Εξακολουθεί ακόμα η Ελλάδα να έχει εκχωρήσει πληροφόρηση σε μια
ευρωπαϊκή υπηρεσία ελέγχου και επιτήρησης των συνόρων, στην οποία
προΐσταται Τούρκος και μάλιστα υπάλληλος του Υπουργείου Εσωτερικών της
γείτονος;
Αυτό διερευνά με Ερώτησή του προς τους Υπουργούς Εξωτερικών Ευάγγελο Βενιζέλο, Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλο και Δημόσιας Τάξης Νίκο Δένδια, ο Βουλευτής Επικρατείας και Τομεάρχης Εξωτερικών των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία» από τις 16.03.2013 που ουδέποτε απαντήθηκε αρμοδίως, άρα υφίσταται ακόμα:
Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.
«Βάλαμε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα»! Αυτή η λαϊκή παροιμία ταιριάζει γάντι στην αβλεψία αρμόδιων υπηρεσιακών παραγόντων, με αποτέλεσμα η Ελλάδα να εκχωρήσει πληροφόρηση σε μια ευρωπαϊκή υπηρεσία ελέγχου και επιτήρησης των συνόρων, στην οποία προΐσταται Τούρκος και μάλιστα υπάλληλος του Υπουργείου Εσωτερικών της γείτονος!
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία» από τις16.03.2013 που ουδέποτε απαντήθηκε αρμοδίως, άρα υφίσταται ακόμα:
«Πριν από έναν και πλέον χρόνο, στις 12 Δεκεμβρίου 2011, η Ευρωπαϊκή Ένωση έκανε ένα αποφασιστικό βήμα προς τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού Συστήματος Επιτήρησης Συνόρων (European Border Surveillance System - EUROSUR).
Σκοπός του EUROSUR είναι η αύξηση και η ενίσχυση της επιχειρησιακής κατάστασης της FRONTEX, αλλά και η συνεργασία μεταξύ των χωρών-μελών καθώς και τρίτων χωρών μέσω της δημιουργίας περιφερειακών κέντρων που θα συνδέονται με το EUROSUR.
Μάλιστα, λόγω των εξελίξεων στην ευρύτερη περιοχή της Μ. Ανατολής και της Αν. Μεσογείου, εφόσον ειδικά υπάρξουν πολεμικές συγκρούσεις που θα αυξήσουν κατακόρυφα την παράνομη μετανάστευση, στόχος των αρμόδιων αξιωματούχων είναι να καταστεί λειτουργικό εντός του 2013. Στο πλαίσιο αυτό επιταχύνεται η υλοποίηση των αναγκαίων ενεργειών, ούτως ώστε η ειδική ευρωπαϊκή υπηρεσία που θα διαχειρίζεται τις ενέργειες επιτήρησης συνόρων να καταστεί επιχειρησιακή.
Σύμφωνα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό, η ολοκλήρωση των προπαρασκευαστικών ενεργειών και η πλήρης επιχειρησιακή λειτουργία του συστήματος θα γίνει το δεύτερο εξάμηνο του 2013. Η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και των υλικοτεχνικών πόρων σε εθνικό επίπεδο θα γίνεται από τα εθνικά κέντρα συντονισμού. Όμως το δίκτυο επικοινωνιών μεταξύ της ευρωπαϊκής υπηρεσίας και των κέντρων θα γίνεται μέσω των λεγόμενων «εικόνων κατάστασης» (situational pictures) και θα περιλαμβάνει το σύνολο των πληροφοριών: Οχι μόνο τις ευαίσθητες, αλλά και τις απόρρητες πληροφορίες. Με μια φράση, η Ευρώπη θα γνωρίζει το σύνολο των πληροφοριών που σχετίζεται με τη διαχείριση συνόρων όλων των χωρών-μελών.
Και πού είναι το κακό θα μπορούσε να αναρωτηθεί κάποιος για την Ελλάδα. Μέλος της ευρωπαϊκής οικογένειας είμαστε, κατά συνέπεια είναι λογικό να έχουμε ανταλλαγή πληροφοριών για την αντιμετώπιση ενός τόσου σοβαρού προβλήματος, όπως είναι αυτό της λαθρομετανάστευσης, που έχει και ευρύτερες πολιτικές διαστάσεις.
Τα «μάτια» της Τουρκίας
Τα άσχημα για την Ελλάδα και για την ασφάλειά της ξεκινάνε τώρα. Όπως αποκαλύπτει σήμερα η «Κυριακάτικη Δημοκρατία», Διευθυντής έργου και υψηλόβαθμος επιτελής προγράμματος ενός από τα κυριότερα έργα προσδιορισμού τεχνικών προδιαγραφών για τη διαχείριση των ευρωπαϊκών συνόρων είναι Τούρκος. Και όχι μόνον είναι Τούρκος, αλλά είναι και υπάλληλος του τουρκικού Υπουργείου Εσωτερικών. Ενός Υπουργείου που παίζει καθοριστικό ρόλο όχι μόνον στις εσωτερικές εξελίξεις της χώρας, αλλά και στον τομέα των πληροφοριών για τις χώρες του εξωτερικού. Και όπως αντιλαμβάνεστε, το ενδιαφέρον για την Ελλάδα, ειδικά στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία με τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, είναι ακόμη εντονότερο!
Επιπλέον, ο Senol Arslan, είναι σήμερα -κατά σύμπτωση- και συντονιστικός επιτελής προγράμματος της ευρωπαϊκής αποστολής στο Κόσσοβο. Κάτι που διαφημίζει και ο ίδιος στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης linkedin (http://tr.linkedin.com/in/senolarslan). Μοιάζει απίστευτο, είναι όμως πέρα για πέρα αληθινό.
Οι ευθύνες
Ερχόμαστε τώρα στις ευθύνες που έχουν οι Έλληνες αξιωματούχοι, οι οποίοι παρακολουθούν και συμμετέχουν σε όλο αυτό το εγχείρημα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι θεσμοί δεν είναι απρόσωποι. Θα μπορούσε ποτέ να διανοηθεί κάποιος απλός και καλοπροαίρετος Έλληνας πολίτης ότι Διευθυντής του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή έργου ανάπτυξης ενός καινοτόμου συστήματος επιτήρησης και παρακολούθησης χερσαίων μη ελεγχόμενων συνόρων θα είναι στέλεχος του Υπουργείου Εσωτερικών της Τουρκίας; Προφανώς και όχι. Ένας υπηρεσιακός παράγοντας όμως όφειλε να είναι υποψιασμένος. Να ψάξει, να μάθει και να το αποτρέψει.
«Και αν δεν μπόρεσε να το μάθει;» είναι ένα ερώτημα. Αν και θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα η συζήτηση επί αυτής της ερώτησης, δυστυχώς είναι άτοπη: Το ήξεραν. Μάλιστα, ελληνικός φορέας, το Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕΜΕΑ) συμμετείχε στο εν λόγω πρόγραμμα. Αξίζει να σημειωθεί δε ότι στο πρόγραμμα ανάπτυξης συμμετείχε και τουρκική εταιρία, η STM, ενώ αντίθετα δεν υπήρχε ελληνική εταιρία. Σύμπτωμα και αυτό των τεράστιων και διαχρονικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η χώρα μας σε εταιρίες υψηλής τεχνολογίας, ειδικά στον τομέα της ηλεκτρονικής παρακολούθησης.
Από τη σημερινή αποκάλυψη της εφημερίδας μας προκύπτει αβίαστα ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη εκχωρήσει πληροφόρηση σε μια ευρωπαϊκή υπηρεσία που θα δίνει το δικαίωμα στην Τουρκία να γνωρίζει απόρρητα, κρίσιμα για την εθνική ασφάλεια δεδομένα. Σημασία επί του παρόντος δεν έχει να αναζητηθούν ευθύνες. Σημασία έχει να γίνουν ταχύτατα οι αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες, ώστε να μη βγάλουμε τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια: Να μη δίνουμε πρόσβαση σε πληροφορία που ενδεχομένως να αποδειχθεί εθνικά καταστροφική. Περιθώρια προσχηματικής κάλυψης του προβλήματος δεν υπάρχουν. Οι αρμόδιοι πολιτικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες οφείλουν να επέμβουν σήμερα, δίχως καθυστέρηση για να αποτρέψουν το κακό.
Άλλωστε, η κατάσταση στην περιοχή είναι περίπλοκη όσο ποτέ και αναμένονται αλλαγές σε γεωστρατηγικό και γεωπολιτικό επίπεδο. Η ανακήρυξη και η έναρξη ερευνών από την Κύπρο ενός της ΑΟΖ της και οι απειλές της Τουρκίας, σε συνάρτηση με την ξεκάθαρη θέση της ελληνικής κυβέρνησης και του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά για την ανακήρυξη και της ελληνικής ΑΟΖ, συνθέτουν ένα πάζλ ασφάλειας και άμυνας της χώρας που δεν μπορεί να αφεθεί στα χέρια ενός Τούρκου υψηλόβαθμου αξιωματούχου, υπαλλήλου μάλιστα του τουρκικού υπουργείου Εσωτερικών!»
Κατόπιν τούτων, ερωτάσθε κ.κ. Υπουργοί:
1. Θα διατάξετε τη διενέργεια ΕΔΕ προκειμένου να διαπιστωθεί τυχόν ύπαρξη πραγματικών περιστατικών που στοιχειοθετούν αντικειμενική υπόσταση πειθαρχικών παραπτωμάτων όλων όσων επέτρεψαν τη μεταφορά τεχνογνωσίας ευρωπαϊκού ελέγχου συνόρων σε υπάλληλο του τουρκικού Υπουργείου Εσωτερικών;
2. Ποιος ο λόγος συμμετοχής αποκλειστικά και μόνο του Κέντρου Μελετών Ασφάλειας (ΚΕΜΕΑ) και όχι του Υπουργείου Εξωτερικών και των Ενόπλων Δυνάμεων, στο πρόγραμμα ανάπτυξης του Ευρωπαϊκού Συστήματος Επιτήρησης Συνόρων (EUROSUR);
3. Με ποιο τρόπο θα διασφαλίσετε ότι η Ελλάδα, από τούδε και στο εξής, δεν θα επιτρέψει την πρόσβαση τρίτων χωρών, συμπεριλαμβανομένων όσων δεν έχουν άρει ακόμα το casus belli κατά της Ελλάδας σε ευαίσθητες ή απόρρητες πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλεια των συνόρων μας;
4. Ποιο το χρονικό διάστημα που οι ίδιοι έχετε ορίσει, προκειμένου να ολοκληρωθεί η θωράκιση των συνόρων της χώρας μας και με τη χρήση του Ευρωπαϊκού Συστήματος Επιτήρησης Συνόρων;
Ο Ερωτών Βουλευτής
Τέρενς-Νικόλαος Κουίκ
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
http://kostasxan.blogspot.gr/2013/12/blog-post_8.html
Αυτό διερευνά με Ερώτησή του προς τους Υπουργούς Εξωτερικών Ευάγγελο Βενιζέλο, Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλο και Δημόσιας Τάξης Νίκο Δένδια, ο Βουλευτής Επικρατείας και Τομεάρχης Εξωτερικών των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία» από τις 16.03.2013 που ουδέποτε απαντήθηκε αρμοδίως, άρα υφίσταται ακόμα:
«Πριν από έναν και πλέον χρόνο, στις 12 Δεκεμβρίου 2011, η Ευρωπαϊκή Ένωση έκανε ένα αποφασιστικό βήμα προς τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού Συστήματος Επιτήρησης Συνόρων (European Border Surveillance System - EUROSUR).«Διατάχθηκε μετά το δημοσίευμα η διενέργεια ΕΔΕ προκειμένου να διαπιστωθεί τυχόν ύπαρξη πραγματικών περιστατικών που στοιχειοθετούν αντικειμενική υπόσταση πειθαρχικών παραπτωμάτων όλων όσων επέτρεψαν τη μεταφορά τεχνογνωσίας ευρωπαϊκού ελέγχου συνόρων σε υπάλληλο του τουρκικού Υπουργείου Εσωτερικών; Και ποιά ήταν τα αποτελέσματα της ΕΔΕ;», ερωτά τους αρμόδιους Υπουργούς ο Τέρενς Κουίκ και ζητά ενημέρωση για τους τρόπους με τους οποίους θα διασφαλισθεί ότι η Ελλάδα, από τούδε και στο εξής, ώστε να αποτραπεί η πρόσβαση τρίτων χωρών (και πολύ περισσότερο όσων δεν έχουν άρει ακόμα το casus belli εναντίον της) σε ευαίσθητες ή απόρρητες πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλεια των συνόρων μας.
»Σκοπός του EUROSUR είναι η αύξηση και η ενίσχυση της επιχειρησιακής κατάστασης της FRONTEX, αλλά και η συνεργασία μεταξύ των χωρών-μελών καθώς και τρίτων χωρών μέσω της δημιουργίας περιφερειακών κέντρων που θα συνδέονται με το EUROSUR.
»Η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και των υλικοτεχνικών πόρων σε εθνικό επίπεδο θα γίνεται από τα εθνικά κέντρα συντονισμού. Όμως το δίκτυο επικοινωνιών μεταξύ της ευρωπαϊκής υπηρεσίας και των κέντρων θα γίνεται μέσω των λεγόμενων «εικόνων κατάστασης» (situational pictures) και θα περιλαμβάνει το σύνολο των πληροφοριών: Όχι μόνο τις ευαίσθητες, αλλά και τις απόρρητες πληροφορίες. Με μια φράση, η Ευρώπη θα γνωρίζει το σύνολο των πληροφοριών που σχετίζεται με τη διαχείριση συνόρων όλων των χωρών-μελών.
»Τα άσχημα για την Ελλάδα και για την ασφάλειά της ξεκινάνε τώρα. Όπως αποκαλύπτει σήμερα η «Κυριακάτικη Δημοκρατία», Διευθυντής έργου και υψηλόβαθμος επιτελής προγράμματος ενός από τα κυριότερα έργα προσδιορισμού τεχνικών προδιαγραφών για τη διαχείριση των ευρωπαϊκών συνόρων είναι Τούρκος. Και όχι μόνον είναι Τούρκος, αλλά είναι και υπάλληλος του τουρκικού Υπουργείου Εσωτερικών. Ενός Υπουργείου που παίζει καθοριστικό ρόλο όχι μόνον στις εσωτερικές εξελίξεις της χώρας, αλλά και στον τομέα των πληροφοριών για τις χώρες του εξωτερικού. Και όπως αντιλαμβάνεστε, το ενδιαφέρον για την Ελλάδα, ειδικά στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία με τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, είναι ακόμη εντονότερο!
«Και αν δεν μπόρεσε κανείς να το μάθει;» είναι ένα ερώτημα. Αν και θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα η συζήτηση επί αυτής της ερώτησης, δυστυχώς είναι άτοπη: Το ήξεραν. Μάλιστα, ελληνικός φορέας, το Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕΜΕΑ) συμμετείχε στο εν λόγω πρόγραμμα!»
Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.
«Βάλαμε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα»! Αυτή η λαϊκή παροιμία ταιριάζει γάντι στην αβλεψία αρμόδιων υπηρεσιακών παραγόντων, με αποτέλεσμα η Ελλάδα να εκχωρήσει πληροφόρηση σε μια ευρωπαϊκή υπηρεσία ελέγχου και επιτήρησης των συνόρων, στην οποία προΐσταται Τούρκος και μάλιστα υπάλληλος του Υπουργείου Εσωτερικών της γείτονος!
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία» από τις16.03.2013 που ουδέποτε απαντήθηκε αρμοδίως, άρα υφίσταται ακόμα:
«Πριν από έναν και πλέον χρόνο, στις 12 Δεκεμβρίου 2011, η Ευρωπαϊκή Ένωση έκανε ένα αποφασιστικό βήμα προς τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού Συστήματος Επιτήρησης Συνόρων (European Border Surveillance System - EUROSUR).
Σκοπός του EUROSUR είναι η αύξηση και η ενίσχυση της επιχειρησιακής κατάστασης της FRONTEX, αλλά και η συνεργασία μεταξύ των χωρών-μελών καθώς και τρίτων χωρών μέσω της δημιουργίας περιφερειακών κέντρων που θα συνδέονται με το EUROSUR.
Μάλιστα, λόγω των εξελίξεων στην ευρύτερη περιοχή της Μ. Ανατολής και της Αν. Μεσογείου, εφόσον ειδικά υπάρξουν πολεμικές συγκρούσεις που θα αυξήσουν κατακόρυφα την παράνομη μετανάστευση, στόχος των αρμόδιων αξιωματούχων είναι να καταστεί λειτουργικό εντός του 2013. Στο πλαίσιο αυτό επιταχύνεται η υλοποίηση των αναγκαίων ενεργειών, ούτως ώστε η ειδική ευρωπαϊκή υπηρεσία που θα διαχειρίζεται τις ενέργειες επιτήρησης συνόρων να καταστεί επιχειρησιακή.
Σύμφωνα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό, η ολοκλήρωση των προπαρασκευαστικών ενεργειών και η πλήρης επιχειρησιακή λειτουργία του συστήματος θα γίνει το δεύτερο εξάμηνο του 2013. Η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και των υλικοτεχνικών πόρων σε εθνικό επίπεδο θα γίνεται από τα εθνικά κέντρα συντονισμού. Όμως το δίκτυο επικοινωνιών μεταξύ της ευρωπαϊκής υπηρεσίας και των κέντρων θα γίνεται μέσω των λεγόμενων «εικόνων κατάστασης» (situational pictures) και θα περιλαμβάνει το σύνολο των πληροφοριών: Οχι μόνο τις ευαίσθητες, αλλά και τις απόρρητες πληροφορίες. Με μια φράση, η Ευρώπη θα γνωρίζει το σύνολο των πληροφοριών που σχετίζεται με τη διαχείριση συνόρων όλων των χωρών-μελών.
Και πού είναι το κακό θα μπορούσε να αναρωτηθεί κάποιος για την Ελλάδα. Μέλος της ευρωπαϊκής οικογένειας είμαστε, κατά συνέπεια είναι λογικό να έχουμε ανταλλαγή πληροφοριών για την αντιμετώπιση ενός τόσου σοβαρού προβλήματος, όπως είναι αυτό της λαθρομετανάστευσης, που έχει και ευρύτερες πολιτικές διαστάσεις.
Τα «μάτια» της Τουρκίας
Τα άσχημα για την Ελλάδα και για την ασφάλειά της ξεκινάνε τώρα. Όπως αποκαλύπτει σήμερα η «Κυριακάτικη Δημοκρατία», Διευθυντής έργου και υψηλόβαθμος επιτελής προγράμματος ενός από τα κυριότερα έργα προσδιορισμού τεχνικών προδιαγραφών για τη διαχείριση των ευρωπαϊκών συνόρων είναι Τούρκος. Και όχι μόνον είναι Τούρκος, αλλά είναι και υπάλληλος του τουρκικού Υπουργείου Εσωτερικών. Ενός Υπουργείου που παίζει καθοριστικό ρόλο όχι μόνον στις εσωτερικές εξελίξεις της χώρας, αλλά και στον τομέα των πληροφοριών για τις χώρες του εξωτερικού. Και όπως αντιλαμβάνεστε, το ενδιαφέρον για την Ελλάδα, ειδικά στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία με τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, είναι ακόμη εντονότερο!
Επιπλέον, ο Senol Arslan, είναι σήμερα -κατά σύμπτωση- και συντονιστικός επιτελής προγράμματος της ευρωπαϊκής αποστολής στο Κόσσοβο. Κάτι που διαφημίζει και ο ίδιος στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης linkedin (http://tr.linkedin.com/in/senolarslan). Μοιάζει απίστευτο, είναι όμως πέρα για πέρα αληθινό.
Οι ευθύνες
Ερχόμαστε τώρα στις ευθύνες που έχουν οι Έλληνες αξιωματούχοι, οι οποίοι παρακολουθούν και συμμετέχουν σε όλο αυτό το εγχείρημα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι θεσμοί δεν είναι απρόσωποι. Θα μπορούσε ποτέ να διανοηθεί κάποιος απλός και καλοπροαίρετος Έλληνας πολίτης ότι Διευθυντής του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή έργου ανάπτυξης ενός καινοτόμου συστήματος επιτήρησης και παρακολούθησης χερσαίων μη ελεγχόμενων συνόρων θα είναι στέλεχος του Υπουργείου Εσωτερικών της Τουρκίας; Προφανώς και όχι. Ένας υπηρεσιακός παράγοντας όμως όφειλε να είναι υποψιασμένος. Να ψάξει, να μάθει και να το αποτρέψει.
«Και αν δεν μπόρεσε να το μάθει;» είναι ένα ερώτημα. Αν και θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα η συζήτηση επί αυτής της ερώτησης, δυστυχώς είναι άτοπη: Το ήξεραν. Μάλιστα, ελληνικός φορέας, το Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕΜΕΑ) συμμετείχε στο εν λόγω πρόγραμμα. Αξίζει να σημειωθεί δε ότι στο πρόγραμμα ανάπτυξης συμμετείχε και τουρκική εταιρία, η STM, ενώ αντίθετα δεν υπήρχε ελληνική εταιρία. Σύμπτωμα και αυτό των τεράστιων και διαχρονικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η χώρα μας σε εταιρίες υψηλής τεχνολογίας, ειδικά στον τομέα της ηλεκτρονικής παρακολούθησης.
Από τη σημερινή αποκάλυψη της εφημερίδας μας προκύπτει αβίαστα ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη εκχωρήσει πληροφόρηση σε μια ευρωπαϊκή υπηρεσία που θα δίνει το δικαίωμα στην Τουρκία να γνωρίζει απόρρητα, κρίσιμα για την εθνική ασφάλεια δεδομένα. Σημασία επί του παρόντος δεν έχει να αναζητηθούν ευθύνες. Σημασία έχει να γίνουν ταχύτατα οι αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες, ώστε να μη βγάλουμε τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια: Να μη δίνουμε πρόσβαση σε πληροφορία που ενδεχομένως να αποδειχθεί εθνικά καταστροφική. Περιθώρια προσχηματικής κάλυψης του προβλήματος δεν υπάρχουν. Οι αρμόδιοι πολιτικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες οφείλουν να επέμβουν σήμερα, δίχως καθυστέρηση για να αποτρέψουν το κακό.
Άλλωστε, η κατάσταση στην περιοχή είναι περίπλοκη όσο ποτέ και αναμένονται αλλαγές σε γεωστρατηγικό και γεωπολιτικό επίπεδο. Η ανακήρυξη και η έναρξη ερευνών από την Κύπρο ενός της ΑΟΖ της και οι απειλές της Τουρκίας, σε συνάρτηση με την ξεκάθαρη θέση της ελληνικής κυβέρνησης και του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά για την ανακήρυξη και της ελληνικής ΑΟΖ, συνθέτουν ένα πάζλ ασφάλειας και άμυνας της χώρας που δεν μπορεί να αφεθεί στα χέρια ενός Τούρκου υψηλόβαθμου αξιωματούχου, υπαλλήλου μάλιστα του τουρκικού υπουργείου Εσωτερικών!»
Κατόπιν τούτων, ερωτάσθε κ.κ. Υπουργοί:
1. Θα διατάξετε τη διενέργεια ΕΔΕ προκειμένου να διαπιστωθεί τυχόν ύπαρξη πραγματικών περιστατικών που στοιχειοθετούν αντικειμενική υπόσταση πειθαρχικών παραπτωμάτων όλων όσων επέτρεψαν τη μεταφορά τεχνογνωσίας ευρωπαϊκού ελέγχου συνόρων σε υπάλληλο του τουρκικού Υπουργείου Εσωτερικών;
2. Ποιος ο λόγος συμμετοχής αποκλειστικά και μόνο του Κέντρου Μελετών Ασφάλειας (ΚΕΜΕΑ) και όχι του Υπουργείου Εξωτερικών και των Ενόπλων Δυνάμεων, στο πρόγραμμα ανάπτυξης του Ευρωπαϊκού Συστήματος Επιτήρησης Συνόρων (EUROSUR);
3. Με ποιο τρόπο θα διασφαλίσετε ότι η Ελλάδα, από τούδε και στο εξής, δεν θα επιτρέψει την πρόσβαση τρίτων χωρών, συμπεριλαμβανομένων όσων δεν έχουν άρει ακόμα το casus belli κατά της Ελλάδας σε ευαίσθητες ή απόρρητες πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλεια των συνόρων μας;
4. Ποιο το χρονικό διάστημα που οι ίδιοι έχετε ορίσει, προκειμένου να ολοκληρωθεί η θωράκιση των συνόρων της χώρας μας και με τη χρήση του Ευρωπαϊκού Συστήματος Επιτήρησης Συνόρων;
Ο Ερωτών Βουλευτής
Τέρενς-Νικόλαος Κουίκ
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
http://kostasxan.blogspot.gr/2013/12/blog-post_8.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου