Η
κατρακύλα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και η συνεχής εξαπάτηση του
ελληνικού λαού δεν έχει τέλος. Τσίπρας και Καμμένος που προεκλογικά
είχαν κηρύξει τον πόλεμο κατά της διαπλοκής και κατά των μεγαλοεργολάβων
που καταλήστεψαν το κράτος, τώρα προσφέρουν απλόχερα διευκολύνσεις υπέρ
τους και εις βάρος του χειμαζόμενου ελληνικού λαού. Όπως θα δείτε
παρακάτω, πρόκειται ξεκάθαρα για οικονομική, πολιτική και ποινική ασυλία
στους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες που επί δεκαετίες ρήμαξαν το
ελληνικό δημόσιο.
Ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και ο υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης κατέθεσαν σήμερα, Τετάρτη 29 Μαρτίου, τροπολογία στη Βουλή, σύμφωνα με την οποία ο όμιλος «Μορέας Α.Ε.» συμφερόντων Μπόμπολα, Κόκκαλη, Ιωάννου-Παρασκευαίδη θα αποζημιώνεται από τις τσέπες των Ελλήνων πολιτών για την ζημιογόνο λειτουργία του οδικού άξονα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα.
Η (ν)τροπολογία προβλέπει ότι η λειτουργία του έργου το οποίο διαχειρίζεται η κοινοπραξία «Μορέας» θα επιδοτείται από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, το οποίο θα καλύπτει με χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων τις ζημιές, εφόσον ο δρόμος δεν βγάζει τα έξοδά του ή δεν έχει κέρδος με βάση τον όγκο διελεύσεων των οχημάτων.
Πιο συγκεκριμένα «παρέχεται η δυνατότητα κάλυψης από το
εθνικό σκέλος του ΠΔΕ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της προβλεπόμενης στη σύμβαση παραχώρησης του έργου «Μελέτη-Κατασκευή- Χρηματοδότηση- Λειτουργία-Συντήρηση και Εκμετάλλευση του έργου “Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη (ν.3559/2007)”, δαπάνης η οποία προκαλείται από την υποχρέωση του Δημοσίου για την επιδότηση λειτουργίας και την πρόσθετη επιδότηση λειτουργίας του παραχωρησιούχου, που καταβάλλεται κατά τα ειδικότερα οριζόμενα».
Τι σημαίνει αυτό; Ότι ο ΣΥΡΙΖΑ που θα… χτυπούσε τους μεγαλοεργολάβους ενεργοποιεί τη ρήτρα της σύμβασης παραχώρησης του έργου με την οποία διασφαλίζει την κερδοφορία των μεγαλοεργολάβων που εκμεταλλεύονται τις εθνικές οδούς, εφόσον τα έσοδά τους πέφτουν κάτω από ένα συγκεκριμένο κατώφλι.
Η συγκεκριμένη επιδότηση δεν μπορεί να δοθεί μέσω ΕΣΠΑ καθώς τα κοινοτικά προγράμματα χρηματοδοτούν μόνο τις φάσεις των μελετών και της κατασκευής των έργων, αλλά όχι το στάδιο της λειτουργίας τους, με αποτέλεσμα πλέον το όποιο κόστος προκύψει από τον όγκο διέλευσης οχημάτων, να το επωμίζεται το Δημόσιο, δηλαδή ο ελληνικός λαός.
Αλήθεια, ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛΛ δεν ήταν αυτοί που κουνούσαν το δάχτυλο στους μεγαλοεργολάβους και έλεγαν ότι θα ακυρώσουν τις συμβάσεις παραχώρησης και θα τις επαναδιαπραγματευτούν;
Αλήθεια, γιατί στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας και στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτος δεν αναφέρεται το πιθανό κόστος που θα έχει για τον προϋπολογισμό η συγκεκριμένη επιδότηση προς την «Μορέας ΑΕ»;
Οι καιροί άλλαξαν και οι κκ Τσίπρας και Καμμένος συνδιαλέγονται με… γάτες Ιμαλάιων και μετατράπηκαν από «τιμωροί» των διαπλεκόμενων σε… συνεταιράκια!
πηγή
https://bankstersae.blogspot.gr/2017/03/t.html
Ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και ο υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης κατέθεσαν σήμερα, Τετάρτη 29 Μαρτίου, τροπολογία στη Βουλή, σύμφωνα με την οποία ο όμιλος «Μορέας Α.Ε.» συμφερόντων Μπόμπολα, Κόκκαλη, Ιωάννου-Παρασκευαίδη θα αποζημιώνεται από τις τσέπες των Ελλήνων πολιτών για την ζημιογόνο λειτουργία του οδικού άξονα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα.
Η (ν)τροπολογία προβλέπει ότι η λειτουργία του έργου το οποίο διαχειρίζεται η κοινοπραξία «Μορέας» θα επιδοτείται από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, το οποίο θα καλύπτει με χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων τις ζημιές, εφόσον ο δρόμος δεν βγάζει τα έξοδά του ή δεν έχει κέρδος με βάση τον όγκο διελεύσεων των οχημάτων.
Πιο συγκεκριμένα «παρέχεται η δυνατότητα κάλυψης από το
εθνικό σκέλος του ΠΔΕ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της προβλεπόμενης στη σύμβαση παραχώρησης του έργου «Μελέτη-Κατασκευή- Χρηματοδότηση- Λειτουργία-Συντήρηση και Εκμετάλλευση του έργου “Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη (ν.3559/2007)”, δαπάνης η οποία προκαλείται από την υποχρέωση του Δημοσίου για την επιδότηση λειτουργίας και την πρόσθετη επιδότηση λειτουργίας του παραχωρησιούχου, που καταβάλλεται κατά τα ειδικότερα οριζόμενα».
Τι σημαίνει αυτό; Ότι ο ΣΥΡΙΖΑ που θα… χτυπούσε τους μεγαλοεργολάβους ενεργοποιεί τη ρήτρα της σύμβασης παραχώρησης του έργου με την οποία διασφαλίζει την κερδοφορία των μεγαλοεργολάβων που εκμεταλλεύονται τις εθνικές οδούς, εφόσον τα έσοδά τους πέφτουν κάτω από ένα συγκεκριμένο κατώφλι.
Η συγκεκριμένη επιδότηση δεν μπορεί να δοθεί μέσω ΕΣΠΑ καθώς τα κοινοτικά προγράμματα χρηματοδοτούν μόνο τις φάσεις των μελετών και της κατασκευής των έργων, αλλά όχι το στάδιο της λειτουργίας τους, με αποτέλεσμα πλέον το όποιο κόστος προκύψει από τον όγκο διέλευσης οχημάτων, να το επωμίζεται το Δημόσιο, δηλαδή ο ελληνικός λαός.
Αλήθεια, ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛΛ δεν ήταν αυτοί που κουνούσαν το δάχτυλο στους μεγαλοεργολάβους και έλεγαν ότι θα ακυρώσουν τις συμβάσεις παραχώρησης και θα τις επαναδιαπραγματευτούν;
Αλήθεια, γιατί στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας και στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτος δεν αναφέρεται το πιθανό κόστος που θα έχει για τον προϋπολογισμό η συγκεκριμένη επιδότηση προς την «Μορέας ΑΕ»;
Οι καιροί άλλαξαν και οι κκ Τσίπρας και Καμμένος συνδιαλέγονται με… γάτες Ιμαλάιων και μετατράπηκαν από «τιμωροί» των διαπλεκόμενων σε… συνεταιράκια!
ΕΔΩ ΚΑΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗΣ
πηγή
https://bankstersae.blogspot.gr/2017/03/t.html
http://oimaskespeftoun.blogspot.gr/2017/04/t.htmlhttp://oimaskespeftoun.blogspot.gr/2017/04/t.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου