Γερμανός οικονομικός επιθεωρητής ελέγχει μέχρι λεπτομέρειας τις δαπάνες για τις εργασίες στο νέο λιμάνι Ηγουμενίτσας. Εδώ και μερικές ημέρες βρίσκεται στη Θεσπρωτική πρωτεύουσα και προχωρά σε εξονυχιστικές έρευνες. Οι Γερμανοί ξανάρχονται; Απ΄ ότι φαίνεται ναι, αφού θεωρούν ότι "τρώμε' τα χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Την ίδια στιγμή τα έργα της β΄ φάσης στο...
λιμάνι Ηγουμενίτσας έχουν προβλήματα χρηματοδότησης. Η κατασκευαστική εταιρία από το Πάσχα άρχισε να διώχνει εργάτες, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να έχουν απομείνει στο έργο περίπου οκτώ άνθρωποι! Οι εργασίες της β’ φάσης ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2007, με προϋπολογισμό 66,2 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό είχε εξασφαλιστεί μέσω του Ταμείου Συνοχής. Το αρχικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης ήταν τον Σεπτέμβριο του 2011. Το έργο πήρε όμως παράταση. Τον περασμένο Μάρτιο, ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης κατά την επίσκεψή του στην Ηγουμενίτσα, δήλωνε:... «Η β’ φάση του λιμανιού, προϋπολογισμού 66 εκατ. ευρώ, δημοπρατήθηκε με σημαντική καθυστέρηση το 2007 και παρόλα τα τεχνικά και χρηματοδοτικά προβλήματα που υπήρξαν στο μεσοδιάστημα, δουλέψαμε τους τελευταίους μήνες, τα ξεπεράσαμε και έτσι μπορούμε να πούμε πως θα ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2012». Ένα μόλις μήνα μετά τις δηλώσεις του κ. Μαγκριώτη, η κατασκευαστική εταιρία άρχισε να «παγώνει» τις εργασίες. Το αντικείμενο των εργασιών της β’ φάσης είναι η κατασκευή δύο θέσεων πλαγιοπρυμνοδέτησης για πλοία τύπου ferries, δύο αποβατικών σταθμών και προβλήτας και υδραυλικών έργων, οδοποιίας, πάρκινγκ.Το «πάγωμα» των εργασιών γίνεται σε μια περίοδο που αναμένεται η υπογραφή σύμβασης με την ανάδοχο εταιρία η οποία θα αναλάβει την υλοποίηση των έργων της γ’ φάσης του λιμανιού, τα οποία θα οδηγήσουν σε σημαντική αναβάθμιση της πύλης αυτής προς την Ευρώπη. Η εταιρία που προέκυψε ως προσωρινή ανάδοχος από τον διαγωνισμό είναι η Ιόνιος ΑΤΕ. Η ολοκλήρωση του έργου, σύμφωνα με την προκήρυξη του διαγωνισμού, θα είναι 4,5 χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης.
http://www.katoci.com/
http://ksipnistere.blogspot.com/2011/06/blog-post_9299.html
λιμάνι Ηγουμενίτσας έχουν προβλήματα χρηματοδότησης. Η κατασκευαστική εταιρία από το Πάσχα άρχισε να διώχνει εργάτες, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να έχουν απομείνει στο έργο περίπου οκτώ άνθρωποι! Οι εργασίες της β’ φάσης ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2007, με προϋπολογισμό 66,2 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό είχε εξασφαλιστεί μέσω του Ταμείου Συνοχής. Το αρχικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης ήταν τον Σεπτέμβριο του 2011. Το έργο πήρε όμως παράταση. Τον περασμένο Μάρτιο, ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης κατά την επίσκεψή του στην Ηγουμενίτσα, δήλωνε:... «Η β’ φάση του λιμανιού, προϋπολογισμού 66 εκατ. ευρώ, δημοπρατήθηκε με σημαντική καθυστέρηση το 2007 και παρόλα τα τεχνικά και χρηματοδοτικά προβλήματα που υπήρξαν στο μεσοδιάστημα, δουλέψαμε τους τελευταίους μήνες, τα ξεπεράσαμε και έτσι μπορούμε να πούμε πως θα ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2012». Ένα μόλις μήνα μετά τις δηλώσεις του κ. Μαγκριώτη, η κατασκευαστική εταιρία άρχισε να «παγώνει» τις εργασίες. Το αντικείμενο των εργασιών της β’ φάσης είναι η κατασκευή δύο θέσεων πλαγιοπρυμνοδέτησης για πλοία τύπου ferries, δύο αποβατικών σταθμών και προβλήτας και υδραυλικών έργων, οδοποιίας, πάρκινγκ.Το «πάγωμα» των εργασιών γίνεται σε μια περίοδο που αναμένεται η υπογραφή σύμβασης με την ανάδοχο εταιρία η οποία θα αναλάβει την υλοποίηση των έργων της γ’ φάσης του λιμανιού, τα οποία θα οδηγήσουν σε σημαντική αναβάθμιση της πύλης αυτής προς την Ευρώπη. Η εταιρία που προέκυψε ως προσωρινή ανάδοχος από τον διαγωνισμό είναι η Ιόνιος ΑΤΕ. Η ολοκλήρωση του έργου, σύμφωνα με την προκήρυξη του διαγωνισμού, θα είναι 4,5 χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης.
http://www.katoci.com/
http://ksipnistere.blogspot.com/2011/06/blog-post_9299.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου