Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

Μητέρα Κατσίφα: Επίτηδες εκτέλεσαν τον γιό μου


Μισούν τους Έλληνες και τον Ελληνισμό

Η μητέρα του 35χρονου ομογενούς επεσήμανε ότι η ίδια τον είχε προειδοποιήσει αρκετές φορές για τον κίνδυνο που διέτρεχε η ζωή του

«Επίτηδες εκτέλεσαν τον γιό μου», δήλωσε σήμερα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ η μητέρα του 35χρονου ομογενούς Κωνσταντίνου Κατσίφα που έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια ανταλλαγής πυροβολισμών με αστυνομικούς στο χωριό Βουλιαράτες στην Αλβανία ύστερα από καταδίωξη.


«Κανένας δεν μας εξηγεί τίποτα. Το παιδί μου δεν είχε μπλεξίματα με την αστυνομία, απλά σήκωνε τη σημαία για την Ελλάδα» είπε η μητέρα του 35χρονου, και πρόσθεσε «αν έκανε το παιδί μου τίποτα υπήρχε η δικαιοσύνη».
«Έχουν μίσος για τον ελληνισμό»
ανέφερε χαρακτηριστικά και σημείωσε πως το παιδί της δεν φοβόταν. Επεσήμανε ότι η ίδια τον είχε προειδοποιήσει αρκετές φορές για τον κίνδυνο που διέτρεχε η ζωή του. «Εδώ - του έλεγα - υπάρχουν αρπακτικά», δήλωσε η κ. Κατσίφα.
«Δεν χωνεύουν την Ελλάδα εδώ. Το παιδί μου ήθελε τη μάνα-Ελλάδα»
συνέχισε ενώ περιγράφοντας την είσοδο των Αλβανών αστυνομικών στο σπίτι της λίγη ώρα μετά το χαμό του γιου της είπε ότι 
«άνοιξα τα χέρια μου και δεν τους άφηνα να μπουν μέσα, τους έλεγα "τι γίνεται;" και αυτοί δεν μου απαντούσαν». 
Σύμφωνα με την ίδια ο Κωνσταντίνος Κατσίφας
«ερχόταν εδώ τα τελευταία 5-6 χρόνια και σήκωνε σημαίες και στόλιζε το χωριό για τους ήρωές μας».
Η μητέρα του 35χρονου κατηγόρησε και συγχωριανούς της στους Βουλιαράτες λέγοντας ότι
«η αστυνομία τα μαθαίνει από τους κολαούζους από το χωριό».
Ήθελαν να το λυγίσουν το παιδί μου, γι' αυτό μου το "έφαγαν" το παιδί μου» 
πρόσθεσε υποστηρίζοντας ότι όσα έγιναν έγιναν «πρώτα για τον εκφοβισμό της ελληνικής κοινότητας.

Ωστόσο η ίδια διεμήνυσε ότι «θα είμαι δυνατή για την Ελλάδα και τη Βόρεια Ήπειρο».

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ η οικογένεια του 35χρονου, έχει ήδη καταθέσει μήνυση σε βάρος της αλβανικής αστυνομίας.

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως το αίτημα της οικογένειας να σταλεί από την Ελλάδα πραγματογνώμονας απερρίφθη από την Αλβανία. Οι αλβανικές αρχές ισχυρίζονται ότι η σωρός έχει ήδη εξεταστεί από ιατροδικαστή στην Αλβανία και ότι δεν χρειάζεται επανεξέταση.

Εν τω μεταξύ, βίντεο-ντοκουμέντο από την ανταλλαγή πυροβολισμών μεταξύ του ομογενή Κωνσταντίνου Κατσίφα και των αστυνομικών στις Βουλιαράτες έδωσε στη δημοσιότητα το αλβανικό κανάλι «REPORT TV».

Σε αυτό εμφανίζεται ο Κατσίφας ντυμένος με ρούχα παραλλαγής και να κρατάει ένα καλάσνικοφ ενώ το βίντεο έχει τραβηχτεί από το καφενείο του χωριού.



https://kostasxan.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters