Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

ΕΝΑΣ "ΞΕΝΟΣ" ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ

Γράφει ο Λύκιος.

Από τις 16 Δεκεμβρίου του 2012 έως και τις 30 Απριλίου του 2013, στον ιερό αρχαιολογικό χώρο των Δελφών και συγκεκριμένα στο Μουσείο, συμβαίνει μια απίστευτη σύληση της ιερότητας και της σημαντικότητας του χώρου.

Η νομενκλατούρα της ελληνικής παρακμιακής «κουλτούρας» του υπουργείου πολιτισμού, έκρινε ότι δίπλα στα εκθέματα που προέρχονται από τον χώρο των Δελφών, ηλικίας 2500 ετών, απίστευτης αισθητικής και τεχνοτροπίας, ταιριάζει να εκτεθεί ένα σύνολο από χαρτιά και τελάρα που πάνω τους, κάποιος μουτζούρωσε γραμμές και ασυνάρτητα γράμματα με μαύρο μελάνι!

Πρόκειται για κάποιο ψώνιο της ελληνικής υποκουλτούρας, που πίστεψε ότι είναι καλλιτέχνης. Δεν μας πειράζει αυτό καθαυτό το εν λόγω άτομο, αφού είναι δική του υπόθεση να πιστεύει ότι θέλει (ή ότι του επιτρέπουν) για τον εαυτό του. Δικαίωμά του!

Κάποιοι όμως, θέλουν να επιβάλλουν στο σύνολο της κοινωνίας την δική τους άποψη για το τι είναι τέχνη και τι δεν είναι… Και προφανώς τα «έργα» του κ. Γιώργου Ξένου, είναι Η ΤΕΧΝΗ που εκφράζει τον σημερινό πολιτισμό μας και ως εκ τούτου θα πρέπει να αντιπαρατεθεί με τα εκθέματα των Δελφών, όπως αυτά του Αντινόου και του Ηνιόχου σε μάρμαρο και χαλκό που έφτιαξαν οι αρχαίοι καλλιτέχνες!
Αλλά ακόμη και έτσι να ήταν, η έκθεση έργων τέχνης γίνεται σε ειδικούς προς τον σκοπό αυτό χώρους, που ονομάζονται γκαλερί τέχνης ή απλά καλλιτεχνικές εκθέσεις.

Εκεί μπορεί κανείς να επισκεφτεί τους χώρους και να θαυμάσει τα έργα του καλλιτέχνη, αφού προηγουμένως θα το έχει επιλέξει συνειδητά.

Στην περίπτωση του Μουσείου των Δελφών όμως, ο επισκέπτης γνωρίζει ότι θα δει τα εκθέματα-ευρήματα του παρακείμενου αρχαιολογικού χώρου, υψίστης ιστορικής, αρχαιολογικής και φιλοσοφικής σημασίας και θα θαυμάσει παράλληλα την αψέγαστη αρχαιοελληνική τέχνη, μαζί με την αρμονική και αισθητική αντίληψη που είχαν οι τότε καλλιτέχνες.

Όταν ξαφνικά όμως, ο επισκέπτης αντιληφθεί ότι δίπλα στα αρχαία αγάλματα βρίσκονται και χαρτιά κολλημένα στον τοίχο με σελοτέηπ και ασυνάρτητα γράμματα με μαύρο μαρκαδόρο, ενώ δίπλα μια επεξηγηματική επιγραφή αναφέρει «-Η Πύλη- του Γ. Ξένου», ενώ στην επόμενη αίθουσα τα αντίστοιχης ανοησίας «έργα», μονοπωλούν, τότε τι ακριβώς συνειρμούς οδηγείται να κάνει;

Αφού δηλαδή πρώτα θαύμασε τα αρχαιοελληνικά εκθέματα και τον πολιτισμό που αυτά εκπροσωπούσαν, στην συνέχεια έρχεται αντιμέτωπος με ένα σοκαριστικό θέαμα. Βλέπει την κακογουστιά, την υπερβολή και το κενό περιεχόμενο κάποιων υποτιθέμενων «έργων τέχνης», δείγματα αμετροέπειας, πνευματικής θολότητας και ανούσιου μοντερνισμού, έργων που υποδηλώνουν ερεβώδες ψυχικό υπόβαθρο και ψυχική νόσο.

Είναι αναμενόμενο λοιπόν, ο επισκέπτης να συγκρίνει την αρχαία με την νέα εποχή! Από την σύγκριση αυτή, εύκολα θα συνάγει το συμπέρασμα ότι ο υψηλός πολιτισμός των αρχαίων Ελλήνων χάθηκε απόλυτα και την θέση του πήρε η -απόλυτη επίσης- ηθική και πνευματική κενότητα, η εξαθλίωση και ο εκφυλισμός. Οι Έλληνες πλέον, θα φαίνονται ως ανάξιοι κληρονόμοι και συνεχιστές των αρχαίων προγόνων τους.

Αυτό επιθυμούν να αναδείξουν οι φωστήρες του υπουργείου πολιτισμού; Την παρακμή του πολιτισμού μας, που πρέπει να την θυμίζουμε επισταμένως σε κάθε τουρίστα που έρχεται στην χώρα μας, με την διάθεση να θαυμάσει από κοντά τον λαμπρότερο πολιτισμό που έμαθε από το σχολείο του;

Αν ναι, τότε οι υβριστές του ελληνισμού και οι συκοφάντες γραικύλοι που πληρώνονται από το υστέρημα του πενόμενου ελληνικού λαού, θα πρέπει να λογοδοτήσουν και να απολογηθούν. Παρότι στο βιβλίο επισκεπτών, πολλοί κατακρίνουν την παρουσία των «έργων» Ξένου, η αρμόδια υπάλληλος του Μουσείου, μειδιάζει και ειρωνεύεται τους θιγέντες Έλληνες … και βέβαια δεν θα μεταφέρει ποτέ τους προϊσταμένους της, την απαξία αυτής της επιλογής.

Ας καταλάβουν καλά, ότι το Μουσείο είναι χώρος έκθεσης αρχαιολογικών ευρημάτων και όχι γκαλερί.

Η ακόλουθη επιστολή, απεστάλη στο Υπουργείο Πολιτισμού:
«Η έκθεση των "έργων" του Ξένου στο μουσείο των Δελφών, αποτελεί υψίστη ύβρη στον πολιτισμό μας, καθώς και στην απαράμιλλου κάλους και αισθητικής, αρχαιοελληνική τέχνη. Ένα μουσείο, το οποίο αποτελεί ιδιόκτημα του ελληνικού λαού και όχι κάποιων υπαλλήλων του υπουργείου πολιτισμού, οφείλει να εκθέτει τα ευρήματα του αρχαιολογικού χώρου, με απόλυτο σεβασμό σε αυτά, αλλά και ότι εκπροσωπούν.

Αυτά, εκπροσωπούν την τελειότητα της αισθητικής και της τέχνης των αρχαίων προγόνων των Ελλήνων και αποτελούν φωτεινό παράδειγμα, για το που δύναται να φθάσει ένας ανθρώπινος πολιτισμός. Αποτελεί δε παρακαταθήκη και κληροδότημα για τους επιγόνους, όχι μόνο των Ελλήνων, αλλά και όλων όσων κοινωνούνται με αυτά, από όλο τον κόσμο. Εμείς, οι απόγονοι και κληρονόμοι τους, οφείλουμε τον σεβασμό στα κειμήλια αυτά, αφού αποτελούν θησαυρό ανεκτίμητης πνευματικής αξίας.

Η νόθευση του ιερού αυτού χώρου, από «έργα» ενός αμφισβητήσιμης αξίας αυτοαποκαλούμενου «καλλιτέχνη», τα οποία αποτελούν κυριολεκτικά μελανές μουντζούρες σε λευκό χαρτί και γυαλί, προκαλούν το όνειδος κάθε επισκέπτη και θαυμαστή του αρχαιοελληνικού πολιτισμού, ενώ δημιουργούν συνειρμούς από την αυθόρμητη σύγκριση της αίσθησης του κάλους και της τέχνης των αρχαίων, με αυτή των νέων Ελλήνων… Εύκολα κανείς, θα θεωρούσε τους νέους Έλληνες, ανάξιους κληρονόμους του αρχαίου τους παρελθόντος!

Ποιός είναι αυτός που έχει δικαίωμα να νοθεύει και να ασελγεί στην ιερή μας κληρονομιά, επ΄ονόματι της νεο(θολο)κουλτούρας και να προσβάλλει αυτήν με κάθε είδους «μοντέρνα» άποψη περί του τι εστί τέχνη; Το μουσείο των Δελφών, αποτελεί γκαλερί κουλτουριάρηδων «καλλιτεχνών» ή έναν χώρο τον οποίο πληρώνουμε ακριβά (6 ευρώ έκαστος) για να δούμε και να θαυμάσουμε από κοντά τα ευρήματα του αρχαίου αυτού χώρου;

Με ποιο δικαίωμα, κάποιος αποφασίζει ότι μαζί με αυτά πρέπει να δούμε και τις μουτζούρες ενός ψώνιου της σημερινής παρακμιακής «τέχνης»; Αν θέλαμε να δούμε ορνιθοσκαλίσματα και μουτζούρες, θα μπορούσαμε να επισκεφθούμε μια γκαλερί (ή έναν παιδικό σταθμό της γειτονιάς μας)!

Αν ήμουν Ιάπωνας επισκέπτης, αφού θαύμαζα τους κούρους, τα απίστευτου καλούς αγάλματα του Αντινόου και του Ηνιόχου, καθώς και τα υπόλοιπα εκθέματα, θα γελούσα με τα «έργα» του Ξένου μέσα στον ίδιο ιερό χώρο και έπειτα θα συλλογιζόμουν κατά πόσο εξέπεσε ο ελληνικός πολιτισμός, μέσα στην πάροδο των 2500 χρόνων που μεσολάβησαν…
Όμως, εκτός της επιλογής των «έργων» του Ξένου, ακόμη και αντίστοιχα έργα κάποιου σπουδαιότερου και αληθινότερου καλλιτέχνη κι αν εξέθεταν, πάλι θα αποτελούσε νόθευση και ιεροσυλία, η παράλληλη παράθεση σύγχρονων έργων με αυτά των αρχαίων Ελλήνων.

Κύριοι, αφήστε τις απόψεις σας περί τέχνης στους γκαλερίστες και σεβαστείτε τους αρχαίους χώρους, αφού αυτοί δεν σας ανήκουν και ως εκ τούτου δεν έχετε κανένα δικαίωμα να τους νοθεύετε σύμφωνα με τις άρρωστες ιδεολογίες σας.
Παρακαλώ πολύ, να καθαιρέσετε άμεσα τα «έργα» του Ξένου από το μουσείο των Ελλήνων (Δελφών) και να τα αναρτήσετε όπου αλλού επιθυμείτε, μακριά όμως από την ιστορία και τον αρχαίο πολιτισμό μας.

Επίσης σας παρακαλώ να δείτε τις αρνητικές κριτικές που καταγράφονται στο βιβλίο επισκεπτών του Μουσείου και να υπολογίσετε την αλγεινή εντύπωση που προκαλεί στους επισκέπτες η εσφαλμένη σας αυτή επιλογή!

Ευχαριστώ.»

Όποιος επισκεφτεί το Μουσείο των Δελφών, ας μην ξεχάσει να διαμαρτυρηθεί έντονα στους υπαλλήλους και να καταγράψει την ένστασή τους στο βιβλίο επισκεπτών. 



http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/01/blog-post_471.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters