Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Π. ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ 600δις ΤΟΥ Α. ΣΩΡΡΑ!

 507236-1459331_10202596741064725_699745502_n.jpg
ΠΑΡΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΙ END ΚΑΙ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ 300+2 ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΚΟΖΑΝΗ 16-12-14
Απομαγνητοφώνηση για τον Αλφειό: Alexandra Tsikou
 
 

Γιώργος Μακεδών:
Κύριε Κουκουλόπουλε ακούσαμε αρκετά πράγματα που είναι έτσι όντως, είμαστε σε μία κρίση, δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε την κρίση, αλλά εγώ θέλω να γίνω σύντομος, κάποιες ερωτήσεις που θέλω να κάνω. Με παρακολουθείτε; Θέλω να ρωτήσω για το θέμα των 600 δις δολλαρίων που είναι κατατεθειμένα στο όνομα της Ελληνικής Δημοκρατίας με δικαστική απόφαση και θέλω να ρωτήσω και για την μήνυση πού έχετε πάρει εσείς και άλλοι 300+1 στην βουλή μέσα για εσχάτη προδοσία σχετικά με το θέμα των 600 δις από τον Αρτέμη Σώρρα. Περιμένω να ακούσω την απάντησή σας.


Πάρης Κουκουλόπουλος:
Μακάρι να είναι αληθινά γιατί ....αρκεί να έχει υπόσταση. Ποιος δεν θέλει εδώ μέσα όλη αυτή η ιστορία να έχει πραγματική υπόσταση. Υπάρχει κανένας που δεν θέλει;

Γιώργος Μακεδών:
Η μήνυση που έχει γίνει στους 300+2 στην βουλή τι γίνεται;

Πάρης Κουκουλόπουλος:
Εντάξει τώρα τέτοιες μηνύσεις έχουμε φάει οι βουλευτές ...Δεν είναι έτσι όχι, δεν είναι έτσι που νομίζεις ....δεν είναι ομαδικό μας θέμα ...Κοίταξε να ακούσεις, παρακαλώ την προσοχή σου. Θέλω και εσύ να καταλάβεις και να καταλάβει και όλος ο κόσμος. Αυτό το πράγμα δεν έχει με την πρόταση του Σώρρος, δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο.

Γιώργος Μακεδών τον διορθώνει:
Σώρρας λέγεται ...

Πάρης Κουκουλόπουλος:
Σώρρας είπα όχι Σόρος, Σώρρας είπα Σώρρας, αυτό που λέει ο Σώρρας ...φυσικά ναι. Λοιπόν υπάρχει μία αλήθεια που λέω πάρα πολλές φορές στη βουλή. 

Όποιος ενδιαφέρεται την προηγούμενη εβδομάδα (προς διπλανό του μάλλον γραμματέα: και παρακαλώ πάρα πολύ Δημήτρη να το κάνουμε έτσι μια δημοσιότητα μεγάλη εδώ πέρα να το  μοιράσουμε σε όλο τον κόσμο) έχουμε βγάλει μία ανακοίνωση την προηγούμενη εβδομάδα για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να την βρει εύκολα και στο δικό μου site υπάρχει, λέει όλο το Ελληνικό οπλοστάσιο για την φοροδιαφυγή και την διαφάνεια που ψήφισαν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και κάτω λέει ένα-ένα ποιος ψήφισε τι. Λέει ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΟΥΒΕΛΗΣ, ΚΑΜΜΕΝΟΣ και ούτω κάθε εξής. 

Βέβαια πραγματικά και εγώ ψήφισα κάποια μέτρα κάποια από αυτά και δρακόντια που έχουμε ψηφίσει ξεκινώντας από τον Μάρτιο του 2010 αυτοί οι νόμοι και συνεχίστηκαν μέχρι που άλλαξε η κυβέρνηση. Ως αποτέλεσμα αυτών των νόμων φτάσαμε σήμερα να έχουμε τον Ευσταθίου, Κάντζα μέσα τον Τσοχατζόπουλο, να συλλαμβάνεται ο Φιλιππίδης έτσι; Αυτά δεν προέκυψαν τυχαία, μου λένε πάρα πολλοί. 

Δεν προέκυψαν τυχαία, επειδή υπάρχει αρχή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος που την καταψήφισαν όλοι φτάσαμε εκεί. Και επειδή είχαμε οικονομικό εισαγγελέα γίνανε πιο διακριτές οι έρευνες. Επειδή η δίκη για ένα πολιτικό πρόσωπο, παίρνει ο δικαστής έναν φάκελο για τον όποιο Τσοχατζόπουλο και την ίδια ώρα έχει 5-6 απαλλοτριώσεις, 5-6 μηνύσεις και 5-6 αγωγές κλπ, δεν βγαίνουνε ποτέ. 

Όταν πάει σήμερα δικαστής υπόθεση πολιτικού προσώπου πρέπει μόνο αυτή την πράξη να την διεκπεραιώσει αμέσως, δεν ήσαν τυχαία αυτά τα πράγματα εκεί που φτάσαμε.

Αυτά γιατί σας τα λέω, δεν υπάρχει ότι, έχουν γίνει πολλά και διάφορα και επιτέλους φτάνουν κάποιοι εκεί που πρέπει να φτάσουν και θα τιμωρηθούν σκληρά, γιατί νομίζω το θέλουμε όλοι μας. Άλλα είναι τα μεγέθη τα ποσά που άρπαξαν διάφοροι επιτήδειοι κλέφτες φυσικά κυβερνητικά πρόσωπα και άλλο είναι το χρέος της χώρας. 

Εγώ δεν μπορώ να ακούω πολιτικές δυνάμεις μέσα στη Βουλή, έτσι, αυτό το ξέρουμε και από τα τοπικά μέσα, κάθε βράδυ σου ρίχνουν και καμιά εκατοστή δισεκατομμύρια για το πρόβλημα της χώρας. Ακούστηκε και από έναν πολιτικό αρχηγό στην βουλή, σε κάθε ομιλία του μας εμφανίζει και 100 δισεκατομμύρια ευρώ. Δεν είναι έτσι ρε παιδιά, αυτό το πράγμα εάν μπει στα μυαλά μας έχουμε χάσει ολοκληρωτικά το παιχνίδι. Πρέπει να καταλάβουμε το πρόβλημά μας. Αυτό είναι άλλο του Σώρρα. 

Ο Σώρρας διατύπωσε μία εικασία εν πάση περιπτώσει υπάρχουν αρμόδιες αρχές, υπάρχει η Τράπεζα της Ελλάδος, υπάρχει και η Εθνική Τράπεζα γιατί έχει να κάνει και με δικά της χρεώγραφα και ομόλογα και όλες αυτές τις ιστορίες ...

Γιώργος Μακεδών:
Να σας φέρω τα έγγραφα να τα δείτε τώρα;

Πάρης Κουκουλόπουλος:
Τα ξέρω ...

Γιώργος Μακεδών
Α, τα ξέρετε...

Πάρης Κουκουλόπουλος
Μα φυσικά...

Γιώργος Μακεδών:
Αφού τα ξέρετε θα ξέρετε και τους όρους που έχει βάλει ο Σώρρας ...

Πάρης Κουκουλόπουλος:
*Εγώ εγώ λοιπόν δυό λεπτά, εγώ εγώ λοιπόν λέω υπάρχουν αρμόδιες αρχές και με τις μυστικές πηγές, παρακαλώ λίγο ησυχία, θέλω να καταλάβει ο φίλος μας εδώ πέρα, λοιπόν, εγώ εγώ εγώ το ότι ήρθατε εδώ να πείτε, γιατί εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να μιλήσουμε, το είπα και στον αέρα, ξε ξε ξέρεις τι δεν καταλαβαίνω;* Ξέρεις τι δεν δέχομαι ας πούμε και διαμαρτύρομαι και εξανίσταμαι; Να ακούω κάθε βράδυ από κανάλια τοπικά και περιφερειακά να υιοθετούν αυτά και να λένε να τα χαρτιά και το λύσαμε το πρόβλημα και υπάρχουν προδότες ή να ακούω από την άλλη να μιλάνε για παλαβούς. 

Εγώ εγώ δεν είμαι αυτής της θέσεως. Ούτε θεωρώ ότι εσύ να είσαι παλαβός ούτε εγώ να είμαι δοσίλογος και πρόκειται να πάω σε καμιά τέτοια... Να το δουν οι αρμόδιες αρχές και εγώ ως πολίτης και πολιτικός που εκπροσωπώ και εσένα μεταξύ των άλλων, θέλοντας και μη έτσι λειτουργεί η δημοκρατία μας, εγώ θέλω λοιπόν υπεύθυνες απαντήσεις. Μέχρι τώρα λοιπόν δεν δίνουν απαντήσεις, μακάρι να υπάρξει απάντηση τέλος σε αυτή την υπόθεση...Εγώ τι να σου πω πως έχει ο Σώρρας 600 δις, μακάρι να υπάρχουν ....

Ερώτηση κυρίας:
Συγνώμη λίγο, γιατί κύριε βουλευτά δεν κάνετε μία επερώτηση στη βουλή; Όπως έκανε ο κ. Νικολόπουλος; Τους δύο όρους τους ρωτήσατε; Τους δύο όρους που έχουνε θέσει; Ο Σώρρας;

Πάρης Κουκουλόπουλος:
Λοιπόν, εγώ εγώ δεν είπα δεν μας ενδιαφέρει αυτό που λες. Λοιπόν, πρώτον επειδή αναφέρθηκε όντως ένα θέμα, κοίταξε να δεις ή από δω είσαι ή από εκεί, δεν μιλάω για την αγορά των ομολόγων του Σώρρα  . ....  Για τον βουλευτή από την Αχαΐα αν δεν κάνω λάθος, έτσι; (Τον Νικολόπουλο). 

Εγώ επειδή ιδεολογικά είμαι τέκνο του διαφωτισμού ας πούμε, αυτές τις αρχές ασπάστηκα αυτή την ιδεολογία πιστεύω έτσι; Και επειδή πιστεύω ότι η αλήθεια είναι πάντα προφανής και δεν είναι ούτε
εικασία ούτε συνομωσία είναι ... της ιδεολογίας που ασπάζομαι, δεν θέλω ... μαζί με εικασίες, με όνειρα και με ψευδαισθήσεις. Γενικά μιλάω, δεν μιλάω για αυτό που λέτε εσείς. Έτσι λοιπόν αγωνίζομαι μεταξύ των άλλων για να πάει και να εξηγήσει, εγώ δεν είμαι ούτε εισαγγελέας είμαι, να δώσει μία μέρα ο συνάδελφός μου από την Αχαΐα απαντήσεις γιατί πρωταγωνίστησε στην μεγάλη απάτη κατά του Ελληνικού λαού. Υπαρκτή απάτη και χειροπιαστή. 

Πρόσεξε, πρόσεξε, αν ρωτήσω τρεις ανθρώπους από την αίθουσα θα μου πουν ότι με το κούρεμα το PSI ο μεγάλος χαμένος ήταν τα ασφαλιστικά ταμεία. Εμείς έχουμε πάρει απαντήσεις .....(προς την πλευρά του Γιώργου Μακεδών) σε παρακαλώ τώρα δεν μιλάμε για τον Σώρρα ... ... .....
Μετά ακολουθεί ένας χαμός στην αίθουσα με φωνές και από πολίτες.

ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΟΣ Ο ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΚΑΘΑΡΑ.
ΠΗΓΕΣ:
ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ VIDEO ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ

ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ VIDEO ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΟΜΙΛΙΑ

ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΤΣΕΚΑΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ
.....................................

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥΛΑΤΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ 600 ΔΙΣ
ΣΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑΡΗ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΛΟ - ΚΟΖΑΝΗ 17-2-14


Γειά σας Πουλατσόγλου Γιάννης ονομάζομαι, όταν ήρθα ήταν εδώ πέρα 3 τηλεοπτικά κανάλια, όταν άρχισαν οι ερωτήσεις φύγανε όλα, δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί, μάλλον οι ερωτήσεις θα ήτανε δύσκολες γι αυτό.

Πάρης Κουκουλόπουλος:
Δεν έδιωξα κανένα κανάλι ....

Γιάννης Πουλατσόγλου:
Δεν είπα ότι τα διώξατε προσωπικά εσείς αλλά μέσω πλην σαφώς μπορείτε να καταλάβετε τι θέλω να πω. Ας συνεχίσω την ερώτηση. 

Ανεβάσατε τόσο πολύ τον πήχη που πιστέψατε πως θα τον φτάσω και εγώ που είμαι 1,90 έτσι; Η ανεργία είναι στο 1.500.000, οι μισθοί έχουνε φτάσει 400 ευρώ και αν μπορέσεις να βρεις κιόλας δουλειά γιατί δεν υπάρχουνε, έχουνε κλείσει χιλιάδες επιχειρήσεις. Οι νέοι ..... για μία εργασία γιατί έχουνε σπουδάσει, έχουνε πτυχία, είναι μορφωμένοι πλέον, τους διώχνετε εσείς και τους λέτε απλά δειλούς γιατί φεύγουνε γιατί δεν μπορούνε να βρούνε εδώ δουλειά και τους λέτε απλά δειλούς, γιατί αυτό καταλάβαμε εμείς. Αλλά ξεχάσατε κάτι, ο Έλληνας πλέον δεν είναι κομματικός, σκέφτεται με την λογική του, τα μαθήματα τα έχει δει στον δρόμο τα ζει καθημερινά και πιστεύω ότι εάν δεν αλλάξετε νοοτροπία και δείτε επί ίσοις τον Έλληνα, γιατί ως προς ίσο σαν βλέπουμε και όχι σαν βολευτή, γιατί εμένα το βολευτής μου λέει κάτι άλλο αλλά τέλος πάντων. 

Θα ήθελα πάρα πολύ να αλλάξετε τακτική και να δείτε κάτι πάρα πολύ σαφές και πολύ καλό για την χρηματοδότηση του Αρτέμη Σώρρα τα 600 δις και για την χρηματοδότηση των Δήμων που πήγαμε στον κ. Μαλούτα δυο φορές έχουμε αριθμό πρωτοκόλλου, έπρεπε σε πέντε μέρες να μας απαντήσει και δεν μας απάντησε κανένας. Και τώρα θα πάμε σε μήνυση και θα δούμε τον κ. Μαλούτα τι θα μας πει. Ευχαριστώ πάρα πολύ.
ΠΗΓΗ:
................................................................................................

Εμείς οι συμπλόγκερ του Αλφειού ευχαριστούμε ιδιαιτέρως την συνελληνίδα μας Alexandra Tsikou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters