Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Βοήθεια ΚΛΕΦΤΕΕΕΣ. ΤΡΙΜΕΛΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ! ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ!. ΕΓΓΡΑΦΑ

ΠΗΡΕ ΔΑΝΕΙΟ ΤΟ 2008 ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ 140.000 ΕΥΡΩ! ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΖΗΤΟΥΝ 420.000 ΕΥΡΩ! ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΥΠΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ. Το 2008 πήρα δάνειο 140.000 ευρώ από την Εθνική, βάζοντας το σπίτι μου υποθήκη και αγόρασα ένα δεύτερο σπίτι 67 τετραγωνικών. Τότε δουλεύαμε και οι δύο και βγάζαμε 4000 τον μήνα....
Μετά από ένα χρόνο γίνεται η κρίση.
Μας απολύουν από τις δουλειές μας και μένουμε άνεργοι.
Παρόλα ταύτα κάνουμε διακανονισμό ανέργων το 2015.
Τον οποίο και τηρήσαμε μέχρι σήμερα τον Αύγουστο του 2019.
Εχω τις αποδείξεις πληρωμής.
Ερχεται ένα σημείωμα από την εταιρεία Ταμπακης και συνεργάτες ότι θέλουν το δάνειο απαιτητό. 
Παω στην τράπεζα και ενώ είχαν μείνει 85.000 υπόλοιπο μου ζητούν σήμερα 420.000.
Αν είναι δυνατόν να πληρώσω 5 τοίχους μισό εκατομμύριο ευρώ.
Ζητω διακανονισμό και ζητούν μπροστά 27.000.

Τους κάνω μια επιστολή και γράφω μέσα ότι αν μου πάρουν τα σπίτια θ αυτοκτονήσουμε οικογενειακώς και μου τα κατεβάζουν 6000 ευρώ.
Που να τα βρούμε δυο άνεργοι τόσα λεφτά; Αν είναι δυνατόν.
Λενε ότι προγραμματίσαμε πλειστηριασμό στις 9 Σεπτεμβρίου 2020 ηλεκτρονικό και μου παίρνουν τα σπίτια.
Εγω τους λέω να τους δώσω 500 ευρώ μπροστά και 300 ευρώ τον μήνα.
Κι αυτό θα βοηθά ο γιος μου που δουλεύει στην τρενοσε και δέχονται.
Υπεύθυνη στην εταιρία αυτή είναι η κα Μέξη. Αυτη παίρνει και μας απειλεί 68 τηλέφωνα την ημέρα.
Σαν να είμαστε καταζητούμενοι. Ελεος.
Εχω τα χαρτιά της κατάσχεσης που έχουν στείλει.
Το τηλέφωνο μου είναι 694………..0. Ονομαζομαι Φ. Ευάγγελος και η σύζυγός μου Ζ. Σταυρούλα.
Σας δίνω το δικαίωμα να κοινοποιήσετε το γεγονός πλην τα ονόματά μας.
Αν μπορείτε κάτι να κάνετε θα πιέσουμε να το πάρουν πίσω και για άλλο κόσμο.
Το δάνειο είναι στην Εθνική Tράπεζα.
Ευχαριστώ πολύ.
ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ: ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ! ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters