Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

ΔΗΛΩΣΗ: Του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕΡΙΑΝΟΥ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΪΝΟΥ κατοίκου ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΒΑΡΕΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ και ΠΙΛΟΤΟ οδός ΣΟΛΑΡΙ άνευ αριθμού:


 
Δηλώνω γνωρίζοντας και αποδεχόμενος τους νόμους του Ελληνικού Κράτους, ότι, θέτω των εαυτόν μου στη διάθεση της EI -E.N.D και των ανθρώπων της (Α. ΣΩΡΡΑΣ και Δρ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ και Α. ΒΑΛΣΑΜΑΚΗΣ) για όποιο δύποτε λόγο που θα είναι η απελευθέρωση των Ελλήνων από τη σημερινή εξοφρενική κατάσταση που επεβλήθη στην Ελλάδα από ξένα κέντρα εξουσίας, και ακόμα ότι ταυτίζομαι απόλυτα με τις θέσεις και απόψεις του κ. Dr. Ε. Λαμπράκη και ότι θα υποστηρίξω αυτές ψυχή και σώματι μέχρις αυτές τύχουν του πρέποντα σεβασμού από τις Εισαγγελικές Αρχές της Ελλάδος και για όσο καιρό απαιτηθεί η όποια δίωξη του όποιου ΠΡΟΔΟΤΗ στον Ελληνικό χώρο........!!!
Η Δήλωση αυτή φέρει σημερινή ημερομηνία 29.07.2014 και θα ισχύει για όποιο διάστημα χρειασθεί….!!

Ο ΔΗΛΩΝ
Γεώργιος Κ. Μέριανος
Κέρκυρα 29.07.2014
=================================

Vrisopoyla Salary Corfu 491 00 Hellas Tel: 6971 667439 and 6974 859245
Fax: 210 4531371 Email: ionianair@in.gr & nikoloyzos@yahoo.com

Κέρκυρα 12.08.2012
Σελίδα 01/00

Προς:
Πρωθυπουργό της Ελλάδος,
Υπουργό κ. Κ. Χατζιδάκη,
κ. Χατζηνικολάου (real news) Δημοσιογράφο,
Διοικητή ΥΠΑ κυρία Φ. Παπαδημητρίου, τέως Γραμματεύς,
Τέως Διοικητή ΥΠΑ κ. Ανδριανόπουλο,
κ. Α. Κόκκινο υπάλληλο (Δ7) Κεντρικής ΥΠΑ, (ΥΠΑ Δ/7 ),
Α. Πικούνη τέως Διευθυντή Αερολιμένων Κεντρική ΥΠΑ,
κ. Γ. Παπαδάκη, Τηλεοπτικό Σταθμό ΑΝΤ Δημοσιογράφο,
κ. M. Τριανταφυλλόπουλο Δημοσιογράφο,
κ. Κ. Καραμανλή, τέως Πρωθυπουργό,
κ. Γεώργιο Α. Παπανδρέου, τέως Πρωθυπουργό,
κ. Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιτζή,
κ. Σιούφα, Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων,

ΘΕΜΑ: αναξιοκρατία, σφετερισμός, υπονόμευση, διαπλοκή, ψεύδη, αποπροσανατολισμός κατά εμού του ιδίου αποτροπής μου δημιουργίας της ως άνω πρωτοποριακής αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους το έτος 2009 επενδυτικού κεφαλαίου περίπου 80 εκατ. Ευρώ και οικονομική καταστροφή της Κέρκυρας και περίπου 500 ανέργων πολιτών..!!!

Κύριοι,
Σας καταγγέλλω τη βάρβαρη-αισχρή πολιτική συμπεριφορά των ανωτέρω Δημόσιων υπαλλήλων της κεντρικής ΥΠΑ και λοιπόν άλλων, αφού μετά σιχαμερής εξουσίας που τους δώσατε εσείς ξεσχίζοντας έντιμους Έλληνες που πάντα έβλεπαν και βλέπουν τα οικονομικά της χώρας εντελώς διαφορετικά, και όχι μόνον για προσωπική ξευτίλα και κονόμα…!!!

Επειδή η διαχρονική μου ταλαιπωρία και αγανάκτηση με έχουν τελειώσει, παρακαλώ, μην μου ζητήσετε αντίγραφα της εξωφρενικής μου αλλά και των συνεργατών μου επιπλέον ταλαιπωρίας και εξευτελισμού, μπορείτε να αντλήσετε από τα εισερχόμενα πρωτοκολλημένα έγγραφα στη Κεντρική ΥΠΑ το Ιστορικό που κόστισε σε εμένα 570.000 Ευρώ!!!

Η κατασκευάστρια αεροπορική εταιρεία στο Τορόντο του Καναδά BOMBARDIER, έφριξε με τα ….παιχνίδια της ΥΠΑ εις βάρος μου, και ειδικότερα των ανέργων Ελλήνων που εγώ και συνεργάτες μου θα προβαίναμε άμεσα μετά το AOC που μονίμως περιμέναμε!!!

Επίσης, Μηχανολογική εταιρεία στο Τορόντο του Καναδά Aerosoft που κατ’ επανάληψη ήλθαν στην Αθήνα προκειμένου να μου παράσχουν τη βοήθεια τους, δεν πίστευαν ότι έτσι λειτουργεί η Ελλάδα…!!! Κόστος. 450.000 Δολάρια….!!!

Και όλα αυτά, για να κρατήσει η Aegean το μονοπωλιακό καθεστώς δίχως σοβαρό ανταγωνισμό αφού υπερτερούσε η εταιρεία μου σε όλους τους τομείς!!! Κύριοι, μορφώθηκα στον Καναδά, εργάσθηκα στον Καναδά πλέον των 25 χρόνων και επιπλέον 15 χρόνια στην Αμερική στη αυτή εργασία πάντα στις αεροπορικές επιστήμες εκτός της άρπας και εξευτελισμού Ελληνικού καθημερινού προϊόντος …!!!
Εσείς κύριοι, δεν διορίσατε εκπρόσωπο ΝΔ στην ΥΠΑ τον Ιούνιο του 2008 τον κ. Α. Κόκκινο (o οποίος μου έλεγε ότι δεν έχει άλλο κοστούμι να φορέσει), ο οποίος έβλεπε τα αεροπλάνα από φωτογραφίες….?!!! Ο κ. Α. Κόκκινος υπήρξε υπάλληλος της ΥΠΑ στις τεχνικές υπηρεσίες και μόνον…!!! Πως λοιπόν τον ονομάσατε Γενικό Διευθυντή Αερομεταφορών….?!!! Τον κ. Α. Πικούνη, με πια προσόντα τον καθίσατε στη καρέκλα του Διευθυντή Αεροδρομίων…?!!! Τι γνώριζε ο υπάλληλος από ανάγκες και εκσυγχρονισμό αεροδρομίων…?!!! Ο κ. Α. Πικούνης εργαζόταν στη Δ3Γ που είναι η υπηρεσία Πυρασφάλειας της ΥΠΑ…!!! Αξιοκρατικές τοποθετήσεις εις βάρος της κοινωνίας προκειμένου εσείς να κάνετε τη δουλειά σας και να μαζεύετε Ευρώ από τις σάρκες αυτών που δυστυχώς έμπαιναν στην Κεντρική ΥΠΑ…!!! Έτσι δεν είναι….κύριοι…?!!!

Και επειδή μπορώ να γράφω ατελείωτα αναφερόμενος στις βρομιές σας αφού λειτουργούσατε ως κοινοί απατεώνες, θα ολοκληρώσω εδώ αφήνοντας σας με ένα και μόνον συνημμένο έγγραφό μου…!!! Τα άλλα, από την ΥΠΑ και τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κο. Ρακιτζή…!!!

Εγώ σεμνά και ταπεινά, αναζητώ από εσάς τις 570.000 Ευρώ…!!! Τα οικονομικά έσοδα από τη λειτουργία της εταιρείας μου……σας τα δωρίζω…!!!

Και σημειώστε ότι, όταν ο Κωστής Χατζηδάκης ξευτέλιζε την Ολυμπιακή για να ξεπουληθεί στη συνέχεια με δόσεις Κοτσόβολου 50 εκατ. Ευρώ, είχα ξεκινήσει τις μελέτες μου και του είχα αποστήλη έγγραφό μου συστημένο ενημερώνοντας τον για το τι φτιάχνω, και ποτέ δεν απάντησε κύριοι…! Βλέπετε, το Ελληνικό Υπουργείο ήταν προίκα της γυναίκας του και δεν τον αφορούσαν οι νέες επενδύσεις…!!! Του έστειλα και δεύτερο, και δεν απάντησε, με αποτέλεσμα να λάβει και τρίτο και φαρμακερό…!!! Έτσι λειτουργούσε και λειτουργεί η Ελλάδα και εσείς το γνωρίζετε από πρώτο χέρι…!!! Το τέταρτο, έλαβε ο άξιο-θαύμαστος αντικαταστάτης του κ. Στυλιανίδης ο οποίος απλά…με έφτυσε…!!! Υπάρχουν πολλά αντίγραφα…!!!

Καταλαβαίνετε τώρα κάτι τι περισσότερο από αυτά που γνώρισα εγώ….?!!!

Και ενώ σκοτωνόταν να ξεπουλήσει την Ολυμπιακή, δεν με κάλεσε ποτέ να μου μιλήσει περί ξεπουλήματος της Ολυμπιακής…!!! Να τον χαίρεστε κ. Σαμαρά…!!! Με τέτοιους χαφιέδες, δεν πας μακριά…!!!

Και διαβάστε την απάντηση μου στον τότε Διοικητή ΥΠΑ κ. Κωσταντινίδη και θα καταλάβετε αρκετά περισσότερα..!!!

Ευχαριστώ, ευρισκόμενος σε αναμονή να παραλάβω τις 570.000 Ευρώ…!!!
Το επιστημονικό μου επάγγελμα είναι Μηχανολόγος Μηχανικός Αεροπλάνων και Πιλότος, με περίπου 45 χρόνια προϋπηρεσία στον Καναδά και Αμερική. Έχω καρφωμένα στον τοίχο του γραφείου μου 47 πτυχία, επαίνους και βραβεία..!!!

Εσείς πόσoυς επαίνους….. διαφθοράς έχετε…??!!!
Γεώργιος Κ. Μέριανος

ΠΗΓΉ: George Merianos - https://www.facebook.com/george.merianos?fref=nf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters