Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012

Μια σκανδαλώδης Ηλίαση. Θελουν κρεμασμα!

Ότι η Γερμανία καρπώνεται τον κόπο και τη χώρα των Ελλήνων σώζοντας προς το παρών τα δικά της δημοσιονομικά και οικονομικά θέματα είναι γεγονός... Όσα δεν κατάφερε με τη βία του Παγκοσμίου Πολέμου να κατακτήσει τα λαμβάνει με τον οικονομικό πόλεμο σήμερα...
Αεροδρόμια, Τηλεφωνία, Εμπόριο, Siemens κτλ κτλ... για να μην αναφερθούμε στην αγορά ελληνικής Γης... μένουμε στην εκμετάλλευση του ελληνικότατου ήλιου... 
Βλέπετε αφού πρώτα θέλησαν να μας φορτώσουν τη σαβούρα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από λιγνίτη (ότι απέσυραν εκεί...δηλαδή- όπως και τις "αλατιέρες", τα υποβρύχια κτλ) τώρα θυμήθηκαν πως η Ελλάδα μπορεί να παράγει ενέργεια από τον ήλιο... αλλά προς Θεού... όχι με εγχώριες τεχνολογίες... το χέρι του κέρδους θα παραμένει γερμανικό... 
Αναρωτιέται κανείς μόνον... που στο καλό έμειναν οι Έλληνες! Τα κοφτερά ελληνικά μυαλά σαν του Πολυμήχανου Οδυσσέα που γεμίζουν ξένα πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα... Τόσο μεγάλη είναι η μόλυνση του έθνους των Ελλήνων? Γιατί δεν θυμόμαστε μια και καλή όσα πάντα γνωρίζαμε άριστα να εκτελούμε? Γιατί παραμένουμε απλοί θεατές?


τοξότισσα...
Ας δούμε όμως το κείμενο του κ. Βαξεβάνη που προκάλεσε τα παραπάνω σχόλια...


Μια σκανδαλώδης Ηλίαση. Θελουν κρεμασμα!

Του Κώστα Βαξεβάνη

Και ξαφνικά η Ελλάδα γέμισε με μη κερδοσκοπικές εταιρείες που μαζεύουν σκουπίδια, με κανάλια που δεντροφυτεύουν και σκαλίζουν σχεδόν ευλαβικά κόπρανα σκύλων, και επιχειρηματίες που ανακάλυψαν ξαφνικά πως πρέπει να σώσουν τον πλανήτη.

Στους κεντρικούς δρόμους, ανάμεσα στα κόκκινα «ενοικιάζεται» που.....κυριαρχούν πια, πινακίδες με παλ πράσινα χρώματα, περιγράφουν το νέο μέλλον της Ελλάδας. «Φτηνή, οικολογική ενέργεια».
Στις ομιλίες του πρώην πρωθυπουργού Γ Παπανδρέου, ο όρος «πράσινη ανάπτυξη», έχει μεγαλύτερη συχνότητα και από τα «θα» που κυριαρχούν στις ομιλίες πολιτικών. Πρόκειται για ένα όραμα κοντά στα άλλα που συνέθεταν τον ζεν χαρακτήρα του; Ο πρώην πρωθυπουργός προσέφερε επίσης το κύρος του στο συνέδριο του Ινστιτούτου για το Κλίμα και την Ενεργειακή Ασφάλεια (i4scence) στο οποίο μετέχει ο αδελφός του Αντρίκος Παπανδρέου. Έναν οργανισμό που προωθεί την ιδέα της πράσινη ανάπτυξης. Την ίδια περίοδο οι Τράπεζες, οι οποίες έχουν σταματήσει να δίνουν οποιοδήποτε επιχειρηματικό δάνειο, δίνουν δάνεια για πράσινη ενέργεια.

Εν ολίγοις τα χρόνια της κρίσης, η Ελλάδα έμελε να ζήσει στον παροξυσμό των πράσινων επενδύσεων. Τι συμβαίνει; Μέσα σε αυτό το νέο πολιτικό κλίμα της οικολογικής αθωότητας αναλαμβάνει το υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου. Μετά την «πετυχημένη»|του πορεία στο υπουργείο Οικονομίας, ο κύριος Παπακωνσταντίνου έχει στρατηγικό στόχο την υλοποίηση του προγράμματος «Ήλιος» από το υπουργείο του.

Το πρόγραμμα «Ήλιος» έχει παρουσιαστεί ως ένα πρόγραμμα παραγωγής ηλιακής ενέργειας από την Ελλάδα, την οποία θα αγοράζει η Γερμανία και τα έσοδα, γύρω στα 25 δις, θα ξεχρεώνουν τμήμα του χρέους. Μια έκταση όσο η Χίος, θα στρωθεί με κάτοπτρα για να παραχθεί ενέργεια που θα μας σώσει. Πράσινη ανάπτυξη; Όχι, ένα αναπτυξιακό τρυκ που χρεώνει την Ελλάδα με ένα ακόμη δάνειο.
Η Ελλάδα είναι υποχρεωμένη να παραχωρήσει δωρεάν τη γη για αυτήν τη δραστηριότητα για δεκαετίες. Στη συνέχεια να αγοράσει τη γερμανική βεβαίως τεχνολογία ύψους αρκετών δις. Αν υποθέσουμε πως θα μεταφερθεί η ενέργεια στην Γερμανία πρέπει να δημιουργηθούν πανευρωπαϊκά δίκτυα που στοιχίζουν πολύ περισσότερο από το κέρδος της επένδυσης. Επίσης αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τεχνολογία που να επιτρέπει την μεταφορά της ενέργειας στη Γερμανία, δηλαδή σε τόσο μεγάλη απόσταση και χωρίς απώλειες. Άρα ή Ελλάδα αγοράζει την γερμανική υποδομή, χρεώνεται και δεν μπορεί να δώσει ενέργεια στην Γερμανία. Ένα project που θα ματαιωθεί με ευθύνη των «κακών και τεμπέληδων» ελλήνων, αλλά οι Γερμανοί θα έχουν εισπράξει το καλό χρήμα.

Το επικρατέστερο σενάριο όμως δεν είναι αυτό. Η Ελλάδα θα παράγει ενέργεια για την Γερμανία, αλλά αυτή η ενέργεια θα προωθείται στην Ελλάδα. Θα αγοράζουμε ηλεκτρική ενέργεια, που παράγεται στην Ελλάδα από την Γερμανία. Σε τιμές μάλιστα που δεν θα είναι αυτές της ΔΕΗ, αλλά των επιδοτούμενων φωτοβολταικών. Θα αγοράζει δηλαδή από την Ελλάδα 0,22 ευρώ ανά κιλοβατώρα και θα μεταπουλάει στην ίδια την Ελλάδα 0,35 ευρώ την κιλοβατώρα. Επίσης θα έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει την τιμολογιακή πολιτική μονομερώς. Να καθορίζει δηλαδή πόσο θα αγοράζουμε το ρεύμα το οποίο όμως θα πουλάμε στη σταθερή τιμή των 0,22 ευρώ ανά κιλοβατώρα.
Η Ελλάδα υλοποιεί το πρόγραμμα μετά την άρνηση της Ισπανίας να προχωρήσει σε μια τέτοια επένδυση ασύμφορη και σε καιρό κρίσης.

Όλα αυτά τα σπουδαία και οικολογικά βρίσκονται σε εξέλιξη και θα ψηφιστούν σύντομα στην ελληνική Βουλή. Ο κ. Παπακωνσταντίνου θα φέρει σε πέρας μία ακόμη ευρωπαϊκή πολιτική, για να «σώσει» την χώρα. Η Ελλάδα θα υπογράψει ένα ακόμη ασύμφορο δάνειο, και κάποιοι βεβαίως θα πλουτίσουν. Εγχώριοι κατασκευαστές, αντιπρόσωποι, dealers της πράσινης ανάπτυξης κλπ.
Όλα αυτά σύντομα και ταυτόχρονα με μία μεγάλη επικοινωνιακή καμπάνια για την πράσινη σωτηρία που θα τρέχει καβάλα στα πράσινα άλογα της πολιτικής. Την Ηλίαση βεβαίως θα την πληρώσουμε εμείς.

Κουτί της Πανδώρας

Η Συμβολή των Αρχαίων Ελλήνων στη Χημεία

Η αρχαία Ελλάδα και ο πολιτισμός της είναι ασφαλώς η συνέχεια του πολιτισμού της αρχαίας Αιγύπτου με μια όμως πολύ μεγαλύτερη δυναμική. Οι αρχαίοι 'Ελληνες αξιοποίησαν πολλά από τα επιτεύγματα των Αιγυπτίων στις τεχνικές της μεταλλουργίας, της υαλουργίας, της βαφής υφασμάτων και των αρωματικών υλών. Οι τεχνικές αυτές ήταν ήδη πολύ εξελιγμένες και δεν χρειάστηκαν ουσιαστικά να προσθέσουν νέες βελτιώσεις ή κάποιες αλλαγές στις μεθοδολογίες.


hf_Zeno

Ο προσωκρατικός φιλόσοφος Ζήνων ο Ελεάτης δείχνει στους μαθητές του τις πόρτες της αλήθειας (veritas) και του ψεύδους (falsitas). Τοιχογραφία στη Βιβλιοθήκη El Escorial της Μαδρίτης.

Τους αρχαίους Έλληνες απασχολούσε όχι τόσο το "πώς", αλλά το "γιατί", δηλ. η αναζήτηση της αλήθειας και των αιτίων. Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, η συνεισφορά των Αρχαίων Ελλήνων και διανοητών στις φυσικές επιστήμες ήταν κυρίως οι θεωρητικές έννοιες. Στην αρχαία Ελλάδα πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά η απόδοση των φυσικών φαινομένων σε φυσικά αίτια και η αντικατάσταση των υπερφυσικών δυνάμεων από τους φυσικούς νόμους.

Οι ιδέες των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων ήταν η απαρχή πολλών σημερινών εννοιών των φυσικών επιστημών. Η αρχαία ελληνική φυσική φιλοσοφία είχε μεγάλη επίδραση και στη σύγχρονη χημεία, είτε άμεσα, είτε έμμεσα, έστω και μέσω των παραδοξοτήτων της αλχημείας.

h_empedoclesh_Leucippush_democritush_Platoh_aristotleh_Epicurus
Εμπεδοκλής
(495 - 435 π.Χ.)
Λεύκιππος
(5ος αι. π.Χ.,
δάσκαλος του Δημόκριτου)
Δημόκριτος
(460-370 π.Χ.)
Πλάτων
(428-348 π.Χ.)
Αριστοτέλης
(384-322 π.Χ.)
Επίκουρος
(341 - 270 π.Χ.)


Μερικές από αυτές τις ιδέες που βρήκαν εφαρμογή στη χημεία ακόμη και σήμερα είναι:

(α) Η έννοια του στοιχείου. Η θεωρία των τεσσάρων βασικών στοιχείων ή ριζωμάτων (γη, ύδωρ, πυρ και αήρ) διατυπώθηκε από τον Εμπεδοκλή (495-435 π.Χ., από Ακράγαντα, Σικελία). Τα τέσσερα στοιχεία ήταν μέρος της φιλοσοφικής του συμβολής και ιδιαίτερα το ποίημα (2.000 στίχοι) "Περί Φύσεως". Τα πάντα είναι συνδυασμοί αυτών των τεσσάρων στοιχείων. Στα στοιχεία αυτά αποδίδονται κυκλικά οι ιδιότητες "υγρό", "θερμό", "ξηρό" και "ψυχρό" ως πρωτεύουσες ή δευτερεύουσες. Ο "αήρ" είναι πρωτίστως "υγρός" και δευτερευόντως "θερμός", το "πυρ" είναι πρωτίστως "θερμό" και δευτερευόντως "ξηρό", η "γη" είναι πρωτίστως "ξηρή" και δευτερευόντως "ψυχρή" και το "ύδωρ" είναι πρωτίστως "ψυχρό" και δευτερευόντως "υγρό".

(β) Η έννοια του ατόμου. Η ατομική θεωρία για τη συγκρότηση ύλης διατυπώθηκε αρχικά από τον Λεύκιππο (5ος αιώνας π.Χ., Μίλητος). Για τον Λεύκιππο είναι λίγα πράγματα γνωστά. 'Εζησε κατά την περίοδο (περίπου) 480-420 π.Χ. Παρακολούθησε την Ιονική σχολή φιλοσοφίας, σπούδασε και στην Ελέα (σήμερα Velia, στη νότια Ιταλία) και φαίνεται ότι επηρεάστηκε κυρίως από τον προσωκρατικό φιλόσοφο Ζήνωνα τον Ελεάτη(490;-430; π.Χ.). Ίδρυσε σχολή στα 'Αβδηρα της Θράκης. Η ατομική θεωρία του Λεύκιππου διατυπώθηκε πιο συστηματικά από τον μαθητή του Δημόκριτο (460-370 π.Χ., 'Αβδηρα, Θράκη). Η ατομική θεωρία όριζε ότι τα άτομα είναι τα έσχατα μόρια της ύλης. Ταάτομα (: α-στερητικό + τομή) είναι άτμητα, άφθαρτα, αναλλοίωτα και κινούνται αδιάκοπα στον χώρο. Υπάρχουν άπειρα είδη ατόμων σε συνεχή κίνηση και οποιαδήποτε μεταβολή της ύλης δεν είναι παρά ένα είδος ανασυνδυασμού των ατόμων. Οι ιδιότητες των υλικών καθορίζονται από το σχήμα των ατόμων. Τα άτομα των υγρών είναι σφαιρικά, γι'αυτό και τα υγρά απλώνονται στις επιφάνειες. Αντίθετα, τα άτομα των στερεών έχουν ακανόνιστο σχήμα γι'αυτό και τα στερεά σώματα διατηρούν τη μορφή τους.

(γ) Η διατήρηση της μάζας. Η θεωρία της αφθαρσίας της ύλης που διατύπωσαν παράλληλα ο Δημόκριτος και ο Διογένης ο Απολλωνιάτης (5ος αιώνας π.Χ.).

h_Plato_AristotleΟι ιδέες αυτές διαδόθηκαν κυρίως με τη διδασκαλία του Επίκουρου και αργότερα από το εκτενές φιλοσοφικό ποίημα του Λουκρητίου(Τίτος Λουκρήτιος Κάρος, 98-53 π.Χ., Ρωμαίος φιλόσοφος) που είχε τίτλο De Rerum Natura(Περί της Φύσεως των Πραγμάτων), όπου και εξηγούσε τις αρχές της ατομικής θεωρίας του Δημόκριτου.

Ο Επίκουρος (Σάμος 341 - Αθήνα 270 π.Χ.) ήταν 'Ελληνας φιλόσοφος, ο οποίος ίδρυσε τη φιλοσοφική σχολή που έμεινε γνωστή ως "Επικούρειος Κήπος". Στόχος του Επίκουρου ήταν η αναζήτηση των αιτιών της ανθρώπινης δυστυχίας και των εσφαλμένων δοξασιών που την προκαλούν, όπως η δεισιδαιμονία. (Εικόνα: Πλάτωνας και Αριστοτέλης. Λεπτομέρεια από τον περίφημο πίνακα του Raphael "Η Σχολή των Αθηνών" (1510))

Βασικές αρχές της διδασκαλίας του Επίκουρου είναι οι εξής: Με τον θάνατο έρχεται το τέλος όχι μόνο του σώματος αλλά και της ψυχής - οι θεοί ούτε επιβραβεύουν, ούτε τιμωρούν τους ανθρώπους. Το σύμπαν είναι άπειρο και αιώνιο - τα γενόμενα στον κόσμο συμβαίνουν τελικά, με βάση τις κινήσεις και τις αλληλεπιδράσεις των ατόμων που βρίσκονται σε έναν κενό χώρο.

Οι υλιστικές απόψεις του Επίκουρου πολεμήθηκαν άγρια από μεταγενέστερους φιλοσόφους και θεολόγους. Ο ίδιος κατασυκοφαντήθηκε και χαρακτηρίστηκε ως άτομο με ροπή προς τις ηδονές και τις απολαύσεις. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι υλιστικές ιδέες και η αντίληψη περί ατόμων και αφθαρσίας της ύλης αναπτύχθηκαν περίπου την ίδια περίοδο από Ινδούς φιλοσόφους (Βεδική φιλοσοφία), αλλά με αρκετά πιο ήπιους τόνους και με ποιητική διάθεση.

Οι ατομικές θεωρίες του Δημόκριτου για την ύλη έμειναν στο περιθώριο για πολλούς αιώνες. Οι υλιστικές θεωρίες περί ατόμων, αφθαρσίας της ύλης και των στοιχείων δεν είχαν προοπτική διάδοσης, αφού έπεσαν στη δυσμένεια των φιλοσόφων Πλάτωνα (428-348 π.Χ.) και Αριστοτέλη (384-322 π.Χ.).

Ο Αριστοτέλης, ο πολυγραφότερος διαλεκτικός φιλόσοφος της αρχαιότητας, επηρέασε με τις θεωρίες του τη δυτική φιλοσοφική και επιστημονική σκέψη μέχρι και τον 17ο αιώνα. Ο Αριστοτέλης μελέτησε και έγραψε για πολλούς κλάδους (φιλοσοφία, ψυχολογία, λογική, πολιτική, φυσική, βιολογία, κ.α.). 'Εγραψε πολλά βιβλία για τη Φυσική (φυσική ακρόαση, περί ουρανού, περί γενέσεως και φθοράς, μετεωρολογικά και περί κόσμου) και τη Βιολογία (περί ζώων ιστορίας, περί ζώων μορίων, περί ζώων πορείας, περί ζώων κινήσεως, περί ζώων γενέσεως και περί φυτών).

Η φιλοσοφία του Αριστοτέλη κλείνει προς τον ιδεαλισμό και θέτει τον υλισμό σε μια μάλλον παθητική μοίρα. Σύμφωνα με τις θεωρίες του κάθε πράγμα αποτελείται από ύληκαι πνεύμα, που είναι μεταξύ τους αδιάσπαστα ενωμένα. Η ύλη είναι παθητική και μόνη της παρέχει τη δυνατότητα, ενώ το πνεύμα ενεργητικό, και αποτελεί τη δύναμη που μεταβάλλει τη δυνατότητα σε πραγματικότητα.

Ο κόσμος, κατά τον Αριστοτέλη, είναι ενιαίος και αιώνιος και το σύμπαν ή ο κόσμος είναι σφαιρικός με κέντρο τη Γη. Η θεωρία αυτή ταίριαζε με τις θρησκευτικές αντιλήψεις και η γεωκεντρική εικόνα επικράτησε μέχρι την εποχή του Γαλιλαίου. Μέσω της τυπικής λογικής βλέπει την αντικειμενική πραγματικότητα "στατικά" και όχι μέσα στην αέναη μεταβολή και κίνησή της. Ο Αριστοτέλης διετύπωσε τη θεωρία της ύπαρξης του πέμπτου στοιχείου της φύσης (πέραν των τεσσάρων: γηύδωρπυρ και αήρ, που πίστευαν οι 'Ιωνες φιλόσοφοι). Ο Αριστοτέλης πρόσθεσε τον αιθέρα (: καθαρός, φρέσκος αέρας, καθαρός ουρανός, το υλικό που συμπληρώνει το σύμπαν πάνω από τη γήινη σφαίρα) στο κέντρο του κλασικού τετραγώνου των στοιχείων. Ο αιθέρας παρουσιάζει κάποιες ιδιαιτερότητες ως στοιχείο, είναι: αγέννητος, αγήραντος, άφθαρτος, αΐδιος (αιώνιος), αναυξής και αναλλοίωτος. Ο αιθέρας θα ταυτισθεί αργότερα με τη Φιλοσοφική Λίθο των αλχημιστών. Επιπλέον εντοπίζεται στον "άνω τόπο" όπου κατοικεί η Θεότητα.

Να σημειωθεί στο σημείο αυτό, ότι η πρώτη αναφορά στην έννοια στοιχείον έγινε από τον Πλάτωνα, περίπου το 360 π.Χ. στον διάλογό του "Τίμαιος", όπου περιλαμβάνεται μια συζήτηση πάνω στη σύνθεση των ανόργανων και των οργανικών σωμάτων, μια πρωταρχική προσέγγιση πάνω στη χημεία. Ο Πλάτωνας θεωρούσε ότι το μικρότερο σωματίδιο κάθε στοιχείου αντιστοιχούσε σε ένα από τα πέντε κανονικά πολύεδρα, δηλ. κυρτά πολύεδρα με έδρες κανονικά πολύγωνα και ίδιες, τα οποία είναι γνωστά και ως "Πλατωνικά στερεά": το τετράεδρο (η φωτιά), ο κύβος (η γη), το οκτάεδρο (ο αέρας), το δωδεκάεδρο (ο αιθέρας) και το εικοσάεδρο (το νερό).

h_platonicsolids


Ο Αριστοτέλης δέχεται ότι η παθητική ύλη συνδυάζεται με την ενεργητική αρχή, τηνεντελέχεια (ετυμολογία: εν + τέλος + έχω, η ενυπάρχουσα σε κάθε ον τάση για τελειότητα) ή ψυχή, που τη διαμορφώνει και της δίνει κίνηση. Με την αναντίρρητη κυριαρχία του Αριστοτέλη στις φυσικές επιστήμες, οι ιδέες του επηρέασαν τη μελλοντική ιστορία των φυσικών επιστημών. Οι θεωρίες του αποτέλεσαν το υπόβαθρο της αντίληψης του κόσμου από τους θρησκευτικούς καθοδηγητές της Χριστιανικής εκκλησίας και ιδιαίτερα του Αγίου Αυγουστίνου. Η φιλοσοφική σκέψη ταίριαζε και μπορούσε να διατηρηθεί κάτω από τον μανδύα των δογματικών θρησκευτικών αντιλήψεων, αφού η φύση γίνονταν κατανοητή όχι με την παρατήρηση και το πείραμα, αλλά από τα αναγραφόμενα στα θρησκευτικά βιβλία.

Οι 'Ελληνες Αλχημιστές


h_HermesTrismegistus3Ως ο αρχαιότερος 'Ελληνας αλχημιστής αναφέρεται οΕρμής ο Τρισμέγιστος. Το πιο πιθανό είναι να πρόκειται για φανταστικό πρόσωπο, μια ενσάρκωση θεότητας που συνδύαζε τον θεό των Ελλήνων Ερμή με τον σεληνιακό θεό των Αιγυπτίων Θωθ (Thoth), θεό-προστάτη των αστρολόγων και των αλχημιστών. Οι αλχημιστές του μεσαίωνα απέδιδαν στον Τρισμέγιστο Ερμή πλήθος ανακαλύψεων (γλώσσα, αλφάβητο, γεωμετρία, αριθμητική, ιατρική). Του απέδιδαν την τριπλή ιδιότητα του φιλοσόφου, του ιατρού και του βασιλέως. Στον Τρισμέγιστο Ερμή αποδίδονται πολλά ελληνικά συγγράμματα της Ελληνιστικής Αιγύπτου που γράφηκαν κατά τη ρωμαϊκή εποχή. (Εικόνα: Απεικόνιση του Τρισμέγιστου Ερμή από διάφορα αλχημιστικά συγγράμματα)

Στον Τρισμέγιστο Ερμή οφείλεται το φιλοσοφικό κίνημα του ερμητισμού (hermetism), το οποίο ξεκίνησε από την Ελληνιστική Αίγυπτο. Ο ερμητισμός ήταν ένα μεταφυσικό σύστημα και ένα σώμα συστηματοποιημένων μαγικών, μαντικών, αστρολογικών και αλχημικών πρακτικών. Κύριο χαρακτηριστικό του ερμητισμού ήταν η αντίσταση στην κυριαρχία τόσο της καθαρής λογικής, όσο και κάθε δογματικής πίστης.

Η έκφραση ερμητική τέχνη, όρο τον οποίο χρησιμοποιούσαν οι αλχημιστές για να περιγράψουν την τέχνη τους, που στην αρχαιότητα μόνο ιερείς είχαν το δικαίωμα να ασκούν και να γνωρίζουν τα μυστικά της. Οι αλχημιστές συχνά πραγματοποιούσαν αποστάξεις και χρειάζονταν καλά "σφραγισμένες" αποστακτικές συσκευές (άμβυκες) ήερμητικά κλειστές.

Οι αλχημιστές θεωρούσαν τους εαυτούς τους Ερμητικούς, έχοντας αποδεχθεί τη φιλοσοφία του Ερμή του Τρισμέγιστου, του ερμητισμού και χαρακτήριζαν τις γνώσεις τους ως ερμητικές (Hermetica ή Corpus Hermeticum).

Ενας διάσημος αλχημιστής της Ελληνιστικής Αιγύπτου ήταν ο Ζώσιμος ο Πανοπολίτης(Zosimos of Panopolis). Γεννήθηκε στην Πανόπολη (σήμερα El Akhmim) της νότιας Αιγύπτου κατά τέλη του 4ου μ.Χ. Οι αλχημιστές των ισλαμικών χωρών, αλλά και της Ευρώπης του μεσαίωνα, όπως και οι νεότεροί τους, τον θεωρούσαν ως έναν από τους μεγαλύτερους αλχημιστές όλων των εποχών.

Ο Ζώσιμος συνέγραψε πλήθος συγγραμμάτων (αναφέρονται εικοσιοκτώ βιβλία) πολλά από τα οποία μεταφράστηκαν στην Αραβική και Συριακή γλώσσα, ωστόσο μόνο τμήματα από αυτά έχουν σωθεί. Στα αποσπάσματα αυτά γίνεται αναφορά στην οξείδωση του υδραργύρου, σε κάποιο περίεργο βάμμα το οποίο μετατρέπει τον άργυρο σε χρυσό και σε κάποιο ιερό ύδωρ ("πανάκεια") που θεραπεύει κάθε αρρώστια. Αυτά τα αποσπάσματα επηρέασαν τους νεότερους αλχημιστές και τους ώθησαν στη μανιώδη αναζήτηση αυτών των ουσιών.

h_serapeumΣτον ναό του θεού Σέραπη, το Σεράπειο(Serapeum) της Αλεξάνδρειας φαίνεται πως υπήρχαν άφθονα συγγράμματα Ελλήνων αλχημιστών και γενικότερα επιστημόνων. Δυστυχώς ο ναός αυτός καταστράφηκε το 391 μ.Χ. από πλήθη φανατικών χριστιανών, που είχαν απαγορέψει την είσοδο των πολιτών στους αρχαίους ναούς, σε ένα γενικότερο πλαίσιο διωγμών των εθνικών και των παγανιστών (δηλ. των οπαδών των αρχαίων θρησκειών). Οι διωγμοί εκείνης της εποχής οδήγησαν πολλούς έλληνες σοφούς στην Περσία, τη μόνη χώρα εκείνης της εποχής που ήταν προοδευτική και ανοικτή σε κάθε φιλοσοφικό ρεύμα ή θρησκευτικό κίνημα. Οι έλληνες αυτοί συνέβαλαν ουσιαστικά στη μετέπειτα εκπληκτική ανάπτυξη της επιστήμης και τεχνολογίας των ανατολικών ισλαμικών χωρών. (Πάνω εικόνα. Ο,τι έχει απομείνει από το Σεράπειο της Αλεξάνδρειας, έναν πραγματικό ναό της γνώσης, που τον κατέστρεψε ο θρησκευτικός φανατισμός)

Οι καταστροφές του Σεραπείου και της Βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας (που ολοκληρώθηκε το 642 μ.Χ. από τους 'Αραβες) είχαν ως αποτέλεσμα την απώλεια σωρευμένης επιστημονικής γνώσης αιώνων. Κύριο αποτέλεσμα αυτών των διωγμών ήταν η Ευρώπη να βυθιστεί στον Σκοτεινό Μεσαίωνα για τους επόμενους αιώνες. Κανείς δεν ξέρει σε ποιο στάδιο εξέλιξης θα βρισκόταν η σημερινή επιστήμη και τεχνολογία, αλλά και ο κόσμος γενικότερα, αν δεν γίνονταν οι καταστροφές αυτές.

h_LiquFire2h_LiquFire1


Το πιο γνωστό "χημικό επίτευγμα" των Βυζαντινών χρόνων, σίγουρα είναι το περίφημο "υγρό πυρ" (greek fire). Η σύνθεσή του ήταν επτασφράγιστο μυστικό και μόνο εικασίες ως προς αυτήν μπορούν σήμερα να γίνουν. Δεν φαίνεται πάντως να ήταν ένα απλό καύσιμο μίγμα νάφθας και θείου. Υπάρχουν μαρτυρίες που αναφέρουν την αυτανάφλεξή του όταν ερχόταν σε επαφή με το νερό. 'Ετσι, διατυπώθηκε η υπόθεση ότι ένα δραστικό συστατικό του θα πρέπει να ήταν το φωσφίδιο του ασβεστίου (Ca3P2). Το φωσφίδιο αυτό σε επαφή με το νερό υδρολύεται παρέχοντας το αέριο φωσφίνη (PH3). Η φωσφίνη αυταναφλέγεται στον αέρα προκαλώντας ανάφλεξη και στα υπόλοιπα καύσιμα υλικά του μίγματος. Τώρα, το πώς θα μπορούσε να παρασκευασθεί αυτό το φωσφίδιο, που απαιτεί ισχυρότατα αναγωγικές συνθήκες ή ακόμη και μεταλλικό ασβέστιο για τη σύνθεσή του, παραμένει μυστήριο.

h_greekalch_appar

Εικόνες αλχημιστικών σκευών από Ελληνικά χειρόγραφα  (το περίεργο δεξιό σκεύος αναφέρεται ως "συσκευή παρασκευής χρυσού της Κλεοπάτρας", στην ίδια εικόνα απεικονίζεται και το μυστικιστικό σύμβολο του ουροβόρου όφεως).
Πηγές από το Διαδίκτυο: (1) ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ - Πανεπιστήμιο Αθηνών,Θανάσης Βαλαβανίδης, Καθηγητής - Κων/νος Ευσταθίου, Καθηγητής. / (2) "The History of Ancient Chemistry" 

Τα μέσα υψηλής στρατηγικής των Αθηναίων κατά τον Πελοποννησιακό πόλεμο (431 π. Χ. - 404 π. Χ.) Πηγή: diadrastiko: Τα μέσα υψηλής στρατηγικής των Αθηναίων κατά τον Πελοποννησιακό πόλεμο (431 π. Χ. - 404 π. Χ.)

Γράφει ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΑΚΟΥΡΗΣ, Αντιστράτηγος ε.α, τ. Καθηγητής της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων
..Ας δούμε τώρα τα μέσα της στρατηγικής των Αθηνών. Η Υψηλή στρατηγική του Περικλή έκανε χρήση μιας σειράς μέσων. Συγκεκριμένα χρησιμοποίησε τα κλασσικά στρατιωτικά, αλλά και οικονομικά, διπλωματικά, τεχνολογικά και ψυχολογικά, τα οποία με σύγχρονους όρους θα μπορούσαμε να πούμε ότι αποσκοπούσαν στην: 
  • Εξισορρόπηση της ισχύος του αντιπάλου.
  • Εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων των Αθηνών και μείωση των αντιστοίχων του αντιπάλου.
  • Αποτροπή του αντιπάλου.
  • Υπονόμευση της διεθνούς βάσης ισχύος του αντιπάλου.
  • Διαμόρφωση του εσωτερικού περιβάλλοντος του αντιπάλου προς όφελος της Αθήνας.[16]
Εξισορρόπηση Ισχύος 

Αυτό αποτελούσε πρώτιστο μέλημα της Υψηλής Στρατηγικής του Περικλή. Επετυγχάνετο με χρήση της ισχύος τρίτων, με τη δημιουργία συμμαχιών, πέρα από την αθηναϊκή συμμαχία. Τέτοιοι σύμμαχοι για την Αθήνα ήταν οι ελεύθεροι σύμμαχοι, δηλαδή εκείνοι που δεν ήταν ενταγμένοι στις δύο αντίπαλες συμμαχίες, όπως η Κέρκυρα, οι Μακεδόνες, Θράκες, Συρρακούσσες κ.α, αλλά προσεταιρίσθηκαν από καιρό ή λίγο πριν από τον πόλεμο, όπως η Κέρκυρα. Από τις συμμάχους αυτές η Αθήνα προσποριζόταν πλοία σε περίπτωση πολέμου [17](εξωτερική εξισορρόπηση).Ανάλογες ενέργειες προσεταιρισμού συμμάχων ή φίλων παρατηρούμε στις σύγχρονες συμμαχίες ή συνασπισμούς, όπως κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου, στη συγκρότηση των κατά περίπτωση συμμαχιών στους πολέμους του Κόλπου, Αφγανιστάν κλπ. Επίσης και με κινητοποίηση των εσωτερικών δυνατοτήτων, υλικών και ηθικών.(εσωτερική εξισορρόπηση). Σκοπός όλων αυτών η επίτευξη των σκοπών της πολιτικής κατά τη διάρκεια του πολέμου.

Ανατρέχοντες στις σύγχρονες διεθνείς σχέσεις θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για θέσπιση από τον Θουκυδίδη αυτών που σήμερα ονομάζουμε αποφυγή της υπερεξάπλωσης, και που μαζί με την αρχή της άνισης μεγέθυνσης αποτελούσαν βάσεις της στρατηγικής των Αθηναίων.
Εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων των Αθηνών και μείωση των αντιστοίχων του αντιπάλου. 
Ποία ήταν τα πλεονεκτήματα τα οποία έπρεπε να εκμεταλλευθεί η υψηλή στρατηγική της Αθήνας;
Σημαντικό πλεονέκτημα ήταν τα τείχη της Αθήνας και του Πειραιά. Το άλλο πλεονέκτημα της Αθήνας ήταν το ισχυρό όπλο της ο στόλος .

Αποτροπή του αντιπάλου μέσω άρνησης της επιτυχίας του και επιδέξιας χρήσης αντιποίνων
Η «αποτροπή»,πάντοτε και σήμερα αποτελεί σημαντικό εργαλείο υψηλής στρατηγικής κάθε έθνους και έχει δύο σκέλη\διαστάσεις. Η μια είναι αυτό που με σημερινούς όρους αποκαλούμε «αποτροπή μέσω άρνησης» (deterrencebydenial)και η άλλη η«αποτροπή μέσω αντιποίνων». (deterrencebyreprisals). Είναι εξαιρετικά σημαντικό ότι και οι δύο μορφές αυτές της αποτροπής θεμελειώνονται στο έργο του Θουκυδίδη. Ειδικότερα: 

Αποτροπή μέσω άρνησης

Κύριο εργαλείο για την υλοποίηση αυτής της αποτροπής ήταν τα τείχη και η ευκολία ανεφοδιασμού της Αθήνας από τη θάλασσα, που απέκλειε κάθε σκέψη για πολιορκία της Αθήνας, ως αναποτελεσματική. Επίσης κάθε προσπάθεια των Σπαρτιατών να εφελκύσουν τους Αθηναίους έξω από τα τείχη εφαρμόζοντας αυτό που αργότερα ονομάσθηκε «Φαβιανή τακτική»,[18]ή τακτική της καμένης γης, ήταν πολύ δύσκολη, όσες ζημιές και εάν η τακτική της δηώσεως και των καταστροφών στην Αττική και εάν προκαλούσε.[19]

Εκείνο που έπρεπε οι Αθηναίοι να κάνουν ήταν να μην παρασυρθούν και εξέλθουν και δώσουν μάχη εκ παρατάξεως στην ξηρά, όσο κόστος και εάν είχε αυτό για τους κατοίκους των περιοχών της καταστροφής. Ας αφήσουμε και το κείμενο του Θουκυδίδη να περιγράψει τις βάσεις της σύγχρονης θεωρίας της αποτροπής αρχικά μέσω άρνησης: «Ας εγκαταλείψουμε τα εξοχικά μας και τα κτήματά μας και ας στρέψουμε όλη μας την προσπάθεια στην υπεράσπιση της πολιτείας μας και της θαλασσοκρατορίας μας. Δεν πρέπει η αγανάκτηση που θα νοιώσουμε από τις καταστροφές που θα πάθουμε να μας παρασύρει και να αντιπαραταχθούμε σε μάχη εναντίον των Πελοποννησίων που είναι πολύ περισσότεροι. Αν τους νικήσουμε θα πρέπει πάλι ν’ αντιμετωπίσουμε άλλους τόσους αλλού, και αν νικηθούμε θα χάσουμε εκείνο που αποτελεί τη βάση της δύναμής μας, δηλαδή τους συμμάχους μας που δεν θα μείνουν αδρανείς αν δεν είμαστε σε θέση να εκστρατεύσουμε εναντίον τους. Δεν πρέπει να θρηνούμε τα σπίτια μας και τα κτήματά μας, αλλά τους ανθρώπους μας. Δεν είναι τα άψυχα που κάνουν τους ανθρώπους, αλλά οι άνθρωποι τα άψυχα».(Α 143)

Αποτροπή μέσω Αντιποίνων 

Πάλι θα επικαλεσθούμε το κείμενο του Θουκυδίδη. Να τι αναφέρει έπ’ αυτού, μέσω αντιποίνων: « αν έλθουν να εισβάλλουν στο έδαφός μας, θα πάμε εμείς, με καράβια μας, στα δικά τους εδάφη. Και η λεηλασία ενός μέρους της Πελοποννήσου θα έχει πολύ σοβαρότερες συνέπειες από τη λεηλασία ολόκληρης της Αττικής».(Α 143).[20]
Πρέπει να σημειώσουμε εδώ ότι τα αντίποινα αυτά ήταν κλιμακούμενα από ελαφρά σε διαρκώς σκληρότερα. Αυτή η κλιμάκωση είχε διπλό σκοπό. Αφ’ ενός έδινε στους Σπαρτιάτες τη δυνατότητα διαφυγής από την κρίση, στα αρχικά στάδια, που θεμελειώνει σημαντικό στοιχείο της σύγχρονης θεωρίας περί χειρισμού κρίσεων, αφ’ ετέρου δε τους απεδείκνυε ότι το ισοζύγιο κόστος ωφέλεια από τη συνέχιση του πολέμου, θα ήταν εις βάρος τους. Κάτι που το αντιλήφθηκαν, έστω αργά μετά τη Σφακτηρία και ζήτησαν ειρήνη. 

Συνεχίζουμε τώρα με τους παράγοντες της Υψηλής Στρατηγικής της Αθήνας και θα αναλύσουμε την Προσεκτική διαμόρφωση «της εικόνας» που προβάλλεται \ παρουσιάζεται η υψηλή στρατηγική στο εξωτερικό και στο εσωτερικό. Πρόκειται για την εσωτερική και εξωτερική νομιμοποίηση, 
σύμφωνα με τη σύγχρονη ορολογία. Όταν λέμε εσωτερική νομιμοποίηση εννοούμε το πώς οι πολίτες της χώρας εκλαμβάνουν\αντιδρούν στην εφαρμοζόμενη στρατηγική, κάθε φορά. Όπως έχουμε τονίσει η στρατηγική του Περικλή ήταν ελάχιστα δημοφιλής στο εσωτερικό της Αθήνας.

Το ότι ο Περικλής έπεισε τους συμπολίτες του, έστω και δύσκολα λαμβανομένου υπόψη και του ευμετάβλητου συστήματος λήψεως αποφάσεων, αποδεικνύει το μέγεθος του πολιτικού άνδρα και των πολιτικών και άλλων δυνατοτήτων του.

Επικαλούμεθα για μια ακόμη φορά το Θουκυδίδη, για να επιβεβαιώσουμε τον ισχυρισμό μας: «τους φάνηκε τρομερό-όπως ήταν φυσικό- να βλέπουν τη γη τους να καταστρέφεται μπροστά στα μάτια τους, πράγμα που οι νεότεροι δεν είχαν δει ποτέ και οι πιο ηλικιωμένοι από τα Μηδικά. Όλοι και προ πάντων η νεολαία, δεν μπορούσαν να το ανεχθούν και ήθελαν να βγουν να δώσουν μάχη».(Β 21). Από όλα αυτά καθίσταται σαφές ότι η εσωτερική νομιμοποίηση αποτελεί όρο «εκ των ων ουκ άνευ»,για την επιτυχία μιας στρατηγικής. Σε αυτό άλλωστε στόχευε και ο εκφωνηθείς Επιτάφιος του Περικλέους, έπ’ ευκαιρία της συμπληρώσεως ενός έτους από την έναρξή του και για να τιμήσουν, οι Αθηναίοι, τους νεκρούς τους. σαφώς εντασσόταν στα πλαίσια αυξήσεως της εσωτερικής νομιμοποίησης με χρήση ψυχολογικών επιχειρήσεων στο εσωτερικό. Η ενέργειά του αυτή αποτελεί κορυφαία εκδήλωση Ψυχολογικών επιχειρήσεων Στρατηγικού επιπέδου.

Η εξωτερική νομιμοποίηση για την Αθήνα δεν ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκή. Ο λόγος ήταν ότι αυτό που αρχικά ξεκίνησε ως συμμαχία μεταξύ ίσων, κατάληξε σε αθηναϊκή ηγεμονία \αυτοκρατορία. Αυτό είχε ως συνέπεια να έχει εξαφανισθεί κάθε ηθική έννοια νομιμοποίησης, και η διατήρηση της συνοχής της συμμαχίας εξασφαλιζόταν «εν πολλοίς» από τη δύναμη καταναγκασμού, κυρίως του αθηναϊκού στόλου. Ιδού τι λέει ο Θουκυδίδης:«Το μεγαλύτερο μέρος της κοινής γνώμης συμπαθούσε τους Λακεδαιμονίους οι οποίοι, άλλωστε, είχαν διακηρύξει ότι θα απελευθερώσουν την Ελλάδα, και κάθε πολιτεία και ιδιώτης ήταν πρόθυμος να τους βοηθήσει όσο μπορούσε, με λόγια ή έργα…»(Β 8).
  
Θα κλείσουμε την ανάλυσή μας σχετικά με την Υψηλή στρατηγική των Αθηναίων ότι μέσα από τον περίφημο διάλογο μεταξύ Αθηναίων και Μηλίων θεμελειώνεται από τον Θουκυδίδη η σύγχρονη θεωρία του πολιτικού ρεαλισμού με προεξάρχουσα τη διαπίστωσή του ότι το Δίκαιο του ισχυρότερου είναι η «Αρχή» που συνήθως εφαρμόζεται στις διεθνείς σχέσεις. Από την μελέτη των σχετικών χωρίων του Θουκυδίδη προκύπτει ότι επικρατεί ο φυσικός νόμος της επιβολής του δικαίου του ισχυρού στον αδύνατο. Άλλωστε αυτό ισχυρίζεται και ο Θρασύμαχος στην Πολιτεία του Πλάτωνα: «Δικαιοσύνη δεν είναι τίποτε άλλο από το συμφέρον του ισχυρότερου». Ο νόμος αυτός επιβάλλεται όταν και οσάκις απαιτείται με πόλεμο, όπως διαπιστώνουμε στο παρακάτω απόσπασμα από τον προαναφερθέντα διάλογο: «Σεις θα το αποφύγετε αυτό αν φανήτε λογικοί και αν δεν θεωρήσετε ντροπή να υποκύψετε στην ισχυρότερη ελληνική πολιτεία πού σας προτείνει μετριοπαθείς όρους, δηλαδή να γίνετε σύμμαχοι της υποτελείς, διατηρώντας το έδαφος σας. Σας προσφέρεται ή εκλογή μεταξύ του πολέμου και της σωτηρίας. Μην διαλέξετε, από πείσμα, το χειρότερο. Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυρότερων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι……», όταν δε οι Μήλιοι αντέτειναν ως επιχείρημα το δίκαιο και την ηθική έλαβαν ως απάντηση, ένα μνημείο πολιτικού αμοραλισμού, που όμως, είτε μας αρέσει είτε όχι, κυριαρχεί στις διεθνείς σχέσεις στη διαδρομή της ιστορίας: «...αφού εξίσου γνωρίζουμε και οι δυο, ότι ....το επιχείρημα του δικαίου αξία έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμη προς επιβολή του, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμης του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του».[21]

Σημειώσεις
[16]Αθαν. Πλατιάς «Διεθνείς Σχέσεις και Στρατηγική στο Θουκυδίδη», Αθήνα, 1998, βιβλιοπωλείο της ΕΣΤΙΑΣ, σελ 100.
[17]Σε αυτή την εξωτερική εξισορρόπηση ανήκει και η αρχή « ο εχθρός του εχθρού μου, είναι φίλος μου», που βοηθά στη δημιουργία αξόνων.
[18]Ο όρος πήρε το όνομα από το Ρωμαίο στρατηγό Φάβιο, και αναφέρεται στη στρατηγική που αυτός εφάρμοσε εναντίον του Αννίβα το 218 π.Χ. Η στρατηγική αυτή προέβλεπε την αποφυγή της μάχης και τη φθορά της δύναμης των Καρχηδονίων μέσω μικρής κλίμακας συμπλοκών.
[19]Κατά τον Liddell Hart, το σχέδιο του Περικλή που υπαγόταν στην υψηλή στρατηγική, είχε σκοπό να εξαντλήσει την αντοχή του εχθρού για να τον πείσει ότι δεν μπορούσε να κερδίσει αποτέλεσμα. LiddellHart, «Η Στρατηγική της έμμεσης προσέγγισης», Θεσσαλονίκη, Βάνιας 1995σελ, 43.
[20]Από τα παραπάνω καθίσταται σαφές ότι υπάρχει διάκριση μεταξύ «αποτροπής» και «άμυνας», κάτι για το οποίο το επίπεδο του ακροατηρίου δεν χρειάζεται να επεξηγηθεί. Η συμπλήρωση της αποτροπής με επιθετική ενέργεια αποδεικνύει αυτό που τα εγχειρίδια της τακτικής διδάσκουν ότι μόνο με την άμυνα δεν επιτυγχάνεται η νίκη στον πόλεμου, κατ’ επέκταση δε και στη στρατηγική.Αυτό διότι επιβεβαιώνει την αξιοπιστία τη αποτροπής, καθώς πέρα από την αβεβαιότητα σχετικά με ην επιτυχία αποφασιστικού αποτελέσματος που εξασφάλιζε η αποτροπή, η επιθετική ενέργεια πρόβαλε την απειλή δημιουργίας σοβαρού κόστους για τη Σπαρτιατική συμμαχία. Εξ’ άλλου αυτή ακριβώς είναι και η έννοια του συνδυασμένης εφαρμογής της αρχής του πολέμου «Οικονομία Δυνάμεων» με τις αρχές «Συγκέντρωση» και «επιθετικό πνεύμα».
[21]Θουκυδίδου Ιστορία Βιβλίο Ε, Κεφ. 89.

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΗ ΥΠΟΔΟΧΗΣ "ΠΡΟΘΥΜΩΝ" ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥΣ!

Οι Κινέζοι σαυρομάτες έχουν ήδη έτοιμη την νέα μεγαλούπολη πολυτελείας, τη λεγόμενη Kangbashi, για τη στέγαση της "συμμαχίας των προθύμων" που τους βοηθάνε ώστε να γενοκτονήσουνε τη λευκή και τη μαύρη φυλή επί του πλανήτη!Όπως θα δείτε στο επισυναπτόμενο άρθρο, η πόλη είναι ικανή να "φιλοξενήσει" 1.000.000...

 προδοτών γενοκτόνων σαυρόφιλων χελωνολατρών ανώμαλων, συνεργατών της Κίνας
Σίνας. Η πόλη "από το πουθενά" και χτισμένη σε ανύποπτο χρόνο(με τον ιδρώτα και το αίμα των ίδιων των υβριδιακών τέκνων τους καθώς και άλλων αιχμαλώτων εις τα στρατόπεδα
εργασίας του ...σοσιαλιστικού καθεστώτος της ...λαϊκής δημοκρατίας της Κίνας).

Παρέχει όλες τις σύγχρονες ανέσεις ώστε τα "πρόθυμα" παιδιά να νιώθουν σαν το σπίτι τους. Μεγάλες λεωφόρους, πλατείες, ουρανοξύστες, διαμερίσματα πάντα με τη
συνοδεία σε κάθε σημείο της φιγούρας του μόγγολου γενοκτόνου αρχιδολοφόνου παράφρονα Γκένκις Χαν, αυτού του αιμοπότη ...ήρωα της Μογγολίας.

Η πόλη έχει χτιστεί στην εσωτερική αχανή Μογγολία όπου και εκεί οι σαυρομάτες υβριδιακοί γενοκτόνοι, έδιωξαν δια της βίας τους συγγενείς τους μόγγολους
κατοίκους(τέτοια ευαισθησία οι σοσιαλιστές κινέζοι! ).

Βέβαια, το άρθρο ως προερχόμενο από "υπνωτικό" συμπαιγνιακό ΜΜΕ, δεν αναφέρει τίποτα επί των ανωτέρω. Απορεί μάλιστα ο συντάκτης που η μεγαλούπολη είναι
άδεια(πέραν των 10.000 "ινδικών χοιριδίων" τα οποία τα έχουν βάλει ως ζωντανά πειραματόζωα μπας και πάει τίποτα στραβά, να πεθάνουν αυτοί) και δεν κατοικείται! Μα, αγαπητέ λαοπλάνε δημοσιοκάφρε, δεν την θέλουν για να στεγάσουν τα υβρίδια τους. Αυτά δεν τα υπολογίζουνε, αυτά τα έχουν ως κρέας, ως ρομποτάκια για τις δουλειές.

Αυτή η metro city, η γυαλιστερή μεγαλούπολη-αντίγραφο των μητροπόλεων της Δύσεως, είναι το δώρο των σαυροματών στους "πρόθυμους" ευρύπρωκτους συνεργάτες τους, ήτοι την αποκαλούμενη Ελίτ, τους "πεφωτισμένους", τη μασονία, το
τραπεζικό καρτέλ, το στρατιωτικοβιομηχανικό σύμπλεγμα και όλα τα καλά και υπάκουα παιδιά(βλέπε Μουνέικο) που έλεγαν ΝΑΙ σε ΟΛΑ τα αιτήματα της ανωτάτου αρχής τους (από την αντίστροφη πάντα, ανώτατη προχωρώντας από την κωλοτρυπίδα προς το έντερο και εν τέλει από το στόμα, εξερχόμενη ανώτατη αρχή του ψευδοθεού τους).

Κατάλαβες αγαπητέ σάξονα μαλάκα δημοσιογράφε; Κατάλαβα, να λές.

Παραθέτουμε επίσης άλλο ένα άρθρο από τον Δαυίδ Ρίτσαρντς για να ευθυμήσετε ολίγον. Λέει λοιπόν ο Δαυίδ, ότι οι μόγγολοι δεν θέλουν τους κινέζους εις την
περιοχήν τους(σιγά μην σκίσουνε κανά κινεζικό καλτσόν...) και για αυτό είναι ακόμα ακατοίκητη, η νέα μητρόπολη. Μάλιστα, εκνευρίζονται οι μόγγολοι που τα
εμβλήματα της μητρόπολης περιλαμβάνουν τον αρχιφονιά ανώμαλο παράφρονα ηγέτη τους Γκένκις Χαν(ο). Ο Δαυίδ μάλιστα, αναφέρει ότι η Κίνα Σίνα θέλει να απορροφήσει
τελείως την αχανή Μογγολία... Εδώ γελάμε τρανταχτά!

Πέραν των γέλιων όμως, καλό είναι να βλέπουν οι "υποψιασμένοι" ότι παρ'όλο τον αγώνα που κάνουνε, παρά τα όσα γίνονται παγκοσμίως, είτε για καλό είτε για "καλό
ψευδοθεού", οι Κινέζοι σαυρομάτες προχωρούν ακατάπαυστα τα σχέδια τους. Χτίζουν πόλεις από το μηδέν, έχουν γιγαντώσεις τις εξαγωγές τους, μολύνουν τον πλανήτη,
σκοτώνουν, γενοκτονούν, βασανίζουν, εξαπλώνονται, εγκαθίστανται, αγοράζουν και πουλάνε. Η καλολαδωμένη δρακοχελωνόμορφη μηχανή τους "δουλεύει" στο φουλ!

ΣΧΕΤΙΚΑ:

This is a city built for a million people - but no one lives here: The Mongolian metropolis thrust into the 21st Century in a storm of steel and concrete
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1391868/This-city-built-million-people--lives-here.html

China Intends to Absorb Mongolia
http://www.henrymakow.com/china_intends_to_absorb_mongol.html
--------------------------------------------------------------------------
Σημειωση: κινεζικες ερημες πολεις






 






Αρε πουσταραδες που νομιζεται οτι θα μεινετε εκει και θα καλοπερνατε αφου γεννοκτονησεται ολο τον πλανητη.

Ρε μαλακες τι νομιζεται θα κανει ο ΣΙΝ ΣΙΩΝ ΣΙΝΑ ΤΖΕΝΤΑΙ ΤΖΟΥΝΤ ΙΟΥΔΑΣ μολις τελειωσει με την λευκη φυλη και την μελανα φυλη θα σας αφησει να χαρειτε σε
αυτην την πολιτεια???

Οχι οτι ο δρακοπουστας θα πετυχει τον στοχο του να μας γεννοκτονησει ολους οχι ρε πουσταρα δεν θα πετυχεις το στοχο σου σε περιμενει και εσενα ειδικη περιποιηση απο
τους δικαστες, γαμημενοι θα γινεται σκονη
http://wwwtimezero.blogspot.com/2011/06/blog-post_02.html

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ:




http://kerberos-hellas.blogspot.com/2011/12/blog-post_7508.html

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΨΥΧΡΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ! ΕΙΛΗΜΜΕΝΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΤΑ 500 εκατ. !!! (ΒΙΝΤΕΟ)

ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΩΝ..

ΛΟΓΙΑ ΣΤΥΓΝΗΣ ΚΥΝΙΚΗΣ ΨΥΧΡΟΤΑΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΑΓΩΝΟΥΝ, ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΟΥΣ.
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ...
 ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ - ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΗΓΕΤΕΣ (ΤΟΥ ΠΡΩΚΤΟΥ), ΟΜΟΙΟΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΙ - ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ TALE QUALE ΚΥΝΙΚΟ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟ ΛΗΣΤΟΠΕΙΡΑΤΗ ΑΡΧΙΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΨΕΥΔΟΘΕΟ ΤΟΥΣ ΣΙΝ-ΣΙΩΝ-ΣΕΝΤΑΪ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΕΣ.

ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ, ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΔΟΧΕΙΑ - CONTAINERS (Ή "ΔΟΧΕΙΑ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ" ΚΑΙ "ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ" ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ Η ΕΞΩΓΗΙΝΗ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΦΡΑΞΙΑ), Ή ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΓΚΟΪΜ - ΖΩΑ.. ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ.. ΚΛΠ, ΚΛΠ..

KAI ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΑΡΑΔΈΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗΣ ΚΙΝΑΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΧΙΛΙΕΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΙΝ-ΣΙΩΝ-ΙΕΧΩΒΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ 2/3 ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ... Ή ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΑ: ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ...5000 ΧΡΟΝΙΑ..

ΑΡΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΖΟΜΕΝΗ ΑΔΙΑΚΡΙΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ 2/3 ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΦΥΛΗΣ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ, ΑΛΛΑ Η ΣΤΥΓΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΜΗ ΚΑΘΑΡΩΣ ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΟΝΟΝ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΦΥΛΩΝ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ 888 ΚΑΙ ΚΟΡΕΑΣ 777 ΜΕΤΑ ΤΟΝ "ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΑ".

Η ΔΥΤΙΚΗ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΕΒΡΑΙΟΣΑΞΟΝΙΚΗ "ΕΛΙΤ" ΒΕΒΑΙΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΕΣΦΑΛΜΈΝΑ ΚΑΙ ΑΦΕΛΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΕΙΤΕ ΣΑΝ ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΕΣ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ ΤΟΥΣ (D.U.M.B.s) ΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΤΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ Η ΚΙΝΑ, ΩΣ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΣΙΩΝ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ.
ΑΓΝΟΟΥΝ OΜΩΣ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ) ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΧΙΔΑΙΜΟΝΕΣ ΑΡΧΙΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΙ ΤΗΣ HONG ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΕΙ KAI ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΤΕΛΙΚΗΣ ΛΥΣΕΩΣ" - ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ - ΔΟΛΩΜΑΤΑ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΜΗ ΚΑΘΑΡΩΣ ΚΙΤΡΙΝΟΣ, ΙΔΙΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΑΝΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΦΥΛΗ... ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΜΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΙΧΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ..

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:
 
 

http://kerberos-hellas.blogspot.com/2011/11/500.html

ΠΟΙΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΥΠΟΓΕΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΣΟΥ; Έλληνες! Γνωρίστε τον εχθρό σας!


Εκτός απο την σαυροειδη οψη τους (οι αρχαίοι Έλληνες τους ονόμαζαν Σαυρομάτες),
τα περίεργα έως ακραία εγκληματικά διατροφικά γούστα (http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html)  και τα μαζικά (σύμβολα/τελετές με δράκους (αστερισμός) και ερπετά που χαρακτηρίζουν τους...
 κινέζους, ένα ακόμα στοιχείο που υποδηλώνει έντονη ερπετική υπογραφή στο γονιδιωμα - DNA των κινέζων είναι και το ακόλουθο. Οι κινέζοι έχουν πολύ έντονα ρεφλέξ - αντανακλαστικά.Αυτό τους κάνει πολύ καλούς στις ασιατικές πολεμικές τέχνες όπως το κουγκ-φου ,καράτε, σαολιν, κλπ

Μια ματιά στις ταινίες του Μπρους Λι και Τσα Κι Τσαν πείθει τους πάντες για αυτά τα πολύ έντονα ρεφλέξ των Κινέζων σε επίπεδο παράκρουσης και νεύρωσης!!!

Επιπλέον οι Κινέζοι είναι παγκόσμιοι υπερ-πρωταθλητές σε αθλήματα όπως το Πιγκ-Πονγκ που απαιτεί εξίσου νευρωτικά έντονα ρεφλέξ σε σχέση με την όραση και τις κινήσεις των χεριών...
Στην γήινη πανίδα τα πάσης φύσεως μικρά ερπετά (σαύρες/φιδιά κλπ) που επιβίωσαν της εξαφάνισης των δεινοσαύρων, είναι χαρακτηριστικά για τα πολύ έντονα ρεφλέξ που διαθέτουν... τα λεγόμενα reptilian reflexes...ίσως είναι τα μόνα ζώα ... εκτός από τους κινέζους (!!!) που έχουν τόσο έντονα νευρωτικά ακαριαία ρεφλέξ, ιδίως όταν επιτίθενται για να αρπάξουν την τροφή τους μετά από ενέδρα !!!!
Ένα μικρό τμήμα στο εσωτερικό του ανθρώπινου εγκεφάλου μας το R-Complex λέγεται ότι καταχωρεί αυτά τα αρχέγονα ερπετικά αντανακλαστικά από την απώτερη εξέλιξη μας από ...ερπετά σε θηλαστικά (βλ. μερικώς εσφαλμένη θεωρία βιολογικής εξέλιξης).. Το "R-" σημαίνει Reptile=Ερπετό...
Προφανώς εδώ υπονοείτε ότι οι δρακονιανοί γενετιστές-μηχανολόγοι του σκάφους-ναυαρχίδας της Σελήνης (ή Εύας ή Λέβας ή Λεβάν) ανάμιξαν μαμαλικό-θηλαστικό DNA με ενισχυμένο ερπετικό DNA για να παράγουν τα υβρίδια τους, (ΥΒΡΙΣ έναντι της φύσης) τους επίγειους δρακονιανούς Κινέζους με αντοχή στα γήινα μικρόβια (βιοσυμβατότητα - βιοπροσαρμογή) και ανάμιξη με της ήδη
κατοικούσες στη Γη λευκή(Πελασγική) + μαύρη φυλή.. (πρώτη αποβίβαση στην Ατλαντίδα-Ποσειδωνία προ 13500 ετών μετά από έγκριση του ξένιου Διός) ... στην ουσία πρόκειται για
ερπετά με σχεδόν τέλειο ανθρώπινο καμουφλάζ,..και με έμφυτες από τους διαστημικούς δρακονιανούς (reptilians) γενετικές εντολές γενοκτονιας και αφομοιωσης της λευκής + μαυρης φυλης !

Ιδού λοιπόν πως κατακτούν τον πλανήτη... για να επιβάλουν το νεο βασιλειο των...δεινοσαυρων!
Υ.Γ. Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε το Ολυμπιακό Γήπεδο των Κινέζων στο οποίο έγιναν οι Ολυμπιακοί αγώνες του Πεκίνου στις 8/08/08 (888). Ο αριθμός «888» (ΙΗΣΟΥΣ) είναι ο τυχερός και ιερός αριθμός των Κινέζων και γεωστρατηγικός κωδικός αριθμός της ύπατης δρακονιανής μασονικής υπερστοάς «HONG» της Σαγκάης και συμβολίζει τη νίκη του βασιλέως του Σιωνισμού-Σινισμού «Ιησού-Σιν-Σιών-Κίνα-ψευδοΙεχωβά-ψευδόΘεου» - 888, εναντίον της «σατανικής – αντίχριστης»
- 666 δύσεως (άξονες ΗΠ.Ε.Ι. και Θ.Ι.Μ.) και του αντίχριστου – αντίθεου συμπαιγνιακού μογγόλου Γιόχαν Κριστιανσεν Ψευδο-Παλαιολόγου Ψευδό-Δραγάζη του «ΛΑ.Ο.Σ.» και των «Εψιλον-666» ή «Ενσαρκωμένου Διόνυσου» ή «Νέου Χριστού – 666». Στους εν λόγω Ολυμπιακούς Αγώνες εκτός από το πανηγύρισμα της αλματικής ανόδου της νέας αναρχόμενης πλανητικής υπερδύναμης
Κίνας,προπαγανδίστηκαν από τους Κινέζους και οι συμπαιγνιακοί ανθέλληνες μογγόλοι-
εβραιοσάξονες Γλύξμπουργκ ως «Ηγέτες της Ελλάδος» και του πλανητικού Ελληνισμού!
Όπως είναι περισσότερο από εμφανές το εν λόγω γήπεδο σχεδιάστηκε από τους Κινέζους να έχει την μορφή κινεζικού δρακονιανού-ερπετικού πανεπόπτου οφθαλμού (της Άνω Σιών ή Άνω Κίνας ή της επόπτου Δρακονιανής Σελήνης)
Χρειάζεστε περισσότερες αποδείξεις;




Οι σημαίες μιλάνε μόνες τους

ΟΡΘΩΣ Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ – ΙΣΤΟΡΙΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ “ΚΙΖΕΖΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ” ΚΑΙ ΟΤΙ “ΠΡΟΗΛΘΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ”.

Η κινεζική μυθολογία ορθώς αναφέρει ότι οι Κινέζοι κατέβηκαν από τη σελήνη μέσα σε φωτεινές ιπτάμενες σφαίρες "UFO"-KNOW-FO. Ψάξτε βρείτε και Διαβάστε τα παλιά βιβλία του Διεθνολόγου Ρέιμοντ Ντρέικ (Raymond Drake) ο οποίος και αποδεικνύει την απόβαση των πρώτων Κινέζων στην
Ατλαντίδα-Ποσειδωνία (μικροί κίτρινοι κύριοι Ατλαντίδος) και την διάβρωση των εκεί τότε πλανητικά κυρίαρχων Πελασγικών Πληθυσμών, και την εξώθηση τους από τους Κινέζους ώστε αυτοί να εμπλακούν σε εμφύλιο παγκόσμιο καταστροφικό πόλεμο υπερόπλων με την προιστορική Αθήνα και τον Ευρωπαικό Πελασγικό Πολιτισμό. (Ίδε Τίμαιο-Κριτία - Πλάτωνος)

ΣΧΕΤΙΚΑ:

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΔΙΑΒΑΖΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΕΛΗΝΗ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΤΙ!

Βρέθηκαν αρχαίες πόλεις και μηχάνημα τεχνολογίας ελέγχου της βαρύτητας στη Σελήνη

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΝ ΔΡΑΚΟ;



 
Οι "ΤΥΧΑΙΕΣ¨ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ GEORGE LUCAS:

Death Star στην ταινία Star Wars



Mimas σελήνη του Κρόνου





Mimas και Death Star. Tι "εκπληκτική¨ ομοιότητα!
    
 
http://kerberos-hellas.blogspot.com/2011/12/blog-post_2290.html
Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

50000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΗΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ. ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΠΥΡΗ ΓΝΩΣΗ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΝΑ ΕΝΘΥΜΗΘΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ!!!
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΟ ΣΕΒΑΣΜΟ!!!
https://www.aitherikigrafi.gr/keimena

ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΣΩΡΡΑΣ : ΕΓΩ ΣΕ ΧΕΛΩΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΩ

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters