Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

ΕΠΙΜΟΝΗ



Κάνε μου σε παρακαλώ πολύ μια χάρη. Όχι για μένα! Είναι για σένα, και για τη ζωή σου. Εγώ, αυτό κάνω στη δική μου τη ζωή, και άσχετα από το αποτέλεσμα, νιώθω καθαρή τη συνείδησή μου. Σου ζητάω να επιμένεις!

Από παντού μπορεί να ακούω το όχι, εγώ όμως επιμένω! Κανείς ποτέ δεν μπόρεσε να προβλέψει πότε θα είναι η κατάλληλη στιγμή, αυτή η ώρα της ολοκλήρωσης, το πλήρωμα του χρόνου, γι αυτό και επιμένω. Αν σταματήσω, το όχι τους θα αποδειχτεί ισχυρότερο και τα όνειρά μου δεν περιλαμβάνουν αυτό το όχι.

Πόρτες μου κλείνουν συνεχώς, άλλες κατάμουτρα, άλλες πιο πλαγίως, αλλά επειδή την πόρτα που γράφει το όνομά μου απέξω, δεν μπορώ να τη διακρίνω, εγώ επιμένω και τις χτυπάω όλες. Αν θα τη βρω τη δικιά μου, δεν το ξέρω, αλλά αν σταματήσω να τις χτυπώ, στα σίγουρα δεν θα τη βρω ποτέ!

Απειλές και νουθεσίες δέχομαι καθημερινά, εγώ όμως επιμένω! Την ώρα εκείνη της προσωπικής μου τελικής κρίσης, όταν αναρωτηθώ τι έκανα με τη ζωή μου, θα μπορώ να πω ότι επέλεξα τη διαδρομή μου, και όχι τη ρότα που εκείνοι θέλανε!

Άσε που όλοι ξέρουν τα προβλήματά σου να σου λύσουν, το δρόμο το σωστό να σου δείξουν, οδηγίες να σου δώσουν και τον τρόπο να σου πουν! Αυτά που εκείνοι έχουν στο μυαλό τους! Και αν δεις τις ζωές τους, τίποτα από όλα αυτά που σου προτείνουν δεν κατέχουν. Γι αυτό και επιμένω!

Και το πιο σημαντικό σε αυτήν μου την επιμονή, είναι ότι έτσι είμαι εγώ ο αποκλειστικός υπεύθυνος και υπαίτιος της πορείας μου και των λαθών μου! Δεν υπάρχει σε αυτή τη διαδρομή άλλοθι! Ούτε δικαιολογία για τον άλλον, τον κόσμο, την ζωή, την αδικία και τη μιζέρια! Επιμένω, και επιλέγω να επιμένω, γιατί είναι δικό μου το μονοπάτι, δική μου η ζωή, δικό μου το χνάρι που θα αφήσω, δικό μου το λάθος, δική μου και η επιτυχία. Επιμένω γιατί είμαι εγώ ο αρχιτέκτονας του μέλλοντός μου, και αν το οικοδόμημα καταρρέει κάθε βράδυ, το πρωί μπορώ να το ξανασχεδιάσω από την αρχή!


Δημήτρης Νομικός συγγραφέας
hmt


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters