Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Ξευτιλιζει την κυβερνηση, Ελληνιδα που ζητησε ασυλο για να αποκτησει τα δικαιωματα των Λ@θρο


Τετοια ξευτιλα για κυβερνηση δεν ξαναγινε.....
Μπραβο κοπελα μου !


ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...!!! ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΖΗΤΗΣΕ ΑΣΥΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ...!!!

«ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΘΕΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ. ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΜΟΝΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΕΝΩ ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ-ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. ΖΗΤΩ ΑΣΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ»! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ!!!
Η εικονιζόμενη Μαρία Παστρουμά είναι μία από τις Ελληνίδες οι οποίες οδηγούνται από την κυβέρνηση στην πλήρη εξαθλίωση. Της έχουν στερήσει κάθε πρόσβαση σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη λόγω μη αποδοχής από μέρους της του ΑΜΚΑ, ενώ δεν έχει δικαίωμα στην εργασία, ούτε στη συνταξιοδότηση!!! Την ίδια ώρα στους λαθρομετανάστες-πρόσφυγες παρέχονται τα…

πλήρη δικαιώματα, ενώ κατά παράβαση του Συντάγματος θα τους χορηγήσουν την ελληνική ιθαγένεια (ιθαγένεια και όχι υπηκοότητα), παρά το ότι για να την πάρουν πρέπει να μιλάνε ελληνικά και να μην είναι παιδόφιλοι! Ως γνωστόν οι ισλαμιστές καταπατούν τα δικαιώματα και της γυναίκας και των παιδιών, πολλά από τα οποία τα χρησιμοποιούν για να ικανοποιούν τις σεξουαλικές τους ορέξεις.

Διαβάστε τη συγκλονιστική επιστολή της για να δείτε σε ποια απελπισία οδηγούν τον Έλληνα οι των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ: Τους αναγκάζουν να ζητήσουν άσυλο στην ίδια τους την Πατρίδα, ζητώντας τα ίδια δικαιώματα με τους λαθρομετανάστες!!!

ΑΙΤΗΣΗ ΑΣΥΛΟΥ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Είμαι Ελληνίδα ιθαγενής και είμαι η μόνη που πληροί τις προϋποθέσεις για να υποβάλλω αίτηση ασύλου, στην ίδια μου τη χώρα. Έχουν καταστρατηγηθεί τα ανθρώπινα δικαιώματα μου, έχουν καταπατηθεί η ανθρώπινη αξία και αξιοπρέπεια μου.

Δεν έχω δουλειά, δεν έχω ιατροφαρμακευτική κάλυψη. Είμαι κυριολεκτικά στα χέρια του Θεού. Μιλώ την ελληνική γλώσσα από τα γεννοφάσκια μου, συμμετάσχω ενεργά και ουσιαστικά στην πολιτική ζωή της χώρας. Έχω υποχρεώσεις κ. Υπουργέ ως Ελληνίδα, δεν έχω όμως δικαιώματα. Από το 2009 και εντεύθεν έχω σταματήσει να υπάρχω, γιατί αρνήθηκα τον ΑΜΚΑ. Δεν υφίσταμαι ως πρόσωπο, ως εικόνα Θεού, δεν μου αναγνωρίζεται το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού ως οφείλατε. Καταπατείτε εσείς όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις τους νόμους και το ελληνικό Σύνταγμα. Την χάρτα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων την ενστερνίζεστε για τους πρόσφυγες – λαθρομετανάστες.

Ξεχνάτε όμως ότι στην Ελλάδα οι Έλληνες έχουν προτεραιότητα. Έχω δικαίωμα στην ασφάλεια, έχω δικαίωμα στην εργασία, στην συνταξιοδότηση, έχω το δικαίωμα του θρησκεύειν, έχω το δικαίωμα στη ζωή. Κύριο μέλημα σας πρέπει να είναι η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων μου, της ισονομίας, της δημοκρατίας, της ελευθερίας και της δικαιοσύνης.

Έφθασα στο σημείο να ζητάω άσυλο στην ίδια μου τη χώρα. Παρακαλώ σεβαστείτε την θρησκευτική μου συνείδηση. Επαναφέρατε τις διαχρονικές αξίες του τόπου μας. Σεβαστείτε την Ευρωπαϊκή Σύμβαση δικαιωμάτων του ανθρώπου. Έχουμε υπογράψει ως κράτος μέλος της Ε.Ε. Αναντίρρητες και εφαρμοσμένες δεν είναι μόνο οι υπογραφές των μνημονίων, ούτε η συνθήκη του Δουβλίνου, κ. Υπουργέ είμαι αποφασισμένη όσο θέλει ο Θεός ο Άγιος να ζήσω, να ζήσω. Δεν αυτοκτονώ, δεν μεταναστεύω, δεν υποχωρώ. Θα παλεύω για τα δίκαια μου μέχρι την τελευταία ρανίδα του αίματος μου. Ελπίζω και εύχομαι τα χέρια σας να μην στάξουν αίμα Ορθόδοξο και Ελληνικό.






efenpress
stoxos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters