Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015

ΕΚΠΟΜΠΗ «ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ» ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ 13/4/2899 (2015)

 

 

http://alfeiospotamos.gr/?p=14488

Ο Φλάβιος Ιώσηπος μπεν Ματθίας. Ο διπλός κατάσκοπος που άλλαξε τον κόσμο

«Η κυβέρνηση μας . . . μπορεί να ονομαστεί Θεοκρατία, καθώς αποδίδει την εξουσία και τη δύναμη στον Θεό» Ιωσήφ μπεν Ματθίας, ή Ιώσηπος
Ο Ιωσήφ μπεν Ματθίας, ή Ιώσηπος (Josephus Flavius 37 ως μετά το 100 μ.χ.χ.), γεννήθηκε λίγο μετά το θάνατο του Χριστού, τον πρώτο χρόνο της βασιλείας του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καλιγούλα. Γι” αυτόν διαθέτουμε πολλές πληροφορίες, αφού φρόντισε ο ίδιος να γράψει την αυτοβιογραφία του. Τώρα, για πρώτη φορά στην ιστορία αποκαλύπτουμε την αλήθεια.



«Ζώμεν τωόντι υπό πολίτευμα, το οποίον δεν επιζητεί ν” αντιγράφη τους νόμους των άλλων, αλλ” είμεθα ημείς μάλλον υπόδειγμαεις τους άλλους παρά μιμηταί αυτών. Και καλείται μεν το πολίτευμά μας Δημοκρατία «ΠΕΡΙΚΛΗΣ
Ο πατέρας του Ιώσηπου ανήκε σε ιερατική οικογένεια. Η μητέρα του, ήταν απόγονος του Ασμοναίου αρχιερέα Ιωνάθαν. Μετά από πολλούς αγώνες οι Μακκαβαίοι / Ασμοναίοι κατόρθωσαν να επιβάλλουν στους Ιουδαίους την ανεξαρτησία τους
Η οικογένειά τους κυβέρνησε την Ιουδαία μέχρι την εποχή που κατακτήθηκε από τους Ρωμαίους. Ωστόσο όλα αυτά τα χρόνια ο εξελληνισμός των Ιουδαίων συνεχίστηκε. Γι” αυτό εξακολουθούσαν και οι διαμάχες ανάμεσα στους εξελληνισμένους Ιουδαίους και τους «ευσεβείς». Οι πρώτοι έφταναν, όπως είδαμε, στο σημείο να απορρίπτουν τις πατρογονικές τους παραδόσεις. Αντίθετα οι δεύτεροι πίστευαν ότι έπρεπε να μένουν πιστοί αποκλειστικά στη δική τους παράδοση και αρνούνταν οτιδήποτε ξένο. Εφάρμοζαν αυστηρά όχι μόνο το Νόμο αλλά και τις ερμηνείες των Γραμματέων. Ο απλός λαός βρισκόταν σε σύγχυση και δεν ήξερε πια ποιον να εμπιστευτεί. Με το πέρασμα των χρόνων η σύγχυση ολοένα και μεγάλωνε. Ο Ιώσηπος υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας και αφηγητής της εκπλήρωσης της προφητείας του Χριστού για τηνπτώση της Ιερουσαλήμ το 70 μ.χ.χ.. Υπήρξε στρατιωτικός διοικητής, διπλωμάτης, Φαρισαίος ,λόγιος, κσι διπλός κστάσκοπος.
Στη διάρκεια της εφηβείας του, ο Ιώσηπος ήταν ένθερμος μελετητής του Μωσαϊκού Νόμου. Ανέλυσε τρεις αιρέσεις του Ιουδαϊσμού, τους Φαρισαίους, τους Σαδδουκαίους και τους Εσσαίους. Αποφάσισε να ζήσει τρία χρόνια κοντά σε έναν ερημίτη που ονομαζόταν Βάννος, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα ήταν Εσσαίος. Όμως σε ηλικία 19 χρονών, ο Ιώσηπος επέστρεψε στην Ιερουσαλήμ και προσχώρησε στους Φαρισαίους.
Ο Ιώσηπος στη Ρώμη και στον πόλεμο
Ο Ιώσηπος πήγε στη Ρώμη το 64 μ.χ.χ. με το πρόσημα του να μεσολαβήσει για μερικούς Ιουδαίους ιερείς τους οποίους ο ανθύπατος Φήλιξ της Ιουδαίας είχε στείλει στον Αυτοκράτορα Νέρωνα για να τους δικάσει. Ο Ιώσηπος ναυάγησε στη διάρκεια του ταξιδιού και μόλις και μετά βίας -πάλι «η θεία πρόνοια» (μας) δουλεύει-γλίτωσε το θάνατο. Διασώθηκαν μόνο 80 από τους 600 επιβάτες που ήταν στο πλοίο. Εφτασε δηλαδή με το κόλπο του ναυαγού στην Ρώμη ακριβώς όπως Επαφρόδιτος (επί των αφρών) που ήταν Εβραίος και τον έλεγαν Μπεν Ιωσήφ και ο Εβραίος Σαούλ που τον λένε σήμερα Απόστολο Παύλο!
Στη διάρκεια της επίσκεψης του Ιώσηπου στη Ρώμη, ένας Ιουδαίος ηθοποιός/γελωτοποιός τον σύστησε στη σύζυγο του Νέρωνα, την αυτοκράτειρα Ποππαία. Εκείνη (πιθανώς μαζί με το άλλο εβραίο που και αυτός είχε φτάσει σαν ναυαγός στην Ρώμη, τον Επαφρόδιτο) έπαιξε βασικό ρόλο στην επιτυχία» της αποστολής του.
Όταν ο Ιώσηπος επέστρεψε στην Ιουδαία, η ιδέα της εξέγερσης εναντίον της Ρώμης είχε ριζώσει στο μυαλό των Ιουδαίων. . Καθώς δεν μπόρεσε να τους συγκρατήσει και πιθανώς επειδή φοβόταν ότι θα τον θεωρούσαν προδότη, δέχτηκε τη θέση του διοικητή των ιουδαϊκών στρατευμάτων στη Γαλιλαία. Ο Ιώσηπος συγκέντρωσε και εκπαίδευσε τους άντρες του και εξασφάλισε προμήθειες προετοιμαζόμενος για τη μάχη εναντίον των ρωμαϊκών δυνάμεων, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Η Γαλιλαία έπεσε από το στρατό του Βεσπασιανού. Μετά την πολιορκία που διήρκεσε 47 μέρες, το φρούριο του Ιώσηπου στα Ιωτάπατα καταλήφτηκε.*ΒΛ. 1
Όταν ο Ιώσηπος παραδόθηκε, προφήτευσε ότι ο Βεσπασιανός σύντομα θα γινόταν αυτοκράτορας. Φυλακίστηκε αλλά γλίτωσε την τιμωρία λόγω της προφητείας του, και αφέθηκε ελεύθερος όταν αυτή επαληθεύτηκε. Το παράδοξο είναι ότι την τότε εποχή οι Ρωμαίοι οι οποίοι μισούσαν τους Ιουδαίους  λόγω των επαναστάσεων εναντίον της Ρώμης και -βασικότερο- την τότε εποχή  όταν  θέλανε χρησμό, προφητεία. τον ζητούσαν από τους Δελφούς όπου μεσουρανούσε ο παγκοσμίου φήμης ιερέας Πλούταρχος.
Για το υπόλοιπo του πολέμου, ο Ιώσηπος υπηρέτησε τους Ρωμαίους ως διερμηνέας και μεσολαβητής. Με πρόφαση την  ένδειξη της προ­στασίας που του παρείχαν ο Βεσπασιανός και οι γιοι του, Τίτος και Δομιτιανός, ο Ιώσηπος πρόσθεσε το οικογενειακό όνομα Φλάβιος στο δικό του.
Μετά τον πόλεμο, ο Ιώσηπος πήγε στη Ρώμη. Απολαμβάνοντας την εύνοια των Φλαβίων, έζησε ως Ρωμαίος πολίτης στο πρώην αρχοντικό του Βεσπασιανού και έλαβε μια αυτοκρατορική σύνταξη μαζί με δώρα από τον Τίτο. Ο Ιώσηπος στη συνέχεια ακολούθησε συγγραφική σταδιοδρομία.
Ο Τίτος του επέτρεψε να πάρει ότι ήθελε απ” την πατρίδα του. Ο Ιώσηπος ζήτησε να πάρει μόνο κάποια βιβλία, και ζήτησε την απελευθέρωση κάποιων αιχμαλώτων μεταξύ των οποίων ήταν και ο αδελφός του. Πήγε στη Ρώμη μαζί με τον Τίτο, όπου έτυχε μεγάλων περιποιήσεων από τον αυτοκράτορα. Του παραχώρησαν μάλιστα κατοικία να μένει μέσα στα ανάκτορα, το δικαίωμα του Ρωμαίου πολίτη, καθώς και σύνταξη, και του χάρισαν αρκετή γη στην Ιουδαία για ιδιοκτησία του. Να λοιπόν γιατί δεν έγραψε πολλά για τον γνωστό μας Ναζωραίο και τους Ναζωραίους που συντάραξαν τον κόσμο. Βέβαια κάτι έγραψε για το Χριστό, σχετικά όμως πολύ λίγα, έγραψε επίσης πολύ θετικά και για τον Ιωάννη το Βαφτιστή, και ίσως να τα έγραψε κοντά στο τέλος της ζωής. του
Έργα του
Τα βιβλία του Ιώσηπου, πέρα από τις ιστορικές πληροφορίες τους, είναι χρήσιμα και για την τοπογραφία και τη γεωγραφία της Παλαιστίνης. Το αρχαιότερο από τα συγγράμματά του φέρει τον τίτλο Ο Ιουδαϊκός Πόλεμος. Είναι μία επτάτομη αφήγηση, την οποία έγραψε πιθανόν για να δώσει στους Ιουδαίους μια παραστατική περιγραφή της ανώτερης δύναμης της Ρώμης αποτρέποντας έτσι μελλοντικές επαναστάσεις. Αυτά τα συγγράμματα διερευνούν την ιουδαϊκή ιστορία από την κατάληψη της Ιερουσαλήμ από τον Αντίοχο τον Επιφανή (το δεύτερο αιώνα π.Χ.) μέχρι τον πόλεμο του 66 μ.χ.χ. Ως αυτόπτης μάρτυρας, ο Ιώσηπος κατόπιν εξετάζει τον πόλεμο ως το τέλος του με την πτώση της Μασάδα το 73 μ.χ.χ.
Ένα άλλο έργο του Ιώσηπου ήταν η Ιουδαϊκή Αρχαιολογία, η ιστορία των Ιουδαίων σε 20 τόμους. Αρχίζοντας από τη Γένεση και τη δημιουργία, προχωρεί και φτάνει ως τον πόλεμο με τη Ρώμη. Ακολουθεί πιστά τη σειρά της Αγιογραφικής αφήγησης, προσθέτοντας παραδοσιακές εξηγήσεις και εξωτερικές παρατηρήσεις.
Ο Ιώσηπος έγραψε μια προσωπική αφήγηση με τίτλο «Βίος». Σε αυτό το έργοεπιζητεί να δικαιολογήσει τη στάση του κατά τη διάρκεια του πολέμου και προσπαθεί να μετριάσει τις κατηγορίες που του επέρριψε ο Ιούστος από την Τιβεριάδα. Ένα τέταρτο έργο του, είναι μια δίτομη απολογία με τίτλο «Κατ” Απίωνος» που υπερασπίζεται τους Ιουδαίους από παραποιημένες πληροφορίες.
Υπάρχουν όμως και χαμένα έργα τού Ιώσηπου. Ο Ευσέβιος (όπως παλαιότερα και ο Ωριγένης), μας διασώζει απόσπασμα από χαμένο κείμενο τού Ιώσηπου περί τού Ιακώβου, επισκόπου Ιεροσολύμων, που λέει τα εξής: «ταύτα δε συμβέβηκεν Ιουδαίοις κατ” εκδίκησιν Ιακώβου του δικαίου, ος ην αδελφός Ιησού του λεγομένου Χριστού, επειδήπερ δικαιότατον αυτόν όντα οι Ιουδαίοι απέκτειναν» (Εκκλ. Ιστ. ΙΙ 23, 20).
Εβραϊκός Κανόνας και Ιουδαϊκή παράδοση
Στο έργο του «Κατ” Απίωνος», αναφέρει πληροφορίες για τον Εβραϊκό κανόνα, που έχει λιγότερα βιβλία από τον Χριστιανικό και των Γνωστικών. Προσπαθώντας να δικαιολογήσει τη διαφορά αυτή, ο Ιώσηπος λέει: «Εμείς δεν έχουμε αναρίθμητο πλήθος βιβλίων ανάμεσα μας, ασύμφωνων και αντιφατικών μεταξύ τους… αλλά μονάχα είκοσι δύο βιβλία (τα ίδια με τον Προτεσταντικό κανόνα με διαφορετικό διαχωρισμό), που περιέχουν τα υπομνήματα όλων των περασμένων εποχών τα οποία δίκαια πιστεύεται ότι είναι θεϊκά».
Είναι ενδιαφέρον να αναφέρουμε ότι μάλλον ο Ιώσηπος ήταν εκείνος που επινόησε τον όρο «Θεοκρατία». Σε σχέση με το ιουδαϊκό έθνος, έγραψε: «Η κυβέρνηση μας . . . μπορεί να ονομαστεί Θεοκρατία, καθώς αποδίδει την εξουσία και τη δύναμη στον Θεό»
*1 Όταν ο Βεσπασιανός νίκησε τον στρατό του Ιώσηπου στο φρούριο Ιωτάπατα, κι άρχιζε να σφάζει και να σκοτώνει τους επαναστάτες στην Γαλιλαία, ο ίδιος ο Ιώσηπος δεν βρισκόταν πουθενά. Είχε «με την βοήθεια του θεού» βρει μια τρύπα όπου χώθηκε και κατέληξε σε ένα σπήλαιο με σαράντα ακόμη συντρόφους του. Οι σύντροφοι του Ιώσηπου πρότειναν, αφού ήταν αδύνατον να σωθούν, να σκοτωθούν ώστε να μην πέσουν στα χέρια των Ρωμαίων.
Αφού μετά από πολλά επιχειρήματα ο Ιώσηπος, που δεν συμφωνούσε καθόλου με την ιδέα αυτή, δεν τους έπεισε να παραδοθούν στους Ρωμαίους, τους πρότεινε να σκοτώσουν ο ένας τον άλλο μέχρι τον τελευταίο (ακριβώς το ίδιο θα συμβεί αργότερα και στην Μασάντα, από όπου οι ιστορικές μαρτυρίες στηρίζονται σε μία και μοναδική πηγή, τον Ιώσηπο), μια και η αυτοκτονία απαγορεύεται από τον νόμο του θεού. Εδώ η ερώτηση: Ο θεός του Ιώσηπου απαγορεύει την αυτοκτονία αλλά επιτρέπει τον φόνο μεταξύ συντρόφων; Λίγο απίστευτο.
Ως εκ θαύματος όμως, «υπό τύχης είτε υπό Θεού προνείας» λέει ο Ιώσηπος, σκοτώθηκαν οι τριανταοκτώ άνδρες κι έμεινε ο ίδιος με ένα (τον φίλο του) ακόμη για να τραβήξουν κλήρο. Αυτόν τον πείθει να παρατήσουν τον κλήρο και παραδοθούν στους Ρωμαίους. Μα τι αυτοκτονία είναι αυτή; Εδώ σκοτώθηκαν οι σύντροφοι μεταξύ τους! Εκτός φυσικά από τον Ιώσηπο και τον φίλο του …;Εδώ η «θεία πρόνοια» ξέχασε τους άλλους τριανταοχτώ.
Πάντως ο Ιώσηπος επιζεί, καταγράφει βιβλία, και τα αφιερώνει, χαρίζει στον Επαφρόδιτο (ο οποίος φαίνεται να έχει χρηαμτοδοτήσει την έκδοση τους) τον δολοφόνο του Νέρωνος. Ποιος είναι ο Επαφρόδιτος, ο οποίος είναι φίλος του Αποστόλου Παύλου; Είναι έμπιστος του Νέρωνος, απελεύθερος δούλος, ο φιλέλλην Νέρων τον έχει για Έλληνα. Πάντως υπάρχει εδώ μία στενή φιλία (μάλλον αποστολή) μεταξύ Ιώσηπου και Επαφρόδιτου και μεταξύ Αποστόλου Παύλου, ο οποίος δεν τον αποκαλεί μόνο αδελφό, αλλά και ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΡΑΤΙΩΤΗ!
Σαφώς ο Επαφρόδιτος είναι Εβραίος και μάλιστα υψηλής φήμης, διαβάζοντας τις εργασίες του είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για έναν Εβραίο πατριώτη. Ιδού ένα δείγμα από την εργασία του Επαφρόδιτου, μέσα απο την Ιουδαϊκή Γραμματεία:
Η απολογία για την ηλικία του Ιουδαϊσμού
το ακόλουθο κείμενο είναι μια μερική, προσωρινή, αποσπασματική μετάφραση χωρίς υποσημειώσεις!
(γ) Institutum Judaicum Delitzschianum, Münster 2003 1. Βιβλίο, 1. Η απολογία για την ηλικία του Ιουδαϊσμού
Το κείμενο είναι μια μερική, προσωρινή, αποσπασματική μετάφραση χωρίς υποσημειώσεις:
«Σημαίνω ήδη στο κύριο μέρος, εγώ ο υψηλής φήμης Επαφρόδιτος, στο γράφοντας για τον αναγνώστη της αρχαιότητάς μου που, που θα την διαβάσει, για να έχει καταστήσει σαφές ότι οι εβραϊκοί άνθρωποί μας (καταρχήν) είναι πολύ παλαιοί και λαμβανόμενοι την αρχική ύπαρξή του για το, και πως η χώρα, την οποία κρατάμε τώρα, κατοικήθηκε. Κατέγραψα πέντε χιλιάδες χρόνια .περιεκτικής ιστορίας στην ελληνική γλώσσα …;»
Επαφρόδιτος Βιβλική Εγκυκλοπαίδεια:
Μακεδόνας χριστιανός από τους Φιλίππους. Ο απ. Παύλος τον αποκαλεί με τα καλύτερα λόγια: αδερφό, συνεργάτη και συστρατιώτη (Φιλιππησίους 2:25). Δεν γνωρίζουμε εάν ο Επαφρόδιτος ήταν μέλος της εκκλησίας των Φιλίππων, ή απλώς μετέφερε επιστολή και συνεισφορές της εκκλησίας προς τον Παύλο όταν αυτός ήταν φυλακισμένος στη Ρώμη (Φιλιππησίους 2:30, 4:18). Κατά την παραμονή του στη Ρώμη ο Επαφρόδιτος αρρώστησε βαριά που κόντεψε να πεθάνει, παρόλα αυτά δεν υπολόγισε τη ζωή του και συνέχισε το έργο του Χριστού (Φιλιππησίους 2:30). Ο Παύλος προτρέπει τους χριστιανούς της εκκλησίας των Φιλίππων να τον υποδεχθούν με μεγάλη χαρά και να τον τιμήσουν (Κολοσσαείς 2:29).
Ο δόλιος Σενέκας 
Ο Σενέκας ήταν ο ίδιος παιδαγωγός του Νέρωνα. Πολύ ευκατάστατος κι από παλαιά οικογένεια μεγαλογαιοκτημονων, υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους τοκογλύφους της εποχής του (ο Δίων Κασσιος αναφέρει ότι ο πόλεμος στη Βρετανία έγινε για να εισπραχθούν οι φόροι από ένα δάνειο του Σενέκα στους Βρετανούς). Ραδιούργος, ύπουλος, ανέντιμος και συνωμοτικός, αναμείχθηκε από νωρίς στην πολιτική κι έγινε πραίτορας και κατόπιν συγκλητικός, ενώ το 59μ.χ.χ. ανακηρύχθηκε ύπατος της Ρώμης από τον Νέρωνα
Μόνον μέσα σε μια χρόνια (65μ.χ.χ έως 66μ.χ.χ) εκδηλώθηκαν έξι συνωμοσίες εναντίον του όλες υπό την επίβλεψη της Συγκλήτου. Ήδη από το 62 ο Σενέκας ο σιδηρούς βραχιων της ολιγαρχικής Συγκλήτου εκπονεί ένα πολύπλοκο σχέδιο για την εκπαραθύρωση του Νέρωνος και την άλωση του αυτοκρατορικού θρόνου από τον ίδιο.
Η γνωριμία του Σενέκα με τον Σαούλ υπήρξε καθοριστική για τα σχέδια και των δυο ανδρων. Από τη μια ο Σενέκας βρίσκει στις συμμορίες του Σαούλ τους ιδανικούς εκτελεστές τόσο της πυρπόλησης της Ρώμης όσο και τους υποκινητές μιας εξέγερσης στις ιουδαϊκές επαρχίες. Από την άλλη ο Σαούλ βρίσκει την ευκαιρία τόσο για ένα μεγάλο χτύπημα εναντίον του ευγενούς Ρωμαϊκού πολιτισμού όσο και για την διεξαγωγή της εξέγερσης με την υποστήριξη των ίδιων των Ρωμαίων αντιφρονούντων -άρα και με πιθανότητες επιτυχίας. Και οι δυο γνωρίζουν καλά τον Ιώσηπο- ο οποίος βέβαια επιμελώς δεν το αναφέρει πουθενά-, είναι και οι τρεις στην Ρώμη
  
 την στιγμή της πυρκαγιάς….Σύμπτωση;

Πηγή…

http://alfeiospotamos.gr/?p=14520

ΕΚΤ: ΕΣ ΑΥΡΙΟΝ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ

Την Τετάρτη είναι η κρίσιμη συνεδρίαση της ΕΚΤ στη Φρανκφούρτη όπου θα αποφασίσει εάν θα ανανεώσει το ύψος του προγράμματος έκτακτης παροχής ενίσχυσης σε ρευστότητα ELA προς τις ελληνικές τράπεζες.
Την Τετάρτη είναι η κρίσιμη συνεδρίαση της ΕΚΤ στη Φρανκφούρτη όπου θα αποφασίσει εάν θα ανανεώσει το ύψος του προγράμματος έκτακτης παροχής ενίσχυσης σε ρευστότητα ELA προς τις ελληνικές τράπεζες.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, την Τετάρτη τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας θα συνεδριάσουν εκ νέου για να εξετάσουν την περαιτέρω έκτακτη χρηματοδότηση προς το τραπεζικό σύστημα της Ελλάδας, ενώ παράλληλα θα πραγματοποιηθεί και συνέντευξη Τύπου του Μάριο Ντράγκι, λίγες ώρες πριν πετάξει για την Ουάσιγκτον για να παραστεί στην εαρινή σύνοδο του ΔΝΤ.
Το πρακτορείο επισημαίνει ότι ο Μάριο Ντράγκι αναμένεται να αναφερθεί και στην Ελλάδα και να ανοίξει τα χαρτιά του για το τι προτίθεται να πράξει η ΕΚΤ με την Ελλάδα και μέχρι ποιο σημείο να συνεχίσει να την χρηματοδοτεί μέσω του ELA.
Η διοικήσεις των ελληνικών τραπεζών εναποθέτουν τις ελπίδες τους στη δυνατότητα ευελιξίας σχετικά με το χρόνο διάρκειας του προγράμματος ELA.
Οι τράπεζες καταφεύγουν στον έκτακτο μηχανισμό όταν δεν μπορούν να αντλήσουν ρευστότητα από την βασική χρηματοδότηση της ΕΚΤ. Να σημειωθεί ότι το ELA βαρύνεται με σημαντικά υψηλότερο κόστος, επιτόκιο 1,55% έναντι επιτοκίου 0,05% με το οποίο δίδεται η βασική χρηματοδότηση.
Παράλληλα ο ELA χορηγείται μόνο με την παροχή εγγυήσεων. Σημειώνεται πως ένα μεγάλο μέρος των εχέγγυων που διαθέτουν οι ελληνικές τράπεζες είναι στην μορφή των ομολόγων του EFSF που δόθηκαν από τις υπόλοιπες χώρες της ευρωζώνης την περίοδο 2012-2013 για την διάσωση των τραπεζικών ιδρυμάτων της χώρας.
http://www.sofokleousin.gr/archives/224925.
htmlhttp://alfeiospotamos.gr/?p=14492

Η λίμνη Καλλιάφεια (Καγιάφα) και η κατοικία των Ανιγρίδων Νυμφών.

καιαφας_ηλεια_site1 
Η λίμνη βρίσκεται στην περιοχή Καλλιάφεια (Καγιάφα)* και της ομωνύμου Λουτροπόλεως  στα όρια του Δήμου Ζαχάρως.
(*Σημείωση Αλφειού: Εμείς οι ντόπιοι κάτοικοι προφέρουμε το όνομα… Καγιάφα, που είναι παραφθορά ακριβώς της ονομασίας Καλλιάφεια (σύνθετον εκ του κάλλος + αφή = κάλλιστη αφή) και ουδεμία σχέση έχει με οποιαδήποτε άλλη έννοια ! Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας και αποφυγής στο μέλλον οποιασδήποτε παραπομπής σε… αλλόφερτες ονομασίες*****, συγκρινόμενες ή ταυτιζόμενες με ονόματα ξένα προς τους Έλληνες… )
Περιλαμβάνει τη θάλασσα του Ιονίου πελάγους με την εκτεταμένη και καθαρή αμμώδη ακτή, το θαυμάσιο πευκόδασος της Στροφυλιάς, την πεδινή περιοχή με το συνεχόμενο κάμπο Ξηροχωρίου – Ζαχάρως και την οροσειρά του μυθικού όρους Λαπίθα στους πρόποδες του οποίου βρίσκεται από δυτικά η πηγή των Ανιγρίδων Νυμφών και ανατολικά η πηγή του Γερανίου αύλακα. 
Οι ιαματικές πηγές έχουν και αυτές την αρχή τους. Ο Παυσανίας αναφέρει ότι η λίμνη δεν υπήρχε την εποχή του ιστορικού παρά μόνο ο ποταμός “Ανιγρος ο οποίος πήρε την ονομασία του από το σπήλαιο των Ανιγρίδων Νυμφών. Οι πρόγονοί μας πίστευαν πως μέσα στο μεγάλο σπήλαιο προς τα δυτικά κατοικούσαν νύμφες. Η μία ήταν …alt 
… η Καλλιάφεια από την οποία προήλθε και η σημερινή ονομασία «Καγιάφας» η δεύτερη η Πηγαία και η τρίτη η Ίασις … στην οποία απέδιδαν και την ιαματικότητα των νερών. 
tumblr_m69iabVlpc1qbzoxzo1_400limni_kaiafa
image
 
Μερικοί αναφέρουν την ύπαρξη και μιας τέταρτης νύμφης με το όνομα Συνάλλαξις. Αλλη παράδοση όσον αφορά τη δυσοσμία των νερών αναφέρει ότι εκεί κατέφυγε να πλύνει και να καθαρίσει την πληγή του ο Κένταυρος Νέσσος που χτυπήθηκε από τα βέλη του Ηρακλή. Στον Κένταυρο αυτό ανέθεσε ο Ηρακλής να περάσει την γυναίκα του Δηιάνειρα στον Αχελώο ποταμό. Στη μέση του ποταμού ο Κένταυρος θέλησε να βιάσει τη Δηιάνειρα. 
alt
Στις φωνές της δε ο Ηρακλής από την απέναντι όχθη, τόξευσε τον Κένταυρο και εκείνος τότε κατέφυγε στις σπηλιές να πλύνει το τραύμα του. Τα ιαματικά νερά είναι πλούσια σε υδρόθειο. Το κλίμα είναι απαλλαγμένο από ισχυρούς ανέμους, ατμοσφαιρικές μεταβολές και θερμικές διακυμάνσεις. Η θερμοκρασία παραμένει καθ” όλη τη λουτρική περίοδο από Μαΐου – Οκτωβρίου μεταξύ 20ο – 30ο C.
 
 Η λίμνη αποτελούσε σπουδαίο και πλούσιο κυνηγότοπο υδροβίων πουλιών. Με τον αστείρευτο θησαυρό του κυνηγιού και των ψαριών η λίμνη υπήρξε θαυμάσιο ιχθυοτροφείο και τόπο επιβίωσης των κατοίκων της περιοχής. Το κυνήγι της μπάλιζας γινόταν συστηματικά μέσα στη λίμνη με μονόξυλα λόγω της χαμηλής πτήσεως των πουλιών αυτών. 
Η σπηλιά
που σήμερα κλείνεται κατά ένα μέρος από το υδροθεραπευτήριο των Λουτρών, ήταν …alt
… η κατοικία των Ανιγρίδων Νυμφών. Η Καλλιάφεια, η Πηγαία και η Ίασις χάριζαν υγεία στους πάσχοντες από δερματοπάθειες.
Η διαδικασία είχε ως εξής: πριν μπουν στα νερά του σπηλαίου, οι ασθενείς προσεύχονταν στις νύμφες ζητώντας τη λύτρωση. Αφού τους έταζαν θυσία, περνούσαν κολυμπώντας μέσα από τη μικρή λίμνη που σχημάτιζαν τα νερά της πηγής. Λένε πως όταν το σώμα τους έβγαινε από το νερό, η αρρώστια είχε εξαφανιστεί, καθώς την κρατούσε πίσωτο ιαματικό νερό.
Ιαματικό μεν, δυσάρεστο δε
Από τον πυθμένα της σπηλιάς αναδύονται φυσαλίδες υδρόθειου, ελευθερώνονταςμια χαρακτηριστικά δυσάρεστη μυρωδιά. Ο Παυσανίας αναφέρει πως όποια ψάρια έπιαναν οι ψαράδες μέσα στα νερά που επικοινωνούσαν με την ιαματική πηγή, δεν τα κατανάλωναν ποτέ. Εκείνος θεωρεί ότι η παράξενη οσμή οφείλεται σταπετρώματα της γης από όπου αναβλύζει η πηγή. Από την άλλη ο θρύλος θέλει τη μυρωδιά να σχετίζεται με αίμα Κενταύρου. Ας δούμε πως…
Ο πληγωμένος Χείρωνας
Πριν ο Ηρακλής ξεκινήσει το κυνήγι του Ερυμάνθιου Κάπρου, πέρασε απότο γειτονικό δάσος της Φολόης για να βρει τον Κένταυρο Φόλο. Ο σκοπός της επίσκεψης ήταν να πάρει συμβουλές για τις συνήθειες του άγριου πλάσματος, ώστε να καταστρώσει σχέδιο για να το παγιδεύσει. Ο Φόλος περιποιήθηκε τον προσκεκλημένο του κερνώντας τον το χιλιόχρονο κρασί των Κενταύρων, που φύλαγε στη σπηλιά του. Μόλις όμως άνοιξε το βαρέλι, η μυρωδιά γαργάλησε τα ρουθούνια των υπόλοιπων Κενταύρων, που έξαλλοι άρχισαν να καλπάζουν κατά κει. Στη συμπλοκή, ο Κένταυρος Χείρωνας πληγώθηκε κατά λάθος από τα δηλητηριασμένα βέλη του Ηρακλή. Έτρεξε τότε να πλύνει τις πληγές του στα νερά της Καλλιάφειας  λίμνης. Λένε πως το αίμα του έδωσε αυτή τη μυρωδιά στο ιαματικό νερό.
Öèôðîâàÿ ðåïðîäóêöèÿ íàõîäèòñÿ â èíòåðíåò-ìóçåå Gallerix.ru 
Ο εκδικητικός Νέσσος
Άλλη παράδοση λέει πως από τη συμπλοκή στη Φολόη, γλίτωσε ο Κένταυρος Νέσσος. Έτρεξε μακριά από την Πελοπόννησο, στη γη των Αιτωλών και εγκαταστάθηκε στις όχθες του Ευήνου. Μετά από χρόνια ο Ηρακλής με τη γυναίκα του χρειάστηκε να διασχίσουν τον Εύηνο. Ο Νέσσος προσφέρθηκε να μεταφέρει τηη Δηιάνειρα στην πλάτη, για να μη βραχεί, ενώ ο Ηρακλής θα περνούσε απέναντι κολυμπώντας. Ο εκδικητικός Κένταυρος άρπαξε τη γυναίκα και προσπάθησε να τη βιάσει. Ο Ηρακλής το σημάδεψε και τον πέτυχε με το βέλος του. Ο Νέσσος σύρθηκε ως την Καλλιάφεια λίμνη για να πλύνει την πληγή του, με αποτέλεσμα τη δυσοσμία του νερού.

Χαρακτηριστικά των ιαματικών νερών
Η θερμοκρασία του νερού είναι περίπου 32ΊC. Η πηγή ανήκει στην κατηγορία των υδροχλωριονατριούχων υδάτων. Είναι ευεργετική για χρόνιους ρευματισμούς, δερματικές παθήσεις, άσθμα, χολολιθιάσεις, άτυπες γυναικολογικές φλεγμονές,νευραλγίες, ηπατικές παθήσεις, εκζέματα, παθήσεις στομάχου, εντέρου, χοληδόχου κύστης. Επισπεύδει τη γρήγορη θεραπεία σε τραυματισμούς και διαστρέμματα… Περισσότερα…
 Διαβάστε επίσης: 

Αρχαία Ολυμπία – Λίμνη Καϊάφα: Γη των Θεών και της ειρήνης
ΠΗΓΗ
……………………………………………
ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ: 
ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΗΣ… ΕΝΑΣ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΣ Ο ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ…
…………………………………………..
αλλόφερτες ονομασίες*****
Νίκος Σάμιος: Για να δεις τον δόλο:… Ο Καϊάφας είναι πρόσωπο που αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη. Είναι ο αρχιερέας, πρόεδρος του Μεγάλου Εβραϊκού Συνεδρίου (Σαχεντρίν) «συνάδελφος» του Ιωσήφ της Αριμαθείας,,, Αναφέρεται από τους τρεις εκ των τεσσάρων Ευαγγελιστών, όπως και στο 4ο Κεφάλαιο των Πράξεων των Αποστόλων (στίχος 6), όπου εξιστορείται ότι μπροστά σ” αυτόν και σ” άλλους αρχιερείς πήγαν τον Πέτρο για ανάκριση -δεν βρέθηκε ένοχος σε κάτι και αφέθηκε ελεύθερος.
Το πραγματικό του όνομα ήταν Ιωσήφ. Το «Καϊάφας» ήταν υποκοριστικό και σήμαινε «ο υποτάσσων» (το πιθανότερο) ή, κατ” άλλους «ο βράχος». Ο Ρωμαίος επίτροπος Βαλέριος Γράτος τον έκανε αρχιερέα το 18 μ.x.x. Παρέμεινε στη θέση αυτή μέχρι το 36 μ.x.x., οπότε τον απομάκρυνε ο λεγάτος της Συρίας Βιτέλλιος, σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Ιώσηπος στην Ιουδαϊκή Αρχαιολογία. Διατηρήθηκε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα στην αρχιερατεία,. Σ” αυτόν οδηγήθηκε ο Ιησούς Χριστός, αφού προηγουμένως τον πήγαν στον Άννα, την κόρη του οποίου είχε παντρευτεί ο Καϊάφας.

14

http://alfeiospotamos.gr/?p=14507

Οι ανδριάντες των Γερμανών και οι πέρλες των Ελληνοχριστιανών


Αrminius, γερμ. Hermann ή και Armenius.Γερμανός ηγεμόνας.



Μάχη του Τευτοβούργιου Δρυμού ονομάζεται η σύγκρουση ανάμεσα σε γερμανικά φύλα και το ρωμαϊκό στρατό, η οποία έλαβε χώρα μεταξύ 9-11 Σεπτεμβρίου του 9 μ.χ.χ. Επικεφαλής των πρώτων ήταν ο Αρμίνιος και των δεύτερων ο Πόπλιος Κοϊντίλιος Βάρος. Έληξε με σαρωτική νίκη των Γερμανών και αποτέλεσε κομβικό σημείο στον αγώνα τους εναντίον του ρωμαϊκού επεκτατισμού.

Ο Τευτοβούργιος Δρυμός είναι μια μεγάλη ημιορεινή περιοχή που απλώνεται σε δύο κρατίδια της σημερινής Γερμανίας, την Κάτω Σαξωνία και τη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία. Όμως το ακριβές σημείο της μάχης, το οποίο διασώζεται στις ρωμαϊκές πηγές απλά ως Τευτοβούργιο δάσος (saltus Teutoburgiensis), δεν έχει εξακριβωθεί.

Ιστορικό περιβάλλον


Στις αρχές του 1ου αι. μ.χ.χ. η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία είχε καταφέρει να επεκταθεί ανατολικά του ποταμού Ρήνου – όριο της Ρωμαϊκής Γαλατίας – μέχρι τον ποταμό Έλβα. Τα εδάφη αυτά ήταν οργανωμένα στη νεοσύστατη επαρχία της Μεγάλης Γερμανίας αλλά ο έλεγχός τους ήταν πολύ δύσκολος, αφού σημειώνονταν διαρκείς εξεγέρσεις των φυλών που τα κατοικούσαν.

Το 7 μ.χ.χ. τοποθετήθηκε έπαρχος της περιοχής ο Πόπλιος Κοϊντίλιος Βάρος, ο οποίος έφερε τη φήμη του πολύ σκληρού στρατιωτικού – τρία χρόνια νωρίτερα είχε απομακρυνθεί από την Ιουδαία, επειδή είχε καταστείλει μια εξέγερση σταυρώνοντας 2.000 άτομα. Την ίδια εποχή μετατέθηκε στην επαρχία και ο Αρμίνιος (ή Χέρμαν), πρίγκιπας μιας γερμανικής φυλής Χηρούσκων

(ο Γερμανικός λαός των Χηρούσκων έγινε δια πρώτη φορά γνωστός κατά τους Γαλατικούς πολέμους του Ιουλίου Καίσαρος, ο οποίος τους αναφέρει εις το έργο του Γαλατικός Πόλεμος (6ο βιβλίο), περιγράφων γεγονότα του 53 π.χ.χ.

Ο Στράβων αναφέρει δια τους Χηρούσκους: «Άλλα δέ υποδεέστερα Γερμανικά έθνη είναι οι Χηρούσκοι και οι Χάττοι και οι Γαμαβρίουοι και οι Χαττουάριοι» (Γεωγραφικά 1.3.)

Και ο Κλαύδιος Πτολεμαίος αναφέρει δια τους Χηρούσκους: «υπό δέ τους Σιλίγγες (είναι) οι Καλούκωνες εκατέρωθεν του Άλβιος ποταμού, υπό τους οποίους οι Χαιρουσκοί» (Γεωγραφία,2.11).¨

Εκ των ανωτέρω αναφορών συμπεραίνεται ότι, οι Χηρούσκοι κατοικούσαν εις την βορειοκεντρική Γερμανία, μεταξύ των ποταμών Βέζερ και Έλβα, δηλαδή ακριβώς εις την περιοχή της μετέπειτα ονομασθείσας Σαξονίας.Τον 4ο αιώνα μ.Χ. δεν υπήρχαν πλέον ως χωριστός λαός καθώς είχαν ενσωματωθεί εις τους Σάξονες, όντας ένας εκ των κυρίων πυρήνων τους)

που μεγάλωσε στη Ρώμη, διακρίθηκε στο ρωμαϊκό στρατό και μάλιστα είχε ανέλθει στην τάξη των Ιππέων (χαμηλόβαθμοι πατρίκιοι). Από την πρώτη στιγμή της άφιξής του, ο Αρμίνιος προσπαθούσε κρυφά να συνενώσει τους ομοεθνείς του εναντίον της Αυτοκρατορίας.

Η μάχη




Το καλοκαίρι του 9 οι Ρωμαίοι είχαν μεταβεί στην κεντρική Γερμανία ανατολικά του ποταμού Βέζερ, με τρεις λεγεώνες υπό το Βάρο και βοηθητικές μονάδες ντόπιων υπό τον Αρμίνιο. Αφού ολοκλήρωσαν τις επιχειρήσεις και επέστρεφαν στο χειμερινό καταυλισμό τους μαζί με αποσκευές και οικογένειες στρατιωτών, ο Βάρος πληροφορήθηκε πως ο Αρμίνιος (που βρισκόταν μαζί του) συνομωτούσε με γερμανούς φυλάρχους εναντίον του. Επιθυμώντας να προλάβει οποιαδήποτε εξέγερση άμα τη γενέσει της, άλλαξε το δρομολόγιό του και κατευθύνθηκε προς τις επίφοβες περιοχές. Έτσι αναγκάσθηκε να περάσει από εδάφη που του ήταν τελείως άγνωστα, με αποτέλεσμα να πέσει στην παγίδα που είχε στήσει ο Αρμίνιος.

Καθώς οι Ρωμαίοι δυσκολεύονταν να διασχίσουν τα ελώδη δάση του Τευτοβούργιου Δρυμού, ο Αρμίνιος υποκρίθηκε ότι φεύγει για να φέρει βοήθεια. Αντί όμως βοήθειας, επέστρεψε με ένα στρατό από συνασπισμένες γερμανικές φυλές. Στη σύγκρουση που ακολούθησε, υπολογίζεται ότι συμμετείχαν περίπου 20.000 – 25.000 από τη μεριά των Ρωμαίων (3 λεγεώνες, 6 κοόρτεις από υποτελείς φυλές, 3 ίλες ιππικού) και 15.000 από τη μεριά του Αρμίνιου. Γνωρίζοντας εκ των έσω τις ρωμαϊκές στρατιωτικές τακτικές και την τοπογραφία του εδάφους, ο Αρμίνιος κατάφερε να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις του με τέτοιο τρόπο ώστε να επιφέρει συντριπτικά πλήγματα στον αριθμητικά υπέρτερο και καλύτερα εκπαιδευμένο αντίπαλο. Επί τρεις ημέρες οι Ρωμαίοι έπεφταν θύματα αλλεπάλληλων ενεδρών και επιθέσεων, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν σχεδόν όλοι, ενώ πολλοί άνδρες από τις βοηθητικές κοόρτεις αυτομολούσαν προς τους συμπατριώτες τους. Ο Βάρος αναγκάσθηκε προς το τέλος της μάχης να αυτοκτονήσει για να μην πιασθεί αιχμάλωτος, όπως και αρκετοί ακόμα αξιωματικοί. Ο Τάκιτος έγραψε ότι κάποιοι Ρωμαίοι δεν πέθαναν στη μάχη, αλλά θυσιάσθηκαν στα πλαίσια θρησκευτικών τελετών των νικητών ή κρατήθηκαν ως σκλάβοι – χαρακτηριστικό είναι ότι ενώ επιχειρούσε στον Άνω Ρήνο το 50, ο διοικητής Λεύκιος Πομπόνιος βρήκε άνδρες του Βάρου υποδουλωμένους για σαράντα χρόνια.

Συνέπειες


Η ήττα στον Τευτοβούργιο Δρυμό είναι μία από τις χειρότερες στην ιστορία του ρωμαϊκού στρατού και οι κωδικοί αριθμοί των τριών λεγεώνων (XVII, XVIII, XIX) δεν ξαναχρησιμοποιήθηκαν ποτέ, σε αντίθεση με τη συνήθη πρακτική των Ρωμαίων να αναδομούν τις ηττημένες λεγεώνες. Ο Σουητόνιος διασώζει ότι η είδηση της πανωλεθρίας συντάραξε το γέροντα αυτοκράτορα Οκταβιανό, σε βαθμό που χτύπαγε το κεφάλι του στους τοίχους του παλατιού και φώναζε «Βάρε, δώσε πίσω τις λεγεώνες μου». Μολονότι στα επόμενα επτά χρόνια οι Ρωμαίοι διεξήγαγαν δύο επιτυχημένες εκστρατείες υπό την ηγεσία του Γερμανικού, η επαρχία της Μεγάλης Γερμανίας διαλύθηκε και τα σχέδια για επέκταση ανατολικά του Ρήνου εγκαταλείφθηκαν.

Ο ανδριάντας


…οι Γερμανοί κατασκεύασαν έναν ανδριάντα 53,46 μέτρων…

Για αυτόν ακριβώς τον λόγο , επειδή κάθε ανδριάντας είναι ένα είδος μνημείου και το μνημείο έχει σχέση -πως άλλωστε δηλώνει και η λέξη- με την μνήμη, οι Γερμανοί κατασκεύασαν έναν ανδριάντα 53,46 μέτρων, και όπου στα7 μέτρα του ξίφους



7 μέτρα ξίφος… (550 κιλά), στην όψη γράφει: «Γερμανική ομόνοια, αυτή είναι η δύναμη μου, η δύναμη μου η εξουσία της Γερμανίας». Και στην ασπίδα γράφει « Σταθερός στην πίστη*/ ευσυνειδησία ή σε ελεύθερη μετάφραση πιστά αφοσιωμένος- Treufest»




γράφει: «Γερμανική ομόνοια, αυτή είναι η δύναμη μου, η δύναμη μου η εξουσία της Γερμανίας» (*της πατρίδος:-οι γερμανοί στην γλώσσα τους ξεχωρίζουν μεταξύ θρησκευτικής και πατριωτικής πίστης-). Εμείς, σαν Έλληνες, έχουμε κάτι ανάλογο π.χ. τον ανδριάντα στρατηγού Παυσανία στις Πλαταιές ή έστω κάπου αλλού, έτσι για την ιστορική μας μνήμη;

αλλά έχουν άλλα ενδιαφέροντα





Επιτάφιος- στολίστηκε με 220.000 πέρλες!

(…μήπως θεωρούν οι εκάστοτε κυβερνήσεις


ΕΦΕΡΑΝ ΜΙΑ ΦΛΟΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ

ότι δεν υπάρχουν Έλληνες τόσο μεγάλου μεγέθους;… ακούστηκε ότι σε ολόκληρη την Αθήνα δεν βρίσκουν μέρος να στήσουν τον ανδριάντα του Μ. Αλέξανδρου…). Τελικά, ο Αύγουστος αντέδρασε στέλνοντας στρατεύματα στην περιοχή του Ρήνου για να αποκαταστήσουν τη σταθερότητα, μια μεγάλη επιτυχία που έλαβε χώρα το 13 μ.χ.χ. Ο Ρωμαίος στρατηγός Γερμανικός εκμεταλλεύτηκε μια εμφύλια διαμάχη ανάμεσα στους αρχηγούς Αρμίνιο και Σεγέστη. Ο Αρμίνιος νικήθηκε και εγκατέλειψε τη μάχη, και σκοτώθηκε μέσα στο 19 μ.χ.χ. εξαιτίας προδοσίας.

Το άρθρο βασίστηκε αρχικά στο άρθρο Battle of the Teutoburg Forest της Αγγλόγλωσσης Βικιπαίδειας, και επίσης στα http://de.wikipedia.org/wiki/Hermannsdenkmal, http://www.uni-giessen.de/~g41007/hermannsdenkmal.html,

Πηγή…




Και στα δικά μας…

Διαβάστε επίσης: Πάνω από όλα ο …Ηρακλής




Η πόλη Κάσσελ στην Γερμανία καλύπτει μια έκταση 106,79 τετραγωνικών χιλιομέτρων και φημίζεται για το Μνημείο του Ηρακλή ο οποίος είναι «σήμα κατατεθέν» της πόλεως. Μόνο ο ανδριάντας έχει ύψος ύψος 9,20m! Ο ανδριάντας του Ηρακλή στέκεται υψηλότερα (596 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας ) από τον μεγαλύτερο ανδριάντα (386 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας ) του σημαντικότερου γερμανού ήρωα, Αρμίνιου!

Δείτε επίσης: Ο Παρθενώνας της Γερμανίας
Προτείνουμε:

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ…

στρατιωτικο μηνυμα στους λαθρο
… ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ … 
… ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΚΤΑ ΣΥΝΟΡΑ … 

Αυτό είναι το επίσημο βίντεο από το πολεμικό ναυτικό της Αυστραλίας για τους λαθρομετανάστες… εκεί όπου εφαρμόζεται ο ΝΟΜΟΣ!!!


ΡΑΒΒΙΝΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ: ΤΑΪΖΟΥΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.

ΣΥΡΙΖΑ= Ανοιχτά Σύνορα… Είσοδος ελεύθερη… διαμονή επ” αόριστον…

ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΣΟΙ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ…

ΥΠΟ ΛΑΘΡΟΚΑΤΑΚΤΗΣΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ…

ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ… ΛΕΚΤΙΚΗΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ!

ΣΥΡΙΖΑ: ΓΙΑ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ, «όχι στον τόπο γέννησης ή στην καταγωγή βάσει αίματος, αλλά στον τόπο που βρίσκεται η κατοικία και η εργασία του μετανάστη»

ΠΕΡΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΙΝΑ. ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΟΥΣΕ Ο ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ;

ΦΥΓΕΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ «ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΛΑΘΡΟΕΛΛΗΝΕΣ»…

«ΤΕΛΟΣ Η ΦΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ» ΛΕΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ… ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΞΑΦΝΙΑΖΕΣΤΕ; ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ! ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΡΙΝ ΨΩΦΗΣΕΤΕ;

Κατερίνα Νιόβη
Πείτε μου μία χώρα που ισχύει αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα. μία μόνο να μου πείτε.
Με τραίνα και πούλμαν κατά χιλιάδες κάθε μέρα καταφτάνουν με φύλλο πορείας οι λαθρομετανάστες στο κέντρο της Αθήνας, δωρεάν, ατσαλάκωτοι, φρεσκαρισμένοι, χαρούμενοι και ωραίοι και αφήνονται ελεύθεροι με 300 ευρώ χαρτζιλίκι ο καθένας!!!!!!
Πηγαίνετε χωρίς χαρτιά, βίζα και παράνομα στην Αμερική ή στην Αυστραλία δύο σοβαρές χώρες με σοβαρή μεταναστευτική πολιτική και μάλιστα κατεξοχήν μεταναστευτικές χώρες από τότε που δημιουργήθηκαν αυτές για να δούμε πόσα λεπτά θα καταφέρετε να παραμείνετε εκεί μόλις σας τσακώσουν..


ΣΥΝΕΛΛΗΝΙΔΑ… ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ… ΙΔΟΥ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΣΟΥ…
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Εμείς φτιάχνουμε μια μεγάλη παράλληλη λεωφόρο, την «ΛΕΩΦΟΡΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ»

http://alfeiospotamos.gr/?p=14452

Η Ομόνοια της Στουτγάρδης


Η Ομόνοια της Στουτγάρδης, μόνο το άγαλμα έχει 5 μέτρα ύψοςΗ Ομόνοια, για να έλθουμε λίγο στην Ελληνική Ιερή Παράδοση, ήταν μία θεότητα, κόρη του Δία και της Θέμιδας ή της Πραξιδίκης, και αδελφή της Αρετής. Ήταν η προσωποποίηση της ομόνοιας των πολιτών. Στην Ολυμπία υπήρχε βωμός της από όπου οι γαμπροί έπαιρναν τις νύφες και τις οδηγούσαν στο σπίτι τους. Μερικές παραστάσεις της θεάς έχουν διασωθεί σε νομίσματα. Στη Ρώμη την τιμούσαν με το όνομα Κονκόρντια.

Η Ομόνοια, άγαλμα στην Στουτγάρδη…

Και στην Στουτγάρδη με το άγαλμα της, μέχρι σήμερα.
Πηγή…


Στην Ολυμπία υπήρχε βωμός της Ομόνοιας, και στην Στουτγάρδη, στο κέντρο, υπάρχει το άγαλμα της, μέχρι σήμερα.

Σχετικό θέμα:Οι ανδριάντες των Γερμανών και οι πέρλες των Ελληνοχριστιανών


http://alfeiospotamos.gr/?p=14487

Σε πένθος σήμερα ο κόσμος του πνεύματος. Δεν χτυπάει το ταμπούρλο…

Πριν από περίπου τρία χρόνια, στις 26 Μαΐου 2012, ο Γκίντερ Γκρας, ο οποίος έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 87 ετών, δημοσίευσε ένα ποίημα για την Ελλάδα της κρίσης. Για τον σπουδαίο γερμανό λογοτέχνη, ήταν αδιανόητο να αποχωρήσει η χώρα μας από τον πυρήνα της Ευρώπης.
Ο Γκρας, στην «Ντροπή της Ευρώπης», χρησιμοποιεί τη φόρμα αρχαιοελληνικής ωδής
για να απευθυνθεί στην Ευρώπη, προειδοποιώντας ότι κινδυνεύει με πνευματική πενία αν αποπέμψει από τις αγκάλες της τη χώρα που τη δημιούργησε.
Καταλήγει εμφατικά, υποστηρίζοντας ότι χωρίς την Ελλάδα η Ευρώπη θα είναι φτωχότερη, μία ήπειρος φθαρμένη και στερημένη από οποιαδήποτε πνευματικότητα



Πηγή…

http://alfeiospotamos.gr/?p=14448

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΣ;;; ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 600 ΔΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ

ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΣΩΡΡΑΣ : ΕΓΩ ΣΕ ΧΕΛΩΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΩ

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters