Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

Επειδή διάφορα μαγειρεύονται, τις τελευταίες ώρες,

Μια δήλωση των τελευταίων ωρών του Τραμπ που λέει πολλά γι'αυτά που έρχονται...
"Φτάσαμε ως εδώ και αφού καταμετρήθηκαν
οι ψήφοι, τόσο αυτές με φυσική παρουσία όσο και οι επιστολικες, το αποτέλεσμα είναι τέτοιο που δεν αλλαζει....

Η νίκη μου είναι καθαρή!

....εκτός αν βρεθούν ψήφοι μετά το κλείσιμο της καλπης.!!

Το αποτέλεσμα με καθιστά νικητή αφού οι επίμαχες πολιτείες της Πενσυλβάνια με διαφορά
650.000 ψήφους στο 64%,

του Μίτσιγκαν με 65.000 ψήφους στο 80%,

της Τζόρτζια με 100.000 ψήφους στο 94%,

της Νορθ Καρολίνα με 80.000 ψήφους στο 94%
μου δίνουν προβάδισμα, ενώ την Αριζόνα την παλεύω αλλά δεν επηρεάζει την νίκη μου ακόμη και αν σας την χαρίσω."
λέω εγώ λοιπόν! 213+20+16+15+15=278 εκλέκτορες οι οποίοι φτάνουν και περισσεύουν.

Το σημαντικότερο όμως που σας είπε και δυσκολεύεστε να καταλάβετε είναι το εξής:

"Εγώ παραμένω πρόεδρος μέχρι τις 20 Ιανουαρίου που θα ξαναεκλεγω
από τους 278 εκλέκτορες που κατάφερα να κερδίσω,
αφού μόνος μου πάλεψα το διεφθαρμένο εγχώριο και ξένο πολιτικό σας κατεστημένο που στήριξαν τα εγχώρια και διεθνή ψευτοΜΜΕ και με έναν ιό
που τελικά χρησιμοποιήσατε ως όπλο εναντίον μου αλλά και κατά του κράτους και κατά των πολιτών, αφαιρώντας τους το βασικό δικαίωμα
να ζουν ελεύθερα και να εργάζονται.

Επειδή είστε διεφθαρμένοι και σκαρφιζεστε τρόπους να "μου την κάνετε"
εγώ, απλά θα ασκήσω το νόμιμο δικαίωμα μου να ελέγξω τη νομιμότητα
των ψήφων αυτών που λέτε ότι μπορούν να αλλάξουν το αποτέλεσμα.

Στο μεταξύ θα ασκώ τα καθήκοντα του Προέδρου, Πλανηταρχη, ψεκασμενου,
ή όπως αλλιώς θέλετε να με λέτε, όσο εσείς θα ψάχνετε τον επόμενο "χαρισματικό" ηγέτη σας για τις επόμενες εκλογές."



[ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΣΟΚ] 😂 Τι Είπε Ρε Παιδιά Πάλι Η Διάνοια Joe Biden! Respect




Mega-σκάνδαλο κλονίζει τον Τ.Μπάιντεν - Μπλεγμένος ο γιος του με παιδική πορνογραφία



ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ  Reality Analyst 3.0

Αμερική εκλογές 2020. 3 Νοεμβρίου ξεκινάει η μάχη, δεν τελειώνει. Μην πιστέψετε τίποτα από τα ΜΜΕ



Ο φίλος των παιδιών Τζο Μπάιντεν και ο φίλος του







1 σχόλιο:

Reality Analyst είπε...

Διόνιε εδώ Reality Analyst απο youtube
Αυτό που είπε ο τζο μπαιντεν, το είχα αναρτήσει από 3 Νοεμβρίου
https://www.youtube.com/watch?v=-q7LhJsEbBg

Έπίσης έχω ανεβάσει και ένα βίντεο για τον παιδόφιλο μπάιντεν

https://www.youtube.com/watch?v=JNwSBoaBjrY&t=156s

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters