Στις… υπογραφές βρίσκεται, απ' ό,τι πληροφορούμεθα, το θέμα της ανανέωσης της σύμβασης λειτουργίας - εκμετάλλευσης του ΔΑΑ "Ελευθέριος Βενιζέλος". Ανακοινώσεις ενδεχομένως να γίνουν μέσα στην επόμενη εβδομάδα.Το τίμημα φέρεται να φτάνει στα 400 εκατ. ευρώ (αυτό σημαίνει ότι η κυβέρνηση πιάνει τον στόχο της). Ωστόσο, μένει να διευκρινιστεί η μετοχική σύνθεση του νέου φορέα, καθώς θεωρείται δεδομένη η πώληση του βραχίονα αεροδρομίων της Hochtief αλλά και του ενδιαφέροντος των Vinci και HNA.
Γάλλοι και Κινέζοι συνομιλούν με τη Hochtief, οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε καλό σημείο και καλά ενημερωμένη πηγή υποστηρίζει πως η συμφωνία θα κλείσει μέσα στο 20ήμερο του Οκτωβρίου.
Απομένει η δεύτερη φάση του εγχειρήματος που αφορά στην εκχώρηση του 30% του φορέα, με τον Έλληνα πρωθυπουργό να το θέτει ρητά στην ομιλία του στους Γερμανούς βιομηχάνους.
Μέχρις εδώ όλα καλά. Ωστόσο, με τη… φόρα που έχουν πάρει οι κυβερνώντες και με τη φορά που έχουν λάβει οι ασφυκτικές πιέσεις των δανειστών, το θέμα της πώλησης του 30% χρειάζεται προσοχή και μάλιστα πολύ μεγάλη. Εάν θεωρήσουμε ως ακριβείς πληροφορίες για ένα επιθυμητό τίμημα που έχει θέσει ως στόχο η κυβέρνηση, τότε θα πρόκειται όχι απλώς για ξεπούλημα, αλλά για το σκάνδαλο του αιώνα.
Προσώρας, θα αρκεστούμε στην υπενθύμιση παλαιότερης(*) αναφοράς της στήλης σε σχετική έκθεση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ενδεικτικά αναφερόταν πως "η επιχειρηματική κοινότητα του αεροδρομίου συνεισφέρει συνολικά (στα δέκα χρόνια λειτουργίας του) το 2,14% του ελληνικού ΑΕΠ, καθώς η προστιθέμενη αξία υπολογίζεται σε 4,9 δισ. ευρώ".
(*)Ενδεικτική η αναφορά της στήλης (Πέμπτη 31/3) με τον εύγλωττο τίτλο Βιαστικά, πρόχειρα και σε βάρος μας. Η μεθόδευση έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό, για να μην έχουμε αυταπάτες…
ΣΗΜ.: Για τους πολλούς φίλους που επιμένουν για το θέμα της Τράπεζας της Ανατολής (που ανέδειξε το zougla.gr), να είναι σίγουροι πως ούτε υπεκφεύγουμε ούτε… κωλώνουμε. Από τι άλλωστε; Μονάχα λίγη υπομονή...
Γάλλοι και Κινέζοι συνομιλούν με τη Hochtief, οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε καλό σημείο και καλά ενημερωμένη πηγή υποστηρίζει πως η συμφωνία θα κλείσει μέσα στο 20ήμερο του Οκτωβρίου.
Απομένει η δεύτερη φάση του εγχειρήματος που αφορά στην εκχώρηση του 30% του φορέα, με τον Έλληνα πρωθυπουργό να το θέτει ρητά στην ομιλία του στους Γερμανούς βιομηχάνους.
Μέχρις εδώ όλα καλά. Ωστόσο, με τη… φόρα που έχουν πάρει οι κυβερνώντες και με τη φορά που έχουν λάβει οι ασφυκτικές πιέσεις των δανειστών, το θέμα της πώλησης του 30% χρειάζεται προσοχή και μάλιστα πολύ μεγάλη. Εάν θεωρήσουμε ως ακριβείς πληροφορίες για ένα επιθυμητό τίμημα που έχει θέσει ως στόχο η κυβέρνηση, τότε θα πρόκειται όχι απλώς για ξεπούλημα, αλλά για το σκάνδαλο του αιώνα.
Προσώρας, θα αρκεστούμε στην υπενθύμιση παλαιότερης(*) αναφοράς της στήλης σε σχετική έκθεση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ενδεικτικά αναφερόταν πως "η επιχειρηματική κοινότητα του αεροδρομίου συνεισφέρει συνολικά (στα δέκα χρόνια λειτουργίας του) το 2,14% του ελληνικού ΑΕΠ, καθώς η προστιθέμενη αξία υπολογίζεται σε 4,9 δισ. ευρώ".
(*)Ενδεικτική η αναφορά της στήλης (Πέμπτη 31/3) με τον εύγλωττο τίτλο Βιαστικά, πρόχειρα και σε βάρος μας. Η μεθόδευση έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό, για να μην έχουμε αυταπάτες…
ΣΗΜ.: Για τους πολλούς φίλους που επιμένουν για το θέμα της Τράπεζας της Ανατολής (που ανέδειξε το zougla.gr), να είναι σίγουροι πως ούτε υπεκφεύγουμε ούτε… κωλώνουμε. Από τι άλλωστε; Μονάχα λίγη υπομονή...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου