Δευτέρα 9 Μαΐου 2022

Έχουμε ενημερώσει άπαντες για την γενοκτονία ! Ξεκινήστε το κυνήγι !

Ο Δεμερτζής τους ενημέρωσε για την ΑΠΑΤΗ του Κ@ρωναϊου και την γενοκτονία, από το 2021 ΕΠΙΣΗΜΑ!

Γνωρίζουν ΑΠΑΝΤΕΣ.

Δεν μπορούν να λένε ότι δεν ξέραν. Ταράξτε τους στις μηνύσεις τους εγκληματίες !

Εμείς από την πλευρά μας, με σεβασμό στους συνανθρώπους μας, τιμώντας το λειτούργημα της δημοσιογραφίας, χωρίς να τα έχουμε πάρει από κανέναν εγκληματία, κάναμε αυτό που θεωρήσαμε σωστό και ηθικό !

Να τους ενημερώσουμε !

Μετά από πολυήμερη έρευνα και συλλογή στοιχείων, συντάξαμε το έντυπο, που πολλοί από εσάς γνωρίζετε, με τίτλο «COVID-19 Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ», το οποίο αποτελείται από 361 σελίδες και περιλαμβάνει τα παρακάτω:

  1. Εγκλήματα κατά των ανθρώπινων δικαιωμάτων, από αστυνομικά όργανα, εσωτερικό και διεθνές δίκαιο.
  2. Η πραγματική νομική διάσταση της επιβολής της χρήσης μάσκας. Στοιχεία που αποδεικνύουν τις κατηγορίες.
  3. Η πραγματική νομική διάσταση της απαγόρευσης / περιορισμών, του δικαιώματος της κυκλοφορίας των πολιτών.
  4. Ο Κώδικας της Νυρεμβέργης.
  5. Η Μεγάλη απάτη του Covid-19.
  6. Ήταν η «πανδημία» προγραμματισμένη ;
  7. Πώς χρησιμοποιείται ο Covid για την εφαρμογή της τυραννίας.
  8. Επιστημονικές μελέτες για τις μάσκες.
  9. Μελέτη του πανεπιστημίου του Stanford για τις μάσκες.
  10. Ανασκόπηση της επιστημονικής βιβλιογραφίας για τις μάσκες, Οι μάσκες δεν λειτουργούν (Denis G. Rancourt, PhD).
  11. Οι μάσκες προκαλούν σοβαρή βλάβη.
  12. Γιατί οι μάσκες προσώπου δεν λειτουργούν, Βακτηριακή πνευμονία #1 αιτία θανάτου (John Hardie, BDS, MSc, PhD, FRCDC).
  13. Τα Lockdowns δεν ελέγχουν τον Κοροναϊό. Μελέτη του Αμερικανικού Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών, παρέχει αποδείξεις ότι τα lockdowns δεν σταματούν την εξάπλωση του Κοροναϊού.
  14. Μελέτη του Stanford σχετικά με τα lockdowns.
  15. Βλαβερές συνέπειες των Lockdowns.
  16. 20+ επιστήμονες εκθέτουν τα τέστ PCR ως απάτη.
  17. Ορολογικές εξετάσεις Point – of – Care.
  18. Ανάλυση των δοκιμαστικών ράβδων, από επιφανειακές δοκιμές, στη Δημοκρατία της Σλοβακίας, η επιβεβαίωση της γενοκτονίας.
  1. Εμβόλια κατά του Covid. Γιατί όλα τα εμβόλια κατά του Covid-19, θα πρέπει να σταματήσουν αμέσως και να ανακληθούν.

Ένα έντυπο, ανεκτίμητης αξίας, το οποίο το δημοσιεύσαμε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ στο διαδίκτυο.

1. ΙΑΤΡΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ COVID-19
https://bit.ly/3895LJ0

Επίσης μπορείτε να κατεβάσετε και τα παρακάτω έγγραφα – αποδεικτικά στοιχεία, τα οποία έχουν κατατεθεί.

2. 20 ΛΟΓΟΙ ΟΤΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΕΠΙΒΟΛΗ ΧΡΗΣΕΩΣ Τ…ΝΑΣΦΑΛΗΣ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΗ
https://bit.ly/3kNrWqR

3. Derick Knauss I’m a Clinical Lab Scientist COVID-19
https://bit.ly/3sjPM1i

4. ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ΠΛΗΡΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΥ ΑΣΘΕΝΗ ΑΠΑΙΤΗΤΗ
https://bit.ly/3yhzDxo

5. SUPREME COURT OF THE UNITED STATES – ASSOCIATION FOR MOLECULAR PATHOLOGY MYRIAD GENETICS INC 13-06-2013.
https://bit.ly/3yrngPg

Το βίντεο που είχαμε κάνει για να σας δείξουμε το τι έχουμε καταθέσει για την απάτη του COVID-19 επίσημα στους “αρμοδίους”.
Για αυτούς που δεν πιστεύουν και για αυτούς που θέλουν να κινηθούν νομικά εναντίων όλων αυτών που τους εξαπατήσανε !!!

Ο Δεμερτζής τους ενημέρωσε για την ΑΠΑΤΗ του Κ@ρωναϊου και την γενοκτονία, από το 2021 ΕΠΙΣΗΜΑ !

Παρακάτω είναι οι επιδόσεις που κάναμε τα αποδεικτικά για την απάτη του COVID-19, όπως και άλλα έγγραφα, στον Δήμαρχο Καβάλας, τον Αστυνομικό Διευθυντή Καβάλας, την Προϊστάμενη την ΑΑΔΕ Καβάλας και την εισαγγελία Καβάλας, με δικαστικό επιμελητή, κατά το χρονικό διάστημα μεταξύ Ιουνίου 2021 και Σεπτεμβρίου 2021.

Κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν γνώριζε. Τους ενημερώσαμε με όλα αυτά τα στοιχεία !

Γνωρίζανε, αλλά τα κρύψανε !!!

1. Επίδοση στην ΑΑΔΕ Καβάλας.

epidosh apodeiktika covid sthn eforia kavalas 01 06 2021 - Έχουμε ενημερώσει άπαντες για την γενοκτονία ! Ξεκινήστε το κυνήγι !
Αποδεικτικά στοιχεία – Επίδοση με δικαστικό επιμελητή για ενημέρωση σχετικά με την απάτη του Covid-19, στην Προϊστάμενη της ΑΑΔΕ Καβάλας – 01 Ιουνίου 2021.

2. Επίδοση στον Δήμαρχο Καβάλας.

epidosh apodeiktika covid ston dhmarxo kavalas 05 06 2021 - Έχουμε ενημερώσει άπαντες για την γενοκτονία ! Ξεκινήστε το κυνήγι !
Αποδεικτικά στοιχεία – Επίδοση με δικαστικό επιμελητή για ενημέρωση σχετικά με την απάτη του Covid-19, στον Δήμαρχο Καβάλας – 05 Ιουνίου 2021.

3. Επίδοση στον Αστυνομικό Διευθυντή Καβάλας.

epidosh apodeiktika covid ston astynomiko dieythynth kavalas 06 07 2021 - Έχουμε ενημερώσει άπαντες για την γενοκτονία ! Ξεκινήστε το κυνήγι !
Αποδεικτικά στοιχεία – Επίδοση με δικαστικό επιμελητή για ενημέρωση σχετικά με την απάτη του Covid-19, στον Αστυνομικό Διευθυντή Καβάλας – 06 Ιουλίου 2021.

4. Επίδοση στην Εισαγγελία Καβάλας (πρώτη σελίδα).

epidosh apodeiktika covid sthn eisaggelia kavalas 24 09 2021 a - Έχουμε ενημερώσει άπαντες για την γενοκτονία ! Ξεκινήστε το κυνήγι !
Αποδεικτικά στοιχεία – Επίδοση με δικαστικό επιμελητή για ενημέρωση σχετικά με την απάτη του Covid-19 στην Εισαγγελία Καβάλας – 24 Σεπτεμβρίου 2021 (1η σελίδα).

Επίδοση στην Εισαγγελία Καβάλας (δεύτερη σελίδα).

epidosh apodeiktika covid sthn eisaggelia kavalas 24 09 2021 b - Έχουμε ενημερώσει άπαντες για την γενοκτονία ! Ξεκινήστε το κυνήγι !
Αποδεικτικά στοιχεία – Επίδοση με δικαστικό επιμελητή για ενημέρωση σχετικά με την απάτη του Covid-19 στην Εισαγγελία Καβάλας – 24 Σεπτεμβρίου 2021 (2η σελίδα).

*Σε λίγο και τα αποδεικτικά των ηλεκτρονικών αποστολών e-mail που στείλαμε σχεδόν σε όλους τους δημόσιους φορείς και όχι μόνο.

 

Τέλος, σας γνωστοποιούμε την πάγια κείμενη εθνική νομοθεσία για την ηλεκτρονική αλληλογραφία.

Η αποστολή μέσω e-mail, αποτελεί επίσημη διαδικασία.

Ν. 2190/1994
ΦΕΚ Α΄ 28/03-03-1994 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄
Σύστημα προσλήψεων στο δημόσιο τομέα
Άρθρο 14
Έκταση εφαρμογής-τρόπος πρόσληψης

  1. Στις διατάξεις των κεφαλαίων Α΄, Β΄ και του παρόντος (Γ΄) υπάγονται:

α) Οι δημόσιες υπηρεσίες.

β) Τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου.

γ) Οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης κάθε βαθμού συμπεριλαμβανόμενης της Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. και των τοπικών ενώσεων δήμων και κοινοτήτων.

δ) Οι δημόσιες επιχειρήσεις και οι δημόσιοι οργανισμοί.

ε) Τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, που ανήκουν στο κράτος ή επιχορηγούνται τακτικός, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, από κρατικούς πόρους κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους ή το κράτος κατέχει το 51% τουλάχιστον του μετοχικού τους κεφαλαίου.

στ) Τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, που ανήκουν στα υπό στοιχειά β΄, γ΄, δ΄ και ε΄ νομικά πρόσωπα ή επιχορηγούνται από αυτά τακτικός, κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις ή κατά τα οικεία καταστατικά ή που τα ανωτέρω νομικά πρόσωπα κατέχουν το 51% τουλάχιστων του μετοχικού τους κεφαλαίου.

Ν. 2690/1999
ΦΕΚ Α΄ 45/09-03-1999
Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις
Άρθρο 1
Πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κώδικα

Οι διατάξεις του Κώδικα αυτού εφαρμόζονται στο Δημόσιο, στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και στα άλλα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου.

Άρθρο 2 Αυτεπάγγελτη ενέργεια Διοίκησης

Τα διοικητικά όργανα οφείλουν να προβαίνουν αυτεπαγγέλτως στις προβλεπόμενες από της ισχύουσες διατάξεις ενέργειες μέσα σε τυχόν ειδικώς οριζόμενες προθεσμίες, αλλιώς μέσα σε εύλογο χρόνο.

Άρθρο 4 Διεκπεραίωση υποθέσεων από την Διοίκηση

  1. Οι διοικητικές αρχές, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματα τους μέσα σε προθεσμία που τυχόν καθορίζεται από τις σχετικές ειδικές διατάξεις, αλλιώς μέσα σε προθεσμία εξήντα (60) ημερών. Η προθεσμία αρχίζει από την υποβολή της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε πέντε (5) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια υπηρεσία και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία.
 

Το οποίο έχει Τροποποιηθεί με το άρθρο 11 παρ. 1 Ν. 3230/2004 ΦΕΚ Α΄ 44/11-02-2004

1. Η διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 4 του Ν. 2690/1999 «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις» ΦΕΚ 45 Α΄/09-03-1999 αντικαθίσταται και συμπληρώνεται, ως, εξής:

«Οι διοικητικές αρχές, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματα τους μέσα στην προθεσμία που τυχόν καθορίζεται από τις σχετικές διατάξεις, αλλιώς μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών. Η προθεσμία αρχίζει από την υποβολή της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να την διαβιβάσει στην αρμόδια υπηρεσία και να γνωστοποίηση τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία. Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσοτέρων υπηρεσιών, η προθεσμία του πρώτου εδαφίου παρατείνεται κατά δέκα (10) ακόμη ημέρες»

(…)

  1. Οι διοικητικές αρχές οφείλουν, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερομένου, να χορηγούν αμέσως πιστοποιητικά και βεβαιώσεις. Αν η άμεση χορήγηση τούτων δεν είναι δυνατή, αυτά αποστέλλονται ταχυδρομικώς, μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών, στη διεύθυνση που έχει δηλωθεί. Η υποχρέωση αυτή δεν υφίσταται αν ο ενδιαφερόμενος, με την αίτηση του, δηλώσει ότι δεν επιθυμεί την ταχυδρομική αποστολή και ότι θα παραλάβει τα έγγραφα αυτά αυτοπροσώπως ή με εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο του.

Το οποίο έχει Τροποποιηθεί με το άρθρο 6

Ν. 3242/2004 ΦΕΚ Α΄ 102/24-05-2004

1. Η παράγραφος 1 του άρθρου 4 του Ν. 2690/1999 όπως έχει αντικατασταθεί με το άρθρο 11 παρ. 1 του Ν. 3230/2004 (ΦΕΚ 44 Α΄), καθώς και η παράγραφος 2 του ιδίου άρθρου αντικαθίστανται ως ακολούθως:

«1. α) Οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, όταν υποβάλλονται αιτήσεις οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματα τους μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες. Η προθεσμία αρχίζει από την κατάθεση της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία και την υποβολή ή συγκέντρωση του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών, πιστοποιητικών ή στοιχείων. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να την διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποίηση τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία. Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσοτέρων υπηρεσιών, η προθεσμία του πρώτου εδαφίου παρατείνεται κατά δέκα (10), ακόμη, ημέρες.

β) Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και του κατά περίπτωση αρμοδίου Υπουργού μπορεί να ορίζεται, κατά περίπτωση διαφορετική προθεσμία για τη διεκπεραίωση υποθέσεων, εφόσον το περιβάλλουν ειδικοί λόγοι, που αναφέρονται σ’ αυτήν».

2. Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας, ειδικά αιτιολογημένης, η αρμόδια υπηρεσία οφείλει, εντός πέντε (5) τουλάχιστον ημερών πριν από την εκπνοή τους, να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα:

α) τους λόγους της καθυστέρησης, β) τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και τον αριθμό τηλεφώνου του, για την παροχή πληροφοριών και γ) κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία

2. Στο άρθρο 4 του Ν. 2690/1999 προστίθενται παράγραφοι 5 και 6, ως, ακολούθως:

«5. Η υπηρεσία στην οποία υποβάλλεται η αίτηση χορήγει στον ενδιαφερόμενο απόδειξη παραλαβής όπου περιλαμβάνεται ο οικείος αριθμός πρωτοκόλλου, η προθεσμία εντός της οποίας υφίσταται υποχρέωση προς διεκπεραίωση της υπόθεσης, καθώς και η επισήμανση ότι, σε περίπτωση υπέρβασης των χρονικών ορίων που καθορίζονται στις παραγράφους 1 και 2 του παρόντος άρθρου, παρέχετε δυνατότητα αποζημίωσης κατά τις ρυθμίσεις των παραγράφων 7 και 8 του άρθρου 5 του Ν. 1943/1991 (ΦΕΚ 50 Α΄), όπως, ισχύει»

 

Άρθρο 7 Αμεροληψία των διοικητικών οργάνων

  1. Τα διοικητικά όργανα, μονομελή ή συλλογικά, πρέπει να παρέχουν εγγυήσεις αμερόληπτης κρίσης κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους.

Άρθρο 12 Τήρηση πρωτοκόλλου υπηρεσίας χορήγηση βεβαίωσης για την καταχώρηση εγγράφου

Κάθε έγγραφο που περιέρχεται στην υπηρεσία με οποιονδήποτε τρόπο, καταχωρίζεται αυθημερόν στο βιβλίο εισερχομένων, κατ’ αύξοντα αριθμό, με χαρακτηρισμό και μνεία του θέματος στο οποίο αναφέρεται και του αριθμού των στοιχείων που το συνοδεύον. Στο ίδιο βιβλίο αναγράφονται επίσης το όργανο προς το οποίο το έγγραφο απευθύνεται, καθώς και η ημερομηνία εισόδου του. Η υπηρεσία οφείλει να χορήγει βεβαίωση καταχώρισης του εγγράφου με όλα τα παραπάνω στοιχεία.

************************************************************

Ν. 2672/1998
ΦΕΚ Α΄ 290/28-12-1998
Άρθρο 14
Διακίνηση εγγράφων με ηλεκτρονικά μέσα (τηλεομοιοτυπία – ηλεκτρονικό ταχυδρομείο)

  1. Επιτρέπεται η διακίνηση εγγράφων μεταξύ των υπηρεσιών του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης ή μεταξύ αυτών και των ενδιαφερομένων φυσικών προσώπων, νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου και ενώσεων προσώπων με τηλεομοιοτυπία και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
  2. Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου ορίζονται:

ε. Ως ψηφιακή υπογραφή, η ψηφιακή μορφής υπογραφή σε δεδομένο ή συνημμένη σε δεδομένα ή λογικά συσχετιζόμενη με αυτά, που χρησιμοποιείται από τον υπογράφοντα ως ένδειξη αποδοχής του περιεχομένου των δεδομένων αυτών, εφόσον η εν λόγω υπογραφή:

αα) συνδέεται μονοσήμαντα με τον υπογράφοντα.

ββ) ταχτοποιεί τον υπογράφοντα.

γγ) δημιουργείται με μέσα τα οποία ο υπογράφων μπορεί να διατηρεί υπό τον έλεγχο του, και

δδ) συνδέεται με τα δεδομένα στα οποία αναφέρεται κατά τρόπο ώστε να μπορεί να αποκαλυφθεί οποιαδήποτε επακόλουθη αλλοίωση των εν λόγω δεδομένων.

7) Αν η επιδιωκόμενη από φυσικό ή νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου διακίνηση αφορά έγγραφα ή μηνύματα, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος άρθρου ή εξαιρούνται σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, η υπηρεσία υποχρεούται να ενημερώνει σχετικός τον ενδιαφερόμενο.

  1. Τα μηνύματα που αποστέλλονται από ιδιώτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα ή ενώσεις προσώπων πρέπει να περιέχουν το ονοματεπώνυμο ή την επωνυμία, τη διεύθυνση της κατοικίας ή της έδρας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό τηλεφώνου του φυσικού ή νομικού προσώπου που αποστέλλει το μήνυμα. Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 15 ισχύει και στην περίπτωση αυτή.
  2. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θεωρείται ότι έχει περιέλθει στον λήπτη, εφόσον υπάρχει σχετική ηλεκτρονική επιβεβαίωση. Αν το οικείο σύστημα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν υποστηρίζει την αυτόματη επιβεβαίωση της λήψης του μηνύματος, ο παραλήπτης του, εφόσον τούτο ζητηθεί από τον αποστολέα υποχρεούται στην παραπάνω επιβεβαίωση. Η αποστολή μηνύματος με ηλεκτρονικό υπολογιστή δεν συνεπάγεται έναρξη των προθεσμιών άσκησης διοικητικών προσφυγών, ενδίκων βοηθημάτων και ενδίκων μέσων.
  3. Σε κάθε υπηρεσία που διαθέτει ηλεκτρονική διεύθυνση ορίζεται υπεύθυνος για την χρήση και λειτουργία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τη διακίνηση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο υπεύθυνος λαμβάνει όλα τα αναγκαία και πρόσφορα μετρά για την παρεμπόδιση στην πρόσβαση και χρήση μη εξουσιοδοτημένων προς τούτο ατόμων.
  4. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αρχειοθετούνται ηλεκτρονικώς και διατηρούνται για όσο χρόνο προβλέπουν οι ισχύουσες διατάξεις για την διατήρηση αρχείων (..).

 *******************************************************

Ν. 3979/2011
ΦΕΚ Α΄ 138/2816-06-2011
Για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και άλλες διατάξεις

Άρθρο 16 Τήρηση ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου

  1. Κάθε φορέας του δημοσίου τομέα τηρεί ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, στο οποίο καταχωρίζονται πράξεις, όπως, η έκδοση, ΠΑΡΑΛΑΒΗ, κοινοποίηση, διαβίβαση εγγράφων, τα οποία είτε εκδίδονται από αυτόν είτε βρίσκονται ή ΠΕΡΙΕΡΧΟΝΤΑΙ στην κατοχή του στο πλαίσιο της άσκησης των αρμοδιοτήτων του.
  2. Η καταχώριση στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο που τηρείται από τον φορέα του δημοσίου τομέα πραγματοποιείται, ανεξάρτητα εάν η παραγωγή, έκδοση ή διακίνηση εγγράφων πραγματοποιείται με ηλεκτρονικό ή μη τρόπο και ανεξάρτητα εάν η διοικητική πράξη ή ενέργεια διεκπεραιώνεται εξ ολοκλήρου ή εν μέρει με ηλεκτρονικό τρόπο.
  3. Τα σύστημα ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου εκδίδουν αποδεικτικό καταχώρησης που περιλαμβάνει στοιχεία ταυτοποίησης του εγγράφου, όπως εκδότης, θέμα, ημερομηνία και ώρα καταχώρισης, καθώς και το μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου. Ως χρόνος καταχώρισης στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο λογίζεται η ημερομηνία και ώρα που αναγράφετε στο αποδεικτικό καταχώρισης.
  4. Η βεβαίωση καταχώρισης στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο γνωστοποιείται στο φυσικό πρόσωπο ή στο Ν.Π.Ι.Δ, με χρήση ΤΠΕ, έκτος εάν αυτό έχει αιτηθεί ή επιλέξει διαφορετικά κατά την αρχική επικοινωνία. Με την προϋπόθεση της ταυτοποίησης και της επιβεβαιώσεις ταυτότητας (αυθεντικοποίηση), τα συναλλασσόμενα με τον φορέα του δημοσίου τομέα φυσικά πρόσωπα ή τα Ν.Π.Ι.Δ, δια των εξουσιοδοτημένων από αυτά προσώπων μπορούν να ενημερώνονται με χρήση ΤΠΕ αναφορικά με τη διακίνηση των εγγράφων που έχουν πρωτοκολληθεί και εν γένει γα την πορεία της υπόθεσης που τα αφορά.

 Άρθρο 24 Προσδιορισμός χρόνου παραλαβής και υπολογισμός προθεσμιών κατάθεσης

  1. Οι δηλώσεις, αιτήσεις, δικαιολογητικά και άλλα έγγραφα που αποστέλλονται ηλεκτρονικά σε έναν φορέα του δημοσίου τομέα θεωρείται ότι έχουν περιέλθει σε αυτόν, εφόσον υπάρξει ηλεκτρονική επιβεβαίωση της λήψης με ασφαλή χρονοσήμανση. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ορίζονται τα ζητήματα που αναφέρονται στην διαδικασία και τον τρόπο ηλεκτρονικής επιβεβαίωσης της λήψης και της ασφαλούς χρονοσήμανσης και κάθε άλλο σχετικό στοιχείο.
  2. Εάν το σύστημα που χρησιμοποίει ο φορέας του δημοσίου τομέα, στον οποίο απευθύνονται οι αιτήσεις, δηλώσεις, δικαιολογητικά και άλλα έγγραφα δεν υποστηρίζει την αυτόματη επιβεβαίωση της λήψης, ο φορέας του δημοσίου τομέα υποχρεούται να ενημερώνει για αυτό με κάθε πρόσφορο τρόπο και ιδίως με πληροφόρηση στο οικείο δικτυακό τόπο. Στην περίπτωση αυτή τα έγγραφα που περιέρχονται στον φορέα του δημοσίου τομέα με χρήση ΤΠΕ πρωτοκολλούνται αυθημερόν, εφόσον έχουν κατατεθεί εντός ωραρίου εργασίας, ειδάλλως πρωτοκολλούνται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, Ο φορέας του δημοσίου τομέα αποστέλλει αμελλητί με ηλεκτρόνιο τρόπο, στο πρόσωπο που έχει υποβάλλει δηλώσεις, αιτήσεις, δικαιολογητικά ή άλλα έγγραφα αποδεικτικό υποβολής, στο οποίο αναφέρεται ο ακριβής χρόνος και τα στοιχεία καταχώρισης στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο.
  3. Με την επιφύλαξη ειδικότερων ρυθμίσεων, ως χρόνος υποβολής θεωρείται ο χρόνος της ηλεκτρονικής επιβεβαίωσης της λήψης και, σε περίπτωση που δεν είναι τεχνικά δυνατή η υποστήριξη της λειτουργίας αυτής, ο χρόνος καταχώρισης στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο που αναφέρετε στο αποδεικτικό υποβολής.
  4. Με την επιφύλαξη ειδικότερων ρυθμίσεων, όταν προβλέπεται προθεσμία για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων, δηλώσεων, δικαιολογητικών και άλλων εγγράφων η προθεσμία αυτή λήγει την δωδεκάτη νυχτερινή ώρα Ελλάδας της ημέρας κατά την οποία παρέχεται η προθεσμία, Σε περίπτωση εκπρόθεσμης ηλεκτρονικής υποβολής το πρόσωπο που έχει προβεί στην εκπρόθεσμη υποβολή ενημερώνεται αμελλητί και με τον πλέον πρόσφορο τρόπο για το εκπρόθεσμο χαρακτήρα της υποβολής.
  5. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του αρμοδίου κατά περίπτωση Υπουργού καθορίζεται η διαδικασία και η προθεσμία για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων, δηλώσεων, δικαιολογητικών, όταν για την αποδοχή τους απαιτείται η καταβολή τελών, παραβόλων ή οφειλών προς το Δημόσιο,

*******************************************************

 ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
ΑΔΑ:99ΠΥ46ΜΤΛΠ-ΥΟΙ ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ 10-04-2020 Α.Π. 9134 ΕΞ 2020

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

            ΘΕΜΑ: «Ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων, Πληροφοριών και δεδομένων μεταξύ φορέων του δημοσίου τομέα και πολιτών και επιχειρήσεων»

Στο πλαίσιο της λήψης έκτακτων μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας από τη διασπορά της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19, ιδίως με την εφαρμογή της εκ περιτροπής εργασίας και της τηλεργασίας του προσωπικού των φορέων του δημόσιου τομέα, αλλά και λόγω της ολοένα αυξανόμενης ανάγκης να διεκπεραιώνουν οι πολίτες και οι επιχειρήσεις τις υποθέσεις τους και να συναλλάσσονται με τους φορείς του δημόσιου τομέα, εξ αποστάσεως και κάνοντας χρήση ΤΠΕ, κρίνεται καθόλα αναγκαίο να υπενθυμίσουμε την υποχρέωση ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων μεταξύ των φορέων του δημόσιου τομέα και των πολιτών και των επιχειρήσεων, προκειμένου να καταστεί εφικτός ο στόχος της επικοινωνίας, όπου αυτή απαιτείται, χωρίς αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου.

Ειδικότερα επισημαίνονται τα ακόλουθα: Όλες οι υπηρεσίες και φορείς του Δημόσιου και ευρύτερου Δημόσιου1 Τομέα υποχρεούνται να παραλαμβάνουν και να χορηγούν αριθμό πρωτοκόλλου στα εισερχόμενα και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεομοιοτυπίας έγγραφα σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα άρθρα 12 του ν. 2690/1999 (ΦΕΚ Α΄ 45): «Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας».

Κατά τα οριζόμενα στο εν λόγω άρθρο, οι ανωτερω φορείς και υπηρεσίες υποχρεούνται να πρωτοκολλούν τα έγγραφα που περιέρχονται σε αυτούς και να χορηγούν βεβαίωση καταχώρισης. Όλα τα έγγραφα που εισέρχονται στον φορέα/υπηρεσία με οποιοδήποτε τρόπο (με αυτοπρόσωπη κατάθεση από τον ενδιαφερόμενο ή εκπρόσωπο του, μέσω ταχυδρομείου, μέσω τηλεομοιοτυπίας ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), καταχωρίζονται αυθημερόν στο πρωτόκολλο και παίρνουν έναν αύξοντα αριθμό, ο οποίος μαζί με την ημερομηνία εισόδου, το θέμα, τον αριθμό των στοιχείων που το συνοδεύουν και το όργανο προς το οποίο το έγγραφο απευθύνεται αποτελούν την ταυτότητα του εγγράφου.

**************************************************************

Συνεπώς, από την άνωθεν αναγραφόμενη Πάγια Κείμενη Εθνική Νομοθεσία, έχει ξεκαθαριστεί οριστικά το ΘΕΜΑ, της Ψηφιακής (Αυθεντικοποίησης) το οποίο αφορά αποκλειστικά ΜΟΝΟ το Δημόσιο Τομέα ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ, διότι, ακόμα ο υπόλοιπος πληθυσμός δεν είναι σε θέση να διατηρεί και να διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτρονική διαχείριση των υποθέσεων του, διότι, μην ξεχνάτε ΠΟΤΕ, ότι, γίνετε η Ψηφιακή Μεταρρύθμιση του Ελληνικού Κράτους στα πλαίσια της «Τρόικας» των «Θεσμών» και της «Άτυπης Παγκοσμιοποίησης του Κράτους» και αυτό ακόμα δεν έχει περάσει στους «ΠΟΛΙΤΕΣ» του Κράτους.

Για την “Σφαγή”, :Ιωάννης : Δεμερτζής.


https://www.sfagi.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters