Πράγματι επιτυχές το πολυδιαφημισμένο ταξίδι Σαμαρά στο Πεκίνο.
Ηδη οι πρώτες συμφωνίες υπογράφηκαν, τα πρώτα συμβόλαια αρχίζουν να ενεργοποιούνται και τα πρώτα $ θα πρέπει να αναμένονται από το τέλος του 2013.
Που όμως στα ταμεία του κινεζικού κράτους, καθώς οι μόνες ουσιαστικές συμφωνίες μεταξύ των δύο πλευρών αφορούν σε νέες παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων στα ναυπηγεία της αχανούς χώρας.
σ.σ. αλήθεια ας καθίσουν κάποιο στιγμή σοβαροί φορείς και έγκριτοι αναλυτές να μας εξηγήσουν ποιές είναι τέλος πάντων αυτές οι άμεσες επενδύσεις των ελλήνων εφοπλισταράδων στην χώρα τους.
Πόσες οι νέες θέσεις εργασίας που δημιούργησαν. Πόσα τα άμεσα φορολογικά έσοδα. Σε ποιούς τομείς, καινοτομίες επένδυσαν, πόσο υπολογίζεται η πραγματική συνεισφορά τους στο ενεργό ΑΕΠ.
Όσο δε για την πολυδιαφημιζόμενη εισρροή συναλλάγματος ας τελειώνει κάποια στιγμή αυτό το παραμύθι.
lobbystasgr
http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/05/blog-post_8597.html
Ηδη οι πρώτες συμφωνίες υπογράφηκαν, τα πρώτα συμβόλαια αρχίζουν να ενεργοποιούνται και τα πρώτα $ θα πρέπει να αναμένονται από το τέλος του 2013.
Που όμως στα ταμεία του κινεζικού κράτους, καθώς οι μόνες ουσιαστικές συμφωνίες μεταξύ των δύο πλευρών αφορούν σε νέες παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων στα ναυπηγεία της αχανούς χώρας.
Ηδη οι έλληνες εφοπλησταράδες συνήψαν δάνεια άνω των 263 εκατ $ με τα κινεζικά σπίτια Exim και China Development. Περί τις 185 νέες παραγγελίες πέραν αυτών, που έχουν υπογραφεί και ΄΄χτίζονται΄΄ την τελευταία 7ετία από το ελληνικό εφοπλιστικό lobby που προ μηνός συμμεριζόμενο τη δεινή θέση του πόπολου δώρισε δύο...ναυαγοσωστικά (ή κάτι τέτοιο ) στο Ε.Ν.
Θα πείτε πως οι συμφωνίες θα υπογράφονταν ασχέτως του ταξιδιού του πρωθυπουργού στην Κίνα, πως η ελληνική ναυτιλία λειτουργεί αυτόνομα και έτσι είναι. Αλλά ας μην επιχειρείται να αξιοποιηθεί επικοινωνιακά η όλη κατάσταση υπέρ του Αντ. Σαμαρά και να πεισθεί το πόπολο για την επιτυχία του ταξιδιού.
Θα πείτε πως οι συμφωνίες θα υπογράφονταν ασχέτως του ταξιδιού του πρωθυπουργού στην Κίνα, πως η ελληνική ναυτιλία λειτουργεί αυτόνομα και έτσι είναι. Αλλά ας μην επιχειρείται να αξιοποιηθεί επικοινωνιακά η όλη κατάσταση υπέρ του Αντ. Σαμαρά και να πεισθεί το πόπολο για την επιτυχία του ταξιδιού.
Και για να μην λέτε πως εδώ στον lobbystas είμαστε εμπαθείς
αναπαράγουμε τα πρόσφατα στοιχεία της έγκυρης XRTC- που είναι εκτός των
άλλων και σύμβουλος της China Development στην Ελλάδα)- για να
εξηγούμεθα.
Ξεπερνούν λοιπόν τα 17 δις $ οι συνολικές παραγγελίες των ελλήνων εφοπλιστών στα κινεζικά ναυπηγεία τα τελευταία 7 χρόνια.
Ολόκληρες ναυπηγοεπισκευαστικές ζώνες αχανείς, πολιτείες ολόκληρες χτίστηκαν τα τελευταία χρόνια χάρη στις παραγγελίες των ελλήνων eφοπλιστών.
Και συζητάμε εάν στη χώρα μας μπορούν να επιβιώσουν το Νεώρειο του Ταβουλάρη ή της Ελευσίνας. Οι πιο τελευταίες παραγγελίες υπογράφηκαν από Μαρινάκη, Λασκαρίδη, Γκιόχα.
Ολόκληρες ναυπηγοεπισκευαστικές ζώνες αχανείς, πολιτείες ολόκληρες χτίστηκαν τα τελευταία χρόνια χάρη στις παραγγελίες των ελλήνων eφοπλιστών.
Και συζητάμε εάν στη χώρα μας μπορούν να επιβιώσουν το Νεώρειο του Ταβουλάρη ή της Ελευσίνας. Οι πιο τελευταίες παραγγελίες υπογράφηκαν από Μαρινάκη, Λασκαρίδη, Γκιόχα.
σ.σ. αλήθεια ας καθίσουν κάποιο στιγμή σοβαροί φορείς και έγκριτοι αναλυτές να μας εξηγήσουν ποιές είναι τέλος πάντων αυτές οι άμεσες επενδύσεις των ελλήνων εφοπλισταράδων στην χώρα τους.
Πόσες οι νέες θέσεις εργασίας που δημιούργησαν. Πόσα τα άμεσα φορολογικά έσοδα. Σε ποιούς τομείς, καινοτομίες επένδυσαν, πόσο υπολογίζεται η πραγματική συνεισφορά τους στο ενεργό ΑΕΠ.
Όσο δε για την πολυδιαφημιζόμενη εισρροή συναλλάγματος ας τελειώνει κάποια στιγμή αυτό το παραμύθι.
lobbystasgr
http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/05/blog-post_8597.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου