Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Arnold Schwarzenegger: «Θα ήθελα να ήμουν έστω και μια μύγα στην αρχαία Ελλάδα, όταν έχτιζαν την Ακρόπολη»


Για τη σχέση του με τα παιδιά του, το θαυμασμό του για την Ελλάδα, αλλά και τον αναπάντεχο ρόλο από τον οποίο κέρδισε τα πρώτα χρήματα για να ξεκινήσει μαθήματα υποκριτικής μίλησε ο Arnold Schwarzenegger στο ελληνικό People, που τον συνάντησε λίγο πριν την νέα του ταινία Εξολοθρευτής: Γένεσις.
Το φιλμ εστιάζει στο ταξίδι πίσω στο χρόνο. Ποια περίοδο της ζωής σας θα θέλατε να ζήσετε ξανά;
Ό,τι έκανα στη ζωή μου το έκανα. Αυτό, όμως, που με ιντριγκάρει είναι οι ιστορικές περίοδοι. Θα ήθελα να ήμουν έστω και μια μύγα στην αρχαία Ελλάδα, όταν έχτιζαν την Ακρόπολη. Να ήμουν ένας απλός παρατηρητής, όχι πρωταγωνιστής, τη στιγμή που «γραφόταν» η ιστορία.
Η πρώτη σας ταινία ήταν Ο Ηρακλής στη Νέα Υόρκη. Νιώθετε ότι η ο μυθικός ήρωας έφερε γούρι στην πορεία σας;
Η ταινία γυρίστηκε πριν καν προλάβω να ονειρευτώ μια καριέρα στον κινηματογράφο, όμως μου απέφερε 1.000 δολάρια την εβδομάδα και με τα χρήματα που πήρα άρχισα εντατικά μαθήματα αγγλικών και υποκριτικής. Από μικρός είχα ιδιαίτερη αγάπη στην Ελλάδα, στους αρχαίους μύθους και ήρωες. Για εμάς, που έχουμε ασχοληθεί με το body building, η αρχαία Ελλάδα είναι πάντα στο επίκεντρο, νιώθουμε σαν συνεχιστές των αρχαίων Ελλήνων και για αυτό το λόγο αγαπώ ιδιαιτέρως τον Ηρακλή. Είμαι πολύ στενοχωρημένος για όσα συμβαίνουν σήμερα στην Ελλάδα. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς πολιτισμοί και λαοί με τεράστια ιστορία αγωνίζονται για να επιβιώσουν. Πιστεύω στους Έλληνες και στην ψυχή τους. Θα τα καταφέρετε.
Αυτή η αδυναμία σας στους ήρωες σας οδηγεί στο να παίζετε χαρακτήρες όπως ο Εξολοθρευτής;
Ακριβώς, και θα σας πω μια ιστορία. Όταν το 1984 με πρωτοκάλεσε ο JamesCameron για να παίξω στον Εξολοθρευτή, δεν μου άρεσε καθόλου ο ρόλος και του είπα «δεν θέλω να παίξω ένα χαρακτήρα που δεν είναι ηρωικός». Στις επιφυλάξεις μου απάντησε: «Μην ανησυχείς, ο τρόπος που θα κινηματογραφήσω την ταινία θα είναι τέτοιος που εσύ, αν και θα είσαι ο “κακός”, στο τέλος θα είσαι ο απόλυτος ήρωας». Τότε δεν κατάλαβα τι εννοούσε, όταν όμως είδα την ταινία, συνειδητοποίησα ότι είχε δίκιο.
Η είδηση του διαζυγίου σας το 2011 έκανε το γύρο του κόσμου. Επηρέασε τη σχέση με τα παιδιά σας. Πώς θα σας περιγράφατε ως πατέρα;
Δεν είμαι διαφορετικός από τους πατεράδες όλου του κόσμου, όλους αυτούς που καταλαβαίνουν πόσο μεγάλη ευθύνη είναι το να είσαι γονιός. Είμαι ιδιαίτερα προστατευτικός, κυρίως με τις κόρες μου. Τα παιδιά μου είναι «αστέρια» και πραγματικά είμαι πολύ υπερήφανος για εκείνα, αποτελούν τη μεγαλύτερη ευτυχία μου. Είναι πάντα δίπλα μου, σαν μια μεγάλη αγκαλιά!
Ακόμα σημειώνετε σε καρνέ τους στόχους κάθε ημέρας, όπως κάνατε παλιότερα;
Αυτή η συνήθεια μού έχει μείνει από την εποχή που ήμουν αθλητής. Οι αρσιβαρίστες, όταν μπαίνουν στο γυμναστήριο, γράφουν σε έναν πίνακα τα κιλά που θα σηκώσουν και τους στόχους της ημέρας. Την ίδια προσήλωση, με σκοπό τη βελτίωσή μου, είχα και στις αποφάσεις που αφορούν στην καριέρα μου. Πιστεύω πολύ στη στοχοπροσήλωση και, όπως αποδεικνύεται, δεν αλλάζει ο άνθρωπος!

peoplegreece.com
- See more at: http://www.xorisorianews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters