Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Γιατί ο Σαμαράς δεν “αγγίζει” το θέμα των υποβρυχίων και βάζει “πάγο” σε Βενιζέλο – Αβραμόπουλο

Με την ουσία του θέματος των υποβρυχίων 214 που οι πολίτες έχουν πληρώσει πάνω από 2 δις αλλά στον Στόλο δεν τα ΄χουμε και κανείς δεν ξέρει αν θα τα δούμε κάποτε εκεί ουδείς ασχολείται.

Αυτό προκύπτει τουλάχστον την επόμενη μέρα της “μάχης” Βενιζέλου-Αβραμόπουλου . Το ενδιαφέρον της κυβέρνησης επικεντρώνεται στο πως η σύγκρουση αυτή θα σταματήσει και τα πνεύματα θα ηρεμήσουν. Μόνο που το θέμα των υποβρυχίων χωρίς συγκρούσεις δεν πρόκειται να λυθεί. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του πολιτικού ρεπορτάζ που δημοσιεύονται στον σημερινό Τύπο ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς είχε τηλεφωνικές επικοινωνίες με Βενιζέλο και Αβραμόπουλο προκειμένου να ζητήσει “ηρεμία” προσπαθώντας να πέσουν οι τόνοι.

Οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι η κυβέρνηση δεν επιθυμεί να συνεχιστεί η αντιπαράθεση γιατί “αυτό θα δώσει επιχειρήματα στην αντιπολίτευση”! Ρίχνουν μάλιστα ευθύνες στον Αβραμόπουλο που άνοιξε το ζήτημα .


Με την ουσία του θέματος των υποβρυχίων 214 που οι πολίτες έχουν πληρώσει πάνω από 2 δις αλλά στον Στόλο δεν τα ΄χουμε και κανείς δεν ξέρει αν θα τα δούμε κάποτε εκεί ουδείς ασχολείται.

Το πραγματικό πρόβλημα που είναι πως θα πάρουμε τα υποβρύχια -που επαναλαμβάνουμε έχουμε πληρώσει- φαίνεται ότι θεωρείται “δευτερεύον” από την σημερινή κυβέρνηση.

Γιατί δεν θέλει ο πρωθυπουργός να “αγγίξει” το θέμα τώρα;

Γιατί η αλήθεια είναι ότι αν το θέμα υποβρύχια 214 συζητηθεί και ερευνηθεί διεξοδικά θα προκύψουν ευθύνες για λάθος χειρισμούς και για τη ΝΔ . Και μάλιστα σοβαρές. Ο Βενιζέλος μπορεί να δέχεται σκληρή κριτική για τον τρόπο που χειρίστηκε το θέμα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά – υποβρύχια , όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι “κληρονόμησε” μια κατάσταση που είχε οδηγηθεί σε αδιέξοδο.

Ποιος το είχε προκαλέσει;

Η πλήρης τετραετής “ακινησία” που είχε επιλέξει ως τακτική η κυβέρνηση της ΝΔ από το 2005 που προέκυψε το πρόβλημα ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, μέχρι το 2009 που οι Γερμανοί έφυγαν …σαν κύριοι από το Σκαραμαγκά καταγγέλοντας μάλιστα και την σύμβαση!!! Λίγο πριν φύγουν μάλιστα τον Σεπτέμβριο του 2009 είχαν εισπράξει και μια παχυλή δόση περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ !

Κατά τ΄ άλλα αυτό που φαίνεται ότι απασχολεί είναι αν θα συνεχίσουν να τσακώνονται οι Βενιζέλος-Αβραμόπουλος. Το γεγονός ότι τα υποβρύχια 214 “σαπίζουν” στον Σκαραμαγκά έχοντας υποστεί ήδη ζημιές άνω των 50 εκατομμυρίων ευρώ και ότι οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων που θα “έσωζε” η σύμβαση του 2010 ,έχουν να πληρωθούν 19 μήνες είναι θέματα που …κάποια στιγμή θα απασχολήσουν την κυβέρνηση.
onalert.gr
 
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2013/10/blog-post_24.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters