Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2016

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΛΙΡΑΣ ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ALPHA BANK KAI EUROBANK

H ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΜΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΣΕ ΞΕΝΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ FUNDS

XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ALPHA BANK KAI EUROBANK ΟΠΟΥ ΘΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΑ ΣΤΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ FUND ΚΚR CREDIT ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΙΑΣ ΛΙΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ PILLARSTONE.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΠΟΥ ΕΚΔΩΣΑΝΕ ΟΙ ΔΥΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ







ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ PILLARSTONE ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΤΗΣ;

ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΗΘΗΚΕ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2015 ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΜΑΦΙΑΣ



ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ MORGAN STANLEY ΣΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ;


ΚΑΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΕΓΑΛΟΕΠΕΝΔΥΤΗΣ MICHAEL DAVIDSON


KAI TO ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΙΔΡΥΣΕ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΚΥΠΡΙΑΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ


 
http://oimaskespeftoun.blogspot.gr/2016/08/alpha-bank-kai-eurobank.html

"ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ!! Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!! ΦΩΤΟ"

 Η ιστορία το έχει "περιέργως" αποσιωπήσει. Βρίσκεται καταχωνιασμένο στα συρτάρια του Εθνικού Τυπογραφείου, χωρίς ο πολύς κόσμος να γνωρίζει βάσει ποίων αποφάσεων το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο (ΚΙΣ) τυγχάνει φορολογικής ασυλίας! 
altΜπλεγμένος στο αφορολόγητο κόλπο και ο Κουβέλης με τους Εβραίους;;;; Σε ποια τερτίπια βασίστηκε σήμερα ο Φώτης Κουβέλης ώστε να εγγράψει στο ΚΙΣ τα 80 ακίνητα που διαθέτει, με αποτέλεσμα να μην πληρώνει ούτε ένα ευρώ φόρο; Η καταγγελία για τον Πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ έγινε προ εβδομάδος στην «Ελεύθερη Ώρα» και μέχρι σήμερα δεν την έχει διαψεύσει! 
 
Με ποιο τρόπο παραχωρήθηκε η διαχείριση της περιουσίας των Ισραηλιτών στους ίδιους και αφαιρέθηκε 
από το Ελληνικό Δημόσιο η δυνατότητα να εισπράττει τον αναλογούντα φόρο; Ποιος σκαρφίστηκε το 
σχετικό νόμο φορολογικής ασυλίας των Ισραηλιτών; Πέρασε από τη Βουλή και πότε; 
Τα ντοκουμέντα που παρουσιάζουμε προκαλούν ανατριχίλα σε όλα τα επίπεδα. Αρχίζοντας από τον πολιτικό που χάρισε την πλήρη φορολογική ασυλία του ΚΙΣ. 
 
altΕίναι ο αποκληθείς Γέρος της Δημοκρατίας! Ο Γεώργιος Παπανδρέου ήταν ο δημοκράτης Πρωθυπουργός που γνωρίζουμε από την Ιστορία ή μήπως ο ρόλος του σε κάποια σημεία του υπήρξε ιδιαίτερα σκοτεινός και ύποπτος; Πόσο δημοκράτης μπορεί να ήταν ο Πρωθυπουργός της λεγόμενης Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας ο οποίος κατέφυγε σε παραποιήσεις ΦΕΚ με την ανάληψη των καθηκόντων του, μόλις δηλαδή αποχώρησαν τα γερμανικά στρατεύματα από τη χώρα μας τον Οκτώβριο του 1944;
Θυμίζουμε ότι ο Γεώργιος Παπανδρέου ηγήθηκε ωςΠρωθυπουργός, υπουργός Εξωτερικών και προσωρινά υπουργός Στρατιωτικών, της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας στις 18 Οκτωβρίου 1944, αντικαθιστώντας τη διορισμένη από τους Γερμανούς Κυβέρνηση Ράλλη.
Ανέλαβε τα καθήκοντά του στις  23 Οκτωβρίου 1944, και το πρώτο πράγμα που φρόντισε να κάνει ήταν να προβεί σε δύο πρωτοφανείς πλαστογραφήσεις ΦΕΚ (Φύλλων Εφημερίδας της Κυβερνήσεως) καταργώντας νόμους που αφορούσαν τη διαχείριση της περιουσίας του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου (ΚΙΣ). Ο ...Γέρος της Δημοκρατίας μαζί με το υπουργικό συμβούλιο στις 27 Οκτωβρίου 1944 και στις 10 Νοεμβρίου 1944, φαίνεται πως κατέγραψε δυο μαύρες σελίδες στην ιστορία του, τις οποίες αποκαλύπτουμε σήμερα.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.
 Ως γνωστόν,  κάθε νέο έτος τα ΦΕΚ αρχίζουν την αρίθμησή τους από το Νο1 και τη συνεχίζουν αυξητικά έως τη λήξη του χρόνου, για να ξεκινήσουν πάλι από τον αριθμό 1 την επόμενη χρονιά.
Η διορισμένη κυβέρνηση Ράλλη (η δοσίλογη) παραιτήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 1944, η δε παραίτησή της δημοσιεύθηκε στο 242 ΦΕΚ με το Διάγγελμα του τότε «Προέδρου της Κυβερνήσεως Δ. Ράλλη προς τον Ελληνικόν Λαόν». Αυτό ήταν και το τελευταίο ΦΕΚ του έτους.
Η οποιαδήποτε επομένη κυβέρνηση, διορισμένη ή εκλεγμένη, όφειλε να συνεχίσει την έκδοση των ΦΕΚ από τον αριθμό που σταμάτησε η προηγούμενη.
Aυτό ήταν το τελευταίο ΦΕΚ-Νο 242- από την παραιτηθείσα κυβέρνηση Ράλλη. Το επόμενο ΦΕΚ έπρεπε να συνεχίζει από τον αριθμό 243. Ο ...Γέρος της Δημοκρατίας φαίνεται πως έκανε...γιάφκα τα ΦΕΚ. 
Έλα όμως που με την ανάληψη των καθηκόντων της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας, όλα ήρθαν τα πάνω-κάτω!
Η Κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου που όπως είπαμε ηγήθηκε της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας στις  23 Οκτωβρίου 1944, θα έπρεπε να συνεχίσει τα ΦΕΚ από τον αριθμό 243. Αλλά και από την αρχή να ήθελε να ξεκινήσει με το αιτιολογικό ότι μόλις είχε τελειώσει ο πόλεμος, θα έπρεπε να  γράψει «ΦΕΚ 1». Έλα όμως που ο ...Γέρος της Δημοκρατίας έκανε κάτι πρωτοφανές: Πήρε το ΦΕΚ 6 της 18ης Ιανουαρίου 1944 και το ...μετάλλαξε! Έτσι, στις 27 Οκτωβρίου 1944 εξέδωσε νέο ΦΕΚ με τον ίδιο αριθμό 6!!! Τι σημαίνει αυτό; Ότι την ίδια χρονιά, είχαμε δύο ΦΕΚ με τον ίδιο αριθμό! Απίστευτο! 
alt
Δείτε τα ...δίδυμα ΦΕΚ και κάντε συγκρίσεις. Βρείτε τις διαφορές που λένε στα κουίζ! Απίστευτο, αλλά «για καλό σκοπό και πατριωτικό» πιθανώς να έλεγε ο ...Γέρος της Δημοκρατίας, εάν ζούσε σήμερα. Ποιος ήταν ο ... καλός σκοπός;
Τον διαβάζουμε, όπως αναγράφεται στο παραποιημένο ΦΕΚ 6, με υπογραφή Γεώργιου Παπανδρέου και του τότε υπουργικού συμβουλίου:
Άρθρον 1.
1. Καταργούνται οι Νόμοι 1977/44 και 1180/44.
2. Άπαντα τα εις Ισραηλίτας ανήκοντα πάσης φύσεως περιουσιακά αντικείμενα, τα συμφώνως προς τα διατάξεις του Νόμου 1180/44 τελούντα ήδη υπό την διαχείρισην του Ελληνικού Δημοσίου και ευρισκόμενα εις τα αποθήκας της Υπηρεσίας Διαχειρίσεως Ισραηλιτικών Περιουσιών ή εις ιδιωτικάς τοιαύτας ή αλλαχού, αποδίδονται εις τους νομίμους αυτών κατόχους, καθ'ην διαδικασίαν αρχικώς ταύτα παρελήφθησαν. Η απόδοσις των αντικειμένων τούτων ενεργείται χωρίς αφαίρεσιν του βάσει των οικείων αποφάσεων του Υπουργού των Οικονομικών αποδοθέντος ποσοστού 10% εφ' εκάστης ισραηλιτικής περιουσίας εις τον καταδόντα προς το Δημόσιον ταύτην αλλά με κράτησιν ποσοστού 5% του παρακρατούμενου προς τακτοποίησιν προκαταβολών ενεργηθεισών συμφώνως προς τας διατάξεις του Νόμου 1180/44 εκ του Δημοσίου Ταμείου προς αντιμετώπισιν των δαπανών της ρηθείσης υπηρεσίας αφ'ενός, και δι' έξοδα λειτουργίας ταύτης αφ' ετέρου». 

alt
 
Σε απλά ελληνικά, ο ...νέος νόμος που καταργούσε τους 1977/44/ και 1180/44, λέει ότι: Τα περιουσιακά αντικείμενα των Ισραηλιτών τα οποία είχαν περιέλθει  στη διαχείριση του Ελληνικού Δημοσίου, προκειμένου να φορολογηθούν, από την οποία φορολόγηση αποδιδόταν και ποσοστό 10% ως αμοιβή σε όποιον κατέδιδε την κρυμμένη άρα και αφορολόγητη περιουσία τους, επιστρέφονταν στους Ισραηλίτες, με μια απλή παρακράτηση 5% ως έξοδα και δαπάνες του Δημόσιου Ταμείου.  
Φαίνεται όμως πως η πλαστογράφηση αυτή, δεν ικανοποιούσε 100% τα συμφέροντα του ΚΙΣ (Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου) με αποτέλεσμα ο ... Γέρος της Δημοκρατίας να έρθει προθύμως στις 10 Νοεμβρίου 1944 και να προβεί σε νέα παραποίηση ΦΕΚ. Πρόκειται για το ΦΕΚ 14 της 24ηςΙανουαρίου 1944, το οποίον πλέον ... μασκαρεύτηκε σε ΦΕΚ 14 της 10ης Νοεμβρίου του ιδίου έτους:
 
Δείτε τις διαφορές, όπως στο προηγούμενο κουίζ! Δίδυμα ΦΕΚ αλλά με τεράστιες διαφορές.
Στο νέο-μασκαρεμένο ΦΕΚ 14, ο Γ. Παπανδρέου και τα μέλη της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας στο 2ο άρθρο, πρόσθεσαν νέα παράγραφο 2, με αποτέλεσμα τον αναριθμητισμό των §2 και 3 οι οποίες ... μετακόμισαν ένα νούμερο παρακάτω. Επιπλέον, δεν πρόκειται περί αναδημοσίευσης, όπως λέει το ΦΕΚ 14 αλλά περί πλήρους μετατροπής του νοήματος του ΦΕΚ. Αντιγράφουμε από το ΦΕΚ 14:
2. Το προσωπικόν της Υπηρεσίας ταύτης, ης προΐσταται ανώτερος υπάλληλος της Γενικής Διευθύνσεως Δημοσίου Λογιστικού απαρτίζεται εξ υπαλλήλων της Γενικής Διευθύνσεως Δημοσίου Λογιστικού ή και εξ υπαλλήλων ετέρων υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών ή ετέρων Υπουργείων των υπαλλήλων τούτων αποσπασμένων δι' αποφάσεων του Υπουργού των Οικονομικών και του οικείου Υπουργού.
Πάσα συναφής διά την λειτουργίαν της Υπηρεσίας ταύτης δαπάνη, προκαταβαλλομένη νυν εκ του Δημοσίου Ταμείου βαρύνει τας ισραηλιτικάς περιουσίας κατά τα εν τω εδαφίω 2 του άρθρου 1 οριζόμενα.
Η δε §3 έχει τροποποιηθεί σε: «Η αμοιβή των διαχειριστών ορίζεται δι' αποφάσεως του Υπουργού των Οικονομικών», ενώ το προηγούμενο ΦΕΚ 6 έγραφε: «Η αμοιβή των διαχειριστών τούτων ορίζεται και καταβάλλεται ως και των παρά τη Υπηρεσία Διαχειρίσεως Ισραηλιτικών περιουσιών υπηρετούντων Υπαλλήλων»!!! 
 
 

 "Η πρώτη παραποίηση δεν έφτανε για να ικανοποιήσει το ΚΙΣ και ο...Γέρος της Δημοκρατίας προχώρησε και σε δεύτερο πλαστό ΦΕΚ στις 10 Νοεμβρίου 1944. Προέβη δηλ. σε παραποίηση της παραποίησης".
 

Θα μπορούσε κανείς να αντιτείνει; «Καλά έκανε ο Γεώργιος Παπανδρέου και απέδωσε στους κατόχους τους τα περιουσιακά στοιχεία των Ισραηλιτών; Γιατί να θεωρηθούν κατεσχημένα;».
Απάντηση: Την προνομιακή μεταχείριση που έδειχνε το ελληνικό Δημόσιο προς τους Ισραηλίτες δεν την έδειχνε καν στους Έλληνες. Αυτό το «απαλλάσσονται πάσης δεσμεύσεως ή οιασδήποτε άλλης υποχρεώσεως, έναντι του Ελληνικού Δημοσίου», δεν το είχαν ποτέ οι γηγενείς Έλληνες. 
 
 Δείτε, για παράδειγμα, το ΦΕΚ 17 της 22ας Ιανουαρίου 1946: «Άρθρον Μόνον 1. Επί κληρονομιών Ισραηλιτών Ελλήνων υπηκόων απωλεσθέντων κατά την διάρκειαν του πολέμου συνεπεία των φυλετικών διωγμών εκ μέρους του εχθρού εφόσον ούτοι δεν κατέλιπον εκ διαθήκης κληρονόμους, δεν εφαρμόζεται το άρθρον 12 του νόμου 2310/1920 «περί της εξ αδιαθέτου κληρονομικής διαδοχής», αι δε σχολάζουσαι κληρονομίαι περιέρχονται εις ιδρυθησόμενα δια Β. Διατάγματος Νομικό Πρόσωπον όπερ θα έχη ως σκοπόν την περίθαλψιν και αποκατάστασιν των Ισραηλιτών της Ελλάδος».

Για να δούμε όμως τι έλεγαν αυτοί οι νόμοι 1977/44 και 1180/44 τους οποίους κατάργησαν τα γιαλαντζί ΦΕΚ 6 και ΦΕΚ 14 του Γεωργίου Παπανδρέου; Ψάχνοντας τους συγκεκριμένους νόμους οι οποίοι αφορούσαν στον τρόπο διαχείρισης των κατασχεμένων Ισραηλιτικών περιουσιών, φτάνουμε σε δύο ΦΕΚ: το ΦΕΚ 26 της 12ης Φεβρουαρίου 1944 και στο ΦΕΚ 160 της 1ης Ιουνίου 1843.
 Στο ΦΕΚ 26 που αφορά στο νόμο 1180/44 αναφέρεται:
Άρθρον 1.
Συνιστάται παρά τω Υπουργείω Οικονομικών Κεντρική Υπηρεσία Διαχειρίσεως Ισραηλιτικών περιουσιών. Η υπηρεσία αύτη υπάγεται απ' ευθείας εις τον Υπουργόν των Οικονομικών. Σκοπός της Υπηρεσίας ταύτης είναι η διαχείρισης των δυνάμει της από 23/11/43 διαταγής Στρατιωτικού Διοικητού Ελλάδος κατασχεθεισών και εις το Ελληνικόν Δημόσιον προς διαχείρισιν παραδοθεισών, Ισραηλιτικών περιουσιών. Η αρμοδιότης της Υπηρεσίας ταύτης εκτείνεται εφ' όλης της χώρας εξαιρέσει της Γενικής Διοικήσεως Μακεδονίας.
Άρθρον 2.
1.     Την κατά το προηγούμενον άρθρον συνιστωμένη υπηρεσίαν διεθύνει ανώτερος δημόσιος υπάλληλος οριζόμενος δι' αποφάσεως του Υπουργού των Οικονομικών. Δι' αποφάσεως αυτού του Υπουργού, αποσπάται εκ δημοσίων το λοιπόν αναγκαιούν προσωπικόν εις την υπηρεσίαν ταύτην.
2.     Πάντα τα αφορώντα την αρμοδιότητα της κατά τα ανωτέρω συνιστωμένης υπηρεσίας και την εν γένει λειτουργία αυτής καθορισθήσονται δι' αποφάσεων του Υπουργού των Οικονομικών. Δι' ομοίων αποφάσεων θέλουσι καθορισθή τα καθήκοντα, τα δικαιώματα και η αρμοδιότης των οργάνων της υπηρεσίας ταύτης.
Άρθρον 3.
1.     Παρά τη ως ανωτέρω υπηρεσία συνιστάται γνωμοδοτική Επιτροπή αποτελουμένη: α) εκ του Διευθυντού της υπηρεσίας ως Προέδρου και β) των Προέδρων ή αναπληρωτών των Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων Αθηνών και Πειραιώς και των Εμπορικών Συλλόγων Αθηνών και Πειραιώς. Η Επιτροπή γνωματεύει επί παντός ζητήματος αφερώσι την διαχείρισιν των Ισραηλιτικών περιουσιών υποβαλλομένη αυτ΄λη υπό της αρμοδίας υπηρεσίας.
 
Αντιστοίχως, το ΦΕΚ 160 του νόμου 205/43 που αφορά στη διαχείριση των Ισραηλιτικών περιουσιών της Μακεδονίας, αναφέρει στα άρθρα 1,6,11:
Άρθρον 1.
Συνιστάται παρά τη γενική Διοικήσει Μακεδονίας ειδική υπηρεσία υπό τον τίτλον «Υπηρεσία Διαχειρίσεως Ισραηλιτικών Περιουσιών» σκοπόν έχουσα την επιμέλειαν της διαχειρίσεως των παρά των Γερμανικών Αρχών Κατοχής κατασχομένων ή εγκαταλειπομένων Ισραηλιτικών περιουσιών της περιφερείας της Γενικής Διοικήσεως Μακεδονίας.
Άρθρον 6.
Παρά τη αυτή υπηρεσία συνιστάται ειδική γνωμοδοτική επιτροπή αποτελουμένη εξ ενός Δικαστικού, ως Προέδρου, εξ ενός Δημοσίου οικονομικού υπαλλήλου, εκ δύο ανωτέρων δημοσίων υπαλλήλων, εξ ων ο έτερος μηχανικός ...κ.λ.π.
Άρθρον 11.
Οι διαχειρισταί εμπορικών, επαγγελματικών και άλλων επιχειρήσεων πάσης φύσεως υποκαθίστανται εις τας σχετικάς προς την επιχείρησιν μισθωτικάς σχέσεις του μισθωτού Ισραηλίτου, μη ευθυνόμενοι πέραν του ποσού της διαχειριζόμενης περιουσίας.
Συμπέρασμα:  Ο Γεώργιος Παπανδρέου, ο αποκληθείς και Γέρος της Δημοκρατίας, επανέφερε το ... έγκλημα του Ελευθέριου Βενιζέλου, ο οποίος το 1920 καθιστούσε το ΚΙΣ Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου προσφέροντάς του φορολογική ασυλία. Με δύο πλαστά ΦΕΚ, ο Γεώργιος Παπανδρέου κατήργησε την υπηρεσία του υπουργείου Οικονομικών και τον Υπουργό των Οικονομικών που  ήλεγχε-διαχειριζόταν και φορολογούσε το ΚΙΣ! Ο ...Γέρος της Δημοκρατίας αφαίρεσε από την Πολιτεία τον έλεγχο των περιουσιών του, με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα να μην γνωρίζουμε ποια και πόση είναι η Ισραηλιτική περιουσία!
Μην μας φαίνεται λοιπόν παράξενο που μετά από κάμποσα χρόνια, είδαμε τον εγγονό του Γέρου της Δημοκρατίας τον Γιωργάκη Παπανδρέου, να πηγαίνει σε συναγωγή με το κλασικό εβραϊκό σκουφάκι! 
alt

Πηγή:
http://apollonios.pblogs.gr
 
http://ellaniapili.blogspot.gr/2015/06/blog-post_29.html

Ερμής Τρισμέγιστος – Ο Ορισμός του Θεού και ο Νους

Ερμής Τρισμέγιστος


Δρ Μάνου Δανέζη

Ερμής Τρισμέγιστος ήταν το όνομα που χρησιμοποιούσαν κατά την Αρχαιότητα οι Έλληνες για τον σεληνιακό θεό των Αιγυπτίων Θωθ, προστάτη και εμπνευστή της αστρολογίας και της αλχημείας ο οποίος ταυτίσθηκε με τον Ερμή της ελληνικής μυθολογίας. Ονομάσθηκε έτσι από το πλήθος των ανακαλύψεων που αποδίδονταν σ΄ αυτόν όπως της γλώσσας, του αλφαβήτου, της γεωμετρίας, της αριθμητικής, της αστρονομίας, της ιατρικής, της γυμναστικής, του χορού, της μουσικής, της γλυπτικής και κάθε τέχνης ή επιστήμης, ή ακόμα λόγω της τριπλής όπως πίστευαν ιδιότητάς του ως φιλοσόφου, ιατρού και βασιλέως. Αποτελούσε το σύμβολο της θείας διάνοιας, «ο ζων λόγος» όπως τον αποκαλούσαν, η ενσαρκωμένη σκέψη.

Στον «Τρισμέγιστο Ερμή» αποδίδονται πολλά ελληνικά συγγράμματα τα οποία γράφηκαν κατά τη ρωμαϊκή εποχή και εκπροσωπούσαν το διανοητικό κίνημα του ερμητισμού. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται: «Λόγος τέλειος», σε λατινική μετάφραση με την επιγραφή «Ασκληπιός» ή «Ερμού Τρισμέγιστου Ασκληπιός ήτοι περί φύσεως θεών διάλογος», «Ερμής Τρισμέγιστος Ποιμάνδρης», «Κυρανίδες» ως αποδίδονταν παλαιότερα οι Τυρανίδες, καθώς και άλλα συγγράμματα ιατρομαθηματικά, αστρονομικά κ.α.


Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος έγινε γνωστός στη Δύση κατά την Αναγέννηση όταν ο Μαρσίλιο Φιτσίνο μετάφρασε στα λατινικά το (ελληνικό) κείμενο των σωζόμενων ερμητικών γραπτών, γνωστών σήμερα ως Hermetica ή Corpus Hermeticum. Το κείμενο αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους αλχημιστές της εποχής και κρατούνταν μυστικό, οπότε η ετυμολογία της «ερμητικής γνώσης» και της λέξης «ερμητικός» προέρχεται από εδώ.

Γνωστότερο γραπτό που αποδίδεται στον Ερμή τον Τρισμέγιστο είναι ο Σμαραγδένιος Πίνακας (αγγλ. Emerald Tablet).

Τα γραπτά του Ερμή υποτίθεται πως διδάσκονταν στους μύστες από τους Αιγυπτίους ιερείς πολύ πριν από την εποχή του Πλάτωνα. Δεν είναι εύκολο να προσδιοριστεί η ηλικία τους αλλά η απώτατη καταγωγή τους χάνεται στη φαραωνική Αίγυπτο. Ωστόσο κατά την ελληνιστική και τη ρωμαϊκή εποχή οι διδασκαλίες του Ερμή του Τρισμέγιστου εξελληνίστηκαν και απέκτησαν έναν λιγότερο πρακτικό και πιο φιλοσοφικό χαρακτήρα, επικεντρωμένο στο μυστικισμό και την αλχημεία ως οδό για τη θεουργία. Έτσι προέκυψε ο ερμητισμός, ως κίνημα των κατώτερων κοινωνικών τάξεων της κατεχόμενης Αιγύπτου, το οποίο διαδόθηκε ευρύτατα στη ρωμαϊκή Ανατολή κατά τους πρώτους μεταχριστιανικούς αιώνες

Στον «Τρισμέγιστο Ερμή» αποδίδονται πολλά ελληνικά συγγράμματα τα οποία γράφηκαν κατά τη ρωμαϊκή εποχή και εκπροσωπούσαν το διανοητικό κίνημα του ερμητισμού. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται:

«Λόγος τέλειος», σε λατινική μετάφραση με την επιγραφή «Ασκληπιός» ή «Ερμού Τρισμέγιστου Ασκληπιός ήτοι περί φύσεως θεών διάλογος»,
2. «Ερμής Τρισμέγιστος Ποιμάνδρης»,
«Κυρανίδες» ως αποδίδονταν παλαιότερα οι Τυρανίδες, καθώς και άλλα συγγράμματα ιατρομαθηματικά, αστρονομικά κ.ά.
Στο επόμενο κείμενο αναφερόμαστε σε μερικές πολύ ενδιαφέρουσες περικοπές από δύο συγγράμματα τον «Λόγω Τέλειο» και τον «Ποιμάνδρη».
«Λόγος τέλειος»
Ο ορισμός του Θεού ως πρώτου κινούντος ακινήτου



ΕΡΜΗΣ: Κάθε κινούμενο ω Ασκληπιέ, δεν κινείται σε κάτι, και από ποιον κινείται;

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Μάλιστα κινείται.

ΕΡΜΗΣ: Και δεν είναι ανάγκη το πράγμα στο οποίο κινείται εκείνο το κάτι να είναι μεγαλύτερο του κινουμένου;

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Είναι ανάγκη.

ΕΡΜΗΣ: Άρα το κινούν είναι ισχυρότερο του κινουμένου.

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Ισχυρότερο είναι…

ΕΡΜΗΣ: Μεγάλος λοιπόν είναι ο κόσμος και μεγαλύτερο σώμα απ’ αυτόν δεν υπάρχει και σταθερός, και γεμάτος με πολλά μεγάλα σώματα που υπάρχουν σ’ αυτόν. Ο δε κόσμος είναι σώμα;

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Σώμα είναι.

ΕΡΜΗΣ: Και κινούμενο;

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Μάλιστα.

ΕΡΜΗΣ: Πόσο μεγάλος πρέπει να είναι ο τόπος στον οποίον κινείται ο κόσμος, και ποίας φύσης; Δεν πρέπει να είναι ο τόπος μεγαλύτερος από τον κόσμο που δέχεται, για να μην εμποδίσει την κίνησή του;

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Παμμέγιστος πρέπει να είναι ω τρισμέγιστε.

ΕΡΜΗΣ: Και ποίας φύσης πρέπει να είναι ο τόπος; Ενάντιας φύσης. Άρα Ασκληπιέ, και του σωματικού κόσμου ενάντια φύση είναι το ασώματο. Άρα ο τόπος (ο χώρος) είναι ασώματος, το δε ασώματο πρέπει να είναι κάτι το θεϊκό, ή ο θεός. Και το θεϊκό δεν είναι γεννητό, αλλά αγέννητο. Εάν λοιπόν είναι θεϊκό, είναι ουσιώδες εάν δε είναι ο θεός και ανούσιος είναι και νοητός. Και νοητός είναι για μας, όχι όμως και για τον εαυτό του. Το νοητό υποπίπτει στην αίσθηση του ανθρώπου, όχι όμως και στον θεό… Ο τόπος είναι νοητός ως τόπος, όχι όμως και ως θεός. Εάν νοηθεί ο τόπος ως θεός τότε πρέπει να θεωρηθεί ως καθολική ενέργεια. Κάθε κινητό σώμα δεν κινείται σε κινητό τόπο, αλλά σε ακίνητο…

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Πως όμως ω Τρισμέγιστε τα γήϊνα σώματα κινούνται μαζί μ’ αυτούς που τα κινούν; Μας έχεις ειπεί, ότι οι σφαίρες των πλανωμένων (άστρων) κινούνται από τις σφαίρες των απλανών.

ΕΡΜΗΣ: Αλλά η κίνηση αυτή (των πλανητών) δεν είναι συγκίνηση, αλλά αντικίνηση. Δεν κινούνται ομοιόμορφα οι πλανήτες με τα απλανή (άστρα) αλλά με παράλληλες ενάντιες κινήσεις, η δε ενάντια αυτή κίνηση δημιουργεί την ισορροπία των κινήσεων (των άστρων). Έτσι οι σφαίρες των πλανητών κινούνται αντίθετα προς την κίνηση των απλανών, και δεν μπορεί να γίνει αλλέως… Βλέπεις το πως κινούνται οι αστερισμοί των δύο Αρκτών (της Μεγάλης και της Μικρής) ούτε ανατέλλουν, ούτε δύουν, κινούνται δε περιστροφικά γύρω το ίδιο κέντρο. Κινούνται λοιπόν ή είναι ακίνητοι οι αστερισμοί αυτοί η στέκονται ακίνητοι;

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Κινούνται ω τρισμέγιστε.

ΕΡΜΗΣ: Και ποια είναι η κίνησή των ω Ασκληπιέ;

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Περιστρέφονται γύρω από το ίδιο κέντρο των.

ΕΡΜΗΣ: Η κίνηση αυτή δεν είναι παρά περιστροφή γύρω από ένα σταθερό κέντρο. Έτσι προκύπτει ότι η ενάντια κίνηση γίνεται ακίνητη από την άλλη ενάντια κίνηση… Κάθε λοιπόν κίνηση στον κόσμο κινείται σε στάση από τη στάση… Έτσι γίνεται και με την κίνηση του κόσμου, και κάθε υλικού ζωντανού όντος που κινείται στον κόσμο. Ένα άψυχο σώμα δεν μπορεί να κινήσει ένα έμψυχο, το έμψυχο όμως σώμα κινεί το άψυχο…

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Πως το λες αυτό ως Τρισμεγιστε; Τα ξύλα, τις πέτρες, και τα άλλα άψυχα δεν τα κινούν σώματα;

ΕΡΜΗΣ: Όχι Ασκληπιέ. Τα σώματα αυτά που διαλύονται δεν τα διαλύουν εξωσώματα. Τα άψυχα δεν μπορούν να κινήσουν άψυχα. Αυτά διαλύονται από εσωτερικές αιτίες που ενεργούν από μέσα προς τα έξω.

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Στο κενό κινούνται;

ΕΡΜΗΣ: Κανένα από τα όντα δεν είναι άδειο λόγω της ύπαρξής του. Γιατί δεν θα υπήρχε εάν δεν ήταν γεμάτο…

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Οι κάδοι, τα κεραμίδια, μια σκάφη, ένα λαγήνι δεν είναι άδεια σώματα;

ΕΡΜΗΣ: Αλλοίμονο πλανάσε Ασκληπιέ. Δεν είναι σώμα ο αέρας; Κι αυτός ο αέρας δεν πληρεί το σύμπαν; Αυτά που τα λές άδεια, πρέπει να τα λές, κοίλα. Κι’ αυτό γιατί όλα αυτά είναι γεμάτα από αέρα, και όχι άδεια.

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Αναντίρρητος είναι ο λόγος σου ω Τρισμέγιστε, αλλά τον τόπο στον οποίο κινείται το παν πως να τον ονομάσουμε;

ΕΡΜΗΣ: Ασώματον ω Ασκληπιέ.

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Το ασώματο τι είναι;

ΕΡΜΗΣ: Νους, που περιέχεται εξ ολοκλήρου στον εαυτό του. Και είναι ελεύθερος από σώμα, απλανής, απαθής, αναφής, βρίσκεται στον εαυτό του, είναι ο σώστης των όντων, το αγαθόν το οποίο ακτινοβολεί σαν ακτίνες, η αλήθεια, το αρχέτυπο του πνεύματος και της ψυχής.

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ: Ο θεός τι είναι;

ΕΡΜΗΣ: Είναι ο μη υπάρχων από κανένα, εν τούτοις είναι ο αίτιος της ύπαρξης όλων των όντων. Στο σύμπαν δεν υπάρχει θέση για το μη ον, τα πάντα έρχονται στην ύπαρξη από τα υπάρχοντα όντα γιατί πράγματα που δεν υπάρχουν δεν είναι δυνατό να έλθουν στην ύπαρξη και αντίθετα τα όντα που υπάρχουν στη φύση δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχουν.

Ο θεός δεν είναι νους, αλλά, είναι όμως ο αίτιος της ύπαρξης του Νου. Δεν είναι και πνεύμα αλλά ο αίτιος της ύπαρξης του πνεύματος. Ούτε φως είναι, αλλά είναι ο αίτιος της ύπαρξης του φωτός. Τον θεό πρέπει να τον σεβόμεθα με δύο προσηγορίες που του αρμόζουν και με καμία άλλη, ούτε των άλλων λεγομένων θεών ανθρώπων ή δαιμόνων έστω και αν είναι λίγο αγαθοί, είναι στον Νουν, γιατί αγαθός είναι μόνον ο θεός και μόνον. Γιατί και το σώμα και η ψυχή δεν έχουν θέση στο αγαθό, ει μη μόνον ο θεός. Τόσο μεγάλο είναι το μέγεθος του αγαθού, όσο είναι όλα τα όντα και τα σωματικά και τα ασώματα και αισθητά και νοητά. Αυτό είναι το αγαθό, αυτός είναι ο θεός. Μην ονομάσεις το αγαθό κάπως αλλιώς, γιατί ασεβείς…

Το αγαθό δεν νοείται από όλους γι’ αυτό και ο θεός δεν νοείται από όλους. Από άγνοια και τους άλλους θεούς, και ανθρώπους τους προσονομάζουν μερικοί αγαθούς, που δεν μπορούν ούτε να είναι ούτε να γίνουν. Γιατί ο θεός είναι αναλλοτριώτατος και αχώριστος… και αγαθός όχι κατά τιμήν, αλλά κατά φύσιν. Μια είναι η φύση του θεού το αγαθόν, και ένα γένος από το οποίον πηγάζουν όλα τα γένη. Γιατί ο θεός πάντοτε δίνει και τίποτε δεν παίρνει. Ώστε ο θεός είναι το αγαθόν, και το αγαθόν ο θεός.
«Ερμής Τρισμέγιστος Ποιμάνδρης»


Εισαγωγή

Ο Ποιμάνδρης είναι το πρώτο και σημαντικότερο έργο της συλλογής συγγραμμάτων (σε ελληνική, λατινική και κοπτική γλώσσα) που παραδίδονται με το όνομα του Ἑρμῆ Τρισμεγίστου. Η συλλογή, που άρχισε να δημιουργείται σταδιακά από τον 2ο αι. μ.Χ., συνδέεται με τη λατρεία τον αιγυπτιακού θεού Θωθ (στα ελληνικά ως αντίστοιχος θεός θεωρήθηκε ο Ερμής Τρισμέγιστος) και αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα του συγκρητισμού των αυτοκρατορικών χρόνων.

Περιέχει κείμενα κατά κύριο λόγο αποκαλυπτικά αλλά και κείμενα με αστρολογικό, αλχημιστικό και φιλοσοφικό περιεχόμενο. Αν και ο τίτλος της συλλογής (Ερμής Τρισμέγιστος ~ Θωθ) υπονοεί ότι περιέχει αιγυπτιακή σοφία, αυτή περιορίζεται σε ένα επιφανειακό επίπεδο, ενώ κατ᾽ ουσίαν το περιεχόμενο των έργων στηρίζεται σε ελληνικές αντιλήψεις (ιδιαίτερα εμφανής είναι η επίδραση των νεοπλατωνικών αντιλήψεων, βλ. Κείμενο 203).

Ο τίτλος Ποιμάνδρης(‹ ποιμὴν ἀνδρῶν)του πρώτου έργου της συλλογής οφείλεται στο υπερφυσικό ον που αποκαλύπτεται μέσα σ᾽ αυτό.

Στο πρώτο απόσπασμα που ανθολογείται εδώ ο ανώνυμος αφηγητής βλέπει σε ένα όραμα τον Ποιμάνδρη, ο οποίος ταυτίζεται με τον Νου, να του αναπτύσσει τη διδασκαλία του για την δημιουργία του κόσμου. «Οι μορφές και οι αποχρώσεις αυτού του οράματος δίνουν», όπως παρατήρησε κάποιος φιλόλογος, «σχεδόν την εντύπωση ενός αφηρημένου έργου τέχνης».

Αξιοπρόσεκτη στην περιγραφή του οράματος είναι η χρήση,-συχνή στα ερμητικά κείμενα- συμβόλων υπό μορφή αντιθετικών ζευγών (π.χ. φως-σκοτάδι, νερό-φωτιά). Όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα με την παρουσίαση οραμάτων στη λογοτεχνία, η θέαση του οράματος ακολουθείται από την ερμηνεία του. Στο δεύτερο απόσπασμα περιέχεται η -αινιγματική σε μερικά σημεία- αφήγηση για τη δημιουργία του ανθρώπου.

Εδάφ. 1.

ΕΡΜΗΣ, απολογούμενος:
Καθώς συλλογιζόμουν μια μέρα το θέμα της δημιουργίας των όντων, με τις δυνάμεις μου μετέωρες σα να είχα πάθει βαρύ ύπνο ή σωματικό κάματο, με τις αισθήσεις μου παράλυτες, άκουσα ένα υπερμέγεθες απεριόριστο ον να με καλεί ονομαστικά λέγοντάς μου:
– Τι θέλεις να ιδείς, να μάθεις και να γνωρίσεις Ερμή;
– Συ ποίος είσαι; του είπα,

Εδάφ. 2. –

ο Ποιμάνδρης, ο αυθεντικός νους. Ξέρω αυτό που θέλεις να μάθεις, και θα σου το διδάξω θα σου συμπαρασταθώ παντού για να σε βοηθήσω. Μου απάντησε.

Εδάφ. 3.

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη.
– Θέλω να μάθω για τα όντα , να εννοήσω τη Φύση, να γνωρίσω το Θεό.

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:
– Το ξέρω ότι αυτό θέλεις να μάθεις και θα σε διδάξω.

Εδάφ. 4.

ΕΡΜΗΣ απολογούμενος:
– Λέγοντάς μου αυτά ο Ποιμάνδρης, άλλαξαν μονομιάς οι ιδέες μου και αμέσως μου αποκαλύφθηκε όλη η φύση.

Είδα τότε μια θέα πλημμυρισμένη από φως και καταγοητεύτηκα. ύστερα από λίγη ώρα είδα ένα κατωφερές σκοτάδι γεννημένο μερικά, φοβερό και στυγνό σε σπειροειδές σχηματισμό. Είδα επίσης να μεταβάλλεται το σκοτάδι εκείνο σε μια υγρά φύση αφάνταστα ταραχώδη, από τα βάθη της οποίας έβγαινε πυρωμένος καπνός, κι άκουσα κι’ έναν ανεκλάλητο σπαρακτικό ήχο και μια άναρθρη βοή σε φωνή πυρός.

Εδάφ. 5.

ΕΡΜΗΣ απολογούμενος:
– Από τα φωτεινά εκείνα πεδία είδα να ξεχύνεται στη φύση Λόγος ‘Αγιος, κι από την υγρά φύση να ξεπηδά προς τα ύψη ένα κούφιο, δραστικό οξύ και άκρατο πυρ. Είδα επίσης τον ελαφρό αέρα ν’ ακολουθεί το πνεύμα που επλανάτο στη γη κρεμασμένος σ’ αυτό καθώς ανέβαινε από τη γη και τα νερά της προς το πυρ…

Εδάφ. 6.

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ προς Ερμή:
– Εννόησες Ερμή όλη αυτή τη θέα;

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:
– Θέλω να τη γνωρίσω καλά.

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:
– Λοιπόν Ερμή, το φως εκείνο που είδες είμαι εγώ, ο Θεός σου, ο προϋπάρχων της εμφανισθείσης από το σκότος υγράς εκείνης φύσης ο δε φωτεινός Λόγος που είδες να ξεχύνεται από τα φωτισμένα πεδία προς την υγρά εκείνη φύση που βγήκε από το Νου μου, είναι ο υιός μου, ο Νους είναι ο Πατέρας Θεός. Αυτοί οι δύο, πατέρας και υιός, δεν ξεχωρίζονται ο ένας από τον άλλο, η δε ένωσής τους είναι η ζωή.

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:
– Ευχαριστώ (για όλα αυτά που μαθαίνω).

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:
– Τώρα νόησε αυτό το φως και Γνώρισε το:

Εδάφ. 7.

ΕΡΜΗΣ απολογούμενος:
– Λέγοντάς μου αυτά ο Ποιμάνδρης με κοίταζε κατάματα. Τότε εγώ άρχισα να τρέμω. Ύστερα σαν συνήλθα ένιωσα το φως εκείνο στην αναρίθμητη δύναμή του, και τον κόσμο απεριόριστα γεννημένο πλημμυρισμένο από πυρ μεγάλης έντασης…

Εδάφ. 8.

ΕΡΜΗΣ Καθώς όμως με είδε έτσι έκπληκτο ο Ποιμάνδρης, μου είπε:
– Είδες Ερμή με το νου σου το αρχέτυπο είδος, το προϋπάρχον της απέραντης αρχής;

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:
– Τα στοιχεία όλης αυτής της φύσης από που προήλθαν;

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ: Από το θέλημα του Θεού.
– Με το λόγο του κοσμοποιήθηκε όλη αυτή η φύσης και τα γεννήματα των ψυχών της.

Εδάφ. 9.

Ο δε Νους – Θεός, αρσενοθήλυκος όντας, ζωή και φως υπάρχων, εγέννησε άλλο δημιουργό Νουν, από πυρ και πνεύμα. Αυτός ο δεύτερος Νους δημιούργησε τους διοικητές του αισθητού κόσμου που περικλείεται σ’ επτά κύκλους, η διοίκηση των οποίων καλείται Ειμαρμένη.

Εδάφ. 10.

Στα κατωφερή στοιχεία ξεπήδησε ο του Θεού Λόγος στο καθαρό της φύσης δημιούργημα, ενώθηκε με το δημιουργό νου που είναι ομοούσιος με τον πατέρα, και δημιουργήθηκε από τα κατωφερή στοιχεία η ύλη.

Εδάφ. 11.

Ο δε δεύτερος δημιουργός Νους ο περικλείων τους επτά κύκλους και τις δίνες των ριζών τους, μαζί με το λόγο έστρεψε τα δημιουργήματα του, κι άρχισαν να περιστρέφονται από μία αόριστη αρχή προς ένα απέραντο τέλος, η δε περιφορά καθώς το θέλησε ο Νους δημιούργησε από τα κατωφερή στοιχεία ζώα άλογα χωρίς λόγο, ο αέρας δημιούργησε πετεινά και τα νερά υδρόβια πλάσματα. Κι όταν χώρισε η γη από τα νερά της δημιουργήθηκαν όπως το θέλησε ο Νους ζώα τετράποδα, ερπετά και άγρια και ήμερα ζώα.

Εδάφ. 12.

Ο δε πατέρας όλων ο Νους, ζωή και φως υπάρχων, γέννησε άνθρωπο όμοιο μ’ αυτόν. Περικαλλής δε καθώς ήταν, επειδή είχε τη δική του μορφή, τον αγάπησε σαν παιδί του και του έδωσε την εξουσία όλων των δημιουργημάτων του.

Εδάφ. 13.

Ο δε άνθρωπος (ο δεύτερος θεός) κατανοήσας την πύρινη κτήση της δημιουργίας, θέλησε κι αυτός να δημιουργήσει… Και αφού έμαθε την ουσία της δημιουργίας θέλησε να διανοίξει την περιφέρεια των κύκλων, για να κατανοήσει το κράτος που κάθονταν επάνω στο πυρ.

Εδάφ. 14.

Κι ως εξουσιαστής του θνητού κόσμου και των αλόγων ζώων, βλέποντας τη μορφή του στα νερά θέλησε να κατοικήσει εκεί, και μόλις το σκέφθηκε αυτό, το θέλημά του ενεργοποιήθηκε, και κατοίκησε την άλογο μορφή της φύσης. Αυτή δε τον αγκάλιασε, περιπλέχτηκε μαζί του στην ύλη, κι έσμιξε μ’ αυτόν (κι έγινε ο άνθρωπος της γης).

Εδάφ. 15.

Γι’ αυτό πέρα από τ’ άλλα ζώα της γης, ο άνθρωπος είναι διπλός θνητός ως προς το σώμα, αθάνατος όμως ως προς τον ουσιώδη άνθρωπο. Όμως αν και είναι ουσιωδώς αθάνατος κι έχει την εξουσία όλων των δημιουργημάτων, ο άνθρωπος πάσχει ως θνητός στο σώμα, υποκύπτοντας στη μοίρα του.

Εδάφ. 16.

Αυτό είναι το κρυφό μυστήριο, Ερμή… Η φύση αφού έσμιξε με τον άνθρωπο έκανε αυτό το θαύμα, γιατί έχει την αρμονία των επτά φύσεων που είναι από πνεύμα και πυρ. Ύστερα (ο δεύτερος θεός) δημιούργησε άλλους επτά ανθρώπους που έχουν τη φύση των κύκλων του…

Εδάφ. 17.

Η γη ήταν θηλυκή, είχε δε και οχευτικά. Από το πυρ πήρε την πυρά κι από τον αιθέρα το πνεύμα, κι έτσι δημιουργήθηκε το είδος του ανθρώπου της. Ο άνθρωπος δημιουργήθηκε από ζωή και φως. Από μεν τη ζωή πήρε την ψυχή, από δε το φως το νουν. Και βρίσκεται στον αισθητό αυτό κόσμο και θα βρεθεί ως το τέλος της περιόδου.

Εδάφ. 18.

Άκουσε τώρα Ερμή και το λόγο που ποθείς, 0ταν η ώρα της περιόδου ήλθε και λύθηκε ο σύνδεσμος των πάντων, κατά βούληση του θεού όλα τα ζώα που ήσαν στην αρχή αρσενοθήλυκα ξεχωρίστηκαν σε αρσενικά και θηλυκά και ο θεός μόλις έγινε αυτό είπε: « Αυξάνεστε και πληθύνεσθε εν πλήθη όλα τα δημιουργήματα και τα κτίσματα, κι ας αναγνωρίσει ο καθένας τον εαυτό του αθάνατο και τον αίτιο του θανάτου έρωτα και όλα τα όντα.».

Εδάφ. 19.

Η πρόνοια μέσω της ειμαρμένης και της αρμονίας έκαμε τις μίξεις και τις γενέσεις και πληθύνθηκαν κατά γένη τα πάντα. Και όποιος εννόησε την αποστολή του, τράβηξε το δρόμο του περιουσίου αγαθού, όποιος δε αγάπησε από πλάνη προς τον έρωτα όχι την ψυχή του αλλά το σώμα του, αυτός θα παραμείνει στο σκοτάδι πλανώμενος, πάσχοντας αισθητά τα του θανάτου.

Εδάφ.20.

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:
– Γιατί θεωρούνται τόσο αμαρτωλοί οι άνθρωποι; Ότι κάνουν το κάνουν από άγνοια. Και αφού αμαρτάνουν γι’ αυτό, γιατί να στερηθούν την αθανασία;

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:
– Δεν κατάλαβες καλά Ερμή τα όσα σου αποκάλυψα.

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:
– Τα έχω εννοήσει και σ’ ευχαριστώ γι’ αυτό.

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:
– Εάν τα έχεις εννοήσει τότε ειπέ μου γιατί είναι άξιοι του θανάτου όσοι βρίσκονται στο θάνατο;

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:
– Γιατί τα σώματά τους σκεπάσθηκαν από το στυγνό σκότος, από το οποίο η υγρά φύση δημιούργησε το σώμα στον αισθητό κόσμο από τον οποίο τροφοδοτείται ο θάνατος.

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:

Εδάφ. 21.

Ορθά τα κατάλαβες όλα αυτά Ερμή. Είπε μου όμως και κάτι άλλο, γιατί όποιος εννοήσει τον εαυτό του προχωρεί στον αγαθό δρόμο του θεού;

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:
– Γιατί τον άνθρωπο ο θεός τον έχει δημιουργήσει από φως και ζωή.

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:
– Μπράβο Ερμή γιατί φως και ζωή είναι ο θεός και πατέρας σας, κι από αυτά τα στοιχεία δημιουργήθηκε και ο άνθρωπος. Και εάν το πιστεύει ο άνθρωπος ότι έχει δημιουργηθεί από φως και ζωή, τότε ασφαλώς θα προχωρήσει προς ζωή.

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:
– Αλλά πως και με ποιο τρόπο θα προχωρήσει ο άνθρωπος προς τη ζωή;

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:
– Ο προικισμένος με νουν άνθρωπος ας αναγνωρίσει τον εαυτό του.

Εδάφ.22.

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:

– Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι νουν;

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:

– Χαίρω γιαυτό που λες. Γιατί εγώ ο νους θα είμαι στο πλευρό των αγίων, των αγαθών, των καθαρών, των ελεήμονων και τω ευσεβών και η παρουσία μου στο πλευρό τους, θα τους γίνει στην ύστατη ώρα βοήθεια, κι αμέσως θα τα γνωρίσουν όλα και τον πατέρα θα τον αισθανθούν με αγάπη, και θα τον ευχαριστήσουν, θα τον ευλογήσουν και θα τον υμνήσουν στρέφοντας προς αυτόν την ψυχή τους. Και πριν παραδώσουν το σώμα τους στο θάνατο θα ιδούν στις αισθήσεις τους όλα τα έργα τους. Εγώ όμως ο Νους – θεός που θα είμαι την ώρα εκείνη κοντά τους, θα αποκλείσω από το βιβλίο της ζωής τους τις κακές κι αισχρές πράξεις τους περικόπτοντας από την ταινία της ζωής τους τις άσχημες θύμησές τους.

Εδάφ. 23.

Στους ανόητους όμως και στους κακούς, πονηρούς, φθονερούς, πλεονέκτες, φονιάδες και ασεβείς, θα σταθώ μακριά τους. Αυτούς θα τους παραλάβουν οι τιμωροί δαίμονες που θα τους προσβάλλουν με την οξύτητα του πυρός για να τσακίσουν τις αισθήσεις τους.

Εδάφ.24.

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:
– Όλα αυτά που μου δίδαξες είναι καλά. Αλλά πες μου πως θ’ ανεβούν οι αγαθές ψυχές προς τα άνω;

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:
– Πρώτα, όταν έλθει η ώρα του θανάτου, το υλικό ανθρώπινο σώμα θα παραδοθεί στην αλλοίωση και τον αφανισμό. Το ήθος του ανθρώπου θα παραδοθεί στο δαίμονα ανενέργητο, οι αισθήσεις του σώματος θα επανέλθουν στις πηγές τους για να γίνουν μέρη ενέργειας και ο θυμός και η επιθυμία θα ριχθούν στην άλογο φύση.

Εδάφ.25.

Ετσι η ψυχή του ανθρώπου θα εξορμήσει από τη γη προς τα άνω με τη βοήθεια της αρμονίας και θα δώσει: στην πρώτη ζώνη, την αυξητική και μειωτική ενέργεια, στη δεύτερη ζώνη, τη μηχανή των κακών έξεων και το δόλο ανενέργητο, στην τρίτη ζώνη την επιθυμία της απάτης ανενέργητη, στην τέταρτη ζώνη την προφάνεια της αρχοντιάς απλεονέκτητη, στην πέμπτη ζώνη το ανούσιο θράσος και την προπέτεια της τόλμης, στην έκτη ζώνη τις κακές αφορμές του πλούτου ανενέργητες και στην έβδομη ζώνη θα δώσει το ενεδρεύον ψεύδος.

Εδάφ. 26.

Και τότε γυμνή η ψυχή του ανθρώπου από τις ενέργειες της αρμονίας θα φθάσει στην όγδοη ζώνη με τις δικές της δυνάμεις, και θα υμνήσει μαζί με τις εκεί ψυχές τον πατέρα, και θα δεχθεί τα συγχαρητήριά τους. Έτσι, ισότιμη πλέον η ψυχή με τις εκεί ψυχές οι οποίες θα την υποδεχθούν και θα τη συγχαρούν, θα ενωθεί μαζί τους και θα ακούσουν όλες μαζί τον ύμνο των υπεράνω της ζώνης των ψυχών προς το θεό. Και τότε όλες μαζί οι ψυχές θα υψωθούν προς τον πατέρα και θα συγχωνευθούν εκεί μαζί του… Και τώρα που τα είδες, τ’άκουσες και τα έμαθες όλα αυτά, κατέβα Ερμή πίσω στη γη και γίνου εκεί οδηγός στους άξιους γιατί χάρη σε σένα θα σωθεί το ανθρώπινο γένος.

Εδάφ. 27.

ΕΡΜΗΣ, απολογούμενος:
– Αυτά μου αποκάλυψε ο Ποιμάνδρης που είχε μπει στο είναι μου. Κι εγώ αφού ευχαρίστησα και ευλόγησα τον πατέρα όλων, υψώθηκα απ’ αυτόν, δυναμώθηκα, διδάχθηκα τα πάντα τα της φύσης στη μεγίστη θέα, κι άρχισα να κηρύττω στους ανθρώπους το κάλλος της ευσέβειας και της γνώσης ως ακόλουθα:

«Άνδρες γηγενείς που παραδοθήκατε στον ύπνο στο μεθύσι και στην αγνωσία του θεού, ξυπνήστε, παύσατε την κραιπάλη θελγόμενοι από την κτηνώδη αυτή ευχαρίστησή σας».

Εδάφ. 28.

Εκείνοι με άκουσαν και με περικύκλωσαν ομαδικά, και εγώ τους είπα. «Γιατί άνδρες γηγενείς παραδοθήκατε στον θάνατο αφού έχετε εξουσία στην αθανασία; Μετανοήστε όσοι βρίσκεσθε στην άγνοια’ απαλλαγείτε από το φωτεινό σκοτάδι’ μεταλάβατε της αθανασίας’ εγκαταλείψατε την φθορά!».

Εδάφ. 29.

Από τους ακροατές μου εκείνους άλλοι άρχισαν να φλυαρούν και να απέρχονται, ακολουθώντας τον δρόμο του θανάτου, άλλοι δε πέσανε στο γόνατά μου και με παρακαλούσαν να συνεχίσω να τους διδάξω. Εγώ τους είπα να σηκωθούν όρθιοι και γενόμενος καθοδηγός του γένους μας, άρχισα να τους διδάσκω το πως, με ποίο τρόπο μπορούν να διασωθούν. Κι εκείνοι άκουσαν τους σοφούς λόγους μου, ετράφησαν με το ποτό της Αμβροσίας, και καθώς άρχισε ο ήλιος να δύει τους παρεκάλεσα να ευχαριστήσουν τον θεό και ν’ αποσυρθούν ο καθένας στα σπίτια των.

Εδάφ. 30.

Εγώ δε, την ευεργεσία του Ποιμάνδρη την κατέγραψα στο είναι μου, και πληρωθείς όπως το ήθελα, ένιωσα πως ο ύπνος του σώματός μου έγινε αληθινή όραση, η σιωπή μου εγγύηση του αγαθού, και η εκφορά του λόγου μου γέννημα αγαθών. Αυτά μου συνέβησαν όταν διδάχτηκα νοερά τους αυθεντικούς λόγους του Ποιμάνδρη, κι έγινα θεόπνευστος.

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ manosdanezis.gr

http://www.diadrastika.com/2016/07/ermis-trismegistos-orismos-theou-nous.html

Το ΜΠΛΕ ΑΣΤΕΡΙ των ΧΟΠΙ επανΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ – ΕΙΝΑΙ οι ΘΕΟΙ ΚΟΝΤΑ; (video)

Το ΜΠΛΕ ΑΣΤΕΡΙ των ΧΟΠΙ

Γράφει ο Σπύρος Μακρής,

Κάτι πολύ παράξενο φαίνεται πως συμβαίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα και όλοι αρχίζουν σιγά-σιγά να ψιθυρίζουν για την επιστροφή των θεών σύμφωνα με διάφορες προφητείες και ειδικότερα των Χόπι…

Τον Μάιο του 2016, ένα μυστηριώδες άστρο ή πλανήτης είχε εμφανιστεί στους ουρανούς της Αριζόνας, της Ισπανίας και της Αγγλίας. Μαρτυρίες και φωτογραφίες από την θέαση, υπήρξαν πολλές.

Επίσης, το ίδιο περίπου χρονικό διάστημα, το παράξενο «μπλε αντικείμενο» έγινε ορατό και στις περιοχές Manchester και Liverpool στις 3 Μαίου, αλλά και την επομένη στο Coventry, από την May Hall στην προσπάθειά της να «αποθανατίσει» γραμμές αεροψεκασμών-chemtrails.

Αυτές είναι οι φωτογραφίες:
Το ΜΠΛΕ ΑΣΤΕΡΙ των ΧΟΠΙ



Πρόσφατα, την 1η Αυγούστου ο Mathew Rogers, καθώς βιντεοσκοπούσε τον Ήλιο, στο Lincolnshire της Βρετανίας, πρόσεξε αυτό που είδαν και οι προηγούμενοι. Κάποιο λένε ότι μπορεί να είναι ο Νιμπίρου.

Δείτε το video:

 
Μπορεί, όλες αυτές οι αναφορές περί του μυστηριώδους «μπλε αντικειμένου» στον ουρανό να αποτελούν την ίδια σύμπτωση: «λάμψεις» ή σφάλμα του φακού;

Ή μήπως πραγματικά βρισκόμαστε στην θέαση του Μπλε Αστεριού Kachina, όπως το αποκαλούν οι Χόπι;

Και μήπως αυτό σημαίνει ότι ο καιρός των θεών και των καθαρμών είναι πάρα πολύ κοντά;

Σύμφωνα με την προφητεία των Χόπι, όταν το Blue Star Kachina κάνει την εμφάνισή του, τότε το «μέλλον του Πέμπτου Κόσμου» έχει ήδη αρχίσει.

Ας ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον μέσα από τα μάτια των προφητών Χόπι. Οι Χόπι είχαν «οδηγίες» να μιλήσουν περί του «Μεγάλου Καθαρμού», όταν η ανθρωπότητα ήταν πολιτισμένη, αλλά έτεινε να γίνει απρόσεκτη και να οδηγηθεί στην αυτοκαταστροφή.

Είπαν ότι, στην πορεία, ο ανεπτυγμένος κόσμος θα έχει ορισμένα προβλήματα. Οι άνθρωποι θα ξεβολευτούν, λόγω πολλών μεταβολών, οπότε και θα πρέπει να γίνουν προσαρμογές για να βρουν νέους τρόπους ζωής.

Λέγεται ότι μετά την εμφάνιση του μπλε Kachina, θα έρθει ο Ερυθρός Kachina και θα φέρει την «Ημέρα του καθαρισμού». Την ημέρα αυτή η Γη και όλη η ζωή όπως την ξέρουμε θα αλλάξει για πάντα.

Το πρώτο «σκέλος» των προφητειών Χόπι, πραγματοποιήθηκε. Αν στην επόμενη εμφάνιση του παράξενου μπλε άστρου ή πλανήτη, δούμε και ένα κόκκινο, τότε, ίσως θα πρέπει να πάρουμε τις προφητείες των Χόπι πολύ σοβαρά…


diadrastika.com
http://www.diadrastika.com/2016/08/blue-star-kachina-epanemfanizete.html

Το Μεγάλο Μυστικό της Ανθρωπότητας

Το Μεγάλο Μυστικό της Ανθρωπότητας 

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΓΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ.

Από την καταγραφή που κάναμε την προηγούμενη εβδομάδα μέσα από το βιβλίο του Πλάτωνα τον Τίμαιο βρήκαμε πολλά στοιχεία για την κρυμμένη αλήθεια που συνοδεύει την πατρίδα μας την φιλοσοφία και την καταγωγή μας , και όλο αυτό έχει να κάνει με την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία και τα Κλασικά κείμενα.

ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΡΥΨΑΝ ΕΚΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

Ότι γράφω σε αυτές τις γραμμές δεν είναι μια δική μου μετάφραση αλλά κείμενα που πολλές φορές τα έχετε διαβάσει και εσείς αλλά δεν τους έχετε δώσει την ανάλογη προσοχή.

ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΠΡΩΤΗ : ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΑΙΘΑΝΕΙ.

Αυτή είναι μια αλήθεια που δεν αλλάζει αλλά μέσα από αυτήν την αλήθεια βγαίνει το πιο όμορφο συμπέρασμα!!!
Ο κόσμος που ζούμε είναι ένα αντίγραφο του πραγματικού κόσμου και επίσης άλλο ένα συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι κάτω από όποιες δήποτε συνθήκες και να βρεθήκαμε εδώ η ουσία είναι ότι το σώμα πεθαίνει και εμείς που είμαστε από ΑΛΛΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΙΗΜΕΝΟΙ δεν πρόκειται να πεθάνουμε ΠΟΤΕ.
Στον κόσμο της ύλης μόνον υπάρχει θάνατος.
Αυτοί που είναι ποιημένοι από την ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ δεν μπορεί και δεν θα πεθάνουν ποτέ.
Επίσης το κείμενο Ο ΤΙΜΑΙΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ, λέει μέσα πως Αυτός που έκανε τον ΚΟΣΜΟ (και ΚΟΣΜΟΣ είναι και ο ΟΡΑΤΟΣ αλλά ΚΑΙ Ο ΑΟΡΑΤΟΣ) τον ΕΚΑΝΕ μέσα από το δικό του ΠΡΙΣΜΑ, βλέπουμε ότι σύμφωνα με την δική ΤΟΥ αντίληψη ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΝ ΑΙΩΝΙΑ. ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ.

ΟΙ ΔΥΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

Άλλη μια μεγάλη αλήθεια που πρεπει σημερα να αποκαλύψουμε μέσα από τον ΤΙΜΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ είναι η εξής είναι πρωτη φορα στην ζωή μου σε αυτόν τον κόσμο που ανακαλύπτω πως το κειμενο μέσα μιλάει για δυο και παρά πάνω ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ, και αυτό δεν το λέω εγω αλλά ο ΠΛΑΤΩΝ.
Όχι πως εχω προβλημα να το πω εγω αλλωστε ποτέ δεν αρνήθηκα να αναλάβω και τις ευθύνες των πράξεών μου , αλλά στην προκειμένη περίπτωση όλα αυτά που σας γράφω σήμερα είναι εδώ και 3000 χιλιάδες χρόνια γραμμένα και κανείς δεν τους δίνει την ανάλογη προσοχή και από την άλλη πλευρά μας θεωρούν και τσιράκια τους κάποιοι επιτήδειοι που θέλουν να μας χώσουν κάτω από το άρμα τους.

ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΤΙΜΑΙΟ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΧΩΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.

Αυτός Ο ΠΟΙΗΤΗΣ που Δημιούργησε τους κόσμους σύμφωνα με την δική του ΟΥΣΙΑ είναι ένας κόσμος ΔΙΚΑΙΟΣ ΑΙΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟΣ.
Άρα εδώ έχουμε ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ που ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια και Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟΣ.
Ο Κόσμος αυτός ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΑΚΗΝΙΤΟΣ. ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ αυτός είναι φτιαγμένος από την ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΥΣΙΑ και δεν αλλοιώνεται ούτε πεθαίνει ΠΟΤΈ.
Μέσα στην Δική του Αντίληψη δεν υπάρχει το φθαρτό και το ατελές. Μάλιστα το λέει καθαρά μέσα το κείμενο στην 59 σελίδα του ΤΙΜΑΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ πως Αν αυτός ο κόσμος που βλέπετε είναι άδικος και βίαιος τότε σε καμιά περίπτωση δεν τον έφτιαξε Ο ΠΟΙΗΤΗΣ αλλά κάποιος Δημιουργός που γεννήθηκε από τον ΠΟΙΗΤΗ και είναι καταδικασμένος να πεθάνει. Σίγουρα εδώ μιλάμε για ΔΥΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ.
Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΤΩΣ ΟΝ και ο άλλος είναι ο δημιουργημένος Δημιουργός. Ακόμη εδώ βλέπουμε ξεκάθαρα στην ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ τον Μονοθεϊσμό αλλά που σαν παράγωγο του έχει και συνεργάτες έναν οι περισσότερους.
Καθώς διαβάζουμε και εμείς το κείμενο αλλά και μια ομάδα ανθρώπων που το εξετάζει βλέπουμε πως ΤΟ ΟΝΤΩΣ ΟΝ δεν χρειάζεται ΔΟΞΑΣΙΕΣ γιατί ΖΕΙ από την ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΟ.
Εν αντιθέσει με τον δημιουργημένο Δημιουργό ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ και να τον δοξάζουν και να τον υμνούν. Μπορούμε επίσης να δώσουμε πλειάδα από παραδείγματα που θα μας οδηγήσουν στο ίδιο συμπέρασμα πως δεν χρειάζεται δόξα ο ΔΟΞΑΣΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΕ.
ΑΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΑΘΑΝΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙ ΑΙΤΙΑΣ.

ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

Ότι πούμε από εδώ και κάτω είναι βέβαια γραμμένο αλλά έχει μέσα του τον ΚΟΣΜΙΚΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΑΙΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.
Δεν είναι σε καμιά περίπτωση λάθος πως Ο ΠΟΙΗΤΗΣ η για άλλους Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΡΧΗ να είναι μέσα στον Δημιουργημένο κόσμο και από την άλλη πλευρά να προβάλει συνεχώς ΑΙΤΙΕΣ που θα παράγουν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
Τον κόσμο τον σκέφτηκε τον έκανε και κατόπιν τον έκλεισε μέσα στον δικό του ΝΟΥ για να έχει πάντα την ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ με δικαιοσύνη απέραντη αθανασία και αφθαρσία.
Ότι πεθαίνει προέρχεται από έναν κόσμο ψεύτικο και γεννημένο από έναν που ήθελε να γίνει χαλίφης στην θέση του χαλίφη.
Και επειδή εδώ μιλάμε για ΘΕΟΥΣ θα πω κάτι που ακούγεται απλό αλλά δεν είναι.
Κάποιος στην δική μας περίπτωση ήθελε να γίνει ΘΕΟΣ στην θέση του ΘΕΟΥ.
Εδώ έχουμε και μια άλλη ανάλυση.
Έχουμε μια δυαδικότητα : Από την μια είναι η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΑΙΤΙΑ που δεν δημιουργεί αποτελέσματα και είναι κλεισμένη μέσα στην δική της κατάσταση , και από την άλλη έχουμε μια γεννημένη αιτία μικρή που λειτουργεί σύμφωνα με τον ΚΟΣΜΙΚΟ ΝΟΜΟ και είναι αυτό που ο κόσμος πια ονομάζει Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΙΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.
ΤΟ ΕΠΙΠΛΑΣΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘ΄ΟΜΙΩΣΗ ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ.
Από εδώ και πέρα ξεκινά ο δικός μας ο κόσμος που είναι βουτηγμένος μέσα στην αδικία τον πόνο την ανισότητα και την κυριαρχία του ψεύδους.
Αυτός είναι ο κόσμος μας που απέχει από την ΑΛΗΘΕΙΑ και έχει μέσα του πόνο, ανισότητα , κακίες και αντιπαλότητα.
Αυτός είναι ο κόσμος αντίγραφο του κανονικού που θα ήθελε πολύ να μοιάζει με τον κανονικό κόσμο μόνο που πριν από πολλές χιλιάδες χρόνια ο ΕΡΜΗΣ Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ :
« ΤΑ ΩΣ ΑΝΩ ΚΑΙ ΩΣ ΚΑΤΩ ΑΠΛΩΣ ΑΝΕΣΤΡΑΜΕΝΑ »
ΖΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜATRIX ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.
Δεν είναι σε καμιά περίπτωση καλό να λέμε πως στον κόσμο που ζούμε χρειαζόμαστε τίποτε άλλο έκτος από κάποιους που θα μας αποκαλύψουν ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΟΣΜΟ. Τώρα που κάναμε την αρχή και ξεμπλέξαμε τον ΜΙΤΟ ΤΗΣ ΑΡΙΑΔΝΗΣ είναι καλό να μην πιστεύουμε αλλά να γνωρίζουμε για το ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΑΣ και να προχωράμε για να επιστρέψουμε στο δικό μας ΜΕΛΛΟΝ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.
Άκης Ρούσσος
Δημοσιογράφος – Ερευνητής
ΜΕΣΩ katohika.gr
 
http://www.diadrastika.com/2016/08/megalo-mystiko-tis-anthropotitas.html
Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΣ;;; ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 600 ΔΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ

ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΣΩΡΡΑΣ : ΕΓΩ ΣΕ ΧΕΛΩΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΩ

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters