Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΕΧΕΙ ΑΛΤΣΧΑΪΜΕΡ ΚΑΙ TO ΚΡΥΒΟΥΝ



Αρτέμης Σώρρας: Γεια σας!!! Σας λέω συνέλληνες τώρα λοιπόν ότι, σας υπόσχομαι, βάλτε τις υπογραφές σας (στο Ψήφισμα Ελλήνων), χρειάζομαι 4 με 5 εκατομμύρια και η Ελλάδα θα πάρει όλη τη διακυβέρνηση της χώρας στα χέρια της. Όλα τα μνημόνια είναι άκυρα. Θα σας δώσω μια πληροφορία, ο Παπούλιας έχει Αλτσχάιμερ, εμείς έχουμε έγγραφο ότι ο άνθρωπος έχει Αλτσχάιμερ και κάποια στιγμή χάθηκε τρεις ημέρες πριν το μνημόνιο, τον έχουνε με φάρμακα και με ανώτατη ιατρική, αυτός ο άνθρωπος τώρα υπογράφει για τη χώρα;

Γιώργος Αρίστογλου: Υπάρχουν αποδείξεις για αυτά;

Αρτέμης Σώρρας: Βεβαίως, έχουμε έγγραφα από τον γιατρό του, έχουμε πληροφορίες καλές και όταν έρθει η ώρα που περάσουμε το μεταίχμιο, γιατί όταν περάσουμε το μεταίχμιο και περάσω την ανηφόρα και την ανέβω και πιάσω την κοιλάδα θα έρθουν πολλοί καλοθελητές Έλληνες που τώρα δεν μπορούν να εμφανιστούν να πουν όλες αυτές τις αλήθειες και να τις πιστοποιήσουν. Πως υπογράφει ένας πρόεδρος με Αλτσχάιμερ τη δέσμευση μιας χώρας; Πως υπογράφετε ρε όλοι εσείς απλόχερα; Τώρα δίνετε δανεισμό σε Εβραίο να μου πάρει την ΠΑΝΓΑΙΑ που έχει μέσα Ελληνική γη και χαρίζεται; Και του δίνεται και δάνειο;Κατ΄αρχάς οι Εβραίοι δεν έχουνε λεφτά οι άνθρωποι γιατί πραγματικά δεν έχουνε λεφτά. Εγώ ο Έλληνας λοιπόν λέω και δηλώνω ότι στην Εθνική Τράπεζα έδωσα 1,175 δις για να αγοράσω το 12%, κανείς άλλος δεν το έκανε, και έρχεται ο Εβραίος με 160εκ. και δεν έχει να δώσει λεφτά, έρχεται με ένα παλιόχαρτο που κάπου το βρήκε στο Ισραήλ και το έφερε και του δίνει η χώρα μου 418εκ! Η χώρα μου έχει λεφτά να του δώσει αλλά ο Εβραίος δεν έχει λεφτά να επενδύσει; Τότε τι επενδυτής είναι; Και ημέρα Σαββάτου. Καλά όλοι στα γραφεία σας έρχεται Παρασκευή και καμιά φορά δεν πάτε, τώρα Σαββάτο κάνετε deal και πουλάτε την ΠΑΝΓΑΙΑ;!

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: ΑΠΑΤΗ ΚΑΤ' ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ




Γιώργος Αρίστογλου: Κύριε Σώρρα αυτό δεν το έχει πει κανένας, Σάββατο που λέτε.(για την πώληση)
 
Αρτέμης Σώρρας: Μπορώ να σας το εξηγήσω, είναι ήδη αναρτημένο σε εμάς, έχει ήδη πουληθεί Σαββάτο το απόγευμα 5 η ώρα πούλησαν την ΠΑΝΓΑΙΑ! Σαββάτο στον Εβραίο! Με ένα χαρτί 160εκ. κάπου στο Ισραήλ παρατημένο, τώρα μου ήρθε με ένα χαρτί -αλλά και καμιά φορά εφημερίδες να φέρεις, αν το ευλογήσει ο κατάλληλος περνάει- και του δώσανε και δάνειο 418εκ. Δεν καταλαβαίνω τι άλλο. αμηχανία έχετε στο ΤΧΣ, έχετε αμηχανία. Το άλλο το Εβραιόπαιδο του ΤΧΣ λόγω ανατροπών στο deal, έχει και ανατροπές το ΤΧΣ για το deal. Και πήρε ο Εβραίος με δάνειο δικό μου, με 3%, υπάρχει 3% δανεισμός; Πήρε 418εκ. από τον Ελληνικό προϋπολογισμό, του δώσαμε δάνειο του Εβραίου για να πάρει την ΠΑΝΓΑΙΑ;; Θέλετε κρέμασμα!!!
Και δεν υπήρχε κανένας μηχανισμός στην Ελλάδα, δεν υπήρχε τράπεζα, δεν υπήρχε ο κ. Προβόπουλος, δεν υπήρχαν άλλοι δεκαπέντε διοικητές, δεν υπάρχει μια σύνδεση με εκατό άτομα στην Τράπεζα της Ελλάδος που να κοιτάνε και να ελέγχουν όλα αυτά τα πράγματα; Δεν υπάρχει υπουργείο εσωτερικών; Δεν έχω μυστικές υπηρεσίες; Δεν έχω τίποτα;

Γιώργος Αρίστογλου: Και στην πώληση επάνω ποιος υπόγραψε κ. Σώρρα;

Αρτέμης Σώρρας: Η Εθνική Τράπεζα αγαπητέ μου! Η Εθνική Τράπεζα η Ελληνική που ζήταγαν τα παπαδαριά να βάλει ο Έλληνας τον μισθό του. Και στέκεται ο Έλληνας εδώ αυτός ο «απατεώνας Σώρρας» και δίνει 1,2δις και δεν μιλάνε και έχω και μετρητά να τους τα δώσω και δεν με καλεί κανένας, γιατί; Γιατί φοβούνται, γιατί άμα περάσω στην Εθνική θα την ελέγξω αφού είμαι μέτοχος, βλέπεις λοιπόν;

Γιώργος Αρίστογλου: Μην πατήσει το πόδι του ο Σώρρας στην Ελλάδα. Άμα μπει έστω και με 10ευρώ, τελειώσαμε. Έτσι λένε αυτοί «τελειώσαμε».

Αρτέμης Σώρρας: Να σου πω ένα παράδειγμα για να δεις πόσο απλά είναι τα πράγματα. Έχεις έναν σταθμό, αύριο το πρωί μου λες θέλω να πουλήσω μετοχικό κεφάλαιο. Για να μου πουλήσεις έστω και το 1%, δεν θα ελέγξω τι τζίρο κάνεις, που πας κλπ; Απλά θα έρθω και θα σου δώσω λεφτά; Θα ελέγξω έτσι δεν είναι; Άρα το ίδιο συμβαίνει για όλες τις εταιρίες. Αν αύριο πάρω το 10% του μετοχικού κεφαλαίου της Εθνικής Τράπεζας έχω δικαίωμα την επομένη να βάλω έναν στρατό λογιστών να ελέγξουν την Εθνική Τράπεζα, μπορώ ή δεν μπορώ; Δηλαδή θα πάω να πληρώσω και θα μου λένε ότι γουστάρουν τα εβραιόπαιδα; Δεν θα ελέγξω την Εθνική; λογικό δεν είναι;
Μα εγώ τι κάνω, εγώ τα βάζω πριν ελέγξω αγαπητέ, είμαι τόσο «large» και λέω πάρτε τα δεν ελέγχω, ότι μου λέτε εσείς, όλα καλά, κάνει 1,2δις δεν ελέγχω τίποτα πάρτε το. Με το που μπω μέσα όμως έχω δικαίωμα να βγάλω και να ελέγξω την τράπεζα γιατί είμαι μεγαλομέτοχος, σωστά;

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΙΣΤΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΓΓΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΑΚΡΙΤΕΣ 18/11/2013

ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΟΜΑΔΑ : EI-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ

 
http://manamoyellas.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters