Κάποτε, αν κάποιος άκουγε φωνές στο κεφάλι του θεωρούνταν αλλοπαρμένος και κατέληγε τρελάρας ή προφήτης ή δαιμονισμένος ακόμη και στην πυρά κατέληγε, ειδικά αν είχε την ατυχία να ζει στην επικράτεια της χριστιανικής πανούκλας.
Στην εποχή μας ανησυχεί σοβαρά για την νοητική του υγεία και τρέχει στον ψυχίατρο που τον πλακώνει στα χάπια.
Ομως και σε αυτό το θέμα, λίγοι είναι οι ενημερωμένοι, γιατί το φαινόμενο «φωνές στο κεφάλι» δεν θεωρείται πλέον ένδειξη σχιζοφρένειας. Ήρθε ο καιρός όπου αυτό που ακούς μέσα στο κεφάλι σου μπορεί να το προκάλεσαν κάποιοι άλλοι. Για την ακρίβεια να στο τοποθέτησαν εκεί.
Είναι παμπάλαιο το θέμα, δεν έχει προκύψει όψιμα το ενδεχόμενο ελέγχου της σκέψης από απόσταση, που από την μια πλευρά, προπαγανδιστικά, το έκαναν να φαντάζει με επιστημονική φαντασία, ενώ απ’ την άλλη γνωρίζουν ότι o Aφέντης του γαλαξία μας, (αναζήτησε το άρθρο: The Big Boss) αυτήν ακριβώς την τεχνολογία χρησιμοποιεί για να ελέγχει τα δις πιστών -υπηκόων του και τους εν οίκω ανταγωνιστές του, για να αποφεύγει τους πολέμους με το πικρό ενδεχόμενο να χάσει. Τώρα πια θεωρείται εφικτό και για το πόπολο, η τεχνολογική δυνατότητα να επηρεαστεί άμεσα και να κατευθυνθεί το μεγαλύτερο μέρος από τα δισεκατομμύρια εγκεφάλων του ανθρώπινου κοπαδιού. Εχει ήδη χρησιμοποιηθεί στον Πόλεμο του κόλπου και στην Συρία, με το όνομα Σιωπηλός Ήχος -αν και φυσικά, η επίσημη κυβέρνηση των ΗΠΑ αρνείται κατηγορηματικά την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας. Χμ, τους πιστεύουν μονάχα οι άνθρωποι της πίστης.
Το 2002 έκανε ιδιαίτερη αίσθηση η κινηματογραφική ταινία Minority Report βασισμένη σε βιβλίο του συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Philip Kindred Dick που παρουσίαζε ένα μελλοντικό δυστοπικό, φυσικά, κόσμο όπου μαζί με πολλά τρομακτικά πράγματα, έκαναν εντύπωση οι βιτρίνες και οι αυτόματοι πωλητές που μιλούσαν αποκλειστικά στον κάθε επίδοξο αγοραστή που περνούσε από μπροστά τους. Αυτό άλλους ενθουσίασε, άλλους τρόμαξε, ανάλογα με την θέση που έχουν απέναντι στις πεποιθήσεις τους και το μαντρί που υπηρετούν, αλλά οι περισσότεροι το απόδωσαν σ’ ένα μακρινό και φανταστικό μέλλον και πολύ βολικά το ‘βγάλαν απ’ το μυαλό τους.
Τον ίδιο Xειμώνα του 2002 το αμερικανικό περιοδικό Popular Science έδωσε το πρώτο βραβείο στον 63χρονο τότε Elwood G. «Woody» Norris (γεννημένο το 1938) έναν αμφιλεγόμενο φυσικό κι εφευρέτη, φουτουριστή κι οραματιστή από το Σαν Ντιέγκο όπου επινόησε ένα μηχάνημα που κάνει αυτό ακριβώς. Ο Elwood G. «Woody» Norris είναι ιδρυτής πολλών εταιρειών που ‘χει ως όχημα για να χρηματοδοτήσει, να προωθήσει και να εμπορευματοποιήσει τις εφευρέσεις του. Ο Νόρις κατείχε θέσεις αξιωματικών και διευθυντών σε όλες τις δημόσιες εταιρείες που ίδρυσε. Σήμερα υπηρετεί ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Parametric Sound Corporation, ένα spin-off από την LRAD Corporation.
Ο Norris ξεκίνησε από την Πολεμική Αεροπορία των Ηνωμένων Πολιτειών το 1956 και εκπαιδεύτηκε ως ειδικός πυρηνικών όπλων, παρακολουθώντας μαθήματα στο Πανεπιστήμιο του Νέου Μεξικού. Το 1959, έγινε διευθυντής του σταθμού πειραματικών μηχανικών για το Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον. Ο Norris ήταν ο νικητής του Βραβείου Lemelson-MIT του 2005 για την εφεύρεσή του «υπερυπνισμένου ήχου» που επιτρέπει στον ήχο να εστιάζεται με μεγάλη ακρίβεια. Ο Norris είχε χρησιμοποιήσει το χρηματικό έπαθλο $500,000 Lemelson-MIT για να ιδρύσει ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα για να βοηθήσει τους αγωνιζόμενους ανεξάρτητους εφευρέτες.
Το HyperSonic Sound System (Υπερηχητικό Ηχοσύστημα) HSS όπως το αποκαλεί ο Norris εν συντομία, παίρνει ένα ακουστικό σήμα από οποιαδήποτε πηγή, το μετατρέπει σε υπερηχητική συχνότητα και το κατευθύνει σαν ακτίνα φωτός σε οποιονδήποτε στόχο πολλά μέτρα μακριά. Το «ακουστικό ετερόδυνο» όπως είναι το επιστημονικό του όνομα βασίζεται στο «φαινόμενο Ταρτίνι» από τον Ιταλό συνθέτη Τζιουζέπε Ταρτίνι που ήταν ο πρώτος που παρατήρησε ότι δύο κύματα σε διαφορετικές συχνότητες παράγουν έναν τρίτο ήχο με διαφορετική συχνότητα. Το σύστημα HSS δεν έχει συμβατικά ηχεία, βασίζεται σε υπερηχητικά κύματα και δημιουργεί ουσιαστικά ένα ηχητικό ολόγραμμα που εμφανίζεται μέσα το κεφάλι μας από το πουθενά. Ως εφεύρεση αντιπροσωπεύει την μεγαλύτερη επανάσταση στην ακουστική από την εποχή που εφευρέθηκαν τα μεγάφωνα έναν αιώνα πριν.
Αυτή η τεχνολογία αναπτύχθηκε αρχικά από το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ και το Σοβιετικό Πολεμικό Ναυτικό για υποβρύχια sonar στα μέσα της δεκαετίας του 1960 κι ερευνήθηκε από Ιάπωνες ερευνητές στις αρχές της δεκαετίας του 1980, αλλά οι προσπάθειες αυτές εγκαταλείφθηκαν λόγω εξαιρετικά χαμηλής ποιότητας ήχου και κόστος του συστήματος. Αυτά τα προβλήματα εξελίχθηκαν μέχρις ότου ένα έγγραφο που δημοσίευσε ο Δρ. F. Joseph Pompei του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης το 1998 περιγράφει πλήρως μια συσκευή εργασίας που μείωσε την ακουστική παραμόρφωση ουσιαστικά σε αυτή ενός παραδοσιακού μεγαφώνου. Από το 2014 υπήρχαν γνωστές πέντε συσκευές που κυκλοφόρησαν στο εμπόριο και χρησιμοποιούν υπερήχους για να δημιουργήσουν μια ακουστική δέσμη.
Όπως δηλώνουν οι προοπτικές της είναι τεράστιες αν κι όχι απαραίτητα καλές. Πέρα από το να περνάς μπροστά από ένα αυτόματο πωλητή αναψυκτικών και να ακούς -μέσα στο κεφάλι σου, μόνο εσύ- τον ήχο από παγάκια και μια «χαδιάρα φωνή» να σου δίνει την εντολή «διψάς, θέλεις μια παγωμένη κόκα κόλα», στην Ιαπωνία έχει ήδη πουληθεί σε εταιρία αυτόματων πωλητών αναψυκτικών. Μέχρι να περπατάς κι από βιτρίνες να σε δελεάζουν εκτός από οπτικά κι ακουστικά, από διαδρόμους στα σούπερ μάρκετ με ένα προπαγανδιστικό μήνυμα, ειδικά για σένα -και πάντα μέσα στο κεφάλι σου- να σου δίνουν εντολή που να χαλάσεις τα χρήματα σου μέσα σε ένα πολυκατάστημα των ίδιων πολυεθνικών που θα διαθέτουν την τεχνολογία HSS
…και προπάντων … που και πως θα διαθετεις την ενέργεια σου. Πως να σπαταλάς την τόσο πολύτιμη Προσοχή σου. Αν σήμερα το να ξοδεύεις την Προσοχή σου δηλ. την Ενέργεια σου περιορίζεται στα «κοινωνικά» δίκτυα της απόλυτης, δικτατορικής λογοκρισίας (δήθεν ως hoax και fake news) και στις «μαύρες οθόνες» συντηρώντας ένα ιερατείο που σε βαμπιρίζει, σκέψου -αν μπορείς- τις τρομερές προεκτάσεις ενός τέτοιου συστήματος στα χέρια της μιαρής φυλής και των ιερατείων της «Mystery Babylon» μπρρρ…
Θα ακούς την μουσική στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο μέσα στο κεφάλι σου και οι υπόλοιποι μέσα στο αυτοκίνητο θα ακούνε άλλη μουσική. Θα ακούνε φωνές που θα τους λένε τι να κάνουν και τι να μην κάνουν. Αν αυτό δεν είναι τρομακτικά άσχημο, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι.
Οι πόλεις θ’ απαλλαγούν από πολλούς θορύβους, νεκρική ησυχία θα επικρατεί κι ο θόρυβος θα μεταφερθεί μέσα στο κεφάλι σου, θα απαλλαγείς από κάθε ικμάδα Ελευθερίας, αυτής που βρίσκεται ανάμεσα στ’ αυτιά σου. Η κατευθυντική σήμανση του σήματος ήχου μπορεί να πραγματοποιηθεί με την χρήση υπερηχητικής δέσμης, η οποία θα προειδοποιεί για την προσέγγιση ενός κινδύνου -άσχετα αν υπάρχει κίνδυνος εκεί κοντά- αποφεύγοντας παράλληλα την όχληση δυνατών σημάτων του ίδιου κινδύνου στον περιβάλλοντα χώρο. Κοντολογίς, θα χαθεί και το τελευταίο ίχνος από το Ενστικτο της Επιβίωσης του ανθρώπινου ζώου.
Το WikiLeaks δημοσίευσε τεχνικές προδιαγραφές τέτοιων όπλων.
Υπήρξαν φωνές για τα στρατιωτικά ηχητικά όπλα που εκπέμπουν υψηλής κατευθυντικότητας ήχο υψηλής έντασης. Ωστόσο, αυτές οι συσκευές λένε, πως δεν χρησιμοποιούν υπερήχους, (μόνο οι πιστοί τους πιστεύουν) αν και μερικές φορές λένε πως το κάνουν. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για προσωπικούς ήχους, είτε για να ακούγονται ήχοι-σκέψεις μόνο σε ένα άτομο, (φωνές στο κεφάλι) είτε ό,τι σε μια ομάδα επιθυμούν οι εξουσιαστές να ακούει. Οι οδηγίες πλοήγησης είναι ενδιαφέρουσες μόνο για τον οδηγό σ’ ένα αυτοκίνητο, όχι για τους επιβάτες. Μια άλλη εφαρμογή είναι για στερεοφωνικό ήχο, όπου το ένα αυτί δεν θ’ ακούει ό,τι ακούει το άλλο, δηλ. ο εγκέφαλος γίνεται σμπαράλια. Σκέψου στο ένα αυτί να υπάρχει μία εντολή και στο άλλο αυτί η ακριβώς αντίθετη της … ε, κάπως πρέπει να συνεχίσουν να υπάρχουν και τα βαμπιρ-ψυχίατροι.
Ιδιαίτερα στις τηλεπικοινωνίες οι εφαρμογές δεν θα ‘χουν όριο. Στην διασκέδαση, θα πρόσθετε αληθοφάνεια στον ήχο του σινεμά σε μικρότερες εντάσεις όπου θ’ ακούς μόνο εσύ έναν πύραυλο να περνά πάνω από το κεφάλι σου, την στιγμή που ο διπλανός σου θα ακούει τις βόμβες να σκάνε δίπλα του … και τα χορευτικά κλάμπ θα διαθέτουν πολλές μουσικές για διαφορετικά γούστα, με τον καθένα να χορεύει την μουσική που θ’ ακούει στο κεφάλι του …για σκέψου την εικόνα λίγο.
Η συσκευή κυκλοφορεί ήδη στην αγορά και κοστίζει 600 – 900$ ανάλογα με το μέγεθός της και είναι σίγουρο ότι τα βγάζει τα λεφτά της. Προκύπτουν όμως και πολύ μεγαλύτερες φρικτές δυνατότητες από αυτές που προορίζονται για το εμπόριο. Ο Norris δεν είναι πλέον νέος κι έχει ήδη ξοδέψει πολλά χρόνια από την ζωή του και γύρω στα 50.000. 000$ πάνω σ’ αυτήν την εφεύρεση …και είναι ανυπόμονος για κέρδη. Δηλώνει ότι επειδή το HSS δεν έχει ακόμη τελειοποιηθεί στις χαμηλότερες συχνότητες της μουσικής ώστε να αξιοποιηθούν πλήρως οι δυνατότητες του στον εμπορικό τομέα και ο ίδιος, όπως κάνουν συνήθως οι επιστήμονες, δεν νιώθει να δεσμεύεται από την ηθική πλευρά της εφαρμογής της εφεύρεσης του, έτσι στράφηκε στην Αμερικανική κυβέρνηση. Σε πρώτη φάση ενδιαφέρθηκε το Υπουργείο Δικαιοσύνης για να εξυπηρετηθεί το σχέδιο της κυβέρνησης για την χρήση συστημάτων τεχνολογίας στον έλεγχο των μαζών και για την επιβολή του νόμου στους υπηκόους κατ’ επίφαση αποκαλούμενους και «πολίτες» που υποτίθεται ότι το κράτος οφείλει να προστατεύει.
Η Αμερικανική κυβέρνηση δίνει κατά κανόνα προτεραιότητα σε τεχνολογίες που έχουν χρήση αστυνομική και στρατιωτική. Έτσι ο Norris σε συνεργασία με το Υπουργείο Στρατιωτικών κατάφερε να μετατρέψει το HSS σε ένα σύστημα που λέγεται High Intensity Directed Acoustics (εν συντομία HIDA) που δεν πρόκειται να μεταδίδει ούτε μουσικές, ούτε γλυκανάλατες προπαγανδιστικές-διαφημιστικές εντολές. Λειτουργεί ταυτόχρονα και προειδοποιητικά και σαν όπλο. Μπορεί να στείλει αποκλειστικά προειδοποιητικά μηνύματα σε ένα στόχο στα 500 μέτρα, αλλά μπορεί και να τα αντικαταστήσει με ήχο 120 ντεσιμπέλ που σίγουρα μπορεί να εξουδετερώσει και τον πιο θεόκουφο τρομοκράτη.
Επίσης μπορεί να εξουδετερώσει τον εχθρό με υπερήχους προκαλώντας του λήθαργο, ναυτία, σπασμούς και διάφορες άλλες δυσλειτουργίες. Ήδη από το πόλεμο του Βιετνάμ οι ΗΠΑ προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν συστήματα ραδιοσυχνοτήτων από ελικόπτερα για να εξουδετερώσουν τους Βιετναμέζους στρατιώτες μέσα στην ζούγκλα. Αλλά προκαλούσαν τόσο έντονους κραδασμούς στα ελικόπτερα που κόντεψαν να εκραγούν και ο ήχος απορροφιόταν στο μεγαλύτερο μέρος του από τα κοντινά εμπόδια. Το Πεντάγωνο δήλωσε ότι το σύστημα του Norris έχει δυνατότητες σαν υπερηχητικό όπλο και σαν τηλε-ανιχνευτής ψεύδους. Αυτές είναι οι επίσημες εκδοχές για την χρήση του HIDA, όσο για τις ανεπίσημες …άσε την φαντασία σου ελεύθερη.
Ο Παρατηρητής του Ολοφάνερου νιώθει τρόμο σε συνάρτηση με το γνωστό σε όλους βεβαρημένο παρελθόν των ΗΠΑ όσον αφορά την χρήση των όπλων αλλά και για ένα άλλο πολύ πιο σοβαρό λόγο, το ζήτημα του ελέγχου του ανθρώπινου νου. Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και τις τρομαχτικές απώλειες που προκάλεσε σε ανθρώπινο και στρατιωτικό υλικό, τα ανεπτυγμένα κράτη και κυρίως το αμερικανικό που είχε την οικονομική δυνατότητα, στράφηκαν στην έρευνα για την εύρεση άλλων τρόπων επιβολής λιγότερων αναίμακτων και κυρίως λιγότερο πολυέξοδων.
Είναι γνωστό πλέον ότι στις ΗΠΑ η αρχή έγινε σε συνεργασία με Ναζί επιστήμονες οι οποίοι μεταφέρθηκαν εκεί ώστε να αξιοποιηθούν οι γνώσεις που απέκτησαν με τις απεριόριστες δυνατότητες πειραματισμού που είχαν επάνω σε ανθρώπινα πειραματόζωα, κάτι που φαινομενικά δεν είναι αποδεχτό και εφικτό στα «δημοκρατικά» κράτη. Ήδη από την δεκαετία του ’50 η CIA έβαλε σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα με τον κωδικό MK-ULTRA (αναζήτησε τα σχετικά άρθρα) με το οποίο χρηματοδοτούσε και διευκόλυνε έρευνες για τις λειτουργίες του εγκεφάλου και την τροποποίηση της συμπεριφοράς και του σώματος με διάφορα πειράματα σε εγκεφάλους ανθρώπων και ζώων
Η επιρροή των λειτουργιών του ανθρώπινου εγκεφάλου είναι πρωταρχικός στόχος των στρατιωτικών υπηρεσιών και των υπηρεσιών πληροφοριών και εφαρμόστηκαν μέθοδοι mind control για την αλλαγή της ανθρωποειδούς συμπεριφοράς και διάθεσης. Οι μέθοδοι αυτές κυρίως περιλάμβαναν χρήση ναρκωτικών όπως το LSD και εμφυτεύσεις ηλεκτροδίων κι αργότερα μικροτσίπ με την βοήθεια των οποίων είναι δυνατόν να παρακολουθούνται από μακριά, με ψυχικούς αλλά και με τεχνητή νοημοσύνη, οι λειτουργίες του εγκεφάλου καθώς και να μπορούν να επηρεασθούν από τις αλλαγές συχνοτήτων. Πειραματόζωά τους είναι συνήθως στρατιώτες, κατάδικοι, τρόφιμοι ψυχιατρείων, παιδιά κι ενήλικα όντα με ειδικές ανάγκες κι αναπηρίες, ομοφυλόφιλοι και φιλοξενούμενοι σε οίκους ευγηρίας, καθώς και όποια ομάδα ανθρώπων θεωρούνταν περιθωριακή από την κυβερνητική εξουσία. Η χρήση αυτών των ομάδων εξασφάλιζε κάτι που είναι απαραίτητο για τα πειράματα αυτού του είδους, την άγνοια κι επομένως την μη απαραίτητη «συναίνεση» του πειραματόζωου.
Είναι ευνόητο πως, δεδομένου ότι η άσκηση του mind control απαιτεί ακούσιους ανθρώπινους στόχους, είναι απαραίτητο να έχει την οικονομική και νομική κάλυψη, που μπορούν να προσφέρουν μόνο κυβερνήσεις ή μεγάλες οργανώσεις. Η μυστικότητα που περιβάλλει την εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας του ελέγχου και της μετατροπής του νου αποδεικνύει την τρομαχτική δύναμη που έχει, δηλ. όλα τα απαραίτητα πλεονεκτήματα για στρατιωτικούς και κατασκοπικούς σκοπούς. Αυτά τα πειράματα οδήγησαν σε μια μορφή κυριαρχίας την οποία το αμερικανικό κράτος επέκτεινε σε όλες τις σύμμαχες του χώρες. Σήμερα οι ορατοί πόλεμοι γίνονται ως πεδία πειραμάτων κι εκπαίδευσης σε νεότερες τεχνολογίες που δεν μπορούν να γίνουν σε εργαστήρια.
Αλλά κι όποιος άλλος αποκτήσει αυτή την τεχνολογία -και γνωρίζουμε πως, ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον- μπορεί να ελέγξει τα μυαλά των ανθρωποειδών, γιατί εκλείπει το βασικότερο εμπόδιο που είναι η συγκατάθεση του όντος – λες και την χρειάζονται. Επιπλέον τώρα πια χάρη και στην εφεύρεση του Norris μπορεί να εξασκείται από μακριά. Βέβαια αυτό το κάνουν ήδη, πανεύκολα, οι λεγόμενοι ψυχικοί με την αποκαλούμενη τέχνη της ψυχοτρονικής εδώ και πολλά χρόνια, δεν είναι δα και ιδιαίτερα δύσκολο να γίνει. Απλώς τώρα μπορεί να γίνει και με μηχανήματα.
Οι Ρώσοι και οι Β. Κορεάτες είναι έτη φωτός πιο μπροστά και σ’ αυτό το θέμα, από τ’ Αμερικανάκια.
Το άρθρο εδωνά είναι προνηπιακό σε σχέση με το που έχουν φτάσει με τέτοιες τεχνολογίες.
Σκέψου ας πούμε, την δυστοπική πιθανότητα, σε καθεστώτα θεοκρατικά κι όχι «δημοκρατικά» τι έλεγχος θα γίνεται στα μυαλά των ανθρωποειδών κοπαδιών. Θα τους λένε να ζωθούν με βόμβες και ν’ ανατιναχθούν και θα πάνε σε παράδεισο που θα τους περιμένουν παρθένες και πιλάφια ή ο,τι κάποιος θεός ονόματι Γιαχβέ-Χριστός θα τους περιμένει να παίζουν αιώνια πρέφα. Θα τους λένε πως να βασανίζουν σαδιστικά τις γυναίκες και τα παιδιά τους και πως να είναι υπάκουοι, υποτακτικοί και να έχουν φόβο θεού, να είναι ταπεινοί, να γυρνούν και το άλλο μάγουλο, να αγαπούν όποιο σούργελο να ‘ναι, να συγχωρούν (δηλ. να δίνουν χώρο στις Σκιές και στον όλεθρο) να κρίνουν για να μην κριθούν, να μην τολμήσουν να αμφισβητήσουν την κυριαρχική εξουσία του θεού και των εκπροσώπων του επί γης, να δουλεύουν σαν δούλοι (συνώνυμα είναι) ολημερίς χωρίς διανοητική ή σωματική ανάπαυλα μόνο για να τρέφονται με νοητικά και υλικά σκουπίδια-τροφές χειρίστου είδους, με αποτέλεσμα να αρρωσταίνουν και να τρέχουν στους «θεούς με την άσπρη μπλούζα» που δεν θα μπορούν να θεραπεύσουν τίποτε, (όχι όπως σήμερα που θεραπεύουν τα πάντα) να πληρώνουν από την δουλεία τους παρανοϊκούς φόρους, να πληρώνουν μια αρμάδα άχρηστους πολιτικάντηδες, παπάδες, τραπεζίτες, μαφιόζους και κάθε λογής νοητικό αποκαΐδι.
Εχεις δει τους Β. Κορεάτες με την τεχνική της Παρατήρησης του Ολοφάνερου; Τους Ρώσους; Τους Κινέζους; Τους Αγγλοσάξονες Προτεστάντες;
Εχεις δει τι γίνεται με την εισβολή των Ορκς από την Ασία στην Ευρώπη;
Εχεις δει τι γίνεται σε εποχές χριστιανικών εορτών, πόσο μηχανιστικά δρούν οι ανθρωπόμαζες;
Εχεις δει τι γίνεται με κάθε παρανοϊκό νόμο και πόσο υπάκουοι είναι οι υπήκοι;
Εχεις δει πόσο όμορφα τα δείχνουν στις ταινίες τους;
Το Stranger Things – Netflix του 2016– είναι σειρά επιστημονικής φαντασίας που φαινομενικά εστιάζει στην εξαφάνιση ενός νεαρού αγοριού, μα στην πραγματικότητα στην εμφάνιση ενός ψυχοκινητικού κοριτσιού. Το Stranger Things βρίσκεται στην αγροτική πόλη Hawkins της Ιντιάνα, στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Το κοντινό εθνικό εργαστήριο Μαύρων Προγραμμάτων, Hawkins, δείχνει να εκτελεί επιστημονική έρευνα για το Υπουργείο Ενέργειας των Η.Π.Α. αλλά πραγματοποιεί νοσηρά πειράματα παραφυσικά και υπερφυσικά, συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων που περιλαμβάνουν υποκείμενα ανθρώπινων τεστ, σαν αυτά που αναφερόμαστε εδωνά. Εχουν ανοίξει μια πύλη σε μια παράλληλη διάσταση που ονομάζεται «Upside Down». Η δράση του ψυχοκινητικού κοριτσιού είναι φανταστική και -πέρα από την χαζοαμερικανιά- έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην σειρά ο τρόπος που γίνονται τα πειράματα στο ψυχοκινητικό παιδί-κορίτσι και η ανεξέλεγκτη προπτική που προκύπτει απ’ αυτά όπως και η ανικανότητα τους να διαχειριστούν τα τέρατα από την πύλη της κολάσεως που άνοιξαν. Η δευτερη σεζόν είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα.
Στο «Firefly» (2517) πας στ’ άστρα καβάλα σαν γνήσιος καουμπόι, με σπιρούνια και ψυχή πιονιέρου. Ο Malcolm Reynolds είναι o κυβερνήτης του Serenity, ενός διαστημοπλοίου κλάσης Firefly και μαζί με την Zoe, παλιά του συναγωνίστρια στον Εμφύλιο Πόλεμο ενάντια στην Συμμαχία -μία αυταρχική Κινεζοαραβική (ουαου) εξουσιαστική οντότητα που ελέγχει το μεγαλύτερο μέρος του γνωστού σύμπαντος και τον πιλότο του σκάφους του Wash μεταφέρουν απαγορευμένα φορτία και κάνουν λαθρεμπόριο σε ένα πολύ μακρινό μέλλον (2517). Στην πορεία των καταπληκτικών επεισοδίων συνοδοιπόροι τους θα γίνουν μία Συνοδός, ένας μάτσο μισθοφόρος, ένας παπάς με σκοτεινό παρελθόν, η Kaylee, μηχανικός του πλοίου και τα κυνηγημένα από τον νόμο αδέρφια Simon και River, ενώ εκτός της Συμμαχίας έχουν να αντιμετωπίσουν και τους Reavers, μια κανιβαλιστική φρικτή νομαδική φυλή που κάνουν πλιάτσικο στ’ άτυχα σκάφη που θα βρεθούν στο δρόμο τους στις εσχατιές του διαστήματος.
Αξιοπερίεργα εθιστικό, άκρως διασκεδαστικό είναι ένα απαιτητικό, μη πολιτικά ορθό (όντας αντι-εταιρικό/κυβερνητικό/πολεμικό) έργο, καθώς δεν υπάρχουν εξωγήινοι, ο χειρότερος εχθρός της ανθρωπότητας είναι ο ίδιος ο άνθρωπος (μην ξεχνάς αναγνώστη μου πως όλα εξελίσσονται ύστερα από έναν Εμφύλιο Διαγαλαξιακό Πόλεμο) η τεχνολογία είναι στα χέρια λίγων προνομιούχων, ενώ για τους υπόλοιπους τα πάντα είναι βρώμικα. Στην ουσία ο Whedon τοποθετεί την ιστορία της Άγριας Δύσης στον 26ο αιώνα, όπου αντί για άμαξες, οι άνθρωποι κινούνται με διαστημόπλοια. Αυτό που μας ενδιαφέρει, είναι η ελεύθερη ψυχή του κυβερνήτη και του πληρώματός του, αλλά και τ’ αδέρφια Simon και River … και οι τεχνικές ελέγχου του νου.
«The Hunger Games» επίσης δυστοπική, αλλά καθ’ όλα ρεαλιστική τριλογία, όπου παιδιά και νέοι ως φόροι, πρέπει να παλέψουν και να σκοτώσουν ο ένας τον άλλον, σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση. Ο τραγικός χαρακτήρας Πίτα μετά από την αιχμαλωσία του στην Κάπιτολ, έχοντας υποστεί Mind Control, διακατέχεται από εκρήξεις, θυμού και την εντολή να δολοφονήσει την ηρωίδα-νικήτρια κι ορόσημο των επαναστατημένων ανθρώπων Κάτνις Εβερντιν. Πέρα από την φαινομενικότητα η τριλογία δείχνει ξεκάθαρα την φρικτή τραγικότητα κάθε επαναστατικής ηγεσίας, ενάντια σε καθεστώτα αυταρχικά που τα πολεμάει για να τ’ αντικαταστήσει με την δική της νέα αυταρχικότητα. Μόνο όμως μέχρι να βρεθεί μπροστά σε μια ηρωική ψυχή. Ο Ηρωας -Πολεμιστής έχει την δική του Αψογοσύνη που δεν διστάζει ποτέ, μπροστά σ’ εξουσιαστές κάθε είδους, Θεούς κι Επικυρίαρχους.
«Παυλοβιανό υπνωτικό ερέθισμα» είναι μια φράση ή ένα οποιοδήποτε αισθητικό ερέθισμα στο οποίο ο υπνωτισμένος είναι προγραμματισμένος να αντιδρά ακούσια μ’ έναν ορισμένο τρόπο, αυτό δείχνει ολοκάθαρα στο «Firefly» (2517). Ο τελικός στόχος του χειριστή είναι να τοποθετήσει την εντολή στο υποσυνείδητο του θύματος του κατά την διάρκεια μιας ημι-συνειδητής κατάστασης μέσω φαρμάκων ή ύπνωσης και μετά να σβηστεί εντελώς από την συνειδητή μνήμη του. Αυτό το δείχνουν ξεκάθαρα και στην σειρά UTOPIA.
UTOPIA (2013-2014/ HBO) καθημερική κι απελπιστικά τρομακτική, είναι εξαιρετικά βίαιη -αλλ’ αυτό είναι κάτι που έχουμε συνηθίσει χάρη στις αμερικανιές και τα συναφή. Δεν μιλάμε για βία. Αντίθετα, η ιστορία επιλέγει να αντιμετωπίσει τα μεγαλύτερα ηθικά ερωτήματα με τρόπο που κάνει πολλά στελέχη της εξουσίας να χάνουν τον ύπνο τους. Ετσι μάζεψε μια εκατοντάδα μηνύσεις και δεν συνέχισε. Βυθισμένη στον πυρήνα μιας κεντρικής παρακρατικής συνωμοσίας των Μαύρων Προγραμμάτων, είναι μια άσχημη απάντηση σε μια άσχημη ερώτηση κι αντιλαμβάνεσαι πως ελέγχουν το κοπάδι των δυσλειτουργικών μη τηλεπαθητικών μαϊμούδων της Ουτοπίας. Είναι πολύ απλοϊκό όσο και ηλίθιο ν’ αποκαλείς «θεωρίες συνωμοσίας» το θέμα της παγκόσμιας μείωσης και νοητικού ελέγχου εξ αποστάσεως, της ανθρωπόμαζας, ειδικά όταν αυτές πραγματοποιούνται. Στην μίνι σειρά παίζουν ρόλο τα δηλητηριασμένα εμβόλια επιδημιών, ο έλεγχος των επσιτημών, οι αεροψεκασμοί, οι δολοφονίες και φυσικά τα Μαύρα Προγράμματα ελέγχου του νου και δημιουργίας στρατιωτών-δολοφόνων κατ’ εντολή των εξουσιαστών.
Χρησιμοποιώντας την μέθοδο HSS το ερέθισμα μπορεί να τοποθετηθεί από απόσταση χωρίς το άτομο να το αντιληφθεί. Κατόπιν θα διεγείρεται από απόσταση, θα μοιάζει να εμφανίζεται από το πουθενά και την φωνή ή τον ήχο θα τους ακούει μόνο το ίδιο το θύμα. Επίσης σε κατάλληλες συχνότητες το θύμα δεν τα ακούει, εμφανίζονται σαν ξαφνικές παρορμήσεις να κάνει ή να πάει κάπου που δεν θα το έκανε διαφορετικά με αποτέλεσμα μια σιωπηλή υπερηχητική ύπνωση. Το αυτί δεν θα το πιάνει, ο εγκέφαλος όμως θα ακούει και θα καταλαβαίνει την μη ακουστή φωνή. Αυτός ακριβώς είναι ο τρόπος που ελέγχουν την ανθρωπόμαζα στο μαντρί οι Βολαδόρες ή Αρχοντες ή Ιπτάμενοι ή Σκιές.
Από την στιγμή που το υπνωτιστικό ερέθισμα δεν χρειάζεται να ακουστεί συνειδητά, πέρα από την συγκατάθεση του θύματος, εκλείπει άλλο ένα σημαντικό εμπόδιο που είχαν οι άλλες μέθοδοι, η επαφή με το υποκείμενο – θύμα. Ένα όπλο που μπορεί να διεισδύσει στον εγκέφαλο του θύματος αντιπροσωπεύει μια τεράστια καταπάτηση της, όποιας, ιδιωτικής ζωής και είναι ό,τι πιο δυσοίωνο για την προπαγανδιστικά πολυδιαφημισμένη ανθρώπινη ελευθερία κι ανεξαρτησία. Κάθε μορφή εξουσίας μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να επηρεάσει και να διαμορφώσει την σκέψη του ποιμνίου της …κι αυτό ακριβώς κάνει.
UTOPIA- Σκηνή κόσμημα. Τρομακτική και ταυτόχρονα εξωφρενικά απλή. Ο πιο δύσκολος μονόλογος στην σειρά και σίγουρα ο πιο αληθινός κι αξέχαστος. Αυτή η σκηνή είναι τόσο προκλητική, γιατί σπάνια την βλέπεις στην τηλεόραση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Utopia είναι τόσο λαμπρή -και μάζεψε μιά εκατοστή μηνύσεις- σε κάνει να αμφιβάλεις για τα πράγματα που η εξουσία σου εμφύτευσε ως σωστά. Η Λασέρτα (αναζήτησε το άρθρο) αναφέρει -πολύ σωστά- ότι τα ανθρώπινα ζώα καταναλώνουν πάρα πολύ αιθέρα κι επιβάλλεται να μειωθούν ή να εκτραπούν σε ένα άλλο υβριδικό είδος. Στην σειρά, μιλάει για τον άνθρακα γιατί η ανθρωπόμαζα πιστεύει ότι ο άνθρακας είναι κακός.
«Τόσο λυπηρό να επιβεβαιώσω ότι δεν θα υπάρξει μια 3η σειρά #utopia. Τεράστια χάρη στους οπαδούς μας» @C4Utopia / 9 Οκτωβρίου 2014
[…] Τίποτα δεν χρησιμοποιεί τον άνθρακα σαν τον άνθρωπο του πρώτου κόσμου. Ωστόσο δημιουργήσατε έναν. Γιατί; Γιατί να το κάνεις αυτό; Θα παράγει 515 τόνους άνθρακα στην διάρκεια της ζωής του. Αυτό σημαίνει 40 φορτηγά. Έχοντας τον είναι ισοδύναμο με περίπου 6.500 πτήσεις στο Παρίσι. Θα μπορούσατε να πετάξετε 90 φορές τον χρόνο, εκεί και πίσω, σχεδόν κάθε εβδομάδα της ζωής σας, και δεν θα είχε ακόμα τον ίδιο αντίκτυπο στον πλανήτη με την γέννησή του. Για να μην αναφέρουμε τα φυτοφάρμακα, τα απορρυπαντικά, την τεράστια ποσότητα πλαστικών, τα πυρηνικά καύσιμα που χρησιμοποιούσαν για να τον κρατήσουν ζεστό. Η γέννησή του ήταν μια εγωιστική πράξη. Ήταν ωμή. Τον έχετε καταδικάσει σε όλα αυτά τα δεινά. Στην πραγματικότητα, αν πραγματικά νοιαζόσασταν αυτό που θα κάνατε είναι να κόψετε τον λαιμό του τώρα. Ή θα μπορούσα να το κάνω εγώ για σένα. Θα μπορούσα να βγάλω το μαχαίρι μου, να κάνω μια τομή στο λαιμό του και να φύγω μακριά. Θα μπορούσα να το κάνω τώρα. Αλλά κοιτάξτε με … Νομίζω ότι πρόκειται να φύγω. Ελπίζω να ξεπεράσει (το παιδί) αυτή την γρίπη. Αλλά ίσως δεν πρέπει.[…]
Αυτού του είδους η τεχνολογία καταργώντας την αυτόνομη σκέψη κι ελέγχοντας την κοινωνική και πολιτική ζωή προς όφελος εξουσιατικών συστημάτων (θρησκευτικών, οικονομικών, στρατιωτικών και πολιτικών ενδιαφερόντων) οδηγεί σε μια ολοκληρωτική δικτατορική Παγκόσμια Τάξη. Οδηγεί με ακρίβεια στην μετατροπή των ανθρώπινων κοπαδιών σε βιορομπότ και την ουσιαστική κατάργηση της -όποιας- ελευθερίας κι αυτονομίας της σκέψης, σε μια ανώτερη μορφή σκλαβιάς. Υπάρχει άραγε άνθρωπος που να θέλει να παραχωρήσει τον πυρήνα της ζωής του, τις σκέψεις του, στους εξουσιαστές του; Υπάρχει άραγε άνθρωπος που να θέλει να δημοσιεύονται τα ιδιαίτερα του από την εξουσία σε κοινή θέα, δηλ. το ακριβώς αντίθετο του «τα εν οίκω μη εν δήμω» και να μην διαθέτει ζωτικό προσωπικό ΧΩΡΟ και ΧΡΟΝΟ δράσης και στοχασμού; Όχι, κανένας άνθρωπος δεν θέλει η εξουσία να κάνει κάτι τέτοιο… κι έτσι το κάνει ο ίδιος, μόνος του.
Αλήθεια γνωρίζεις πόσο εύκολο είναι να επηρεαστείς και ν’ ακούς λέξεις και σκέψεις που δεν είναι δικές σου, αλλά και να δράς ενάντια στον εαυτό και στο συμφέρον σου; Υπάρχει τεχνική που είναι σχετικά απλή να την μάθεις και με ελάχιστη εξάσκηση να εφαρμοστεί. Είναι φυσικά, καθολικά ανήθικο και παράλογο κι άρα μη επιτρεπτό για έλογους ανθρώπους, αλλά επειδή είναι πανεύκολο να γίνει -και διάφορα ανθρωποειδή ρετάλια, έστω και στραβά, το κάνουν- η χρήση του «Pendant Black Knight» και των υπόλοιπων orgonions του Οrgonοdrome είναι επιτακτική. Ετσι δεν πιάνει καμία ξένη σκέψη και με καθαρό νου μπορεί να δουλέψει η ΔΙΑΚΡΙΣΗ και η Παρατήρηση του Ολοφάνερου…
Ο μοναδικός τρόπος που μπορεί να αποτραπεί ετούτος ο κίνδυνος -πέρα από τους Οrgonions του Οrgonοdrome– είναι η αυστηρή Παρατήρηση του Ολοφάνερου στον εαυτό, (χώρος, χρόνος, γεγονότα και μάζες) με εγρήγορση και Διάκριση. Η Κριτική και η αμφισβήτηση των πάντων. Αύξηση της Ποιότητας (Αψογοσύνη) εις βάρος της ποσότητας, Ποιοτική δηλ. τροφή, σκέψεις, αισθήματα, άσκηση … κι όλα αυτά που απαιτούνται για ευζωία κι όχι απλή ύπαρξη ως δούλος κι όχι κολύμπι στην χαβούζα των συναισθημάτων και της άνοστης αγάπης. Μακριά από ξαφνικές παρορμήσεις, πιθανότατα να μην είναι δικές σου, για την ακρίβεια κάθε μέρα πήγαινε ενάντια σε τουλάχιστον πέντε ξαφνικές παρορμήσεις, έτσι για εξάσκηση. Να κάνεις καθημερινά τουλάχιστον 2-3 πράγματα που απεχθάνεσαι να κάνεις, απλά για προπόνηση και σπάσιμο της βαλτώδους επαναλαμβανόμενης μηχανιστικά συνήθειας, έτσι για την πλάκα σου.
Εδώ χαλάμε τα σχέδια και την τάξη στα Βολαδόρια, τι να μας πουν τα αμερικανάκια με τις στρακαστρούκες τους. Πόσοι άνθρωποι μπορούν να ζήσουν με αυτοπαρατήρηση; Ελαχιστότατοι. Ε, αυτό το γνωρίζουν οι Αφέντες του και παίζουν κατά το κέφι τους …και καλά κάνουν. Τους λυπάμαι με την ανθρωπόμαζα που ‘χουν μπλέξει, εγώ στην θέση τους θα ήμουν πολύ σκληρότερη.
@Ηω Αναγνώστου /miastala.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου