Σχεδόν τέσσερις μέρες έχουν συμπληρωθεί
απ' όταν η πτήση MH370 έγινε πτήση - φάντασμα με τους 239 επιβαίνοντες
να αγνοούνται και ακόμα να μην έχει βρεθεί ούτε ένα κομμάτι από το
αεροπλάνο.
Σήμερα, ο στρατός της Μαλαισίας, ανακοίνωσε ότι πιστεύει πως το αεροπλάνο, άλλαξε πορεία και πέταξε εκατοντάδες χιλιόμετρα στα δυτικά μετά την τελευταία του επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στην ανατολική ακτή της χώρας.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η υπόθεση, η οποία είναι από τις πλέον μυστηριώδεις στην ιστορία της παγκόσμιας πολιτικής αεροπορίας, τραβάει πολύ σε μάκρος αφού μέχρι και αυτή την ώρα, οι αγωνιώδεις έρευνες δεν έχουν αποδώσει καρπούς.
Νωρίτερα, οι μαλαισιανές αρχές είχαν ανακοινώσει ότι η πτήση MH370 εξαφανίστηκε μια ώρα μετά την απογείωση του αεροπλάνου από την Κουάλα Λουμπούρ.
"Άλλαξε πορεία στην Κότα Μπαρού και άρχισε να πετάει πιο χαμηλά. Εφτασε στα Στενά της Μαλακκα", είπε ανώτατος στρατιωτικός αξιωματούχος στο Reuters.
Αυτό αποκλείει ξαφνική μηχανική βλάβη αφού το αεροπλάνο πέταξε περίπου 500 χιλιόμετρα απ' όταν έχασε την επαφη με τον πύργο ελέγχου.
Την στιγμή που έχασε την επαφή το αεροπλάνο, ήταν σχεδόν στα μισά της πτήσης στην ανατολική ακτή της Μαλαισίας, την Κότα Μπαρού και πετούσε στα 35.000 πόδια.
Τα Στενά της Μαλακκα από τις θαλάσσιες περιοχές με την μεγαλύτερη κινηση βρίσκονται στην δυτική ακτή της Μαλαισίας.
Σήμερα, ο στρατός της Μαλαισίας, ανακοίνωσε ότι πιστεύει πως το αεροπλάνο, άλλαξε πορεία και πέταξε εκατοντάδες χιλιόμετρα στα δυτικά μετά την τελευταία του επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στην ανατολική ακτή της χώρας.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η υπόθεση, η οποία είναι από τις πλέον μυστηριώδεις στην ιστορία της παγκόσμιας πολιτικής αεροπορίας, τραβάει πολύ σε μάκρος αφού μέχρι και αυτή την ώρα, οι αγωνιώδεις έρευνες δεν έχουν αποδώσει καρπούς.
Νωρίτερα, οι μαλαισιανές αρχές είχαν ανακοινώσει ότι η πτήση MH370 εξαφανίστηκε μια ώρα μετά την απογείωση του αεροπλάνου από την Κουάλα Λουμπούρ.
"Άλλαξε πορεία στην Κότα Μπαρού και άρχισε να πετάει πιο χαμηλά. Εφτασε στα Στενά της Μαλακκα", είπε ανώτατος στρατιωτικός αξιωματούχος στο Reuters.
Αυτό αποκλείει ξαφνική μηχανική βλάβη αφού το αεροπλάνο πέταξε περίπου 500 χιλιόμετρα απ' όταν έχασε την επαφη με τον πύργο ελέγχου.
Την στιγμή που έχασε την επαφή το αεροπλάνο, ήταν σχεδόν στα μισά της πτήσης στην ανατολική ακτή της Μαλαισίας, την Κότα Μπαρού και πετούσε στα 35.000 πόδια.
Τα Στενά της Μαλακκα από τις θαλάσσιες περιοχές με την μεγαλύτερη κινηση βρίσκονται στην δυτική ακτή της Μαλαισίας.
Η εφημερίδα της Μαλαισίας Berita Harian έγραψε ότι ο επικεφαλής του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας δήλωσε ότι το αεροπλάνο εντοπίσθηκε τελευταία φορά από τα στρατιωτικά ραντάρ στις 2.40 κοντά στο νησί Pulau Perak στο βόρειο άκρο των Στενών της Μαλακκα. Πετούσε 1.000 μέτρα χαμηλότερα από πριν. Το τι έγινε μετά κανείς δεν το γνωρίζει.
Ακόμα και αν κλείσουν χειροκίνητα τα συστήματα εντοπισμού ενός αεροπλάνου, τότε σταματά να είναι ορατό στα πολιτικά ραντάρ αλλά όχι στα στρατιωτικά.
Νωρίτερα, η αστυνομία, είπε ότι ερευνά αν κάποιοι από τους επιβάτες ή από το πλήρωμα είχαν ψυχολογικά προβλήματα τα οποία θα μπορούσαν να εξηγήσουν την εξαφάνισή του από προσώπου γης.
Μαζί με αυτό βέβαια εξατάζουν και το ενδεχόμενο αεροπειρατείας, σαμποτάζ ή μηχανικής βλάβης.
Απάτη με ασφαλιστική εταιρεία;
Κι ενώ ακόμα δεν έχει βρεθεί ούτε ένα κομμάτι από το εξαφανισμένο αεροπλάνο, εξετάζουν ακόμα και το ενδεχόμενο κάποιος να ήθελε να πεθάνει και είχε κάνει μεγάλη ασφάλεια ζωής. Κι αυτό δεν το είπε ανώνυμη πηγή αλλά ο αρχηγός της αστυνομίας.
Αυτό που εξετάζουν καρέ καρέ είναι το βίντεο της επιβίβασης στο αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ μηπως κάποιος από τους επιβάτες είχε περίεργη συμπεριφορά.
Οι επιβάτες της μοιραίας πτήσης
Τα 2/3 των επιβατών ήταν κινέζοι. Οι υπόλοιποι ήταν 38 Μαλαισιανοί, 7 Ινδονήσιοι, εξι Αυστραλοί, 5 Ινδοί, 4 γάλλοι και 3 αμερικανοί.
Επίσης ήταν και οι δυο Ιρανοί, οι οποίοι είχαν στην κατοχή τους τα κλεμμένα διαβατήρια.
Ο ένας από τους δύο ιρανούς, σκόπευε να πάει στη Σουηδία για να ζητήσει να του χορηγηθεί άσυλο.
Ο Ιρανός αυτός, 29 ετών, ονομαζόταν Ντελαβάρ Σαγέντ Μοχαμάντ Ρεζά, σύμφωνα με τη σουηδική εφημερίδα Aftonbladet, αλλά ταξίδευε με ένα πλαστό ιταλικό διαβατήριο με το όνομα Λουίτζι Μαράλντι.
Σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της αστυνομίας του Γκέτεμποργκ, ο Ιρανός που είχε αναχωρήσει από την Κουάλα Λουμπούρ σκόπευε να πάει στο Μάλμε μέσω του Πεκίνου, του Άμστερνταμ και της Κοπεγχάγης.
Ο άλλος επιβάτης του Boeing 777 που ταξίδευε με πλαστό διαβατήριο ονομαζόταν Πουρί Νουρ Μοχαμαντί και ήταν 19 ετών, σύμφωνα με την εφημερίδα. Ήθελε να μεταβεί στη Γερμανία με πλαστό αυστριακό διαβατήριο.
Πάντως οι δύο άνδρες δεν ευθύνονται για την εξαφάνιση του αεροπλάνου, σύμφωνα με την Interpol, η οποία απέκλεισε σήμερα την πιθανότητα να έχει σημειωθεί τρομοκρατική ενέργεια.
Οι Ιρανοί δεν χρειάζονται βίζα για να μεταβούν στη Μαλαισία ως τουρίστες, γεγονός που καθιστά τη χώρα αυτή της Ασίας το πέρασμα που προτιμούν όσοι επιθυμούν να φύγουν από την Ισλαμική Δημοκρατία.
Στο μεταξύ η εισαγγελία του Παρισιού ξεκίνησε προκαταρκτική έρευνα για ανθρωποκτονία εξ αμελείας για την εξαφάνιση του Μπόινγκ πάνω από τα Θάλασσα της Νότιας Κίνας.
Τέσσερις Γάλλοι βρίσκονται μεταξύ των 227 επιβατών του αεροσκάφους της Malaysia Airlines, το οποίο εξαφανίστηκε από τα ραντάρ περίπου μία ώρα αφού απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ με προορισμό το Πεκίνο, και γι' αυτό η έρευνα ξεκίνησε από τις δικαστικές αρχές αυτεπάγγελτα.
newsit,gr
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
http://www.athensmagazine.gr/portal/athenstalk/86855#.Ux9nJs5_7pc
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου