Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

«Ούτε πάνω από το πτώμα μου τομάρια»

«Ούτε πάνω από το πτώμα μου τομάρια»Αυτή που βλέπετε είναι η κουμπάρα μου η Κατίνα.
Έτσι την έλεγαν οι γονείς μου γιατί βάφτισε τον αδελφό μου. Στην φωτογραφία δεν φαίνεται καλά η κλίση του σώματος γιατί είναι τραβηγμένη απο ψηλά αλλά και τρία χρόνια πριν.
Ζει σε ένα ερείπιο μόνη...

απέναντι από το σπίτι μου στο χωριό…. ένα δωμάτιο και μια κουζινούλα δίπλα με τσιμέντο στο πάτωμα.
Δίπλα έχει ένα μικρό σταύλο που έχει βάλει τον γάιδαρο της.
«Είναι γέρος, Σταμάτη, αλλά μου πονεί να τον αφήσω…τόσα χρόνια δούλευε μαζί μου…θα τον ταΐζω μέχρι να πεθάνει.»
Η Κατίνα μου φέρνει κάθε Κυριακή αντίδωρο από την εκκλησιά.
Ανάβει ανελλιπώς και το καντήλι στην μικρή εκκλησιά της Παναγίας.
Δεν της λέω ότι είμαι άθεος.. δεν θέλω να την στεναχωρήσω.
Μαρέσει όταν περνάω βράδυ από την Παναγιά να βλέπω το φωτάκι αναμμένο.
Μαρέσει το αντίδωρο την Κυριακή το πρωί.
Μαρέσει να χαϊδεύω την μουσούδα του γαιδάρου.
Μαρέσει που με κοιτάει με εκείνα τα τεράστια εκφραστικά γερασμένα και κουρασμένα μάτια γεμάτα ευγνωμοσύνη για το χάδι.
Η Κατίνα παίρνει 300 ευρώ σύνταξη και της ζητάνε πάνω από 300 αλλιώς θα της κόψουν το ρεύμα στο καλύβι και την λάμπα στο σταύλο του γαιδάρου .
Ούτε πάνω από το πτώμα μου τομάρια!



ΠΗΓΗ: kepparou
 
http://anti-ntp.blogspot.com/2011/12/blog-post_7062.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters