Γράφει ο Νικόλαος Μπαραμπούτης
Ὡς γνωστόν βορείως τῶν Ἑλληνικῶν συνόρων ὑπάρχουν Ἑλληνικά ἐδάφη, τά ὁποία λόγω τοῦ ὅτι <δίκαιον εἶναι τό συμφέρον τοῦ ἰσχυροτέρου>, βιαίως ἔχουν ἀποσπασθεῖ ἀπό τήν μητέρα Ἐλλάδα. Ἀλλά ὁφείλομεν νά ἐνθυμούμεθα καί τήν φράσιν ποῦ εἶχεν εἴπει ὁ σπουδαῖος συγκλητικός Κικέρων, μέ τήν ὁποίαν ἐπαναφέρει τά πράγματα εἰς τήν θέσιν των λέγοντας <πῶς ὅλοι οἱ νόμοι καί ὅλα τά δίκαια ἐπιτρέπουν, ἠ βία νά ἀπωθῆται δία τῆς βίας>
Βορείως τῶν συνόρων μας ὑπάρχει κάποιος σεβαστός Κύριος πού μετά παρέλευσιν 2.250 ἐτῶν <ἄκουσον-ἄκουσον> ἀπό τοῦ θανάτου τοῦ Μ. Ἀλέξανδρου θέλει νά αὐτοαποκαλήται Μακεδών καί νά δηλώνη ὁτι εἶναι ἀπόγονος τοῦ Μ. Ἀλέξάνδρου. Σεβαστέ μου Κύριε ἔχετε μερικήν γνώσιν τῆς ἱτορίας καί αὐτήν μόνον ποῦ ὑπηρετεῖ τά ἰδικάς σας συμφέροντα καί τάς ἰδικάς σας ἀνάγκας, ἐπθυμεῖτε νά ὑφαρπάσετε κάτι τό σπουδαῖον καί μεγαλοπρεπές, ὅπως εἶναι καταγεγραμμένον ἀπό τήν ἱστορίαν. Μετά παρέλευσιν 2.250 ἐπιθυμεῖτε νά ὑφαρπάσετε τήν ἱστορίαν καί τό μεγαλεῖον τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου. Σεβεστέ Κύριε, νά σέ ἐνημερώσωμεν ὡς ἔχουν τά γεγονότα τά ὁποία καί ἔχει καταγράψει ἡ ἱστορία.
Α) Τά γένη τῶν Ἑλλήνων εἶναι τέσσερα α) τό Δωρικόν β) τό Αἰολικόν γ) τό Ἰωνικόν καί δ) τό Ἀχαϊκόν. Οἱ Μακεδόνες εἶναι Δωρικόν.
Β) Ὁ Μ. Ἀλέξανδρος ἐκ τοῦ πατρός του Φιλίππου, εἶναι ἀπόγονος τοῦ Ἡρακλέους καί ἐκ τῆς μητρός του τοῦ Ἀχιλλέως. Οἱ πρόγονοι του συμμετεῖχον εἰς τούς Ὀλυμπιακούς ἀγώνας, ποῦ ἐξ ὁρισμοῦ εἰς αὐτούς συμμετεῖχον μόνον Ἕλληνες. Ὁ δέ Φίλιππος πατήρ τοῦ Μ.Ἀλεξάνδρου τό ἔτος 356Π.Χ εἶχεν στεφθεῖ Ὁλυμπιονίκης εἰς τό ἀγώνισμα ἀρματοδρομίας.
Νά σέ ἐνημερώσωμεν τό ἔτος ἐνάρξεως τῶν Ὀλυμπιακῶν ἀγώνων εἶναι τό 776 Π.Χ καί ἕως τό 56 Μ.Χ ἀδιαλλείπως συμμετεῖχον μόνον Ἕλληνες ἐκτός ἀπό τό 56 Μ.Χ ποῦ συμμετεῖχεν ὁ Νέρων, ἀλλά καί αὐτός ἐπικαλέσθεικε ὡς ἐπιχείρημα, τό ὁτι καί ἐμεῖς οἱ Ρωμαίοι Ἕλληνες ἤμαστε, βεβαίως δέ καί τήν ἰσχύν του.
Γ) Οἱ Ἕλληνες διά νά ἀντιμετωπίσουν τούς Πέρσας ἔκαμαν δύο πανελλήνιασυνέδρια εἰς τήν Κόρινθον, τό πρῶτον ἐπί ἡγεμονίας Φιλίππου καί τό δεύτερον ἐπί ἡγεμονίας Μ. Ἀλεξάνδρου.
Δ) Εἰς τήν Κόρινθον ὁ Μ. Ἀλέξανδρος συνάντησεν εἰς τό πυθάρι του τόν κυνικόν φιλόσοφον Διογένην, ὁ ὁποῖος τόν ἐρώτησεν τί ἐπιθυμεῖ νά τοῦ χαρίση καί ἐκεῖνος τοῦ ἀπάντησεν, <κάνε λίγο δίπλα, γιατί κάτι μοῦ κρίβεις> ἐννοοῦσε τόν ἥλιο. Τότε ὁ Ἀλέξανδρος ἀπάντησεν <ἐάν δέν ἤμουν Ἀλέξανδρος θά ἤθελα νά ἤμουν Διογένης>. Σεβαστέ μου Κύριε αὐτόν τόν διάλογον τόν ἔκαμαν χωρίς μεταφραστήν, γιατί καί οἱ δύο εἶναι Ἕλληνες καί μιλοῦσαν Ἑλληνικά. Τώρα ἐσύ δηλώνεις Μακεδών. Διά νά συνεννοηθοῦμεν ὁμως σήμερα μέ τήν γλώσσα ποῦ μιλᾶς θέλουμε μεταφραστή. Οἱ Ἕλληνες ἀπό τότε μέχρι σήμερα ὁμιλοῦν τήν ἴδια γλώσσα. Καί ὁ μέγας φιλόσοφος Ἀριστοτέλης ὁ Σταγειρίτης καί Μ. Ἀλέξανδρος Ἑλληνικά μιλοῦσαν. Εἶμαι δέ βέβαιος πῶς δέν ξέρεις οὖτε τό ἴδιο τό ὅνομα σου δέν ξέρεις τί σημαίνει, γιατί τό Νικόλαος εἶναι ἀρχαῖο, ὅπως εἶναι καί τό Φίλιππος καί τό Ἀλέξανδρος, τά ὁποία καί αὐτά δέν ξέρεις τί σημαίνουν. Νά σέ πληροφορήσω πῶς τό Νικόλαος σημαίνει ἡ νίκη τοῦ λαοῦ. Εἰσέτι δέ περισσότερον δεν θα γνωρίζης τό τί σημαίνει βουκεφάλας τό ὅνομα τοῦ ἀλόγου του. Ἡ λέξις εἶναι σύνθετος ἀπό τό βοῦς καί κεφάλι, διότι τό κεφάλι τοῦ ἀλόγου του εἶχεν ὅψιν βοός. Ἡ Ἑλληνική γλῶσσα εἶναι ἡ ἵδια ἀπό τότε μέχρις σήμερα.
Καί ἐπειδή δηλώνεις ὁτι δικαίωμα σου εἶναι ὁ αὐτοπροσδιορισμός, ἐπέτρεψε καί εἰς τόν ἴδιο τόν Μ. Ἀλέξανδρο τόν αὐτοπροσδιορισμό. Νά σέ ἐνημερώσω ὁτι εἰς τόν Γρανικόν ποταμόν ἡ φιλαργυρία ὅπλισεν τά χέρια <Ἑλλήνων>νά συστρατευθοῦν ὡς μισθοφόροι ὑπέρ τῶν Περσῶν καί ἐναντίον τοῦ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΥ καί τῶν Ἑλλήνων. Είς τήν μάχην αὐτήν ὁ Μ. Αλέξανρος, τούς μέν Πέρσας ἔσφαξεν τούς δέ <Ἑλληνας> κατέσφαξεν, διότι ὡς εἶπεν <Ἕλληνες ὄντες, ἐναντία τῆ Ἑλλάδι ὑπέρ βαρβάρων ἐμάχοντο>. Ἀπό τήν νίκην του αὐτήν, ἔστειλεν ὡς Ἕλλην Μακεδὠν 300 Περσικάς ἀσπίδας πρός τιμήν τῆς Ἀθηνᾶς εἰς τήν Ἀκρόπολιν τῶν Ἀθηνῶν.
Μετά τήν μάχη τῆς Ἰσσοῦ ὁ Ἀλέξανδρος γράφει εἰς τόν Δαρεῖον<Οἱ ὑμέτεροι πρόγονοι ἐλθόντες εἰς τήν Μακεδονίαν καί τήν ἄλλην Ἑλλάδα κακῶς ἐποίησαν ἡμᾶς οὐδέν προηδικημένοι. Ἐγώ δέ τῶν Ἑλλήνων ἡγεμών κατασταθείς καί τιμωρήσασθαι βουλόμενος Πέρσας, διέβην εἰς τήν Ἀσἰαν, ὑπαρξάντων ὑμῶν>. Διαπιστώνεις καί ἐσύ μέ τά ἀνωτέρω ὁτι ὁ Μ. Ἀλέξανδρος ἐταυτοποιοῦσεν τόν ἑαυτόν του ΕΛΛΗΝΑ.
Εἰς τήν Ἑλλάδα τοῦ σήμερα συμβαίνουν παράδοξα γεγονότα καί μάλιστα ἀρνητικά. Ὁ Ἑλληνικός πολιτισμός προέρχεται ἀπό τά βάθη τῶν αἰώνων, εἶναι μεγαλειώδης καί ἀξεπέραστος. Ἐξ ὁρισμοῦ τό ὑπουργεῖον ἐξωτερικῶν θά ὅφειλε νά τό ὑπηρετῆ ἕνας ἄριστος γνώστης τῆς Ἑλληνικῆς ἰστορίας. Δυστυχῶς ἀπό μακροῦ μέχρις καί σήμερον κανένας ἐξ ὅσων ἔχουν ἀναλάβει τό πολύπαθον ὑπουργεῖον τῶν ἐξωτερικῶν, εἶχεν γνώσιν τῆς Ἑλληνικῆς ἱστορίας καί τοῦ πολιτισμοῦ της. Σήμερα ὑπάρχει ἕνας πρωθυπουργός καί συγχρόνως ὑπουργός ἐξωτερικῶν πού ἔχει πλήρη ἄγνοιαν τοῦ τί ἐστί Μ Ἀλέξανδρος καί τῆς Ἑλληνικῆς ἱστορίας.
Πῶς νά ἀγαπήσης κάτι ποῦ δέν γνωρίζεις.
Καί ὅμως ἐψηφίσθη ἀπό τούς Ἕλληνας. Ἕνα ἀπό τά λάθη τῶν Ἑλλήνων εἶναι τό πάθος, ὁμως τό πάθος εἶναι ὑπερκείμενον τῆς λογικῆς καί ὁδηγεῖ σέ λάθη πού πολλάκις εἶναι μή ἀναστρέψιμα.
Ἐάν παρά ταῦτα σεβαστέ μου Κύριε ἐξακολουθεῖς νά δηλώνης Μακεδών καί ὡς φαίνεται εἶσαι, διότι καί ὁ παπποῦς σου ἠγωνίσθη ὑπέρ τῆς Ἑλλάδος, μάθε τήν μητρικήν σου γλώσσα, αὐτήν τῆς μητέρας μας πατρίδος τῆς Ἑλλάδος διά νά μήν χρειαζόμεθα μετραφραστήν καί ἔλα νά ἑνώσωμεν τήν πατρίδα μας νά τήν κάνωμεν ἀκεραίαν, διότι ἀκόμι εἶναι ἀκρωτηριασμένη πρός τά βόρεια σύνορα της καί ὄχι μόνον. Καί ἐσύ ἴσως νά εἶσαι ἕνα ἀπό τά θύματα τοῦ παιδομαζώματος.
paian
thesecretrealtruth.blogspot.com
Πηγή:http://diadrastiko.blogspot.com/2012/04/blog-post_289.html#ixzz1rg4csBln
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου