Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2015

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ -ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ- EKΔΗΛΩΣΗ ΖΥΡΙΧΗΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ 22-11-2015 Sorras T.V


ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ( ΖΥΡΙΧΗ 22/11/2899[2015] )
 << … ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΛΑΜΠΑΔΕΥΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ! ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ , ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΥΡΙΧΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΤΥΧΑΙΑ… 
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ , ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΝΑ ΤΑΪΖΟΥΝΕ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ! 
Η ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΡΗΤΗ ! ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΙΠΟΤΑ !!! 
ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ !!! ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ Μ” ΑΚΟΥΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΥΡΙΧΗ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΙΝΑΙ… ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΣΟ ΤΟ ΤΑΪΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΧΑΙΝΟΥΜΕ . ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ . 
ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΜΕΙΟ !!! ΤΙΠΟΤΑ !!! ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ .  
ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ . ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ !!! ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ !!! >>



Έλληνας επιστήμονας: "Η τηλεμεταφορά είναι γεγονός – Ήδη γίνεται"





Τελικά οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας φαίνεται πως δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα και από τις δυνατότητες της τεχνολογίας.

Ο διακεκριμένος διεθνώς, Ελληνας φυσικός Δημήτρης Νανόπουλος περιγράφει σκηνές από το μέλλον.
Οπως υποστήριξε, η τηλεμεταφορά θα είναι σε λίγο γεγονός
«Θα γίνει. Θα μπαίνουμε σε ένα σωλήνα, φαντάζομαι, δεν ξέρω πώς θα το κάνουν, και μετά θα βγαίνουμε στη Νέα Υόρκη κατευθείαν και θα μας ξαναφτιάχνουν. Θα γίνει, είμαι σίγουρος, ήδη το κάνουν» αποκάλυψε μιλώντας στον Vima fm.
Ποιος είναι ο Νανόπουλος

nanopoulos-dimitrios

Ο Δημήτριος Νανόπουλος είναι διακεκριμένος Ελληνας φυσικός και πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών. Διετέλεσε ερευνητής στο Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών Ευρώπης (CERN) στη Γενεύη της Ελβετίας και επί σειρά ετών ανήκε στο ανώτερο ερευνητικό προσωπικό του Κέντρου. Διετέλεσε ερευνητής στην École Normale Supérieure, στο Παρίσι, στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ όπως και στο Cambridge, Είναι διευθυντής του Κέντρου Αστροσωματιδιακής Φυσικής του Κέντρου Προχωρημένων Ερευνών (HARC), στο Χιούστον του Τέξας, όπου διευθύνει ερευνητικό τμήμα του World Laboratory, που εδρεύει στη Λωζάνη. Το κύριο ερευνητικό του έργο ανήκει στο πεδίο της σωματιδιακής φυσικής και της κοσμολογίας. Από τον Ιανουάριο του 2015 είναι πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών.
-
See more at: http://www.pronews.gr/

Δωρεάν ρεύμα από νερό – Όλη η πατέντα του Πέτρου Ζωγράφου ! VIDEO


Δωρεάν ρεύμα από νερό – Όλη η πατέντα του Πέτρου Ζωγράφου

Κρατώντας την υπόσχεση στους αναγνώστες των Κατοχικών Νέων, σήμερα δημοσιεύουμε την πατέντα του κ. Πέτρου Ζωγράφου, που παρουσιάσθηκε σε πέντε εκπομπής στο zougla.gr, για τη συσκευή που παράγει ρεύμα από το νερό!

Υπενθυμίζω ότι την προηγούμενη εβδομάδα, πραγματοποιήθηκε μία κλειστή σύσκεψη στο Πεντάγωνο, παρουσία του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου, του αρχηγού ΓΕΕΘΑ, επιστημόνων και πολιτικού προσωπικού, για τη μεγάλη ελληνική εφεύρεση. Ο Πέτρος Ζωγράφος παρουσίασε τη συσκευή του και αμέσως βρήκε ανταπόκριση από την ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, η οποία χαρακτήρισε «στρατιωτικό μυστικό» την αρχή λειτουργίας της.

Πλέον, έπειτα από την αναγνώριση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, το υπουργείο αναλαμβάνει την εποπτεία της διαδικασίας, ώστε η συσκευή να κατοχυρωθεί ως στρατιωτική πατέντα, εξασφαλίζοντας όλα τα απαραίτητα εφόδια για την ανάπτυξη και την ασφάλειά της, ενώ παράλληλα θα διαθέσει ειδικό εργαστήριο για την υλοποίηση του προγράμματος που φιλοδοξεί να δώσει λύση στο ενεργειακό.

Δείτε το video και ακολουθεί το σύνολο της πατέντας, όπως μας το έστειλε ο φίλος των Κατοχικών Νέων Λευτέρης, τον οποίο και ευχαριστούμε:

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

 





Document-page-001Document-page-002Document-page-003Document-page-004Document-page-005Document-page-006Document-page-007Document-page-008Document-page-009Document-page-010Document-page-011Document-page-012Document-page-013Document-page-014Document-page-015Document-page-016Document-page-017Document-page-018Document-page-019Document-page-020




katohika.gr/ellada/dorean-reyma-apo-nero-oli-i-patenta-toy-petroy-zografoy/
http://freepatentsgr.blogspot.gr/2015/11/video_72.html

«Τα Καναρινί Κορίτσια»: Γιατί οι γυναίκες που εργάζονταν σε εργοστάσια πυρομαχικών, γεννούσαν κίτρινα μωρά; ΦΩΤΟ

Τις αποκαλούσαν «Τα Καναρινί Κορίτσια». Δεν ήταν καλλιτεχνικό ψευδώνυμο, αλλά το παρατσούκλι που κληρονόμησαν οι γυναίκες που κατά την διάρκεια του Α Παγκοσμίου Πολέμου δούλευαν στα εργοστάσια πυρομαχικών της Βρετανίας, αντικαθιστώντας τους άντρες που έλειπαν στο μέτωπο. Εκεί έρχονταν σε επαφή με την χημική ουσία ΤΝΤ που έγινε  γνωστή για τη χρήση της ως εκρηκτική ύλη...
Η τρινιτροτολουόλη ή τρινιτροτολουόλιο (ΤΝΤ) ήταν εύχρηστη λόγω της έλλειψης ευαισθησίας της σε τραντάγματα και την τριβή.... Αυτό μείωνε τον κίνδυνο της ακούσιας έκρηξης, σε σύγκριση με άλλα πιο ευαίσθητα ισχυρά εκρηκτικά όπως η νιτρογλυκερίνη. Στα χέρια των εργατριών όμως, παρατηρήθηκε ότι είχε μια ενοχλητική παρενέργεια: εισχωρούσε στο δέρμα και άφηνε ένα έντονο κίτρινο χρώμα.
tnt
Η Caroline Rennles υπήρξε πρώην εργαζόμενη στο εργοστάσιο πυρομαχικών: «Θυμάμαι κοπέλες με έντονα κόκκινα μαλλιά και δέρμα κατά-κίτρινο. Μας φώναζαν καναρίνια. Πολλές φορές ήταν απλά ένα πείραγμα, υπήρχαν όμως και οι φορές που μας κοιτούσαν με αποστροφή, σαν να είμαστε βρώμικες και βαριά άρρωστες. Ο κόσμος που γνώριζε, μας υπερασπιζόταν και τους απαντούσε: «Δεν καταλαβαίνετε ότι κάνουν το καθήκον τους;» Τα αποτελέσματα της μακροχρόνιας εργασίας σε αυτό το χώρο ήταν καταστροφικά για τις κοπέλες. Πολλές εμφάνιζαν ναυτία, εξανθήματα και έντονη φαγούρα. Άλλες όμως πάθαιναν δηλητηριάσεις, αναπνευστικές λοιμώξεις και έντονο βήχα. Τα πόδια και τα νύχια τους ακόμα και από την εσωτερική πλευρά ήταν κίτρινα.
Τα «καναρινί μωρά» 
Στο κυλικείο όπου έκαναν το διάλειμμα τους οι πλαστικές καρέκλες είχαν ποτίσει με αυτό το χρώμα που δεν έφευγε με τίποτα. Η πιο ανατριχιαστική παρενέργεια όμως παρουσιάστηκε στις εγκυμονούσες. Τα μωρά που γεννούσαν κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής τους είχαν και αυτά έντονο κίτρινο χρώμα, που έφευγε σταδιακά μεγαλώνοντας.
Η σκάλα του εργοστασίου στη Βρετανία, ασφυκτικά γεμάτη με "καναρινί" εργάτριες. Μια πραγματικά δυνατή εικόνα, αν αναλογιστούμε ότι αυτές οι γυναίκες έκαναν μια καθαρά αντρική και βάναυση εργασία, με τόσο καταστροφικές παρενέργειες.
Η σκάλα του εργοστασίου στη Βρετανία, ασφυκτικά γεμάτη με «καναρινί» εργάτριες.
Μια πραγματικά δυνατή εικόνα, αν αναλογιστούμε ότι αυτές οι γυναίκες έκαναν μια καθαρά αντρική και βάναυση εργασία, με τόσο καταστροφικές παρενέργειες. Ο κίνδυνος έκρηξης  ήταν πάντα πολύ υψηλός, σε σημείο που δεν τους επέτρεπαν να πιάνουν τα μαλλιά τους με μεταλλικές πιάστρες. Ήταν καταπονημένες ψυχικά και σωματικά. Δούλευαν τουλάχιστον 12 ώρες την ημέρα, σε βάρδιες για ελάχιστα χρήματα, μέσα σε ένα αρρωστημένο περιβάλλον με ανύπαρκτο σχεδόν εξαερισμό και άμεσο κίνδυνο της ζωής τους.
Women_workers_with_shells_in_Chilwell_filling_factory_1917_IWM_Q_30040
Αρχικά το ΤΝΤ εμφανίστηκε το 1863 από τον Γερμανό χημικό Julius Wilbrand και χρησιμοποιήθηκε αρχικά ως μια κίτρινη χρωστική ουσία.
Ο σκοπός της ως εκρηκτικό δεν εκτιμήθηκε για αρκετά χρόνια, κυρίως επειδή ήταν αρκετά δύσκολο να εκραγεί και επειδή ήταν λιγότερο ισχυρή από ότι εναλλακτικά εκρηκτικά της εποχής. Η Lilian Miles, θυμάται την αδερφή της Grace, η οποία πέθανε από τις παρενέργειες της μακροχρόνιας έκθεσης της στην TNT. Ο λαιμός της είχε καεί, πέθανε βιώνοντας φρικτούς πόνους. Ενώ η δηλητηρίαση από την συγκεκριμένη χημική ουσία για τους ενήλικες μπορεί να είναι θανατηφόρα, τα βρέφη την περνάνε ανώδυνα. Γεννιούνται με έντονο κίτρινο χρώμα, το οποίο φεύγει σταδιακά μέχρι τα πρώτα χρόνια της ζωής τους. Ένα «καναρινί μωρό» υπήρξε η Gladis Sangster, που το 2014 έκλεισε τα 97 της χρόνια. Έζησε ολόκληρη τη ζωή της δίπλα από το εργοστάσιο πυρομαχικών όπου εργαζόταν η μητέρα της και αποκάλυψε ότι δεν θα ξεχάσει ποτέ το χρώμα της μέχρι να γίνει 3 ετών. «Δεν πονούσα καθόλου, απλά ήμουν πάρα πολύ κίτρινη, εξομολογήθηκε».
 
http://skeftomasteellhnika.blogspot.gr/2015/11/blog-post_735.html

Για να ρίξουμε μια ματιά στα μυστικά της μασονίας ! 30 βαθμού βιβλιαράκι ….Πρωτο Μερος

Μια ματιά μέσα σε σπάνιο μασονικό βιβλίο ώστε να ανακαλύψουμε και να κρίνουμε μόνοι μας αν τα πιστεύω αυτών των ανθρώπων είναι και αυτά που λένε….
ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ




















katohika.gr ...
- See more at: http://www.diadrastika.com/2015/11/massonic-book.html#sthash.F6iqJLtb.dpuf

Ο "Μυστικός κώδικας" του Πλάτωνα... η "Κρυμμένη μουσική" στα κείμενά του ! ! !

Toν Μυστικό Κώδικα των κειμένων του Πλάτωνα, ανακοίνωσε ότι έσπασε ένας Βρετανός επιστήμονας και αποκάλυψε την «κρυμμένη» μουσική δομή, που δεν πιάνει ανθρώπινο αυτί ! 


Αρμανία του Σύμπατος... η Μουσική

Ο Πλάτων έδωσε ένα πολύ ωραίο χαρακτηρισμό στη Μουσική: "Αρμονία του Σύμπαντος". Το γεγονός ότι η Μουσική έχει τους δικούς της κανόνες αρμονίας, δεν τον εμπόδισε να χρησιμοποιήσει αυτή τη λέξη στο μέγιστο βαθμό, προσδίδοντας αυτό το χαρακτηρισμό στο ίδιο το Σύμπαν. 

Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι οι νότες της μουσικής, που είναι μόλις επτά, μπορούν να έχουν άπειρες σχέσεις μεταξύ τους. Οι σχέσεις των ήχων είναι δύο ειδών: οριζόντιες και κάθετες. Όταν λέμε οριζόντιες εννοούμε τη διαδοχή τους. Ποια νότα ακούγεται μετά από μια άλλη φτάνοντας στο να δημιουργηθεί μια ολόκληρη μουσική σύνθεση. Οι κάθετες σχέσεις όμως συμπληρώνουν το οριζόντιο αποτέλεσμα. Όταν λέμε κάθετες σχέσεις εννοούμε τις συνηχήσεις των νοτών. Οι κάθετες αυτές σχέσεις διέπονται από τους νόμους της Αρμονίας. 

Η Αρμονία είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στο χώρο της μουσικής και από ό,τι φαίνεται η λέξη αυτή χαρακτηρίζει πάρα πολλά πράγματα. Τις σχέσεις των χρωμάτων, των ανθρώπων, των πλανητών και αστέρων και πάρα πολλά άλλα πράγματα, μέσα στην καθημερινότητα που ενδεχομένως να μην αντιλαμβανόμαστε με την πρώτη ματιά.

Πλάτων και Πυθαγόρεια κλίμακα

Δεν υπάρχουν αμφιβολίες για την μουσική παιδεία του Πλάτωνα. 





  • Στον "Φαίδωνα", ακούμε τον Σωκράτη να λέει ότι: "η φιλοσοφία είναι η ανώτερη μορφή μουσικής". 


  • Στην "Πολιτεία" υπάρχει η άποψη ότι: η διαπαιδαγώγηση των νέων της ανώτερης τάξης πρέπει να γίνεται με τη μουσική. Αυτή η τάξη θα έπρεπε να συντηρείται από όλες τις άλλες για να είναι τα μέλη της άρχοντες και φύλακες της Πόλης – Κράτους. Οι νέοι μέσω της μουσικής, θα οδηγούνταν στη φιλοσοφία, ώστε οι αποφάσεις τους και σαν άρχοντες και σαν φύλακες να ήταν οι σωστότερες και δικαιότερες.

  • Στον "Τίμαιο", που είναι ένα από τα πιο ώριμα και σημαντικά του έργα, ο Πλάτωνας αποκαλύπτει τις Πυθαγόρειες θεωρίες περί μουσικής λέγοντας ότι: "ο Θεός δημιούργησε την ψυχή, χρησιμοποιώντας τις αναλογίες της πυθαγόρειας μουσικής κλίμακας".


Σε κάποια φάση λοιπόν της δημιουργίας ο Θεός αφού πήρε διπλάσιες και τριπλάσιες ποσότητες από την αναλλοίωτη αθάνατη ουσία και την ουσία που γεννιέται και πεθαίνει διαρκώς, δημιούργησε μια αναλογία κάπως έτσι απλά σαν να μιλούσαμε για μια χορδή:
1. Πήρε το μισό της χορδής που δίνει διπλάσιο κραδασμό (συχνότητα).
2. Πήρε τα 2/3 που δίνουν κραδασμό 3/2 του πρώτου κραδασμού (5κ)
3. Πήρε τα 3/4 που δίνουν κραδασμό 4/3 του πρώτου κραδασμού (συλλαβή ή 4κ)
4. Η διαφορά που προκύπτει 2/3 : 3/4 = 8/9 είναι ο μείζων τόνος
Δηλαδή σε ολόκληρη τη χορδή
5. Τέλος τοποθετώντας τόνους στα κενά προκύπτουν οι αναλογίες 27/32 και 243/256. Η πρώτη που προκύπτει από τη ιαφορά ανάμεσα στα 3/4 (4κ) και τα 8/9 (μείζων τόνο) ονομάστηκε τριημίτονο. Η δεύτερη ονομάστηκε λείμμα και είναι η διαφορά ανάμεσα στα 3/4 και σε δυο μείζων τόνους.


Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι ο Πλάτωνας παρουσιάζει τα διαστήματα που αποτελούν τη μουσική κλίμακα του Πυθαγόρα και αυτά είναι:
1 το ίσο (1κ) δηλαδή ΠΑ-ΠΑ
2 το διαπασών (οκτάβα ή 8κ) δηλαδή ΠΑ-ΠΑ’
3/2 το διαπέντε (5κ) δηλαδή ΠΑ-ΚΕ
4/3 το διατέσσερα (4κ) δηλαδή ΠΑ-ΔΗ (2 : 3/2 = 4/3)
81/64 το δίτονο (3Μ) δηλαδή ΓΑ-ΚΕ (9/8 * 9/8 = 81/64)
32/27 το τριημίτονο (3μ) δηλαδή ΠΑ-ΓΑ (4/3 : 9/8 = 32/27)
9/8 ο μείζων τόνος (2Μ) δηλαδή ΔΗ-ΚΕ (3/2 : 4/3 = 9/8)
256/243 το λείμμα (2μ) δηλαδή ΒΟΥ-ΓΑ (4/3:81/64=256/243)

Να επισημάνουμε ότι κατά την πρόσθεση των διαστημάτων, κάνουμε πολλαπλασιασμό των λόγων και κατά την αφαίρεση διαίρεση. Ακόμα ότι οι λόγοι τη χορδής ανεστραμμένοι εκφράζουν λόγους συχνοτήτων.

Για παράδειγμα, μπορούμε να πούμε ότι όταν πάλλονται τα 2/3 της χορδής - οπότε παράγεται ένα διάστημα πέμπτης καθαρής (δια πέντε) με την ανοικτή χορδή - η συχνότητα (κραδασμός) του νέου φθόγγου είναι 3/2 φορές μεγαλύτερη της συχνότητας της ανοικτής χορδής.
Οι αρχαίοι δεν πολυσυμπαθούσαν τους μαθηματικούς υπολογισμούς και χρησιμοποιούσαν λέξεις για να συμβολίζουν τους αριθμούς(α=1,β=2,….,ω=800). Έτσι βλέπουμε τον Αριστόξενο που ήταν μαθητής του Αριστοτέλη (ο οποίος ήταν βέβαια μαθητής του Πλάτωνα) να μην δέχεται τη χρήση αριθμητικών λόγων στο υπολογισμό των μουσικών διαστημάτων και να βασίζεται στην αίσθηση της ακοής. Δέχεται, βέβαια, τα διαστήματα της οκτάβας (1/2) της πέμπτης (3/2) της τετάρτης (3/4) και του τόνου (9/8) ως διαφορά των διαστημάτων της οκτάβας και της πέμπτης (2 : 3/2 = 4/3).

-------------------------


Ένας ιστορικός της επιστήμης στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ ο Dr Jay Kennedy έχει  σπάσει τον  «Ο Πλατωνικό Κώδικα» – τα απο καιρο αμφισβητούμενα μυστικά  μηνύματα κρυμμένα στα γραπτά του μεγάλου φιλοσόφου.  Ο Πλάτων και το έργο του ίδρυσαν τον δυτικό πολιτισμό και τις επιστήμες. Τα ευρήματα ο Dr Jay Kennedy θα αλλάξουν ριζικά την ιστορία των απαρχών της δυτικής σκέψης.
Ο Δρ Kennedy,  αποκαλύπτει ότι ο Πλάτων χρησιμοποίησε μια μορφοδιάταξη των συμβόλων, που κληρονόμησε από τους αρχαίους οπαδούς του Πυθαγόρα, για να δώσει στα βιβλία του μια μουσική δομή. Έναν αιώνα νωρίτερα, ο Πυθαγόρας είχε διακηρύξει ότι οι πλανήτες και τα αστέρια παράγουν μια μη ακουστή μουσική, μια «αρμονία των σφαιρών». Ο Πλάτων μιμούνταν αυτήν την κρυφή μουσική στα βιβλία του.
«Ηταν σαν να ανοίγαμε έναν τάφο και να εντοπίζαμε μέσα του, καινούργια έργα του Πλάτωνα»,
Η ύπαρξη κρυμμένων μηνυμάτων στα πλατωνικά κείμενα, είχε συζητηθεί αρκετές φορές στους επιστημονικούς κύκλους, έλειπε όμως μία συγκροτημένη θεωρία που να αποδεικνύει την ύπαρξή τους. 

Οι κρυμμένοι κωδικοί δείχνουν ότι ο Πλάτωνας, προ κατέλαβε την Επιστημονική Επανάσταση 2.000 χρόνια πριν από τον Ισαάκ Νεύτωνα, ανακαλύπτοντας την σημαντικότερη ιδέα:  " το βιβλίο της φύσης, είναι γραμμένο στη γλώσσα των μαθηματικών". Τα αποκωδικοποιημένα μηνύματα, επίσης αποκαλύπτουν έναν εκπληκτικό τρόπο για να ενώσει την επιστήμη και τη θρησκεία. Το δέος και η ομορφιά που αισθανόμαστε ως προς τη φύση, λέει και ο Πλάτων, δείχνει ότι είναι θεία. Ανακαλύπτοντας  την επιστημονική τάξη της φύσεως, πλησιάζεις όλο και πιο κοντά στο Θεό. Αυτό θα μπορούσε να μετατρέψει τους πολέμους του σημερινού πολιτισμού μεταξύ επιστήμης και θρησκείας.
«Τα βιβλία του Πλάτωνα έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην ίδρυση του Δυτικό Πολιτισμού, αλλά είναι μυστηριώδη και καταληγουν με γρίφους» 
... εξηγεί  ο Δρ Kennedy, στην Σχολή του Μάντσεστερ των Βιοεπιστημών.
«Στην αρχαιότητα, πολλοί από τους οπαδούς του, είπαν ότι τα βιβλία του περιείχαν κρυμμένα επίπεδα εννοιών και μυστικούς  κώδικες, αλλά και αυτό απορρίφθηκε από τους σύγχρονους μελετητές, οι οποίοι δεν μπορούσαν να τα εξηγήσουν».
«Είναι μια μακρά και συναρπαστική ιστορία, αλλά βασικά εγώ έσπασα τον κωδικό. Έχω δείξει αυστηρά ότι τα βιβλία περιέχουν κώδικες και σύμβολα και ότι η διαλεύκανση αυτών αποκαλύπτει την κρυμμένη φιλοσοφία του Πλάτωνα.  Αυτή είναι μια αληθινή ανακάλυψη όχι, απλά επανερμηνεία.  Αυτό θα μετατρέψει τις αρχές της ιστορίας της δυτικής σκέψης, και ειδικά την ιστορία της αρχαίας επιστήμης, τα μαθηματικά, την μουσική και τη φιλοσοφία».

Ο Βρετανός επιστήμονας, τα συμπεράσματα του οποίου δημοσιεύτηκαν στην αμερικανική επιθεώρηση «Apeiron», αποκαλύπτει ότι ο Πλάτωνας χρησιμοποίησε μια διάταξη συμβόλων, εμπνευσμένη από τη θεωρία του Πυθαγόρα, για να δώσει στα έργα του μουσική δομή. 
Τον 6ο αιώνα π.Χ. ο Πυθαγόρας είχε διακηρύξει ότι οι ουράνιες σφαίρες παράγουν μια μουσική που δε γίνεται αντιληπτή με την ακοή. Ο Πλάτων μιμήθηκε αυτήν την κρυφή μουσική στην «Πολιτεία» και άλλα έργα του:τοποθέτησε ομάδες λέξεων, που σχετίζονται με τη μουσική, ύστερα από κάθε δωδέκατο του κειμένου, κρύβοντας έτσι ένα είδος κλίμακας με δώδεκα νότες.
Μερικές σημειώσεις ήταν αρμονικές, άλλες παράφωνες. Στις τοποθεσίες  με τις αρμονικές νότες περιέγραψε τους ήχους που σχετίζονται με την αγάπη ή το γέλιο, ενώ οι θέσεις με τις  παράφωνες νότες έχουν σημανθεί με στριγκούς ήχους ή τον πόλεμο ή τον θάνατο. Αυτός ο μουσικός κώδικας ήταν το κλειδί για την αποκρυπτογράφηση σε όλο το συμβολικό σύστημα του Πλάτωνα.
Ο Δρ Kennedy, ένας ερευνητής στο Κέντρο Ιστορίας της Επιστήμης, Τεχνολογίας και Ιατρικής, λέει: 
«Όπως διαβάζουμε τα βιβλία του, τα συναισθήματά μας, ακολουθούν τα σκαμπανεβάσματα της μουσικής κλίμακας. Ο Πλάτωνας παίζει τους αναγνώστες του, όπως τα μουσικά όργανα».

«Ο Πλάτωνας θεωρείται συχνά μόνο φιλόσοφος, ενώ ήταν επίσης σπουδαίος επιστήμονας. Συμμετέχω σε ένα κίνημα ανάμεσα στους ιστορικούς των Επιστημών να στραφούν στη μελέτη των μαθηματικών του, της φυσικής, της μουσικής θεωρίας και της φυσιολογίας του»
«Η αποκρυπτογράφηση της μουσικής δομής δείχνει ότι, ο Πλάτων χρησιμοποιεί το συμβολισμό, πράγμα που μας οδηγεί σε πολλά άλλα είδη συμβολισμού», τονίζει.

Συγγραφέας και του βιβλίου «Space, time and Einstein», ο δρ Κένεντι συνεχίζει την έρευνά του στην αρχαία ελληνική φιλοσοφία.

 «Η μελέτη μου, που πρέπει φυσικά να επικυρωθεί και από άλλους ειδικούς, δείχνει ότι οι απόψεις μας, για πολλούς αρχαίους φιλοσόφους, πρέπει να αναθεωρηθούν. Για παράδειγμα, ο Αριστοτέλης ήταν σκεπτικός στην πυθαγόρεια κληρονομιά. Καθώς η έρευνά μου δείχνει ότι ο Πλάτων ήταν οπαδός του Πυθαγόρα, διαπιστώνουμε ότι η απόσταση μεταξύ τους ήταν μεγαλύτερη απ' όσο πιστεύαμε».


Ο Βρετανός ειδικός, στέκεται ιδιαίτερα στις «τεράστιες πρακτικές επιρροές» της πλατωνικής σκέψης. Θυμίζει τη διαπίστωση του Ελληνα καθηγητή στο Πρίνστον Αλέξανδρου Νεχαμά: 
«Ο Πλάτων εκπροσωπεί το πέρασμα από την κοινωνία του πολέμου, στην κοινωνία της σοφίας». 

Οπως λέει ο δρ Κένεντι... 
«μετά τον Πλάτωνα, στη θεωρία και συχνά στην πράξη, η πολιτική αφορούσε την κοινωνική δικαιοσύνη, πράγμα που δεν ήταν αυτονόητο πριν από αυτόν. Ο Πλάτων συνέβαλε επίσης στο να επηρεαστεί η δυτική παράδοση από τα μαθηματικά και την επιστήμη, από αυτό βιώνουμε τόσο τα οφέλη όσο και τις βλαβερές συνέπειες. Κι ακόμη, παρά το ότι στην «Πολιτεία» αντιμάχεται τους ποιητές, ο ίδιος ήταν σπουδαίος ποιητής. Η σαγηνευτική δύναμη κειμένων όπως το «Συμπόσιο», ο «Φαίδρος» και ο «Φαίδων», πηγάζει από το πάντρεμα της βαθιάς φιλοσοφικής του σκέψης και μιας υψηλής ποίησης»
Ωστόσο ο Πλάτων δεν σχεδίασε την κρυπτογράφησή του για διασκέδαση. Ήταν για τη δική του ασφάλεια. Οι ιδέες του Πλάτωνα, ήταν μια επικίνδυνη απειλή για την Ελληνική εθνική θρησκεία. Είπε ότι: "οι μαθηματικοί νόμοι και όχι οι Θεοί ελέγχουν το σύμπαν". 

Ο δάσκαλος του Πλάτωνα, ο Σωκράτης, είχε εκτελεσθεί για αίρεση, ο Πυθαγόρας τα έγγραφα του οποίου αγόρασε και μελετούσε, κυνηγήθηκε και θανατώθηκε. Είχε πάρει το μάθημα του και δεν επιθυμούσε να καταλήξει νεκρός.
Η Μυστικότητα ήταν κάτι το φυσιολογικό κατά την αρχαιότητα, ειδικά για εσωτερικές και θρησκευτικές γνώσεις, αλλά ειδικά για τον Πλάτωνα ήταν ζήτημα ζωής και θανάτου. Η κωδικοποίηση των ιδεών, ήταν ο μόνος τρόπος για να είναι ασφαλής. 
 




πηγή: Αρμονικό Εγχειρίδιο
olympianstone

...
- See more at: http://www.diadrastika.com/2015/11/plato-mousikos-kodica-sta-keimena-tou.html#sthash.UipP2QuO.dpuf
Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΓΡΑΦΕΙΑ Ε.ΣΥ. – ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΣ;;; ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 600 ΔΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ

ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΣΩΡΡΑΣ : ΕΓΩ ΣΕ ΧΕΛΩΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΩ

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters