Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να έχει αλλάξει την Ελλάδα [Βίντεο]

NAMCO ΑΕ και το νέο PONY 4

Οι αδερφοί Κοντογούρη είχαν θέσει εξαρχής στόχο την παραγωγή ενός Ελληνικού αυτοκινήτου με κεντρικό άξονα την εθνική παραγωγή, την κλασική απλότητα και τη λιτή εμφάνιση.

Το 1956, ίδρυσαν στη Θεσσαλονίκη την ΦΑΡΚΟ ΑΕ με συμμέτοχο την τότε μεσουρανούσα αυτοκινητοβιομηχανία Chrysler S.A. των Η.Π.Α. Η ΦΑΡΚΟ παρήγαγε το πρώτο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, το Farmobil, και έκανε μερικές εξαγωγές στην Πορτογαλία. Στην Ελλάδα δεν της δόθηκε άδεια για την κυκλοφορία του (!), αναγκάζοντας την Chrysler να εγκαταλείψει την χώρα μας.

Το 1962, οι αδερφοί Κοντογούρη άρχισαν την εξέλιξη του Farmobil που κατέληξε στο θρυλικό Pony.

Από το 1973 που ιδρύθηκε έως το 1985 που έκλεισε, η νέα εταιρία Namco (National Motor Company, Εθνική Αυτοκινητοβιομηχανία), πούλησε περίπου 40.000 οχήματα Pony στην Ελλάδα και έκανε εξαγωγές σε 14 χώρες -- πλήρης επιβεβαίωση της ποιότητας και της
άκρως ανταγωνιστικής διεθνώς τιμής, και πανηγυρική επιβεβαίωση της φιλοσοφίας του Pony (Σχολή Κοντογούρη).

Το 1981, η NAMCO δέχθηκε μια μεγάλη παραγγελία για την κατασκευή 20.000 αυτοκινήτων Pony ετησίως για τα επόμενα 10 χρόνια, με σκοπό την εξαγωγή στις Η.Π.Α. και οι αδερφοί Κοντογούρη αποφάσισαν να κάνουν μια νέα επένδυση στο Κιλκίς.

Τον Σεπτέμβριο του 1981, εξασφάλισαν τη συνεργασία των εταιριών Ford, Citroen, Volkswagen, Deutz και τριών κολοσσιαίων τραπεζών της Γαλλίας, με στόχο το μεγάλο άλμα: να καταστεί η Ελλάδα χώρα μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας.

Δυστυχώς η επένδυση δεν ολοκληρώθηκε ποτέ λόγω αντιτιθέμενων συμφερόντων, στερώντας τον τόπο μας από μια τεράστια ευκαιρία εκβιομηχάνισης και εξαγωγών (βλ. ΦΕΚ 15/9/1981).

Είναι αξιοσημείωτο ότι κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως οι Ford, Chrysler, Citroen, Volkswagen κ.λ.π. , όχι μόνο αξιολόγησαν θετικά την αξία του Pony, αλλά δέχτηκαν να συμμετάσχουν στην παραγωγή προσφέροντας μοναδικά και ανεπανάληπτα πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη εθνικής εξαγωγικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Δυστυχώς, η κρατική γραφειοκρατία και η προφανής αντίθεση μεγάλου μέρους του εισαγωγικού κατεστημένου υπερίσχυσαν, τορπιλίζοντας κάθε σοβαρή προσπάθεια παραγωγής οχημάτων στην Ελλάδα, τόσο από τη NAMCO όσο και από άλλες αξιόλογες εταιρίες.

Και φυσικά, αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα με αδιάφορο ή εχθρικό και τραπεζικό κατεστημένο είναι εντελώς αδύνατο να προχωρήσει. Είναι προφανές ότι, αν προχωρούσε, η επένδυση της NAMCO θα πρόσφερε τεράστια οφέλη στην ελληνική οικονομία.

Νότες αισιοδοξίας ωστόσο δίνει η πρόθεση της NAMCO να παρουσιάσει την 4η γενιά Pony, με χαμηλή τιμή, τη γνωστή ποιότητα και την ελπίδα να αγαπηθεί όσο και ο προκάτοχός του.




Από Konstantinos Papagiannopoulos το είδα
http://oimaskespeftoun.blogspot.gr/2013/12/blog-post_4757.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters