Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

"Ευημερία" για όλους ή "Κέρδος" για λίγους;...

Γιατί πεθαίνουν άνθρωποι από «Αρρώστιες»; Από «Πείνα»; Από «Πολέμους»; Από «Ατυχήματα»;

Δεν υπάρχει λύση για όλα αυτά, ή μήπως δεν συμφέρει κάποιους, να «βρούμε» την λύση;




 Συζητούσα με μία φίλη μου πριν λίγο καιρό για «τροχαία ατυχήματα» και της έλεγα ότι αν τα πράγματα στην κοινωνία λειτουργούσαν με γνώμονα το γενικό καλό και την ευημερία όλης της ανθρωπότητας και όχι ενός «μέρους» της, τότε δεν θα συνέβαιναν καθόλου ατυχήματα στο δρόμο…

Γιατί υπάρχει η τεχνολογία εδώ και πολλά χρόνια, η οποία αν εφαρμοστεί, θα αποτρέπει ένα όχημα από το να συγκρουστεί μ’ ένα άλλο ή να εκτραπεί της πορείας του, ανεξαρτήτως της κατάστασης του οδηγού (μέθη, υπνηλία, σύγχυση, άγχος, έλλειψη εκπαίδευσης για αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων), με αποτέλεσμα να μην θρηνούμε θύματα και να μην υποφέρουν χιλιάδες άνθρωποι για μια ζωή από σοβαρούς και "αναίτιους τραυματισμούς"...



-"Δεν γίνονται αυτά" !!! μου είπε...

Τις ανέφερα τις τεχνολογίες που υπάρχουν και οι οποίες, μπορούν να οδηγήσουν ένα αυτοκίνητο με ασφάλεια από ένα σημείο σε κάποιο άλλο, χωρίς την παρέμβαση οδηγού και να αποτρέψουν το όχημα από εκτροπή της πορείας του και πρόκληση ατυχήματος:

Ελαστικά που μπορούν να "πηγαίνουν" και σκασμένα:
[1][2][3]


Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος(Αuto-Breaking system) σε περίπτωση μη αντίδρασης του οδηγού για αποφυγή πρόσκρουσης:
Πηγή
Σημ: Το σύστημα "λειτουργεί" μόνο σε μικρές ταχύτητες(-30χ.α.ω.) για "ευνόητους" λόγους. Οι στατιστικές των ατυχημάτων που κρατάνε οι ασφαλιστικές εταιρίες, έδειξαν ότι τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται σε πόλεις με μικρές ταχύτητες...
Εκεί που κινδυνεύει ο "φραγκάτος" να κοπανήσει τον μπροστινό με το πανάκριβο του αμάξι, επειδή χάζευε την πιτσιρίκα με το καυτό μίνι στο πεζοδρόμιο... Και επειδή αυτοί που έχουν ακριβά αυτοκίνητα έχουν την δυνατότητα να έχουν μικτή ασφάλεια, καλό θα ήτανε για τις ασφαλιστικές να αποφεύγονται "τέτοια" αναίτια έξοδα... Θα το ακούσετε ως «City Safe» και εφαρμόζεται φυσικά σε μοντέλα για «παχιά πορτοφόλια»…


Σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας οχήματος (ESP): [1][2][3][4]
Όταν φρενάρουμε λόγω ξαφνικής έλευσης εμποδίου στο δρόμο και κάνουμε ταυτόχρονα μανούβρα, για να αποφευχθεί η απώλεια ελέγχου του αυτοκινήτου. Ή ακόμη και η απώλεια ελέγχου όταν αντιλαμβανόμαστε ότι κατά την διάρκεια στροφής φρενάρουμε φοβούμενοι ότι δεν μας «παίρνει», με αποτέλεσμα να χάνουμε τον έλεγχο…


Σύστημα υποβοήθησης πέδησης ABS & EBD
Αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών λόγω βίαιου φρεναρίσματος επιτρέποντας να κατευθύνουμε το όχημα και ρυθμίζει το ποσοστό πέδησης στον μπροστά ή στον πίσω άξονα αναλόγως του φορτίου, για επίτευξη καλύτερου φρεναρίσματος…

Σύστημα δυναμικής κατεύθυνσης (EPS):
Πηγή
Ρυθμίζει το «πόσο θα αντιδράσει το σύστημα διεύθυνσης» όταν κάνουμε ελιγμό ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος. Τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα το έχουν ήδη στάνταρ και θα το ακούσετε ως: Σύστημα ήλεκτρο-υδραυλικής υποβοήθησης.

Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS):
Πηγή
Παρόμοιας εφαρμογής με το ESP, με κυριότερο αντίκτυπο στο γκάζι για αποφυγή σπιναρίσματος αλλά και του φαινομένου υπερστροφής-υποστροφής. ή κοινώς όταν νομίζετε ότι μπορείτε να πάρετε μία κλειστή στροφή σε επαρχιακό οδικό δίκτυο με 180 χ.α.ω. και οι αισθητήρες του ESP αντιλαμβάνονται ότι… τα χάπια που παίρνετε είναι "ληγμένα", με αποτέλεσμα να επεμβαίνει ο CPU του αυτοκινήτου στα φρένα κάθε τροχού ανεξάρτητα, για να εμποδίσει την παρέκκλιση του οχήματος από την πορεία του, λόγω επικράτησης των δυνάμεων της φύσης στην δυνατότητα των ελαστικών του, και μοιραία την έξοδο του κάθε επίδοξου «Vatanen», από την στροφή με ολέθρια αποτελέσματα…

Σύστημα νυχτερινής όρασης. (Night Vision)
Πηγή
Παρουσιάζει σε Head-up-display στο παρμπρίζ πληροφορίες για «εμπόδια» τα οποία δεν βλέπουμε λόγω των φώτων των αντίθετα κινούμενων οχημάτων, αλλά και λόγω του περιορισμένου οπτικού πεδίου που μπορεί να δώσουν ακόμη και οι καλύτεροι προβολείς στον δρόμο αλλά και στο πλάι του (επερχόμενα ζώα, οχήματα με σβησμένα φώτα).


Σύστημα προειδοποίησης διατήρησης πορείας (Line departure system):
[1][2][3][4]

Σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος (Parking Assist):
[1][2]

Σύστημα διατήρησης ταχύτητας (Cruise Control)
Πηγή
Διατηρεί σταθερή την ταχύτητα του οχήματος χωρίς την παρέμβαση του οδηγού (πίεση στο πεντάλ του γκαζιού):
Η εξέλιξη του επιτρέπει και την διατήρηση σταθερής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα: Πηγή

Το παλιό V2V που είχε παρουσιάσει η VW:
Πηγή


Σύστημα προειδοποίησης για όχημα κινούμενο σε «τυφλό» για τον οδηγό σημείο (Blind spot detection)
Πηγή

Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας (Traffic sign recognition):
Πηγή

Σύστημα ειδοποίησης για ατύχημα (Automatic Collision Notification):
Πηγή

Συστήματα ακινητοποίησης του οχήματος λόγω μέθης
Ναι καλά ακούσατε… Να μας κάνει αλκοτέστ το ίδιο το αυτοκίνητο.. Ένας απλό αισθητήρας στο τιμόνι χρειάζεται για να μετράει το επίπεδο του αλκοόλ στα υγρά που αποβάλλει το ανθρώπινο σώμα, από τους πόρους του δέρματος… Και μπλοκάρισμα στον κινητήρα!!! Μια απλή εντολή θα είναι από την κεντρική μονάδα, βασισμένη σε ένα απλό «αλγόριθμο», για όσους ξέρουν από βασικά μαθηματικά:

Μεταβλητή: 
Αλκοόλ
If: 
Αλκοόλ> 0,0 then engine stop

Σύστημα εύρεσης γεωγραφικής θέσης (GPS)
Το οποίο όλοι γνωρίζουν, δουλεύει αλληλεπιδραστικά, και ανά πάσα στιγμή μεταδίδει και λαμβάνει δεδομένα από δορυφόρο…

Για σκεφτείτε… όλα τα παραπάνω συνδυασμένα και συνδεδεμένα με μία κεντρική μονάδα στο αυτοκίνητο…

Like this:
Google car...
Και φυσικά αμέσως θα μου πείτε:
«Ξέρεις πόσο στοιχίζουν όλα αυτά;»
Το θέμα τελικά ποιο είναι, «πόσο στοιχίζουν» ή αν υπάρχει η «διαθέσιμη τεχνολογία»;;;

Πόσο στοιχίζει μία ανθρώπινη ζωή;
Βέβαια, μπορούμε να καταλάβουμε αμέσως, για ποιο λόγο δεν έχουν εφαρμοστεί υποχρεωτικά, όλα αυτά τα τεχνολογικά επιτεύγματα της επιστήμης στην αυτοκινητοβιομηχανία…
Όχι τροχαία ατυχήματα σημαίνει:

Όχι επισκευές ζημιών. ΑΚΑ= όχι χρήση «χρημάτων»…
Όχι πώληση ανταλλακτικών. ΑΚΑ= όχι χρήση «χρημάτων»…
Όχι αγορά νέων αυτοκινήτων. ΑΚΑ= όχι χρήση «χρημάτων»…
Όχι φάρμακα και έξοδα νοσηλείας για θεραπείες τραυματισμένων. ΑΚΑ= όχι χρήση «χρημάτων»…
Όχι κηδείες… ΑΚΑ= όχι χρήση «χρημάτων»…

Όχι "χρήση χρημάτων"... Όχι "κέρδος"...
-«Ναι έξυπνε», θα μου πείτε…
-«Και ποιος θα πληρώνει όλους αυτούς τους ανθρώπους που εμπλέκονται σ’ αυτόν τον κύκλο αν δεν έχουν «δουλειά»;

Πληρώστε τους με τα λεφτά που θα «εξοικονομηθούν» από την εξάλειψη των επιπτώσεων, θα απαντούσα…
Και δεν θα υποφέρανε άνθρωποι για μία ζωή…

Και δεν θα θρηνούσαμε νεκρούς…
Αλλά έτσι, κάποιοι, δεν θα «κερδίσουν» τίποτα…
Οπότε ας πεθάνουν μερικοί ακόμη, χωρίς λόγο…
Για να προβληματίσω λίγο την φίλη μου την ρώτησα στο τέλος το εξής:

-
Ποιος πιστεύεις ότι «οδηγούσε», το σκάφος που πήγε στο Φεγγάρι τους αστροναύτες πριν 50 σχεδόν χρόνια;..
Οι ίδιοι;…
Και τώρα, δεν μπορούμε να έχουμε αυτοκίνητα με «αυτόματο πιλότο»;…

Και της «έκλεισα το μάτι»…
Τώρα θα σας προτρέψω να διευρύνετε λίγο την εικόνα και σε άλλους τομείς της καθημερινότητας μας… Αυτούς που ανέφερα στην αρχή αυτού του άρθρου…

ΑρρώστιεςΠείναΠόλεμους

Υπάρχει κανείς που συνεχίζει να πιστεύει ότι είναι θέμα «χρημάτων» και όχι «τεχνολογικών δυνατοτήτων» η εξάλειψη όλων αυτών των φαινομένων (Αρρώστιες, πείνα, πόλεμους, αμορφωσιάς);;;

Αλλά και θέμα χρημάτων, αν δεχτούμε ότι είναι, από ότι φαίνεται υπάρχουν! Ας δούμε τι ξοδεύει ο«ανεπτυγμένος» κόσμος, σε σχέση με τα απαιτούμενα «κονδύλια» για τα «αναγκαία» αγαθά και υπηρεσίες του «υπανάπτυκτου»:

Για αυτούς που δεν ξέρουν αγγλικά:

Συνολικό ποσό που χρειάζεται για την παροχή συνθηκών ασφαλούς αναπαραγωγής για τις γυναίκες όλου του κόσμου: 12δις$
Συνολικό ποσό που ξοδεύεται για αρώματα μόνο στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ: 12δις$

Συνολικό ποσό των χρημάτων που απαιτούνται κάθε χρόνο (εκτός από τρεχουσών δαπανών) για την παροχή ύδρευσης και αποχέτευσης για όλους τους ανθρώπους στα αναπτυσσόμενα έθνη: 9δις$
Ποσό των χρημάτων που δαπανώνται ετησίως για τα καλλυντικά στις Ηνωμένες Πολιτείες: 8δις$

Ποσό των χρημάτων που απαιτούνται κάθε χρόνο (εκτός από τρεχουσών δαπανών) για την παροχήβασικής υγιεινής και θρεπτικών διατροφικών αναγκών παγκοσμίως στον αναπτυσσόμενο κόσμο: 13δις$
Ποσό των χρημάτων που δαπανώνται κάθε χρόνο για τροφές οικιακών ζώων μόνο στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες: 17δις$

Ποσό των χρημάτων που απαιτούνται κάθε χρόνο (εκτός από τρεχουσών δαπανών) για την παροχήβασικής εκπαίδευσης για όλους τους ανθρώπους στα αναπτυσσόμενα έθνη: 6δις$
Ποσό των χρημάτων που δαπανώνται κάθε χρόνο για στρατούς σε όλο τον κόσμο 780δις$

Σ
υνολικός πλούτος των πλουσιότερων 225 ανθρώπων στον κόσμο: 1τρις$

Συνολικό ετήσιο εισόδημα των φτωχότερων 2.5 δις ανθρώπων του κόσμου: 1τρις$

Και όλοι αυτοί (οι πολλοί) που παράγουν αντί πινακίου φακής όλα τα «αγαθά» που κάνουν την ζωή των κατοίκων ανεπτυγμένων χωρών καλύτερη, πληρώνονται «ψίχουλα» από τις εταιρίες οι οποίες τα πουλάν με το «αζημίωτο» στους «ανεπτυγμένους» που δεν θέλουν τους «βρωμολαθρομετανάστες» στις χώρες τους…

Ποιά είναι τα πραγματικά όρια της επιστήμης;

Και δεν εννοώ αυτά, που μας παρουσιάζουν ανά "χώρα", ανάλογα με την «αγοραστική μας δυνατότητα» και προς όφελος πάντα της «κυκλικής κατανάλωσης» για «μεγιστοποίηση κέρδους»και όχι προς το γενικό καλό και την ευημερία των πάντων…

Απλά σκεφτείτε πόσες πρώτες ύλες καταστρέφονται παγκοσμίως για χάριν του ανταγωνισμού μεταξύ εταιριών για απόκτηση διαφορικού πλεονεκτήματος όσον αφορά το μερίδιο της αγορά;…

Αντί να κατασκευάζεται ότι καλύτερο είναι δυνατόν, αναλόγως της πραγματικής αναγκαιότητας ενός προϊόντος, και του στρατηγικού σχεδιασμού του, βάσει της επάρκειας πρώτων υλών για την κατασκευή του, και την δυνατότητα συνεχούς αναβάθμισης με την μικρότερη δυνατόν περαιτέρω χρήση πρώτων υλών…

Στην περίπτωση δε των ηλεκτρονικών συσκευών, θα μπορούσαν να λειτουργούν όλες όπως περίπου οι Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές: Τα καλύτερα και με επαρκή διαθεσιμότητα υλικά για την κατασκευή του σώματος της κάθε συσκευής και αναβαθμίσιμος «εγκέφαλος», με σκοπό την εφαρμογή νέων τεχνολογιών λογισμικού… Με την έλευση ενός νέου σχεδιαστικού μοντέλου, παροπλισμός και ανακύκλωση τμημάτων ή και ολόκληρης της συσκευής για την δημιουργία της νέας…

Για σκεφτείτε το όλο αυτό να λειτουργεί σε παγκόσμια κλίμακα, έξω από την λογική της κυκλοφορίας και αέναης κατανάλωσης άχρηστων συσκευών και αγαθών, που τις περισσότερες φορές είναι προσχεδιασμένα και προγραμματισμένα να χαλάσουν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, απλά και μόνο χάριν της ανάγκης της βιομηχανίας να επιζήσει, βάσει των συνεχών πωλήσεων πανομοιότυπων συσκευών με ελάχιστες τεχνολογικές διαφορές και καινοτομίες…

Αυτός είναι ακριβώς και ο λόγος για τον οποίο «στοκάρονται» αγαθά σε εργοστάσια και αποθήκες πάσης φύσεως καταστημάτων… Δεν υπάρχουν «λεφτά» για να αγοραστούν…

Και αυτό λειτουργεί φυσικά κατά της εξέλιξης της τεχνολογίας, γιατί για έρευνα και πειραματισμό για καινούριες τεχνολογίες, πάντα απαιτούνται «κονδύλια»…

Γιατί τελικά θεωρείται από όλους μας, ότι τα «Χρήματα» είναι η κινητήριος δύναμη της «ανάπτυξης» του βιοτικού επιπέδου του ανθρώπινου πολιτισμού, όταν βλέπουμε ότι μάλλον είναι τροχοπέδη;;;

Προφανώς γιατί έτσι γουστάρουν και μας έχουν πείσει για την αναγκαιότητα τους (των χρημάτων) οι 225...

Επειδή τελικά, είναι πιο προσοδοφόρο να βάζεις τα «μυρμήγκια» να σκοτώνονται μεταξύ τους, αφού πρώτα τους έχεις πείσει για την αναγκαιότητα των «χρημάτων» και άλλων «φαντασιακών ιδεωδών», παρά να τους μορφώνεις…

Συμπέρασμα:

Μακροβιότητα, ποιότητα, αφθονία, υγεία, ειρήνη, γνώση:
"Εχθροί" του κέρδους…

Προγραμματισμένη βραχυβιότητα, έλλειψη, αρρώστιες, πόλεμοι, αμορφωσιά:

"Φίλοι" του κέρδους…

Πως γίνεται στην ζυγαριά της ανθρωπότητας, να έχει περισσότερο «ειδικό βάρος» το κέρδος αυτών των λίγων, έναντι της «αναγκαιότητας» των πολλών;;;

Όταν το κέρδος των λίγων, στηρίζεται στην πραγματικότητα στην εργασία των πολλών (την οποία αυτοί οι λίγοι έχουν κατορθώσει σιγά-σιγά να την «αγοράζουν» ολοένα και πιο «φθηνά») και στην άγνοια τους για τον ρόλο των «χρημάτων» και για το πώς αυτά δημιουργούνται από το «τίποτα»;

Πόσο ακόμη θα βασίζουν κάποιοι (έστω και εν αγνοία τους μερικοί από μας) την ευημερία τους, στην δυστυχία των πολλών;;;

Και εσύ που με διαβάζεις τώρα, όπως και εγώ, γιατί συνεχίζεις να κάνεις το ίδιο;;;

Δεν βλέπεις ότι, αργά ή γρήγορα, θα βρεθείς στην αντίπερα όχθη;;;

Πόσο ακόμη θα πιστεύουμε στην «ιδιοκτησία» που βασίζεται στην ύπαρξη των χρημάτων;;;
Ακόμη δεν κατάλαβες γιατί πεθαίνεις από αρρώστιες, πείνα, πόλεμους και ατυχήματα;
Είναι προφανές, έτσι δεν είναι;…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters