Έχουμε διδαχτεί ήδη από τα σχολικά μας χρόνια κάποια πολύ
συγκεκριμένα πράγματα τα οποία έχουν «κλειδώσει» το μυαλό μας να
σκέφτεται με έναν συγκεκριμένο τρόπο και
μάλιστα με πολύ περιορισμένα όρια. Έτσι, κάθε σκέψη που ξεφεύγει από
αυτά, φαντάζει αμέσως παράλογη, ανέφικτη ή ακόμα και συνωμοσία.
Ένα απλό παράδειγμα είναι ότι κατά την αρχαιότητα και ειδικότερα στην μη καταγεγραμμένη ιστορική της περίοδο, δεν υπήρχε καμία επικοινωνία ανάμεσα σε απομακρυσμένες γεωγραφικά περιοχές, ειδικά ανάμεσα σε ηπείρους ή σε απομονωμένα νησιά του ατλαντικού ή του ειρηνικού ωκεανού.
Αυτό δικαιολογείται καθώς υποστηρίζεται ότι δεν υπήρχε ο τροχός, ενώ επιπλέον οι τότε άνθρωποι δεν είχαν την δυνατότητα και τις γνώσεις για να φτιάχνουν πλοία ικανά για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Παρά αυτούς τους ισχυρισμούς της επιστημονικής κοινότητας, κατά καιρούς βρίσκονται αντικείμενα που υποδηλώνουν ότι οι επίσημες αυτές θέσεις δεν μπορούν να ευσταθούν.
Ωστόσο, το μυαλό μας έχει ήδη «προγραμματιστεί» να σκέφτεται εγκλωβισμένο σε όρια που του έχουν τεθεί από μικρή ηλικία. Έτσι έχει μάθει να αμφισβητεί γεγονότα και καταστάσεις που είναι πολύ πιθανόν να συνέβαιναν και κατά το παρελθόν, λόγω αυτής της «απαγόρευσης». Ένας ανθρωπινος πολιτισμός με εξελιγμένη τεχνολογία, αμέσως γίνεται ύποπτος και πιο εύκολα δέχεσαι την πιθανότητα να υπήρχαν αρχαίοι αστροναύτες που έφεραν την τεχνολογία!
Κατά συνέπεια, γίνεται ιδιαίτερα δύσκολο να μπορέσει κάποιος ακαδημαϊκός να συγκρίνει ομοιότητες σε τεχνουργήματα που έχουν βρεθεί στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα από πολιτισμούς οι οποίοι σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό δεν είχαν κανενός είδους επικοινωνίας μεταξύ τους.
Πως μπορούν, λοιπόν, να δικαιολογηθούν εικόνες όπως αυτές;
Αυτές οι εικόνες μοιάζουν λίγο με τεστ νοημοσύνης που ανέπτυξαν οι ψυχολόγοι Ellis Paul Torrance και Joy Paul Guilford προκειμένου να αξιολογήσουν τα επίπεδα νοημοσύνης και δημιουργικότητας ενός ατόμου.
Τι βλέπουμε, λοιπόν; Στα πλαίσια αυτού του τεστ, θα μπορούσαμε να δούμε ανθρώπους που κάθονται μέσα σε ένα μικρό θάλαμο και οδηγούν ένα μικρό όχημα. Αυτά που βρίσκονται στα χέρια τους, είναι πιθανόν να αποτελούν κάποιο είδος χειριστηρίου.
Κάτι ανάλογο συναντούμε και στην πασίγνωστη πλάκα-κάλυμμα της σαρκοφάγου του βασιλιά Pakal των Μάγιας:
Όταν αυτή η εικόνα έφτασε στα χέρια του Σοβιετικού συγγραφέα και επιστήμονα Αλεξάντερ Καζάντσεφ είπε ότι αναπαριστά έναν άνθρωπο που οδηγάει ένα ιπτάμενο όχημα!
Μάλιστα, ο Νταίνικεν γράφει:
«Βλέπουμε ένα ανθρωποειδές πλάσμα, με στολή αστροναύτη, σε στάση οδηγού αγωνιστικού αυτοκινήτου με τον κορμό του γερμένο μπροστά. Κάθε παιδί θα αναγνωρίσει αυτό που βρίσκεται γύρω από το πλάσμα: Ένας πύραυλος. Μπροστά είναι μυτερό… από την ουρά βλέπουμε να βγαίνουν φλόγες. Το πλάσμα χειρίζεται έναν αριθμό από απροσδιόριστα όργανα ελέγχου, η φτέρνα του αριστερού ποδιού πατά σε ένα είδος πεντάλ…»
Άραγε, τι θα μπορούσαμε να υποθέσουμε για αυτά τα τεχνουργήματα, πέρα και μακριά από τις επίσημες θέσεις των επιστημόνων; Θα μπορούσε να έχει μία κάποια υπόσταση ένα συγκεκριμένο σκεπτικό για τις φιγούρες που έχουν βρεθεί σε παρόμοια «κουβούκλια», αλλά σε εντελώς ξένα αναμεταξύ τους μέρη, στον κόσμο;
Είναι πιθανόν, αυτοί που βρίσκονται μέσα σε αυτά τα παρόμοια πλαίσια να οδηγούν ή να πιλοτάρουν κάποιο είδος επίγειου ή ιπτάμενου οχήματος;
Ένα απλό παράδειγμα είναι ότι κατά την αρχαιότητα και ειδικότερα στην μη καταγεγραμμένη ιστορική της περίοδο, δεν υπήρχε καμία επικοινωνία ανάμεσα σε απομακρυσμένες γεωγραφικά περιοχές, ειδικά ανάμεσα σε ηπείρους ή σε απομονωμένα νησιά του ατλαντικού ή του ειρηνικού ωκεανού.
Αυτό δικαιολογείται καθώς υποστηρίζεται ότι δεν υπήρχε ο τροχός, ενώ επιπλέον οι τότε άνθρωποι δεν είχαν την δυνατότητα και τις γνώσεις για να φτιάχνουν πλοία ικανά για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Παρά αυτούς τους ισχυρισμούς της επιστημονικής κοινότητας, κατά καιρούς βρίσκονται αντικείμενα που υποδηλώνουν ότι οι επίσημες αυτές θέσεις δεν μπορούν να ευσταθούν.
Ωστόσο, το μυαλό μας έχει ήδη «προγραμματιστεί» να σκέφτεται εγκλωβισμένο σε όρια που του έχουν τεθεί από μικρή ηλικία. Έτσι έχει μάθει να αμφισβητεί γεγονότα και καταστάσεις που είναι πολύ πιθανόν να συνέβαιναν και κατά το παρελθόν, λόγω αυτής της «απαγόρευσης». Ένας ανθρωπινος πολιτισμός με εξελιγμένη τεχνολογία, αμέσως γίνεται ύποπτος και πιο εύκολα δέχεσαι την πιθανότητα να υπήρχαν αρχαίοι αστροναύτες που έφεραν την τεχνολογία!
Κατά συνέπεια, γίνεται ιδιαίτερα δύσκολο να μπορέσει κάποιος ακαδημαϊκός να συγκρίνει ομοιότητες σε τεχνουργήματα που έχουν βρεθεί στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα από πολιτισμούς οι οποίοι σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό δεν είχαν κανενός είδους επικοινωνίας μεταξύ τους.
Πως μπορούν, λοιπόν, να δικαιολογηθούν εικόνες όπως αυτές;
Αυτές οι εικόνες μοιάζουν λίγο με τεστ νοημοσύνης που ανέπτυξαν οι ψυχολόγοι Ellis Paul Torrance και Joy Paul Guilford προκειμένου να αξιολογήσουν τα επίπεδα νοημοσύνης και δημιουργικότητας ενός ατόμου.
Τι βλέπουμε, λοιπόν; Στα πλαίσια αυτού του τεστ, θα μπορούσαμε να δούμε ανθρώπους που κάθονται μέσα σε ένα μικρό θάλαμο και οδηγούν ένα μικρό όχημα. Αυτά που βρίσκονται στα χέρια τους, είναι πιθανόν να αποτελούν κάποιο είδος χειριστηρίου.
Κάτι ανάλογο συναντούμε και στην πασίγνωστη πλάκα-κάλυμμα της σαρκοφάγου του βασιλιά Pakal των Μάγιας:
Όταν αυτή η εικόνα έφτασε στα χέρια του Σοβιετικού συγγραφέα και επιστήμονα Αλεξάντερ Καζάντσεφ είπε ότι αναπαριστά έναν άνθρωπο που οδηγάει ένα ιπτάμενο όχημα!
Μάλιστα, ο Νταίνικεν γράφει:
«Βλέπουμε ένα ανθρωποειδές πλάσμα, με στολή αστροναύτη, σε στάση οδηγού αγωνιστικού αυτοκινήτου με τον κορμό του γερμένο μπροστά. Κάθε παιδί θα αναγνωρίσει αυτό που βρίσκεται γύρω από το πλάσμα: Ένας πύραυλος. Μπροστά είναι μυτερό… από την ουρά βλέπουμε να βγαίνουν φλόγες. Το πλάσμα χειρίζεται έναν αριθμό από απροσδιόριστα όργανα ελέγχου, η φτέρνα του αριστερού ποδιού πατά σε ένα είδος πεντάλ…»
Άραγε, τι θα μπορούσαμε να υποθέσουμε για αυτά τα τεχνουργήματα, πέρα και μακριά από τις επίσημες θέσεις των επιστημόνων; Θα μπορούσε να έχει μία κάποια υπόσταση ένα συγκεκριμένο σκεπτικό για τις φιγούρες που έχουν βρεθεί σε παρόμοια «κουβούκλια», αλλά σε εντελώς ξένα αναμεταξύ τους μέρη, στον κόσμο;
Είναι πιθανόν, αυτοί που βρίσκονται μέσα σε αυτά τα παρόμοια πλαίσια να οδηγούν ή να πιλοτάρουν κάποιο είδος επίγειου ή ιπτάμενου οχήματος;
Τα συμπεράσματα δικά σας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου