Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ....

ΣΥΜΦΩΝΑ  ΜΕ  ΤΟ  ΙΣΧΥΟΝ  ΣΥΝΤΑΓΜΑ  ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΑΣ  ΤΟΝ  ΡΟΛΟ  ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ  ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ  ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ  ΟΙ  ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ  ''ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ'' ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ  ΜΕΤΑ  ΑΠΟ  ΕΘΝΙΚΕΣ  ΕΚΛΟΓΕΣ....
ΛΕΜΕ  '' ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ''  ΔΙΟΤΙ  ΕΝΕΡΓΟΥΝ  ΑΝΤΙ  ΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ  ΠΟΛΙΤΩΝ,  ΚΑΤΑ  ΤΗΝ  ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ  ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ,  ΚΑΙ  ΟΧΙ  ΣΥΜΦΩΝΑ  ΜΕ  ΤΗΝ  ΓΝΩΜΗ  ΤΩΝ  ΠΟΛΙΤΩΝ ..... ΠΟΥ  ΤΟΥΣ  ΕΚΛΕΓΕΙ  ΑΝΑΛΟΓΑ  ΜΕ  ΤΙΣ  ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ  ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ  (ΠΟΥ  ΣΥΝΗΘΩΣ  ΔΕΝ  ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ )....


ΔΗΛΑΔΗ  ΜΕ  ΛΙΓΑ  ΛΟΓΙΑ  ΕΝΕΡΓΟΥΝ  ΟΠΩΣ  ΑΥΤΟΙ  ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ  ΚΑΙ  ΣΥΜΦΩΝΑ,  ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ  ΠΑΝΤΑ,  ΜΕ  ΤΟ  ΣΥΝΤΑΓΜΑ....

ΚΑΙ  ΓΙΑΤΙ  ΤΟ  ΛΕΜΕ  ΑΥΤΟ ?

ΔΙΟΤΙ  ΚΑΤΑ  ΤΟ  ΣΥΝΤΑΓΜΑ  ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ  ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ  ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΑΣ  ΕΙΝΑΙ  ΟΙ  ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ  ΚΑΙ  ΑΥΤΟΙ  ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ  ΑΦΟΥ  ΜΕΣΩ  ΤΩΝ  ΝΟΜΩΝ  ΠΟΥ  ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ  ΚΑΙ  ΨΗΦΙΖΟΥΝ  ΚΑΛΟΥΝ  ΤΗΝ  ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ  ΕΞΟΥΣΙΑ (ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ) ΝΑ  ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ....

ΑΡΑ  ΣΥΜΦΩΝΑ  ΜΕ  ΟΤΙ  ΥΠΕΡΨΗΦΙΖΟΥΝ  ΩΣ  ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ  ΚΥΒΕΡΝΑΤΑΙ  Η  ΧΩΡΑ .
ΚΑΙ  ΟΠΟΙΟΣ  ΕΧΕΙ  ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ  ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ  ΕΝΑΝΤΙ  ΤΩΝ  ΝΟΜΩΝ  ΤΟΝ  ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ  Η  ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ  ΕΞΟΥΣΙΑ....

Η  ΟΠΟΙΑ  ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ  ΕΞΟΥΣΙΑ  ΕΧΕΙ  ΚΑΙ  ΤΟΝ  ΡΟΛΟ  (ΩΣ  ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ  ΔΙΚΛΕΙΔΑ)
ΝΑ  ΕΠΟΠΤΕΥΕΙ  ΤΗΝ  ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ  ΤΗΣ (βλέπε ΣτΕ )

ΔΗΛΑΔΗ  ΑΝ  ΟΙ  ΝΟΜΟΙ  ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ  ΣΕ  ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ  ΜΕ ΤΟ  ΣΥΝΤΑΓΜΑ....
ΔΙΟΤΙ:

Οι αρμοδιότητες του ΣτΕ όπως προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 95 του Συντάγματος και του ειδικού Περί του ΣτΕ νόμου (Νομ. Δ/γμα 170/1973) διακρίνονται σε Διοικητικές και Δικαστικές.


Διοικητική αρμοδιότητα

Το ΣτΕ έχει γνωμοδοτική αρμοδιότητα επί Προεδρικών Διαταγμάτων. Κάθε ΠΔ οφείλει πριν σταλεί στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για να υπογραφεί και δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, οπότε αποκτά ισχύ, να αποσταλεί πρώτα στο ΣτΕ για επεξεργασία. Το ΣτΕ αποφαίνεται για τη νομιμότητα του ΠΔ. Η γνώμη του ΣτΕ δεν είναι τυπικά δεσμευτική για τον Υπουργό-συντάκτη του ΠΔ, ο οποίος, όμως, σπανίως αφίσταται των υποδείξεων του δικαστηρίου, καθώς γνωρίζει ότι, αν μετά την έκδοσή του, το ΠΔ προσβληθεί από κάποιον με έννομο συμφέρον, συνήθως το ΣτΕ δεν θα έχει αλλάξει εν τω μεταξύ γνώμη, οπότε οι πιθανότητες να ακυρωθεί εν συνεχεία το ΠΔ είναι μεγάλες. Επίσης υπάρχει το (πρακτικά απίθανο) ενδεχόμενο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, στηριζόμενος στη γνωμοδότηση του ΣτΕ, να αναπέμψει το ΠΔ (να αρνηθεί να το υπογράψει), αν και μια τέτοια δυνατότητα του Προέδρου αμφισβητείται εντόνως.


Δικαστική αρμοδιότητα


Το ΣτΕ κρίνει υποθέσεις που φθάνουν σε αυτό: α) είτε απευθείας, με την άσκηση αίτησης ακύρωσης κατά μιας εκτελεστής διοικητικής πράξης από κάποιον που έχει έννομο συμφέρον, οπότε μπορεί ή να ακυρώσει την πράξη ή να απορρίψει την αίτηση ακύρωσης,
β) είτε μετά από άσκηση αίτησης αναίρεσης κατά απόφασης τακτικού διοικητικού δικαστηρίου (Διοικητικού Πρωτοδικείου ή Διοικητικού Εφετείου), στο οποίο έχει προσφύγει πολίτης κατά διοικητικής πράξης ή άλλης πράξης του Δημοσίου.
Στη δεύτερη περίπτωση (αίτησης αναίρεσης κατά απόφασης τακτικού διοικητικού δικαστηρίου) το ΣτΕ επιτελεί σε σχέση με τα τακτικά διοικητικά δικαστήρια ρόλο παρόμοιο με αυτόν του Αρείου Πάγου σε σχέση με τα πολιτικά και τα ποινικά δικαστήρια.
Στη προκειμένη περίπτωση ελέγχει αν, με βάση τα δεδομένα πραγματικά περιστατικά, όπως τα έχει δεχθεί το κατώτερο δικαστήριο και τα οποία δεν μπορεί να αμφισβητήσει, ερμηνεύθηκε και εφαρμόστηκε σωστά ο νόμος (ουσιαστικός ή δικονομικός).
Το αν μια πράξη προσβάλλεται με αίτηση ακύρωσης (γεννά ακυρωτική διαφορά), ή με προσφυγή (γεννά διαφορά ουσίας), δηλαδή το αν κατά μιας πράξης πρέπει κανείς να προσφύγει στο ΣτΕ ή στα τακτικά διοικητικά δικαστήρια, το ορίζει κάθε φορά ο νόμος.
Συνοπτικά με βάση τα παραπάνω το Συμβούλιο επικρατείας δικάζει:
  1. Αιτήσεις ακύρωσης διοικητικών πράξεων για παράβαση νόμου, για υπέρβαση ή κατάχρηση εξουσίας καθώς και για αναρμοδιότητα ή παράλειψη τύπου.
  2. Προσφυγές πολιτικών, στρατιωτικών, δημοτικών κ.λπ. υπαλλήλων, κατά αποφάσεων Υπηρεσιακών Συμβουλίων περί προαγωγής, απόλυσης, υποβιβασμού κ.λπ.
  3. Αιτήσεις αναίρεσης κατά αποφάσεων των Διοικητικών Δικαστηρίων.
  • Σημειώνεται ότι οι προσφυγές ασκούνται εντός προθεσμίας 60 ημερών από της ημέρας της κοινοποίησης της προσβαλλομένης απόφασης.

TA  TΕΛΕΥΤΑΙΑ  ΟΜΩΣ  ΧΡΟΝΙΑ  ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ  ΜΙΑ  ΣΥΝΕΧΗ  ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ  ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ  (ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΟΜΩΝ) ΕΞΟΥΣΙΑ  ΠΟΥ  ΚΑΤ  ΕΝΤΟΛΗ  ΤΗΣ  ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ (ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ) ΕΞΟΥΣΙΑΣ  ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ  ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ  ΝΟΜΟΥΣ  ΟΠΩΣ  ΓΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ  ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ  ΤΩΝ  ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ  ΤΩΝ  ΜΙΣΘΩΝ  ΚΑΙ  ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ....ΚΑΙ  ΜΙΑ  ΣΕΙΡΑ  ΑΛΛΩΝ  ΝΟΜΩΝ  ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ  ΠΟΥ  ΚΡΙΘΗΚΑΝ  ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΑ  ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΙ  ΑΠΟ  ΤΟ  ΣτΕ (Συμβούλιο της Επικρατείας).

ΔΗΛΑΔΗ  ΟΙ  ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ  ΠΟΥ  ΟΠΩΣ  ΕΙΠΑΜΕ  ΚΡΙΝΟΥΝ  ΚΑΤΑ  ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ  ΔΙΚΙΑ  ΤΟΥΣ  ΚΑΙ  ΟΧΙ  ΤΟΥ  ΣΥΝΟΛΟΥ  ΤΩΝ  ΠΟΛΙΤΩΝ  ΒΑΖΟΥΝ  ΣΕ  ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ  ΤΟΥΣ  ΠΟΛΙΤΕΣ  ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ  
ΝΟΜΟΥΣ  ΠΟΥ  ΜΕ  ΤΗΝ  ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ  ΠΑΡΑΓΟΥΝ  ΑΔΙΚΟ  ΣΕ  ΟΜΑΔΕΣ  ΠΟΛΙΤΩΝ  ΤΗΣ  ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ  ΟΙ  ΠΟΛΙΤΕΣ  ΕΙΝΑΙ  ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ  ΝΑ  ΑΣΠΑΣΤΟΥΝ  ΜΕΧΡΙ  ΝΑ  ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ....

ΟΛΟ  ΑΥΤΟ  ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ  ΔΙΟΤΙ  ΚΑΤΑ  ΤΙΣ  ΕΘΝΙΚΕΣ  ΕΚΛΟΓΕΣ, ΟΙ  ΠΟΛΙΤΕΣ,   ΔΙΝΟΥΝ  ΜΕ  ΤΗΝ  ΨΗΦΟ  ΤΟΥΣ  ΤΗΝ  ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ  ΝΑ  ΚΡΙΝΟΥΝ  ΚΑΤΑ  ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ  ΔΙΚΙΑ  ΤΟΥΣ  ΟΙ  ''ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ'' ΤΟΥΣ  ΚΑΙ  ΜΑΛΙΣΤΑ  ΜΕ  ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ  ΚΑΙ  ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ  ΑΣΥΛΙΑ....ΔΗΛΑΔΗ  ΟΤΙ  ΘΕΛΟΥΝ  ΚΑΤΑ  ΤΟ  ΔΟΚΟΥΝ....

ΑΝ  ΟΜΩΣ  ΚΑΤΑ  ΚΥΡΙΟ  ΛΟΓΟ  ΕΧΕΙ  ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ  ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ  Η  ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ  ΤΗΣ  ΧΩΡΑΣ  ΤΟΤΕ  ΤΙ  ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ  ΘΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΕΙ  ΤΟ  ΣΥΝΟΛΟ  ΤΩΝ  ΠΟΛΙΤΩΝ ???

ΑΠΟ  ΟΛΑ  ΑΥΤΑ  ΕΧΕΙ  ΚΟΡΕΣΤΕΙ  ΠΛΕΟΝ  Ο  ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΠΛΥΘΗΣΜΟΣ  ΚΑΙ  ΓΙΑ  ΤΟΝ  ΛΟΓΟ  ΑΥΤΟΝ  ΕΧΕΙ  ΙΔΡΥΣΕΙ  (ΝΟΜΙΜΩΣ) ΤΟΝ  ΠΡΩΤΟ  ΕΛΛΗΝΙΚΟ  ΦΟΡΕΑ  ΕΝΕΡΓΩΝ  ΠΟΛΙΤΩΝ (ΕΛΛΗΝΩΝ  ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ) ΟΠΟΥ  ΟΙ  ''ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ''  ΠΛΕΟΝ  ΚΑΙ  ΟΧΙ  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ  ΤΟΥΣ,
ΕΝΕΡΓΟΥΝ  ΣΥΜΦΩΝΑ  ΜΕ  ΤΟ  ΚΟΙΝΟ  ΣΥΜΦΕΡΟΝ  ΟΛΩΝ  ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ  ΚΑΙ  ΜΑΛΙΣΤΑ  ΠΡΟ-ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ  ΤΗΝ  ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ  ΤΟΥΣ  ΑΝ ΚΡΙΘΟΥΝ  ΜΕ  ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ  ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ  ΕΝΑΝΤΙ  ΤΩΝ  ΚΟΙΝΩΝ  ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ  ΤΟΥ  ΕΘΝΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ  ΔΕΝ  ΥΠΑΡΧΕΙ  ΑΣΥΛΙΑ  ΣΤΙΣ  ΠΡΑΞΕΙΣ  ΤΟΥΣ...

ΤΟ  ΕΧΟΥΝ  ΞΑΝΑΔΕΙ  ΟΙ  ΠΟΛΙΤΕΣ  ΑΥΤΟ ?

ΦΥΣΙΚΑ  ΚΑΙ  ΟΧΙ  ΚΑΙ  ΓΙΑ  ΑΥΤΟ  ΧΩΡΙΣ  ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟ  ΟΙ  ΜΕΧΡΙ  ΣΗΜΕΡΑ  ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ (ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ),   ΕΝΕΡΓΟΥΝ  ΚΑΤΑ  ΤΟ  ΔΟΚΟΥΝ  ΤΩΝ  ΔΙΚΩΝ  ΤΟΥΣ  ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ  Η' ΕΝΤΟΛΩΝ  ΑΠΟ  ΑΛΛΑ  ΚΕΝΤΡΑ  ΕΞΟΥΣΙΑΣ  ΚΡΥΦΑ Η' ΦΑΝΕΡΑ ΚΑΙ  ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ  Ο  ΠΟΛΙΤΗΣ  ΝΑ  ΥΠΟΜΕΝΕΙ  ΜΕΧΡΙ  ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ  ΤΟΥ  ΑΔΙΚΟ  ΕΝΑΝΤΙΟΝ  ΤΟΥ...

ΣΥΝΕΠΩΣ  ΟΙ  ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ  ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ  ΟΙ  ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ  ΕΧΟΥΝ  ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ  ΒΑΡΥΤΗΤΑ  ΓΙΑ  ΤΟ  ΜΕΛΛΟΝ  ΤΗΣ  ΧΩΡΑΣ  ΑΛΛΑ  ΚΑΙ  ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ !!!

ΤΟ  ΔΙΛΗΜΜΑ  ΠΟΥ  ΕΧΕΙ  Ο  ΕΛΛΗΝ  ΠΟΛΙΤΗΣ  ΣΤΙΣ  ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ  ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ  ΕΑΝ  ΘΕΛΕΙ:

Α) ANTIΠΡΟΣΩΠΟΥΣ (ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ) ΠΟΥ  ΘΑ  ΠΡΑΤΤΟΥΝ  ΚΑΤΑ  ΤΟ  ΔΙΚΟ  ΤΟΥΣ  ΔΟΚΟΥΝ ΜΕ  ΤΗΝ  ΔΙΚΙΑ  ΤΟΥΣ  ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ  ΟΠΩΣ  ΘΕΛΟΥΝ,
                                                              Η'
Β) ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΠΟΥ  ΘΑ  ΠΡΑΤΤΟΥΝ  ΣΥΜΦΩΝΑ  ΜΕ  ΤΟ  ΚΟΙΝΟ  ΣΥΜΦΕΡΟΝ  ΤΗΣ  ΧΩΡΑΣ  ΚΑΙ  ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ  ΠΟΛΙΤΩΝ.

Η  ΚΡΙΣΗ  ΕΙΝΑΙ  ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ  ΠΟΛΙΤΩΝ.



  

Αρθρογράφος : AΘΑΝΑΣ  ΝΤΟΜΠΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters