Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΓΡΟΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ Ζητούν εισαγγελέα στα μπλόκα (video)

 
ΜΠΑΛΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ201601221440242090
Την παρέμβαση εισαγγελέα για την υπογραφή μνημονίων, ζητούν στο μπλόκο της Νίκαιας, όπως κατέγραψε η κάμερα στο παρακάτω βίντεο… http://www.larissanet.gr/2016/01/22/zitoun-eisangelea-sta-bloka-vid/

 
…………..
Ελενα Αλεξιου
ΖΗΤΟΥΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚΟ!!!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΛΑΝΤΙΝΑΣ: Να καλησπερίσω όλους τους αγωνιστές. Λέγομαι Χρήστος Μπαλαντίνας και είμαι νέος αγρότης. Δηλώθηκα φέτος. Είμαι κτηνοτρόφος και μελισσοκόμος.
Ό,τι και να πω εγώ, η άποψη μου δεν έχει καμία ισχύ, αλλά την απόλυτη αλήθεια το τι έχει κάνει η κυβέρνηση. Έχω ένα συνήθειο να κάθομαι και να διαβάζω κι έτσι, κάθισα και διάβασα τα μνημόνια.



ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ



Εδώ στα χέρια μου έχω τα δύο μνημόνια που υπέγραψε η κυβέρνηση. Στο ένα μνημόνιο μας λέει
 ότι: Η  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΧΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΑΜΕΤΑΚΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΕΣ ΑΕΙ ΣΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΤΗ! ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΜΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΤΗ!
Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΜΜΕΝΗ, Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΜΜΕΝΟΣ, Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΜΜΕΝΗ!
Αυτά δεν τα λέω εγώ, αλλά τα ΦΕΚ που έχω εδώ μέσα.
Όποιο κόμμα να έρθει αύριο και να μας πει ότι θα μας σώσει για μένα μας λέει ψέμματα γιατί είναι κατασχεμμένο και το έχει υπογράψει. Όπως λέει το μνημόνιο ανήκουμε στα δικαστήρια του Λουξεμβούργο στο Αγγλικό Δίκαιο και δεν ισχύει το Ελληνικό Σύνταγμα. Για αυτό μας πήραν 4 λιμάνια, για αυτό μας πήραν τα αεροδρόμια! Γιατί βγάζει μια απόφαση το ΔΝΤ και δίνει εντολή στην Ελλάδα να την εκτελέσει! Για αυτό δεν νομοθετεί η Βουλή. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ.
Ο δρόμος που βρισκόμαστε σήμερα εδώ λέγετα «ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ». Δεν λέγεται «Κρατική οδός». Το κράτος δεν έχει περιουσία. Το Έθνος έχει περιουσία και όλοι εμείς είμαστε το Έθνος.
Αλλά μέσα στα μνημόνια διάβασα ένα τελευταίο όρο ότι: ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ! ΚΑΘΙΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ. ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ!
ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, ΛΕΕΙ Ο ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ ΣΕ Ο,ΤΙ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ.
Ένα πράγμα μένει: ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ Ως ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.
Οι Αγρότες έχουν όλη την δύναμη. Είναι η παραγωγική μονάδα του τόπου. Στους αγρότες ανήκει όλη η Θεσσαλία κι όλος ο κάμπος, που δυστυχώς είναι κατασχεμμένος. Όπως είναι και τα σπίτια μας, αλλά για να μην μας στα πάρουν μας έβαλαν ΕΝΦΙΑ. Ο ΕΝΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ Ο ΔΑΝΕΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΕΔΩ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ. Αυτός είναι ο ΕΝΦΙΑ!!
Το ίδιο κάνουν και στα χωράφια μας τώρα. Βάζουν φόρο στην δική μας περιουσία. Πώς γίνεται εμείς οι ιδιοκτήτες να πληρώνουμε φόρο στο δικό μας σπίτι;
Όλοι οι υπάλληλοι στην Βουλή, είναι υπάλληλοι μας και ΠΙΑΣΑΜΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΒΕΙ!!! ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΘΑ ΤΑ ΚΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΟΛΑ!!
ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΟΛΑ!
Αυτά είναι τα δύο μνημόνια, που έχω στα χέρια μου και τα ΦΕΚ που είμαστε κατασχεμμένοι, όλη η Βουλή και όλα τα κόμματα.

Εγώ ένα αίτημα έχω: ΕΧΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ 7.000.000.000.000 (ΤΡΙΣ) ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΕΧΩ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΟ ΕΙΝΑΙ 115.000.000.000.000 ΠΟΥ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ, Ο ΑΝΩΤΑΤΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΩ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ 300 δις ΟΤΑΝ ΕΧΩ 115 τρις ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.
Αυτός εδώ είναι ο ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ που την ιδρύσαμε εμείς οι Έλληνες με άλλα 50 κράτη. Ο ισολογισμός κάθε χρόνο μπαίνει μέσα στην Βουλή. Το ξέρουν και οι 300 και δίνουν εντολή στον Παπούλια να τον υπογράψει στην Βουλή των Ελλήνων.
ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ! ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ! 115 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΡΘΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΟΧΙ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΕΙ!!! ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!
Έλενα Αλεξίου

http://alfeiospotamos.gr/?p=20126

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters