. Την εποχή εκείνη οι Εβραίοι έπαιρναν Ελληνικά ονόματα και όχι οι Έλληνες Εβραϊκά.
Το Χρυσόστομος είναι υποκλοπή ή απομίμηση του προσωνυμίου του Έλληνα
ρήτορα, συγγραφέα, φιλοσόφου και ιστορικού από την Προύσα, Δίωνος του
Χρυσοστόμου (40-120 Κ. Ε.), από τους χριστιανούς.
2. Το ότι ήταν από την Συρία δεν
αποδεικνύει τίποτα περί της καταγωγής του. Την εποχή εκείνη οι Εβραίοι
ήταν πανταχού παρόντες στην Συρία όπως και άλλοι λαοί, όχι μόνο οι
Έλληνες.
3. Ήταν Ελληνιστής πράγμα φυσικό και όχι
τίποτα το ιδιαίτερο την εποχή εκείνη. Οπότε αυτό δεν αποδεικνύει τίποτα
περί της καταγωγής του.
4. Το όνομα του πατέρα του δεν είναι
πραγματικό όνομα αλλά Ρωμαϊκός τίτλος. Αυτό έχει έννοια εφ’ όσον ήταν
αξιωματικός στον Ρωμαϊκό στρατό και μάλλον σημαίνει δεύτερος
στρατηγός. Ρωμαϊκά ονόματα και τίτλοι ήταν πολύ συνηθισμένα μεταξύ των
Εβραίων, κ. ά.. Π.χ. ο απόστολος Σαούλ έμεινε στην «ιστορία» γνωστός ως
Παύλος (Paulus = μικροκαμωμένος), ο Γιόσεφ Μπεν Ματτιτιάου έλαβε το
όνομα Ιώσηπος Φλάβιος, ο Ιάκωβος έγινε Ιούστος, ο Εβραίος βοηθός του
αποστόλου Παύλου Ιωάννης μετονομάσθηκε Μάρκος, κ. ο. κ.
5. Το όνομα Σαββία, της αδελφής του
πατέρα του, θείας του Χρυσοστόμου, είναι Εβραϊκό και προέρχεται από το
Σάββατο, εξ ου και Σάββας.
6. Το όνομα Ανθούσα της μάνας του
Χρυσοστόμου είναι προφανώς Ελληνικής προελεύσεως. Τα Ελληνικά ονόματα
τότε ήταν πολύ συνηθισμένα μεταξύ όλων των Ελληνιστικών λαών οπότε και
αυτό δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα περί της καταγωγής της. Αν όμως
ήταν Ελληνίδα, είναι εντελώς απίθανο να ήταν χριστιανή και επί πλέον
περί το +349 να έδωσε στον γιο της όνομα Εβραϊκό. Το αντίθετο γινόταν.
Οι Εβραίοι έπαιρναν ονόματα Ελληνικά ή Ρωμαϊκά. Ας μην πάμε μακριά: ο
Βασίλειος και ο Γρηγόριος καταγόταν και αυτοί από φανατικές
χριστιανικές οικογένειες. Όπως βλέπομε όμως δεν τους ονόμασαν Ροβοάμ
και Ιωσαφάτ, φερ’ ειπείν! Τους έδωσαν Ελληνικά Ελληνιστικά ονόματα. Το
Εβραϊκό όνομα Ιωάννης που έλαβε από την βρεφική του ηλικία είναι πολύ
σοβαρή ένδειξη περί της Εβραϊκότητάς του, όταν μάλιστα, ως είναι
γνωστό, οι Ρωμαίοι και οι Έλληνες περιφρονούσαν και διακωμωδούσαν τους
Εβραίους (verpus, βρείτε μόνοι σας την εξήγηση αυτής της λέξεως, κλπ.).
Άλλα στοιχεία δεν είναι γνωστά. Οπότε απ’
αυτά τα ολίγα δεν αποδεικνύεται τίποτα πέραν πάσης αμφιβολίας περί
της εθνικής καταγωγής του Ιωάννη. Αυτό που κατά πάσαν πιθανότητα
συμπεραίνεται είναι ότι ο Ελληνιστής Ιωάννης ο επονομασθείς
Χρυσόστομος ήταν Εβραίος την καταγωγή από χριστιανο–εβραϊκή
οικογένεια. Ο δε πατέρας του δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην ανατροφή του
διότι απεβίωσε όταν ο Ιωάννης ήταν μωρό ολίγων μηνών.
Το ότι ο Χρυσόστομος τσακώθηκε άσχημα με
τους Εβραίους της Κωνσταντινουπόλεως και έγραψε και απήγγειλε τα εξ
αμάξης εναντίον τους, γεγονός που επικαλούνται σαν επιχείρημα οι
Νεο–Χριστιανοί, αυτό οφείλεται στα εξής.
1. Οι περισσότεροι χριστιανοί της Νέας Ρώμης γέμιζαν τις Εβραϊκές συναγωγές,
αφού ο Χριστιανισμός ήταν παραφυάδα του Εβραϊσμού, ενώ οι εκκλησίες
του Χρυσοστόμου έμεναν άδειες. Αυτό εξόργισε τον Χρυσόστομο σφόδρα!
2. Προσπάθησε να προσηλυτίσει τους
Εβραίους στον Χριστιανισμό, αλλά αυτοί αρνήθηκαν μετά βδελυγμίας. Τότε
μετά οργής μεγάλης εδήλωσε το περίφημο: «Αυτοί είναι ο δυστυχέστερος
λαός του κόσμου»!
3. Ο πόλεμος μεταξύ αδελφών είναι πάντα πιο σκληρός. Ο Χρυσόστομος μίσησε τους Εβραίους αδελφούς του
σε βαθμό που ακόμα και σήμερα οι Εβραίοι έχουν να το λένε. Το μίσος του
κατά των Εβραίων μόνο κάτω από το πρίσμα του ότι ήταν δικός τους,
γενίτσαρος και εξωμότης, μπορεί να κατανοηθεί. Στην περίπτωση αυτή δεν
εφάρμοσε ούτε την χριστιανική συγχώρεση και αγάπη.
Απ’ όσα αναγράψαμε φαίνεται ότι ο Ιωάννης
Χρυσόστομος δεν ήταν Ελληνικής καταγωγής αλλά Εβραιο-χριστιανικής.
Όπως όμως προαναφέραμε, και εάν ακόμη υποθέταμε προς στιγμήν ότι
γονιδιακά ήταν Ελληνικής καταγωγής, ψυχικά ήταν πέρα για πέρα
ανθέλληνας, άρα εξωμότης, γενίτσαρος και δοσίλογος. Έβλεπε τα πάντα
μαύρα και άραχνα στον Ελληνικό πολιτισμό και τα πάντα ωραία και καλά
στον Εβραϊσμό. Ακόμα και όλες τις σαχλαμάρες και κακοήθειες αυτού του άχρηστου βιβλίου, της Βίβλου, τις απεδέχθη χωρίς καμία αντίρρηση!
Εν παρόδω αναφέρουμε ότι ο Χρυσόστομος
επικύρωσε και επαίνεσε την καταστροφή του Σεραπείου και την καύση της
δημοτικής βιβλιοθήκης του από τον επίσκοπο Αλεξανδρείας Θεόφιλο το έτος
385 Κ. Ε., και μας έχει αφήσει ένα σωρό δικά του γραπτά. Μέσα στα
γραπτά του υπάρχουν πολλές σαχλαμάρες, φρικώδεις κανόνες μοναστικού
βίου, βρώμας και απλυσιάς (π.χ., «ο μοναχός δεν πρέπει να πλένεται
διότι δεν πρέπει να βλέπει το μόριον του»!), εξορκισμοί δαιμόνων,
σατανάδων και 72 ασθενειών, που είναι πραγματικά για γέλια ή για
κλάματα! Ο άγιος και σοφός μας, αποφασίζει και διατάσσει τις 72
ασθένειες (μεταξύ των οποίων έχει συμπεριλάβει και την «τρισουρίαν», τί
να είναι τάχατες αυτή; Μήπως μπορούν οι χριστιανοί σοφοί να μας
διαφωτίσουν;) να πάνε στα άγρια όρη και βουνά και να μην ξαναγυρίσουν
…! Και αυτές λοιπόν υπήκουσαν όπως τις επρόσταξε… Πάρα πολύ ωραία! Τί
σχέση να έχουν άραγε όλα αυτά τα τραγικά, αλλοπρόσαλλα και γελοία
με την Ελληνική σκέψη και επιστήμη; Νομίζω η απάντηση είναι εύκολη!
(Στην εικόνα, άνω, οι τρεις Ιεράρχες: 100% “ελληνική”
κατατομή, παράστημα, κοψιά. Λες και βγήκαν απ’ το εργαστήριο του
Πραξιτέλους)!
Τί να πρωτοπεί λοιπόν κανείς και τί να
πρωτοθαυμάσει με τους τρεις Ιεράρχες; Αυτοί οι τρεις Ιεράρχες, οι
εχθροί του καθετί Ελληνικού όπως και κάθε άλλου πολιτισμού,
μεταλλάχτηκαν σε Έλληνες και προστάτες των Ελληνικών γραμμάτων, ψευδώς
και χωρίς οι ίδιοι να το έχουν φανταστεί, το έτος 1852 μ.Χ., όταν
δηλαδή η νεο-ορθόδοξη εκκλησία καπέλωσε πλήρως και αμετακλήτως
το νεοσυσταθέν Ελληνικό κράτος. Με την αμορφωσιά που επικρατεί από
τότε μέχρι και σήμερα, αυτό έγινε δεκτό ασυζητητί! Έτσι η εκκλησία
πέρασε την προπαγάνδα της εντός της Ελληνικής κοινωνίας, παιδείας και
σχολείων κάνοντας πραξικοπηματικά την εκκλησιαστική επέτειο της μνήμης
των, εορτή όλων των Ελληνικών σχολείων και γραμμάτων!
Πριν, επί Βυζαντίου, ήταν μόνο «οι τρεις Ιεράρχαι», δύο Καππαδόκες
και ένας Σύρος, πατέρες της Χριστιανικής εκκλησίας (της
Εβραιο-Χριστιανικής μάστιγας) και τίποτα παραπάνω.
Ακόμα οι τρεις ιεράρχες δεν δικαιούνται να ονομάζονται Έλληνες και δι’ έναν ακόμα πολύ σοβαρό λόγο. Ήδη την εποχή τους, 4ος αιών, η εθνική ονομασία Έλλην έλαβε την έννοια ύβρεως
διά τους χριστιανούς. Έλλην δι’ αυτούς εσήμαινε ό,τι χειρότερο
μπορούσε να υπάρξει: Εθνικός, παγανιστής, ειδωλολάτρης,
αντιχριστιανός, δαιμονισμένος, μωρός, κλπ. Σε όλα τα αισχρά και
ποταπά γραπτά των χριστιανών από τότε και μετά βλέπομε την χρήση των
λέξεων Έλλην και Ελληνίζων (δηλαδή ο οιασδήποτε
εθνικότητας που ασπάζεται τις αρχές του Ελληνικού πολιτισμού,
θρησκείας και τρόπου ζωής) να αποτελεί την χειρότερη ύβριν και
κατηγορία. Μετ’ εκπλήξεως παρατηρούμε ότι σε κανένα από τα απαίσια
ρυπαρογραφήματά τους δεν χρησιμοποιούν και κάποιαν άλλη εθνική
ονομασία με την ίδια έννοια και κατηγορία. Σκεφτείτε το λιγάκι:
Υπήρχαν, Αιγύπτιοι, Ρωμαίοι, Σύροι, Κύλικες, Κέλτες, Άραβες, Πέρσες,
κ.ά., που πίστευαν στις αρχαίες αλληλένδετες θρησκείες τους, τις
οποίες οι χριστιανοί μισούσαν θανάσιμα. Όμως, και εδώ έγκειται το
περίεργο και χρήζει επεξηγήσεως, δεν αναφέρουν καμίαν απ’ αυτές τις
εθνικότητες ως κατηγορία, αλλά μόνο την Ελληνική και
ακόμα την Ελληνίζουσα. Η κατηγορία, αυτή εντός ολίγου και διά
χιλιετίαν, νομοθετήθηκε να τιμωρείται διά θανάτου και δι’ όλων των
βασανιστηρίων που εφεύρε η νοσηρά φαντασία των χριστιανών. Αυτό το
περίεργο εξηγείται βεβαίως εύκολα. Έπνεαν τα μένεα με την πνευματική δύναμη του Ελληνικού πολιτισμού
και τα απροσπέλαστα επιτεύγματά του που εσαγήνευαν τους πάντες, από
την Κελτική Ιρλανδία μέχρι τον Ινδό ποταμό. Μπροστά σ’ αυτόν τον
πολλαπλώς υποσχόμενο προμηθεϊκό πολιτισμό οι Χριστιανοί και οι
Εβραίοι, δεν είχαν ελπίδα και τίποτα να αντιπαραθέσουν. Μόνο βία,
καταναγκασμό, φόνο, βλακείες, αυθαιρεσίες, σαχλαμάρες και καταστροφή,
πράγμα που όντως έκαναν με καταπληκτική επιτυχία, παρ’ όλον ότι
«συγχωρούσαν» ακόμη και τους εχθρούς των! Επομένως, πως είναι
δυνατόν αυτοί οι τρεις μισέλληνες που έκαναν επισημοποιημένη αρχή την ύβριν εναντίον των Ελλήνων, να λαμβάνουν την ταυτότητα τού Έλληνος;!
Ιωάννης, Νεοκλής Φιλάδελφος, Μ. Ρούσσος
…………………..
Ας δούμε τι έγραφε και ο Μάριος Πλωρίτης στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ:
θεάτρου και της νεώτερης πνευματικής ζωής.
“Η Ιστορία αρχίζει με μια γοερή αντίφαση:
Οι Βυζαντινοί ένιωθαν συνεχιστές των αρχαίων Ελλήνων, διατηρούσαν
πάμπολλα έθιμά τους, μιλούσαν τη γλώσσα τους, οι λόγιοί τους μελετούσαν
την αρχαία Γραμματεία, τη «συντηρούσαν» αντιγράφοντας τα κείμενά της.
Απ’ την άλλη, όμως, αποστρέφονταν την Ελλάδα και τους Έλληνες, επειδή
τους ταύτιζαν με την επάρατη ειδωλολατρία, τον εχθρό και αλλοτινό διώκτη
της χριστιανικής θρησκείας. Έτσι, έγιναν αυτοί διώκτες ανελέητοι των
παλιών διωκτών τους. Και, φυσικά, πρωταρχικό ρόλο στο μίσος κατά «παντός του ελληνικού» και στον λυσσαλέο κατατρεγμό του, έπαιξε η Εκκλησία, που ήταν ο φορέας και λειτουργός της νέας θρησκείας και ο μοναδικός σχεδόν πνευματικός οδηγητής των Βυζαντινών.
Η πρώτη τους κίνηση ήταν να καταστρέψουν τους ναούς και τα αγάλματα των Ελλήνων στερώντας, έτσι, τον κόσμο από ανεπανάληπτα δημιουργήματα της αρχαίας τέχνης, για να μη μείνει ίχνος από τη «βδελυρή θρησκεία των ειδώλων». Ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόφιλος, πρωτοστάτησε στην πυρπόληση της βιβλιοθήκης του Σεραπείου, με τους 42.000 τόμους
της μοναδικής κιβωτού της αρχαίας γνώσης και λογοτεχνίας… Ο
αυτοκράτορας Θεοδόσιος Α’ κατάργησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες και ο πολύς
Ιουστινιανός έκλεισε τις φιλοσοφικές σχολές της Αθήνας…
Και να ήταν μόνο τα άψυχα; Οι πρόδρομοι των σημερινών ζηλωτών επιδόθηκαν σε φοβερούς διωγμούς και σφαγές των «εθνικών», που τις ομολογούν και οι χριστιανοί χρονικογράφοι… Ο ελληνολάτρης αυτοκράτορας Ιουλιανός όχι μόνο συκοφαντήθηκε και αναθεματίσθηκε σαν «αποστάτης» και «παραβάτης» αλλά και δολοφονήθηκε από χριστιανό, ενώ πολεμούσε εναντίον των Περσών…
Ο ανεψιός και διάδοχος του πατριάρχη Θεόφιλου, ο Κύριλλος, θεωρείται
ηθικός αυτουργός της δολοφονίας της σπουδαίας νεοπλατωνικής φιλοσόφου
Υπατίας… Και η Σύνοδος της Νικαίας αναθεμάτιζε όσους «μελετούσαν διεξοδικώς τα ελληνικά μαθήματα»…
Ακόμα και το όνομα «Έλλην» πήρε νόημα υβριστικό και αποκρουστικό. Το Βυζάντιο «πολέμιον
υπελάμβανε (θεωρούσε εχθρικό) το των Ελλήνων όνομα, καθ’ όσον ανέκαθεν
το όνομα τούτο εταυτίσθη μετά της εννοίας του ειδωλολάτρου», γράφει ο κάθε άλλο παρά «αντίχριστος», βέβαια ιστορικός Κωνσταντίνος Παπαρηγόπουλος. «Ανόσιους, μυσαρούς, παμμίαρους» αποκαλούσαν τους Έλληνες οι αυτοκρατορικοί νόμοι και οι εκκλησιαστικοί πατέρες. «Το όνομα Έλλην κατήντησε θρησκευτικόν και ελέγετο περί μη χριστιανών και αν ακόμη ούτοι ήσαν Σαρακηνοί», λέει στην εκδοθείσα το 1933 «Ιστορία του Βυζαντινού Κράτους» ο ιστορικός Αμαντος. Ακόμα και κορυφαίοι διανοητές, όπως ο πατριάρχης Φώτιος (9ος αιώνας) έγραφε πως οι Ρώσοι, προτού εκχριστιανισθούν, είχαν «ελληνικήν και άθεον δόξαν», ενώ ο «πλατωνιστής» Μιχαήλ Ψελλός (11ος αιώνας) έλεγε πως οι Κινέζοι ήταν «Έλληνες το δόγμα»!!! Και όταν,
το 968, απεσταλμένοι του Πάπα εγχείρισαν στον αυτοκράτορα Νικηφόρο Φωκά
γράμματα του Ποντίφικα με την προσφώνηση «αυτοκράτωρ των Ελλήνων», ο
Φωκάς τους έριξε στη φυλακή!
Εναι αλήθεια πως, από τον 10ο και,
περισσότερο, από τον 13ο αιώνα, οι βυζαντινοί ανθρωπιστές προσπάθησαν να
ξαναδώσουν στα ονόματα «Ελλάς» και «Έλληνες» την παλιά τους αίγλη, και
διεκδίκησαν την πνευματική «κληρονομιά» της Αθήνας. Ωστόσο, αυτή η
«αποκατάσταση» δεν εξάλειψε τον (κληρικό προπάντων) ανθελληνισμό ως το
τέλος της αυτοκρατορίας. Ο μέγας λογοθέτης (πρωθυπουργός) του Ανδρόνικου
Β’ Παλαιολόγου, Θεόδωρος Μετοχίτης (αρχές 14ου αιώνα), θεωρούσε τους
Έλληνες «εχθρούς του κράτους» και ευχόταν να «εξολοθρευθούν με την βοήθειαν του Θεού», ενώ ο προοδευτικός θεολόγος Βαρλαάμ (14ος αιώνας) θα κατηγορηθεί, ανάμεσα στ’ άλλα, και σαν «ελληνομανής». Και
ο Γεννάδιος Σχολάριος (ο κατοπινός πρώτος πατριάρχης της
Οθωμανοκρατίας), όταν ρωτήθηκε, τρία χρόνια πριν απ’ την Άλωση, αν είναι
Έλλην, απάντησε με αποστροφή: «… αν με ρωτήσει κανείς τι είμαι απαντώ, Χριστιανός είμαι». Και ο ιστορικός Παύλος Καλλιγάς στο βιβλίο του «Μεσαιωνικός βίος του Ελληνικού Έθνους» λέγει: «Αυτούς
τους διώκοντας τον Χριστιανισμόν Τούρκους, αποκαλεί η Εκκλησία “νέους
Έλληνας”, διότι το όνομα Έλλην ήτο τότε συνώνυμον τω αντιχρίστω…
Οι περισωθέντες επίσημοι αναθεματισμοί του ελληνικού ονόματος,
αποδεικνύουν ότι οι ακαταλόγιστοι εκείνοι άνθρωποι ενόσουν (έπασχαν από)
αληθή ελληνοφοβίαν»….
Ο βυζαντινός ιερός πόλεμος κατά
των Ελλήνων, που κράτησε έντεκα αιώνες, απόδειξε πόσο τυφλώνει ο
δογματικός φανατισμός, αλλά και πόσο ανέσπερη αλκή έχει ο ελληνικός
πολιτισμός, αφού κατόρθωσε να επιβιώσει ακόμα κι όταν τον μαχόταν
ανένδοτα η πιο κραταιή (μαζί με τον αυτοκράτορα) δύναμη του Βυζαντίου, η
ιεραρχία…”
Το κείμενο του Μάριου Πλωρίτη όπως και οι φωτογραφία των Βασιλειτών, Γρηγοριτών και Ιωαννιτών που πλακώνονται (τυχαία η ομοιότητα με το Τρίο Στούτζες) είναι από την ιστοσελίδα Australian Ethnikoi Hellenes.
http://12thespis.wordpress.com/2009/02/01/ypatia7/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου