Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Καθομε και σκεφτομε και αναρωτιέμαι

Γραφει ο.... Αγγελος






Καθομε και σκεφτομε και αναρωτιέμαι....καλα ρε παιδια ολοι εδω μεσα..πραγματικα πιστεύει εστω και ενας εδω μεσα οτι μπορει να μας δωσει μια αμεση λυση στην αφραγκια μας,στην πεινα μας και στην απελπισια που μας δημιουργει ολο αυτο που περναμε τον τελευτεο καιρο καποιος απο αυτους τους πολιτικάντηδες και τα λαμογια που βλεπουμε στις τηλεορασεις μας και στις εφημεριδες?? οχι σοβαρα τωρα και χωρις μαλ..κιες!!! ρε μηπως τελικα ειμαστε αξιοι της μοιρας μας? δλδ δεν εξηγειτε διαφορετικα,αν περιμενουμε να μας σωσουν αυτοι μιλαμε οτι ειμαστε για πολες κλοτσες και μπουνιες...σε φαση δλδ να ...
κοπαναει ο ενας τον αλλον μπας και ξυπνήσουμε επιτελους!!!!! μα ειναι δυνατον ρε φιλαρακια μου ολοι εδω μεσα και συμπατριώτες μου Ελληνες να μας κανουνε αφτοι καλο ρε??? ρε ποιος απο αφτους εχει ξυπνησει το πρωι πανικόβλητος ετσι οπως ξυπναμε εμεις με αυτο το γαμη..νο ουφφφ κ το ανχος,πως θα πληρωσω το ρευμα,πως θα πληρωσω το νερο,που θα βρω λεφτα τωρα που θα μ ζητησει η γυναικα μου για να παει να ψωνησει που το ψυγείο ειναι αδειο,με τι μουτρα θα κοιταξω τα παιδια μου την ωρα που θα μου ζητησουν να τουσ δωσω ενα 10ευρω αυριο ληγει και η δοση απο το κολοδανειο της κολοτραπεζας και εγω δεν εχω ουτε μαντιλι να κλαψω? και στο τελος τελος για παρτη μας ρε που εχουμε ξεχασει πως ειναι να βγουμε μια βολτα στο καφενειο, στη καφετερια ,τελος παντων οπου γουσταρει ο καθενας μας να πηγενει ρε στην τελικη... δεν χρειαζετε να μου πειτε εσεις θα σας πω εγω να σας βγαλω και απ το κοπο να μου πειτε.........ΚΑΝΕΙΣ....ΚΑΝΕΙΣ απο αυτούς που και καλα θα μας σωσουν δεν ξυπναει με το ανχος το δικο μας.....και ξερετε γιατι??? γιατι πολυ απλα ρε για να μην εχουν ανχος αφτοι πρεπει να εχουμε εμεις ρεεεεεεεε!!!! μα για να εχουν αφτοι τα εκατομιρια στη τραπεζα τα 3 αυτοκίνητα και τα 4 σπιτια....δεν πρεπει να εχουμε εμεις !!! απλα τα πραγματα....τωρα τι σκατα μας εχουν κανει και εχουν καταφερει να μας εχουν καταγαμ..σει και εμεις να μη μιλάμε με τιποτα... ειλικρινά δεν ξερω!!!! για αυτο λοιπον ρωταω εσας...μηπως ξερετε εσεις???? εγω παντος στο λογο μου ρε..αμα μαθω θα σας το πω...στο λογο μου!!!! παντος ενα ειναι σιγουρο...μαγκες πρεπει να τον βρουμε μονοι μας ρε...μονοι μας ρε πρεπει να βρουμε αυτον η αυτην (δεν εχουμε πρόβλημα και γυναικα να ειναι) που θα μας εκπροσωπησει ολους και θα φωναξει τοσο δυνατα που θα ακουστει σε ολο το κοσμο οτι..... τελος οι μαλακιες με τους Ελληνες και την Ελλαδα...οτι ξερατε μεχρι τωρα να τα ξεχασετε,απο εδω και περα τελος τα διφραγκα,ταληρα!!!! απο εδω και περα μη μας πολυζαλιζετε τα @@ γιατι θα δειτε τους Ελληνες απο την ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΗ πλευρα τους και μετα δεν θα σας ξεπλενει ουτε ο νιαγαρας!!! εγω ρε φιλαρακια μου ολα εδω μεσα, καπως ετσι το βλεπω και μου βγενει ολη αφτη η ιστορια.....σε εσας??????


Y.Γ..... συγνωμη για καποιες λεξεις μου αλλα...ειναι και ωρες που μας βγαίνουν αυθόρμητα !!!
 
http://ksipnistere.blogspot.com/2012/03/blog-post_1255.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters