Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ… ΝΑ ΓΙΑΤΙ … «ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΡΡΑ» !!!

· Γιατί μέχρι και αυτή τη στιγμή που γράφω δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ επίσημη αμφισβήτηση των οικονομικών εργαλείων που έχει καταθέσει (και φυσικά δεν θα υπάρξει ποτέ…)

· Γιατί είναι ο μόνος που ξεβράκωσε ολόκληρο το πολιτικό καθεστώς με αποδείξεις και στοιχεία
· Γιατί είναι ο μόνος που, ενώ τηρεί τους νόμους στο έπακρο, κυνηγιέται από ολόκληρο το πολιτικό καθεστώς παράνομα
· Γιατί είναι ο μόνος που μου έδωσε τα πάντα χωρίς να ζητήσει τίποτα, ενώ όλοι προσπαθούν να μου πάρουν τα πάντα χωρίς να μου δίνουν τίποτα

· Γιατί είναι ο μόνος που, με την ΓΝΩΣΗ που μου έδωσε, μου εξαφάνισε τον ΦΟΒΟ, ενώ όλοι με θέλουν φοβισμένο και παραδομένο
· Γιατί είναι ο μόνος που μου έδωσε με το παραπάνω ότι χρειάζομαι, για να κολλάω στον τοίχο Υπουργούς και Πρωθυπουργούς, αν και όποτε βρεθούν μπροστά μου
· Γιατί έχει κερδίσει όλες τις δίκες που εξέτασαν στοιχεία, σε Ελλάδα και εξωτερικό,
· Γιατί είδα ότι για μία αστική υπόθεση που αφορούσε «υποτιθέμενο» χρέος από πολίτη σε πολίτη της τάξης των 30.000€, χωρίς να εξεταστεί κανένα στοιχείο, δικάστηκε ερήμην και αιφνιδιαστικά, και τιμωρήθηκε με 8 έτη φυλάκισης μη εξαγοράσιμης και 5 χρόνια στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων !!
· Γιατί είναι ο μόνος που ζητάει εδώ και χρόνια να δικαστεί για τα οικονομικά του εργαλεία ενώπιον του Ελληνικού λαού και των ΜΜΕ, και να «κρεμαστεί στο σύνταγμα» αν δεν ισχύει κάτι από όσα έχει καταθέσει !
· Γιατί το 2013, στην μία και μοναδική δίκη που εξέτασε στοιχεία για τα 600 δις, και που αθωώθηκε φυσικά, ο ίδιος ως κατηγορούμενος κάλεσε μάρτυρες τους θεσμούς, κι αυτοί δεν εμφανίστηκαν ποτέ
· Γιατί είδα ξεκάθαρα άπειρες φορές τα ΜΜΕ να ψεύδονται (και πάντα να διαψεύδονται) για ότι έχουν «πει» για αυτόν
· Γιατί είναι ο μόνος που μου έδειξε και μου απέδειξε τον ΠΛΟΥΤΟ μου με επίσημα έγγραφα, ενώ κανείς «δικός» μου πολιτικός δεν μου μίλησε για πλούτο, παρά μόνο για ΧΡΕΗ…
· Γιατί είναι ο μόνος που μου μίλησε για την κοινοπραξία του Bretton Woods, και έδειξε δημόσια τους ισολογισμούς της
· Γιατί είναι ο μόνος που μου είπε ποια είναι πραγματικά η CIA
· Γιατί είναι ο μόνος που μου μίλησε για το αίσχος της ΑΑΔΕ και τελικά κινήθηκα νομικά εναντίον της
· Γιατί είναι ο μόνος που μου έδωσε τα πραγματικά στοιχεία για την ιστορία μου, την νεότερη, την αρχαία και … την πανάρχαια
· Γιατί είναι ο μόνος που μου είπε ποιος πραγματικά ήταν ο «βασιλιάς Όθωνας» και μου έδειξε τα ΦΕΚ σύστασης του «βασιλείου της Ελλάδος».
· Γιατί είναι ο μόνος που μου είπε ποιος πραγματικά ήταν ο Βενιζέλος και άλλοι εθνάρχες της ιστορίας μας
· Γιατί είναι ο μόνος που μου είπε για τους τόνους χρυσού που κλάπηκαν στην Μικρασία το 1922, ενώ όλοι οι άλλοι μου μιλούσανε για «συνωστισμό»…
· Γιατί είναι ο μόνος που έβγαλε στο φως ιστορικά δεδομένα που δεν εξηγούνται με όσα θέλουν να ξέρουμε…
· Γιατί είδα τρομοκρατικές οργανώσεις να κάνουν 2 δολοφονικές απόπειρες στο πρόσωπό του, αλλά και να σπάνε και να καίνε επανελλειμένως τα γραφεία της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, αλλά την αστυνομία να μην έχει κάνει ούτε μία έρευνα
· Γιατί είναι ο μόνος που μου μίλησε για αξίες και με έβαλε να πάρω θέση απέναντί τους
· Γιατί έχει παραδώσει ήδη δεκάδες χιλιάδες χειρόγραφες σελίδες ΓΝΩΣΗΣ δημόσια, και κανείς δεν τόλμησε να τις αμφισβητήσει
Να γιατί “είμαι με … τον Σώρρα”...
Θέλετε και άλλα;
Μπορώ να γράφω χωρίς σταματημό...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Υ.Γ
Αυτό το υπέροχο αψεγάδιαστο και απόλυτα τεκμηριωμένο και χωρίς έπαρση αλλά με ψυχραιμία κείμενο το έγραψε ο φίλος και συναγωνιστής Νίκος Σαλονίτης!!

1. ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: http://www.artemis-sorras.gr 
2. ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr 
3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr 
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr 
5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters