Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ: « ΚΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ, ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΤΑΘΕΣΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΘ’ΟΛΑ ΑΛΗΘΗ. ΑΥΤΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΗΛΩΣΩ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ… ΟΜΩΣ, ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΑ, ΔΙΟΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΟΥ.. »

8aa49-dikaiosini
Viky Charalambous ΣΕ ΚΑΤ’ ΙΔΙΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΓΝΩΣΤΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2015.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ:

« ΘΑ ΠΡΟXΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΤΥΠΗ ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ (600 ΔΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ 2,3 ΤΡΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ), ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ. ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ, ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΩ ΟΠΟΙΟΝ ΚΡΙΝΩ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΤΩΘΕΙ Η «ΑΤΥΠΗ ΜΑΣ» ΑΝΑΚΡΙΣΗ, ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΕΞ΄ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ, ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΑΣ ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ..»

… ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΟΛΥΩΡΗ «ΑΝΑΚΡΙΣΗ», ΜΕ ΣΩΡΕΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ, ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΩΝ, ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ, ΑΝΤΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΑ, ΔΕΧΘΗΚΑ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ.

ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ, ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΡΤΥΡΩΝ, ΛΕΚΤΕΑ ΤΑ ΕΞΗΣ:
» ΚΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ, ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΤΑΘΕΣΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΘ’ΟΛΑ ΑΛΗΘΗ. ΑΥΤΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΗΛΩΣΩ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ… ΟΜΩΣ, ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΑ, ΔΙΟΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΟΥ.. »

ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ…
…………………………………

http://alfeiospotamos.gr/?p=26660

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters