Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Ωραίο στρατό έχουμε, ρε...


Καλέ τι ειν' αυτά που ακούν τα αυτάκια μου;
Ο Ελληνικός στρατός λέει έχει αναλάβει να ταϊζει με δεκάδες χιλιάδων μερίδες κάθε μέρα, τους αφορασιάτες λαθροεισβολείς;


Κι επιπλέον Έλληνες φαντάροι, πέφτουν στα τέσσερα για να καθαρίσουν το γήπεδο του χόκεϋ, να μπουν μέσα οι αλλαχουακμπαρίστας και να το ξανακάμουν καλοκαιρινό;
Είναι δυνατόν;

Κατήντησαν δηλαδή τους Ελληνες στρατιώτες καμαριέρες των λαθροεισβολέων;
Και να ΄ναι λέει και κανένας σαν τον αλησμόνητο Στρωςς Καν, ανάμεσα στους λαθρέποικους, να ζητάει και κοκό!
Έλεος, ρε προδότες!

Ο Ελληνικός στρατός, συριζαίικες σαύρες μου, είναι για να φυλάει την πατρίδα από τους εισβολείς. Όχι για να ξεσκατίζει και να ταϊζει τον πάσα έναν τυχοδιώχτη, που περνάει τα σύνορα μας με το έτσι θέλω.
Γι αυτό κρατήσαμε το όπλο, όσοι το κρατήσαμε - γι αυτό, το κρατάνε τώρα τα Ελληνάκια μας [όσα δηλαδή είναι άντρες κι όχι τίποτα λουλούδες σαν και του λογου σας], γι αυτό ορκιστήκαμε πίστη στη σημαία και στο εθνόσημο [που το καταργήσατε]

Να βάνεις τον Έλληνα στρατιώτη στην υπηρεσία των λαθροεισβολέων είναι κάτι χειρότερο από εθνική ταπείνωση. Είναι ξεφτίλισμα των αγέννητων και των νεκρών μας... 


Ελληνες στρατιωτες ενω ετοιμαζουν τα κρεβατακια των λαθροεισβολεων
στο γηπεδο χοκεϋ [επί τίνος;]

Κι αναρωτιέμαι τώρα, ρε πόυστη μου...
Δηλαδή αυτήν την εθνική ξεφτίλα την αποδέχτηκαν οι Έλληνες αξιωματικοί;
Και δεν βρέθηκε ένας - μα ένας, να βγει διαμαρτυρομενος;
Κι ας ήταν απλός ανθυπολοχαγός... Ας ήταν και λοχίας...
Δεν βρέθηκε ρε γαμώτο μου, ένας Έλληνας αξιωματικός, να βγει μπροστά και να βροντοφωνάξει...

- Όχι, ρε! Εγώ δεν παριστάνω την καμαριέρα κανενός. Εγώ ορκίστηκα Πίστη στην πατρίδα και στο έθνος. Δεν ορκίστηκα να σφουγγαρίζω τα πατώματα για να μου στρογγυλοκάτσουν οι αφγανοκογκολέζοι. Εγώ ρε έχω να δώσω λογαριασμό στο Κοινό Πεπρωμένο του Γένους μας. Όχι να σκύψω το κεφάλι στον κάθε πουσταρά, που μου παίρνει το όπλο για να μου δώσει ξεσκονόπανο. Αρνούμαι κύριοι να υπηρετήσω ανθρώπους που δεν είναι φυλετικά γνήσιοι Έλληνες. 
 
Το Σύνταγμα της Ελλάδος, στο οποίο ορκίστηκα πίστη, μου επιτάσσει να φυλάω τα σύνορα της πατρίδας από πάσης φύσεως εισβολείς. Κι εσείς με ξεφτιλίσατε σε όλη την οικουμένη φέρνοντας εδω τους Τουρκους και τις εβρωπέες τσούλες, να αναλάβουν αυτό για το οποίο είμαι υπεύθυνος εγώ...
Αν λοιπον εσεις εισαστε οι ιεροσυλοι των αγεννητων και των νεκρων μας, εγω τιμαω τους ορκους μου.
Παρτε τις σφουγγαριστρες σας και τις σκουπες σας και βαλτε τες στον κωλο σας. Θα σας αρεσει κιόλας...    


Ελληνας αξιωματικος καμει διαλειμμα, ενω εχει ηδη γεμισει τις ντοματες 
για τα συσιτια των λαθροεισβολεων και περιμενει να του φερουν και τα κολοκυθακια.
Να φατε γεμιστα απο τους Ελληνες αξιωματικους να γλειφετε τα δαχτυλα σας.
Καλυτερα κι απο αυτα της Φωτιου, ενα πραγμα... 
Ε λοιπον αδερφια μου Έλληνες δεν βρεθηκε ουτε ενας Ελληνας αξιωματικος, που να μιλησει αυτη τη βαρια και τιμια γλωσσα του στρατιωττη.
Εστω και αποστρατος, ρε παιδι μου...
Ωραίο στρατό έχουμε, ρε...

Διότι κυρία μου, αν αυτο που εχουμε λέγεται στρατος, τοτε εμενα απο εδω και ,μπρος να με αποκαλειτε Φιτσα [απο το Κοκκινοσκουφιτσα...]


Διμοιρία του Ελληνικού στρατού...
 
 
 
http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2015/12/blog-post_59.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters