Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

Ποιος είμαι; Αυτό που Είμαι; ή αυτό που Είναι;


Ποιος είμαι; 

Αυτό που ζω είναι το υλικό μου σώμα που ατενίζει την ζωή μέσα στον χώρο; ή είμαι αυτό που είναι μέσα στον Νου και Νοεί, ζει, βλέπει, αντιλαμβάνεται τις εικόνες, ενός υποτιθέμενου υλικού κόσμου που ονομάζουμε πραγματικότητα;

Είμαι το σώμα που ζει και αντιλαμβάνεται την ζωή σε έναν χώρο υλικών σωμάτων; ή Είναι ο Νους που ζει που αντιλαμβάνεται την ζωή γεννώντας την ζωή τον χώρο τα σώματα και τον κόσμο;


Ποιος είμαι; είμαι σώμα υλικό; ή Νους; 
Αν είμαι σώμα υλικό, πως είναι δυνατόν να ζήσω ατενίζοντας την ζωή που αντιλαμβάνομαι ως υλική πραγματικότητα, μέσα από ένα σύνολο από σκέψεις συναισθήματα πάθη επιθυμίες δίχως να έχω Νου;

Ο Νους όμως, δεν είναι υλικό σώμα, υλικό σώμα είναι οι ψευδαισθήσεις του υλικού εγκεφάλου, οι νευρώνες είναι η παραίσθηση που γεννά η εικόνα του Νου, είναι ο νοητός υλικός κόσμος της εικονικής πραγματικότητας matrix.

Kαι ότι είναι νοητό, δεν είναι σώμα από ύλη, ούτε είναι υλικός κόσμος και πραγματικότητα αυτό που βλέπει ζει και αντιλαμβάνεται το υλικό σώμα, μα είναι ένας κόσμος νοητός.

Οι αισθήσεις τα συναισθήματα τα πάθη και οι επιθυμίες, δεν ανήκουν στο σώμα, διότι το ίδιο ακριβώς μπορεί να ζήσει ένας Νους στον δικό του αγέννητο κόσμο, μέσα από οράματα, όνειρα, σκέψεις, που δημιουργούν τον δικό του "υλικό" κόσμο και πραγματικότητα.

Αυτός ο νοητός κόσμος ενυπάρχει μέσα στον Νου ο οποίος γεννά τις εικόνες, και γίνεται υπάρχων με τον Λόγο, δηλαδή η ζωή.
Λόγος είναι οι λογισμοί που κάνουμε μέσα από την διανόηση, η οποία φέρει την νόηση του οράματος που γεννά ο Νους και αντιλαμβανόμαστε ως ζωή.
Αυτό που βλέπουμε και ακούμε μέσα μας είναι ο Νους και ο Λόγος, η δε ένωση τους η Ζωή.

Αν τώρα ο Νους είναι Αγαθός το ίδιο Αγαθός θα είναι και ο Λόγος του.
Αν όμως ο Αγαθός Νους ενωθεί με έναν άλογο χωρίς λογική Λόγο, τότε θα επέλθει η εναντιότητα  των δύο πόλων, όπου κάθε τι που γεννά ο Aγαθός Νους, ο άλογος μη λογικός Λόγος θα γεννά και το αντίθετο του.

Νους Φωτισμένος Αγαθός, και Φωτεινός Λόγος Αγαθός Αδιαίρετοι, η δε ένωση τους η Ζωή από Φως.

Νους Αγαθός και η ένωση του με τον άλογο σκοτεινό μη λογικό Λόγο η εικόνα της Ζωής.

Και ο Άνθρωπος Φως και Ζωή Υπάρχων, ο μιμητής της Πρόνοιας (Νου) και του Λόγου (Υιού),  θέλησε να ζήσει και κατανοήσει την κατώτερη δημιουργία που εξουσιάζει, την εικόνα της ζωής.
Και από τότε ο άνθρωπος έγινε θνητός, αφού πλέον ενώθηκε με το άλογο μη λογικό μέρος  της εικόνας της ζωής, όπου κάθε τι έχει και το αντίθετο του.

Ότι προσδοκούμε για το αύριο, ταυτόχρονα γεννά αυτή η προσδοκία μας γι'αυτόν τον κόσμο και το αντίθετο του.
Για να επέλθει το αναμενόμενο πρέπει να προσδοκούμε μέσα από την εγκράτεια και την εγκαρτέρηση, ώστε να νικηθούν οι ακολασίες και οι επιθυμίες, τα αντίθετα αποτελέσματα των προσδοκιών μας.

Ερμής ο Τρισμέγιστος:
«ΤΑ ΩΣ ΑΝΩ ΚΑΙ ΩΣ ΚΑΤΩ ΑΠΛΩΣ ΑΝΕΣΤΡΑΜΕΝΑ»

morfeas sky


H Ανθρώπινη ψυχή είναι η νοητή ουσία (Πρόνοια) που προνοεί και επιφέρει την κίνηση μέσω του Λόγου (διανοητικοί λογισμοί νοήσεως του Λόγου).Eξουσιάζει τα πάντα διότι είναι αυτόβουλη Oντότητα.
O μιμητής της Πρόνοιας και του Λόγου του Φωτός.


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Κινέζοι αρχαιολόγοι: «Τον πήλινο Στρατό του Πρώτου Αυτοκράτορα της Κίνας τον έφτιαξαν αρχαίοι Έλληνες» - Η εκστρατεία του Διονύσου έγινε στ' αλήθεια

 

ΟΛΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΣΚΟΠΙΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΓΝΟΟΥΝ

Του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Για όσους ήξεραν από ελληνική Μυθολογία και την πανάρχαι εκστρτεία του Διονύσου στην Κίνα που έχει καταγραφεί στα «Διονυσιακά» του Νόννου δεν εκπλήσσεται τώρα από την υποτιθέμενη αποκαλυψη του BBC ότι ο περιβόητος πήλινος στρατός στην σινική επικράτεια φτιάχτηκε από Έλληνες.
 
Μια ακόμα απόδειξη ότι η πανάρχαια εκστρατεία του Διονύσου στην Κίνα ήταν γεγονός ίσως είναι η διάσημη μούμια της Λουλάν, αφού πρόκειται για μια Καυκασια γυναίκα που προέρχεται από μια εποχή στην οποία απλά δεν θα έπρεπε να βρίσκεται στη σημερινή Κίνα, τουλάχιστον με βάση τις ανακρίβειες που μας διδάσκουν στα σχολεία.
 
Η εκστρατεία του Δινύσου σε Κίνα και Ινδία, αναφέρεται στα "Διονυσιακά"του Νόννου, και μάλλιστα υπάρχει στην Κίνα η επαρχία Γιουνάν που σημαίνει "Ιωνία" όπου καλλιεργούνται αμπέλια και παράγεται κρασί! Σημειώνεται ότι ο Διόνυσος ήταν ο θεός του κρασιού.
 
Η Λουλάν πέθανε πριν απο 3.800 χρόνια κατά τη διάρκεια ενός εμπορικού ταξιδιού, στον θρυλικό «Δρόμο του Μεταξιού», αλλά αυτό έγινε γνωστό μόλις το 1980. Δρόμος του μεταξιού ονομάζεται η διαδρομή που ακολουθούσαν οι έμποροι και οι εισαγωγείς αγαθών μεταξύ Ευρώπης και Κίνας.
 
Η ξηρότητα του κλίματος και τα αλατούχα εδάφη διατήρησαν την Λουλάν και τις άλλες μούμιες σε άριστη κατάσταση. Η μούμια ονομάστηκε «η ωραία κοιμωμένη«, επειδή τα έντονα χαρακτηριστικά του προσώπου της διατηρήθηκαν ακόμα και μετά θάνατον.
 
Δυστυχώς η περιοχή Tarim που βρέθηκαν οι μούμιες είναι πολιτικά ασταθής και γι΄αυτό η ανακάλυψη τους θεωρήθηκε ως αιτία αποσταθεροποίησης και υποκίνησης ταραχών.
Οι ντόπιοι ονομάζονται Ουϊγούροι, μοιάζουν περισσότερο με Ευρωπαίους παρά με Ασιάτες και ισχυρίζονται ότι είναι απόγονοι της Λουλάν. Μάλιστα λένε ότι η μούμια είναι μια ισχυρή απόδειξη ότι οι ίδιοι κατοικούσαν στην περιοχή πριν από τους Κινέζους.
 
Σήμερα το BBC αναφέρει «ετεροχρονισμένα» την «συγκλονιστική» αποκάλυψη!
 
Η Κίνα και η Δύση είχαν έρθει κοντά 1.500 χρόνια πριν ο Μάρκο Πόλο φτάσει στην Κίνα σύμφωνα με νέα έρευνα. Και μάλιστα μια από τις σπουδαιότερες αρχαιολογικές ανακαλύψεις και από τις πιο εντυπωσιακές του κόσμου, ο Πήλινος Στρατός, φτιάχτηκε με την συνδρομή αρχαίων Ελλήνων!
 
Κινέζοι αρχαιολόγοι λένε ότι η έμπνευση για τον Πήλινο Στρατό που βρέθηκε στον τάφο του Πρώτου Αυτοκράτορα έχουν τις ρίζες τους στην αρχαία Ελλάδα!
 
Λένε επίσης ότι αρχαίοι έλληνες τεχνίτες εκπαίδευαν τους κινέζους τον 3ο αιώνα π.Χ. Μέχρι σήμερα πιστευόταν ότι το ταξίδι του Μάρκο Πόλο τον 13ο αιώνα ήταν η πρώτη επαφή Ευρωπαίου με τον κινεζικό πολιτισμό.
 
«Τώρα έχουμε στοιχεία ότι υπήρξε στενή επαφή μεταξύ του Πρώτου Αυτοκράτορα της Κίνας και της Δύσης πριν το επίσημο άνοιγμα του Δρόμου του Μεταξιού. Αυτό είναι πιο νωρίς απ' ότι πιστεύαμε μέχρι σήμερα», λέει ο επικεφαλής αρχαιολόγος Λι Χιουτζέν του Μουσείου του Αυτοκράτορα Κιν Σι Χουάνγκ.
 
Ξεχωριστή μελέτη δείχνει ότι ευρωπαϊκής προέλευσης μιτοχονδριακό DNA βρέθηκε σε περιοχές της επαρχίας Ξινγιάνγκ που σημαίνει ότι Δυτικοί κατοικούσαν και πέθαναν εκεί πριν και μετά την εποχή του Πρώτου Αυτοκράτορα.
 
Χωρικοί ήταν εκείνοι που ανακάλυψαν τα 8.000 πήλινα αγάλματα θαμμένα σε απόσταση μικρότερη του ενός χιλιομέτρου από τον τάφο του Πρώτου Αυτοκράτορα το 1974. Όμως μέχρι σήμερα δεν υπήρχε εξήγηση ούτε και παράδοση να συνδέει την κατασκευή αυτών των γιγαντιαίων αγαλμάτων.
 
Η εξήγηση που δίνει πλέον ο Δρ Χιουτζέν είναι ότι η επιρροή για την κατασκευή τους ήρθε εκτός Κίνας.
 
«Τώρα πιστεύουμε ότι ο Πήλινος Στρατός, οι Ακροβάτες και τα χάλκινα αγάλματα που βρέθηκαν στο σημείο έχουν την έμπνευσή τους στην αρχαία Ελλάδα», λέει με βεβαιότητα. Και ο καθηγητής Λούκας Νίκελ από το Πανεπιστήμιο της Βιέννης λέει ότι τα αγάλματα με ακροβάτες του τσίρκου που βρέθηκαν πρόσφατα στον τάφο του Πρώτου Αυτοκράτορα υποστηρίζουν αυτή την θεωρία.
 
Πιστεύει ότι ο Πρώτος Αυτοκράτορας επηρεάστηκε από την άφιξη των ελληνικών αγαλμάτων στην Κεντρική Ασία έναν αιώνα μετά τον Μέγα Αλέξανδρο ο οποίος πέθανε το 323 π.Χ. «Φαντάζομαι ότι ένας έλληνας γλύπτης βρέθηκε εκεί και εκπαίδευσε τους ντόπιος», λέει.
 
Kαι που να «σκάσει» και το άλλο μέρος της εκστρατείας του Διονύσου που ήταν η Ινδία!
 
Οι θαυμαστοί «Γιαβάνας» (Ίωνες) περιγράφονται στα ινδικά έπη ως συμμετέχοντες σε ένα είδος αρχαίου παγκόσμιου πόλεμομυ όπου χρηιμοποιήθηκαν όπλα που είχαν ανυπολόγιστη ισχύ.
 
Στη Μαχαμπαράτα , το Ινδικό έπος, πολλοί ερευνητές ανακαλύπτουν περιγραφές που θυμίζουν σύγχρονα πολεμικά μέσα , άρματα μάχης, πυραύλους και ατομικές βόμβες. Υπάρχει περιγραφή που παραπέμπει σε ατομική έκρηξη.
 
«Η καταστροφή ήρθε από μια λάμψη που έμοιαζε να έχει όλη τη δύναμη του σύμπαντος κι ύστερα υψώθηκε σε μια στήλη καπνού και φωτιάς τόσο μεγάλη που έλαμπε σαν 10000 ήλιοι μαζί. Ήταν ένα γιγαντιαίος άγγελος θανάτου που μετέτρεψε σε μια στιγμή σε στάχτες μια ολόκληρη φυλή.
 
Τα κορμιά κάηκαν σε βαθμό που έγιναν αγνώριστα. Τα μαλλιά και τα νύχια έπεσαν, τα κεραμικά έσπασαν και τα πουλιά έγιναν άσπρα» .
 
Αυτό θα μπορούσε να είναι ότι έπαθαν οι κάτοικοι στο Ναγκασάκι και τη Χιροσίμα.
 
Να επιστρέψουμε στο ζήτημα της Κίνας. Η Κίνα διαθέτει μια νότι επαρχία της που αναφέρεται ως «Γιουνάν» (ναι καλά καταλάβατε Ιωνία).
 
Εκεί και μόνο εκεί οι κάτοικοι καλιεργούν αμπέλια. Ναι πάλι καλά καταλάβατε ήταν το σήμα κατατεθέν του Διονύσου. Κάποιος τους το έμαθε από τα αρχαία χρόνια. 
 
Για πολλούς ακόμα και οι χοροί των κατοίκων έχουν κάποια συγγένεια με τους αρχαίους ελληνικούς, αυτό δεν είμαστε σε θέση να το κρίνουμε απλα΄το αναφέρουμε.
 
Πάντως ο χορός των ανδρών στην επαρχία Γιουνάν θυμίζει λιγάκι «Πυρίχειο»
 
 
 
 
 

ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ; Η ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ ΖΩΟ; ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ - Ο ΝΟΥΣ ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ




Ερμής ο Τρισμέγιστος

Ο ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ

- Ο νους στα ζώα που στερούνται λογικής ενεργεί με τον τρόπο της φύσης, συνεργαζόμενος  με τις επιθυμίες τους, οι επιθυμίες, όμως, των ζώων χωρίς λογική, όπως τουλάχιστον πιστεύω, είναι πάθη, αν, λοιπόν, ο νους συνεργάζεται με τις επιθυμίες είναι πάθη, τότε και ο νους δεν αποτελεί πάθος, αφού συναναστρέφεται με πάθη;

- Μπράβο, παιδί μου, σωστά αυτά που ρωτάς και είναι δίκαιο και 'γω να σου απαντήσω. Όλα τα ασώματα, παιδί μου, που βρίσκονται μέσα στο σώμα υπόκεινται σε πάθη, και για την ακρίβεια και τα ίδια είναι πάθη, γιατί καθετί που δημιουργεί κίνηση είναι ασώματο, και καθετί που κινείται είναι σώμα, και τα ασώματα, όμως, κινούνται από το νου, αλλά και η κίνηση είναι πάθος,  και τα δύο, λοιπόν, υπόκεινται σε πάθη, και αυτό που δημιουργεί κίνηση και αυτό που κινείται, το ένα ως καθοδηγητής, το άλλο ως καθοδηγούμενο, αν απαλλαγεί λοιπόν, κανείς από το σώμα, θα απαλλαγεί και από το πάθος, μάλλον, όμως, τίποτα δεν είναι ποτέ χωρίς πάθη, παιδί μου, όλα υπόκεινται σε πάθη, διαφέρει, όμως, το πάθος από αυτό που υπόκειται σε πάθος, καθώς το πρώτο ενεργεί, ενώ το δεύτερο παθαίνει, όμως, τα σώματα ενεργούν και από μόνα τους, καθώς είτε κινούνται είτε είναι ακίνητα, και όποιο από τα δύο και αν συμβαίνει, ενυπάρχει σ'αυτό και το πάθος.

Αλλά και τα ασώματα πάντα δέχονται την ενέργεια του Νου γι'αυτό και υπόκεινται σε πάθη.
Μην σου ξενίζουν οι ονομασίες, καθώς η ενέργεια και το πάθος είναι το ίδιο πράγμα, μη σ'ενοχλεί, όμως, αν χρησιμοποιηθεί η πιο εύηχη λέξη.

-Με σαφήνεια ανέπτυξες τον λόγο σου πατέρα.

- Πρόσεξε, όμως, και εκείνο, παιδί μου, ότι δηλαδή ο Θεός αυτά τα δύο χάρισε στον άνθρωπο, κατ'εξαίρεση  από όλα τα άλλα θνητά ζώα, το Νου και τη λογική,ισότιμα και στην αθανασία, (και έχει και τον προφορικό λόγο).
Αν, λοιπόν, κανείς τα χρησιμοποιήσει όπως πρέπει δεν θα διαφέρει καθόλου από τους αθάνατους.
Και μάλιστα, αφού εξέλθει από το σώμα του, θα οδηγηθεί από αυτά τα δύοστη χορεία των θεών και των μακάριων.

-Τα υπόλοιπα ζώα , δε χρησιμοποιούν πατέρα το Λόγο;

- Οχι παιδί μου, μόνο τη φωνή, και ο λόγος διαφέρει κατά πολύ από τη φωνή. Γιατί ο λόγος είναι κοινός για όλους τους ανθρώπους, ενώ η φωνή είναι ιδιαίτερη για κάθε είδος ζώου.

-Αλλά και ο λόγος των ανθρώπων, πατέρα, δεν είναι διαφορετικός σε κάθε έθνος;

- Ο άνθρωπος είναι και διαφορετικός και ένας, παιδί μου.
Έτσι και ο λόγος αν και είναι ένας, ερμηνεύεται διαφορετικά, 
και μπορούμε να τον βρούμε και στην Αίγυπτο, και στην Περσία, και στην Ελλάδα.
Έχω την εντύπωση παιδί μου, ότι αγνοείς την αρετή και το μέγεθος του λόγου.
Γιατί ο μακάριος θεός ο Αγαθοδαίμων είπε ότι η ψυχή βρίσκεται στο σώμα, ο Νους στην ψυχή, ο Λόγος στον Νου, και ότι ο Θεός είναι ο Πατέρας όλων αυτών.
Ο λόγος , λοιπόν, είναι η εικόνα, και ο νους του Θεού,
και το σώμα είναι η εικόνα της ιδέας και η ιδέα, εικόνα της ψυχής.

Είναι λοιπόν, το πιο λεπτοκαμωμένο στοιχείο της ύλης ο αέρας, το πιο λεπτοκαμωμένο στοιχείο του αέρα η ψυχή,  της ψυχής ο Νους, και του Νου ο Θεός.
Και ο μεν Θεός  περιβάλλει τα πάντα και ενυπάρχει στα πάντα, ενώ ο Νους περιβάλλει την ψυχή και βρίσκεται μέσα της, η ψυχή τον αέρα, και τέλος ο αέρας την ύλη.

Η ανάγκη, η πρόνοια και η φύση αποτελούν όργανα του κόσμου και της τάξης της ύλης, και καθένα από τα νοητά είναι ουσία, και η ουσία αυτών είναι η ομοιότητα, όμως, καθένα από τα σώματα που αποτελούν το σύμπαν, είναι πολλά, γιατί, τα σύνθετα σώματα, έχοντας την ταυτότητα και μεταβάλλοντας το ένα το άλλο, με τον τρόπο αυτό σώζουν πάντα την ακεραιότητα της ταυτότητας τους.

Καθένα από τα σύνθετα σώματα διαθέτει αριθμό. 
Γιατί χωρίς την ύπαρξη του αριθμού η σύσταση, η σύνθεση και η διάλυση, καθίσταται αδύνατη, και τα εννιαία σώματα γεννούν και αυξάνουν τον αριθμό, και όταν αυτός πάλι διαλύεται, τον δέχονται μέσα τους, η ύλη,  όμως, συνεχίζει να είναι μία.

Και ολόκληρος αυτός ο κόσμος, ο μεγάλος θεός και η εικόνα του μεγαλύτερου θεού, ενωμένος με εκείνον και διασφαλίζοντας την τάξη και τη βούληση του πατέρα, συμπληρώνει τη ζωή, και δεν υπάρχει τίποτα μέσα σε αυτόν, μέσα στην αιωνιότητα της πατρικής αποκατάστασης, ούτε ως σύνολο, ούτε ως μέρος, που να μη ζει.
Γιατί μέσα στον κόσμο τίποτα δεν έχει, γίνει ούτε, είναι ούτε θα γίνει νεκρό.
Γιατί ο Πατέρας είχε την επιθυμία αυτό να είναι ζωντανό, για όσο καιρό αυτό είναι οργανωμένο, γι'αυτό είναι ανάγκη να είναι και θεός.

Πως, λοιπόν, θα ήταν δυνατόν, παιδί μου, να είναι νεκρά μέσα στο Θεό, μέσα στην εικόνα του σύμπαντος, μέσα στη συμπλήρωση της ζωής ; Γιατί η νέκρωση αποτελεί φθορά, και η φθορά απώλεια.
Πως είναι δυνατόν, λοιπόν, να φθαρεί ένα μέρος από το άφθαρτο ή να χαθεί κάποιο μέρος του Θεού;


mortfeas sky


oneirosky

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΣ;;; ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 600 ΔΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ BLOG

Loading

ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΣΩΡΡΑΣ : ΕΓΩ ΣΕ ΧΕΛΩΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΩ

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters