Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021

Θρήνος για τον 23χρονο Έλληνα φοιτητή που έχασε τη ζωή του μετά από εμβολιασμό με το εμβόλιο της AstraZeneca

 Σοκ προκάλεσε ο θάνατος Έλληνα φοιτητή ιατρικής στη Βουλγαρία, λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό του. Ο 23χρονος είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca στις 22 Φεβρουαρίου και δέκα μέρες μετά, έπειτα από θρομβωτικό επεισόδιο, κατέληξε στη ΜΕΘ του Pirogov Hospital στη Σόφια.

Συγκλονισμένος ο πατέρας του 23χρονου φοιτητή Ιατρικής, ο οποίος είναι γιατρός, μίλησε στο protothema και είπε ότι ο γιος του τον ενημέρωσε πριν από 10 περίπου μέρες και αφού είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca, ότι παρουσίασε συμπτώματα γαστρεντερίτιδας.

Πέντε μέρες μετά και επειδή τα συμπτώματα δεν υποχωρούσαν, αναγκάστηκε να πάει στο νοσοκομείο.

«Οι γιατροί τού βρήκαν χαμηλά αιμοπετάλια και τού πρότειναν να νοσηλευτεί προκειμένου να προχωρήσουν σε μια σειρά από εξετάσεις. Εγώ του έκλεισα πτήση για να έρθει στην Ελλάδα. Το παιδί βγήκε από το νοσοκομείο, αλλά μέσα μια ώρα έπαθε κάποια θρόμβωση με αποτέλεσμα να πέσει και να χτυπήσει μέσα στο σπίτι. Έπεσε τόσο άτσαλα, που έβγαλε τον ώμο του πάνω στη πόρτα η οποία μάλιστα στράβωσε από το χτύπημα. Η πτώση του παιδιού ήταν αποτέλεσμα της θρόμβωσης. Σημειώνω ότι ο γιος μου, 23 ετών, δεν είχε ποτέ του κανένα πρόβλημα υγείας. Μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο. Οι γιατροί ανατάξανε τον ώμο του και τον κράτησαν μέσα. Τη νύχτα η κατάσταση του επιδεινώθηκε, το πρωί τον έβαλαν στην εντατική χωρίς να τον έχουν διασωληνώσει. Εκεί διαπίστωσαν μια μικρή θρόμβωση στον εγκέφαλο».

Οι Βούλγαροι γιατροί ειδοποίησαν τον πατέρα του παιδιού και εκείνος ταξίδεψε από Ελλάδα για να μεταβεί στη Σόφια.

«Μίλησα με τον νευροχειρουργό και μου είπε ότι το πρόβλημα του παιδιού δεν είναι τόσο νευροχειρουργικό. Πως πρόκειται για ένα μικρό αιμάτωμα και ότι δεν μπορούν να τον χειρουργήσουν γιατί έχει χαμηλά αιμοπετάλια και κινδύνευε να πεθάνει από ακατάσχετη αιμορραγία. Την επόμενη μέρα όμως το πρωί, οι θρόμβοι είχαν επεκταθεί σε όλες τις φλέβες του εγκεφάλου και τις αρτηρίες με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αναστραφεί αυτή η κατάσταση, παρά τις πραγματικά φιλότιμες προσπάθειες που κατέβαλαν οι Βούλγαροι συνάδελφοι».

Ο Έλληνας γιατρός, προσθέτει ότι, ενημερώθηκε από τους γιατρούς, οι οποίοι του είπαν πως είχαν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο θάνατος του ενδέχεται να συνδέεται με τις παρενέργειες του εμβολίου.

 

https://focusfm.gr

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home


Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters